Ystävänpäivä tulee taas! Miten vietätte sitä?
Pian se ystävänpäivä taas tulee (14.2). Miten aiotte muistaa ystäviänne ystävänpäivänä?
Kommentit (255)
Vierailija kirjoitti:
Vietän Valentine päivää mieheni kanssa ja odotan häneltä suklaata, kukkia ja muuta 😁
Miehesi on siis vegaani, kun tarjoaa sinulle muu-jauhista.
14.2 olen matkoilla . Vuokrasimme ihanan huvilan mieheni kanssa Ulkoilua , saunomista , hyvää juotavaa , kunnon herkuttelua. Hemmottelu loma meille kahdelle , ihanaa yhdessäoloa . Laitan tekstarit oikeille ystäville , en tuttaville.
Työssäkäynnin takia ei meillä keskellä viikkoa juhlita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tarvitse erillistä päivää ystävieni muistamiseen. Muistan heitä silloin, kun on oikeasti aihetta. Meillä ystävyys ei rakennu amerikkalaisten krääsäpäivien mukaan.
Auts, olisit varoittanut että kommenttisi lukemiseen tarvitaan aurinkolasit kun sädekehä loistaa noin kirkkaasti :D
Ikävää, että et osannut suhtautua kommenttiini asiallisesti. En tarvitse sädekehää. Kerroin vain oman mielipiteeni.
Pienellä piikillä ystävänpäivää viettäviä kohtaan, toki. Koska jos viettää "amerikkalaista krääsäpäivää" niin se tarkoittaa automaattisesti sitä ettei ystäviä voi muistaa muulloin?
Ei ole ystäviä minullakaan. Oma mies löytyy kotoa siivoamasta, lapset juoksee jalkojen välissä ja siskot sekä veljet on, mutta sellainen kaikista parhain ystävä puuttuu aivan täysin joka on jotenkin mielestäni vähän säälittävää jopa.
Olisi todella ihanaa, jos olisi joku, kelle toivottaa hyvää ystävänpäivää mutta kun ei vain ole.
Olen nainen 29 vuotias nainen ja olen yrittänyt aina pitkään miettiä syytä yksinäisyyteeni, mutta en tiedä sitä.
Käyn töissä ja olen avoin sekä puhelia, liikkuva jne urheilen, mutta ei vain ole ystäviä. Mukavia työkavereita toki on ja heidän kanssaan viihdyn sekä osaan kuunnella.
Jostain syystä kukaan ei halua olla minun kanssani tekemisissä.
Voisiko joku kertoa, et mistä voisi löytää ystävän ja miten heidän kanssaan toimitaan oikein?!
Vierailija kirjoitti:
Otan koirastani söpön kuvan asiaankuuluvalla rekvisiitalla, esim. kukkia päässä tai sydämenmallinen rasia suussa, postaan sen Facebookiin ja toivotan hyvää ystävänpäivää. Sata koiraihmistä tykkää.
Joka juhlapäivä sama. Koirassa roikkuu joulukoristeita tai serpentiiniä tai kesäkukkia, sata koiraihmistä tykkää ja tykittää samoja kuvia, koirat saa lihapullia palkaksi ja kaikilla on kivaa.
Ihana :D, minäkin tein ennen näin kun omistin vielä koiran. Nykyisin koira kirmaa autuaimmilla nuuskutusmailla.
Rapsutuksia koiruudelle.
Vierailija kirjoitti:
Tottakai minulla on paljon ystäviä! Mieheni on paras ystäväni ja minulla on myös kolme muutakin hyvää ystävää. Heidän lisäkseen minulla on paljon kavereita ja tuttuja. En voisi edes kuvitella elämäni ilman ystäviäni! Te jotka ette juhli olette outoja!!
Sama!
Vierailija kirjoitti:
Ei ole ystäviä minullakaan. Oma mies löytyy kotoa siivoamasta, lapset juoksee jalkojen välissä ja siskot sekä veljet on, mutta sellainen kaikista parhain ystävä puuttuu aivan täysin joka on jotenkin mielestäni vähän säälittävää jopa.
Olisi todella ihanaa, jos olisi joku, kelle toivottaa hyvää ystävänpäivää mutta kun ei vain ole.
Olen nainen 29 vuotias nainen ja olen yrittänyt aina pitkään miettiä syytä yksinäisyyteeni, mutta en tiedä sitä.Käyn töissä ja olen avoin sekä puhelia, liikkuva jne urheilen, mutta ei vain ole ystäviä. Mukavia työkavereita toki on ja heidän kanssaan viihdyn sekä osaan kuunnella.
Voisiko joku kertoa, et mistä voisi löytää ystävän ja miten heidän kanssaan toimitaan oikein?!
olet outo
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tarvitse erillistä päivää ystävieni muistamiseen. Muistan heitä silloin, kun on oikeasti aihetta. Meillä ystävyys ei rakennu amerikkalaisten krääsäpäivien mukaan.
Auts, olisit varoittanut että kommenttisi lukemiseen tarvitaan aurinkolasit kun sädekehä loistaa noin kirkkaasti :D
Ikävää, että et osannut suhtautua kommenttiini asiallisesti. En tarvitse sädekehää. Kerroin vain oman mielipiteeni.
Pienellä piikillä ystävänpäivää viettäviä kohtaan, toki. Koska jos viettää "amerikkalaista krääsäpäivää" niin se tarkoittaa automaattisesti sitä ettei ystäviä voi muistaa muulloin?
Miksi haluat tulkita asiat negatiivisen kautta ja henkilökohtaisena loukkauksena? Onko se jotenkin sinulta pois, jos joku ei vietä ystävänpäivää?
t. eri
Härnään kissaani. Ei minulla ole ystäviä. M28
Vierailija kirjoitti:
Älkää tulko pilaamaan asialliasta keskustelua! Menkää muualle kitisemään jos teillä ei ole ystäviä
No tämä! Voisitte aloittaa vaikka hankkimalla jonkun harrastuksen jossa pääsette tapaamaan muita ihmisiä
Vierailija kirjoitti:
Olen nainen 29 vuotias nainen ja olen yrittänyt aina pitkään miettiä syytä yksinäisyyteeni, mutta en tiedä sitä.Käyn töissä ja olen avoin sekä puhelia, liikkuva jne urheilen, mutta ei vain ole ystäviä. Mukavia työkavereita toki on ja heidän kanssaan viihdyn sekä osaan kuunnella.
No sulla on sentään mies ja veljiä sekä siskoja
Vierailija kirjoitti:
Vietän ystävänpäivää itseni hemmottelupäivänä. Kokkaan hyvää ruokaa, juon lasillisen viiniä ja huolehdin kauneudestani juuri ostamallani uudella kasvojenhoitosetillä https://tinyurl.com/5c5h8zad Ajattelin myös käydä kylvyssä kynttilän valossa ja katsella illalla elokuvaa. Laitan kavereilleni myös ystävänpäivätoivotukset tekstiviestillä.
Vietän myös itse omana hemmotelupäivänä. Aion ainakin ostaa lisäksi jonkun hyvän leivoksen :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En minä kirjoittanut mitään tuollaista. Kerroin edelleenkin vain oman mielipiteeni. Sinä saat viettää ystävänpäivää ihan vapaasti, jos se on sinulle tärkeä. Ei kuulu minulle.
Vierailija kirjoitti:
En mitenkään. Pelkkää kaupallista hömppää.
Oliskohan sattumoisin kunnalla tai mielenterveysyhdistyksellä päivätoimintaa?
Voi jumalauta tätä suomea kun kellään ei ole täällä ystäviä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En mitenkään. Pelkkää kaupallista hömppää.
Oliskohan sattumoisin kunnalla tai mielenterveysyhdistyksellä päivätoimintaa?
Kysy kotikuntasi sosiaalitoimesta. Sillä osaavat varmasti auttaa sinua.
Eipä ole ollut montaakaan ystävää tässä elämässä. Nyt ei yhtään tällä hetkellä.
Otan koirastani söpön kuvan asiaankuuluvalla rekvisiitalla, esim. kukkia päässä tai sydämenmallinen rasia suussa, postaan sen Facebookiin ja toivotan hyvää ystävänpäivää. Sata koiraihmistä tykkää.
Joka juhlapäivä sama. Koirassa roikkuu joulukoristeita tai serpentiiniä tai kesäkukkia, sata koiraihmistä tykkää ja tykittää samoja kuvia, koirat saa lihapullia palkaksi ja kaikilla on kivaa.