Ystävänpäivä tulee taas! Miten vietätte sitä?
Pian se ystävänpäivä taas tulee (14.2). Miten aiotte muistaa ystäviänne ystävänpäivänä?
Kommentit (255)
En mitenkään. Pelkkää kaupallista hömppää.
Vierailija kirjoitti:
En mitenkään. Pelkkää kaupallista hömppää.
Ystävättömät ovat outoja.
Ei ole nämä Amerikan hömpötyksen minun juttuni. Eli en vietä mitenkään. Normaali arkipäivä.
En mitenkään. Todella typerä päivä!
Laitan viestin muutamalle ystävälle, joiden kanssa on muutenkin tapana toivotella kaikenlaista :) eipä muuta.
Laitan kortin muutamalle kauempana asuvalle (vanhemmalle) sukulaiselle, tykkään lähettää kortteja.
Miehelle teen aamulla omeletin sydämen muotoiseen vuokaan.
Töihin vien jonkun sydänkarkkiboxin.
Olkoon vain muualta tullut kaupallinen hömppäpäivä, minusta on kiva ilahduttaa läheisiä ja teen sitä toki muutenkin :)
En tarvitse erillistä päivää ystävieni muistamiseen. Muistan heitä silloin, kun on oikeasti aihetta. Meillä ystävyys ei rakennu amerikkalaisten krääsäpäivien mukaan.
Vietän ystävänpäivää itseni hemmottelupäivänä. Kokkaan hyvää ruokaa, juon lasillisen viiniä ja huolehdin kauneudestani juuri ostamallani uudella kasvojenhoitosetillä https://tinyurl.com/5c5h8zad Ajattelin myös käydä kylvyssä kynttilän valossa ja katsella illalla elokuvaa. Laitan kavereilleni myös ystävänpäivätoivotukset tekstiviestillä.
Tottakai minulla on paljon ystäviä! Mieheni on paras ystäväni ja minulla on myös kolme muutakin hyvää ystävää. Heidän lisäkseen minulla on paljon kavereita ja tuttuja. En voisi edes kuvitella elämäni ilman ystäviäni! Te jotka ette juhli olette outoja!!
Ystävänpäivä, Isänpäivä, Äitienpäivä, täyttä skeidaa, tulisko seuraavaksi vaikka Serkkujenpäivä, Kissojen ja Koirien päivä, Lemmikkienpäivä, Lapsenpäivä, Siskon ja Veljenpäivä.
Mitä? Ei ole ystäviä? Älkää haukukko ystävänpäivää turhaksi jos ette itse juhli sitä koska teillä ei ole ystäviä! Huoh. Miten ette ole koskaan elämenne aikana tulleet kenenkään kanssa toimeen?
Odotan miesystävältä lahjakorttia kylpylään.
Me juhlitaan oikein urakalla ystävänpäivää. Järjestämme suuret juhlat meidän kotonamme johon kutsutaan meidän koko kaveriporukka ja miehen ystävät myös
EN mitenkään. Ystävät eivät tarvitse erillistä päivää ollakseen ystäviä. Päivähän on alun perin rakastavaisten päivä mutta markkinat tajusivat että jokaisella voi olla monta ystävää ja sillä voi rahastaa tyhmiä. Ei vain toiminut suunnitellusti.
Leivon miehelle kuten joka vuosi.
Vierailija kirjoitti:
En tarvitse erillistä päivää ystävieni muistamiseen. Muistan heitä silloin, kun on oikeasti aihetta. Meillä ystävyys ei rakennu amerikkalaisten krääsäpäivien mukaan.
Auts, olisit varoittanut että kommenttisi lukemiseen tarvitaan aurinkolasit kun sädekehä loistaa noin kirkkaasti :D
Vierailija kirjoitti:
Vietän ystävänpäivää itseni hemmottelupäivänä. Kokkaan hyvää ruokaa, juon lasillisen viiniä ja huolehdin kauneudestani juuri ostamallani uudella kasvojenhoitosetillä https://tinyurl.com/5c5h8zad Ajattelin myös käydä kylvyssä kynttilän valossa ja katsella illalla elokuvaa. Laitan kavereilleni myös ystävänpäivätoivotukset tekstiviestillä.
Ai noin tinuyrl-hullu juhlistaa ystävänpäivää.
Pystytkö tekemään mitään ilman ko. sivustoa?
en mitenkään, meillä ei ole kaveriporukassa tapana viettää ystävänpäivää