Ystävänpäivä tulee taas! Miten vietätte sitä?
Pian se ystävänpäivä taas tulee (14.2). Miten aiotte muistaa ystäviänne ystävänpäivänä?
Kommentit (255)
Minulla on oikeuden istunto. Exäni on vielä 4 vuotta eroni jälkeen nostanut perättömiä kanteita, joista yksikään ei ole menestynyt eikä tälläkään syytteellä ole mitään muuta toivoa kuin kiusanteko
Vierailija kirjoitti:
Älkää tulko pilaamaan asialliasta keskustelua! Menkää muualle kitisemään jos teillä ei ole ystäviä
Mitä sinä tällä vikiset jos sinulla kerran ystäviä? MIksi et nyt heidän kanssa ja sunittele jo yhteistä juhlapäivää 14.2.23.
Oispa tää semmoinen romanttinen rakkaus päivä täälläkin.
Vierailija kirjoitti:
Mä masennun tätä lukiessani.
Suotta moista aktiviteettia suunnittelet, koska joku sepelitoosa taatusti poistattaa tämän ketjun ennen ystävänpäivää.
Tuleva ystävänpäivä menee ex-anopin siunaustilaisuudessa.
Vierailija kirjoitti:
Oispa tää semmoinen romanttinen rakkaus päivä täälläkin.
Voihan sen itsekin järjestää!
Vierailija kirjoitti:
EN mitenkään. Ystävät eivät tarvitse erillistä päivää ollakseen ystäviä. Päivähän on alun perin rakastavaisten päivä mutta markkinat tajusivat että jokaisella voi olla monta ystävää ja sillä voi rahastaa tyhmiä. Ei vain toiminut suunnitellusti.
Valentine`s day ,kyllä. Rakastavaisten päivä. Mutta se ei toimi Suomessa joten se muutettiin kaupalliseksi Ystävänpäiväksi.
Töissä teen ystävänpäiväkortteja sellaisten ihmisten kanssa, joilla ei ole ketään kenelle edes niitä antaa. Paitsi toisilleen.
On tämä synkkä palsta, kuvastaako oikeasti suomalaisuutta?
Ei ole ystäviä, ei juhlita kaupallista hapatusta, ei voi juhlia arkena, ei voi sitä eikä tätä.
Saimme joskus lahjaksi tänne ulkomaille cd:n Synkkien laulujen maa. Sitä Suomi tosiaan vaikuttaa olevan.
En mitenkään. Sinkulle ihan tavallinen arkipäivä.
Yksikseni herkutellen parhaassa seurassa.
Lähden baariin mieheni kanssa 🍾🥃
Ei vassarilla ole ystäviä - on vain tovereita.
Ei sitä yleensä Suomessa vietetä juurikaan
Vierailija kirjoitti:
Vieraana kirjoitti:
En mitenkään. Yhtä turha päivä kuin naisten/äitien/isienpäivät, vappu, juhannus, halloween, helatorstai, laskiainen, Runebergin torttupäivä, pääsiäinen ja mitä näitä muita on
Elämässä on kaikki turhaa, jos sen niin haluaa ottaa..
Samaa (harmaata) arkea päivästä toiseen, vuodesta toiseen.
Itse ainakin haluan katkaista oman rutiinini silloin tällöin; tehdä/ kokea jotain erilaista; nauttia/ iloita asioista, joista en voi nauttia, kuin ehkä jonkun kerran koko elämässäni.
Korjaan. Elämässä on PALJON turhaa, ei toki edes minun mielestäni kaikki. Mutta arki on kyllä harmaata puurtamista. Vaan minun harmauttani eivät nuo tekopyhät katkaise, kaupallisine hölynpölyineen. Katkon harmautta aivan muilla tavoilla eikä se liity kalenterin merkkipäiviin mitenkään.
Vierailija kirjoitti:
En mitenkään, ei ole ystäviä.
Löytyisikö palstalta sinulle ystäviä?
Vierailija kirjoitti:
Tottakai minulla on paljon ystäviä! Mieheni on paras ystäväni ja minulla on myös kolme muutakin hyvää ystävää. Heidän lisäkseen minulla on paljon kavereita ja tuttuja. En voisi edes kuvitella elämäni ilman ystäviäni! Te jotka ette juhli olette outoja!!
Niinpä
Elämässä on kaikki turhaa, jos sen niin haluaa ottaa..
Samaa (harmaata) arkea päivästä toiseen, vuodesta toiseen.
Itse ainakin haluan katkaista oman rutiinini silloin tällöin; tehdä/ kokea jotain erilaista; nauttia/ iloita asioista, joista en voi nauttia, kuin ehkä jonkun kerran koko elämässäni.