Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Missä käytätte mekkoja?

Vierailija
04.02.2023 |

Haluan käyttää mekkoja enemmän, mutten oikein keksi missä niitä käyttäisin.
Mulla on monta kivaa mekkoa, mutta ne tuntuu aina liian hienoilta tai väärän tyylisiltä joka paikkaan. Jotain edes hivenen virallisempia mekkotilaisuuksia on älyttömän harvoin, kaikki tapahtumat on rennompia ja muut menee tyyliin farkuissa.

En tarkoita nyt paitamekkoja tai trikoomekkoja tai sellasia, missä voi mennä töihinkin, vaan vähän juhlavampia mutta ei ihan juhlamekkoja. Toivottavasti joku kässää... 😄

Esim. joku tän tyylinen: https://ladyvlondon.com/en-fi/collections/lady-vintage-dresses/products…

Kommentit (149)

Vierailija
1/149 |
04.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En käytä mekkoja.

Vierailija
2/149 |
04.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska mekkoja käyttäviä miehiä katsotaan kieroon.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/149 |
04.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

kesällä paljon.

Vierailija
4/149 |
04.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei koskaan ole liian hienosti pukeutunut. Mekko sopii ihan arkipäivään, vaikka ne sievemmät tai juhlavammat aitan kesällä kun menen ulos ihan vaan kävelylle. 

Vierailija
5/149 |
04.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kesällä missä vaan, talvimekkoja en omista. 

Vierailija
6/149 |
04.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

kesällä paljon.

Niin, mutta millaisissa tilaisuuksissa/tilanteissa käytät näitä juhlavampia? Toki käytän itsekin paljon arkimekkoja, mutta nämä hivenen juhlavammat jää kaappiin ja haluaisin rohkeutta käyttää niitä enemmän.

ap

Vierailija
7/149 |
04.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän mekkoja löytyy ihan joka lähtöön. Itse en käytä, koska en viihdy mekoissa, mutta kyllähän arkisiakin mekkoja löytyy.

Vierailija
8/149 |
04.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei koskaan ole liian hienosti pukeutunut. Mekko sopii ihan arkipäivään, vaikka ne sievemmät tai juhlavammat aitan kesällä kun menen ulos ihan vaan kävelylle. 

Kiitos! Ehkä vain kaipaan tosiaan rohkeutta. Käyttäisitkö siis vaikka tätä esimerkkilinkin mekkoa missä vain?

ap

Vierailija
9/149 |
04.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisten vessoissa nyt kun laki meni läpi;)

Vierailija
10/149 |
04.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kavereiden kanssa voi sopia hienosteluillalliset, joissa juhlavammille mekoille tulee käyttöä.

Vierailija
11/149 |
04.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kavereiden kanssa voi sopia hienosteluillalliset, joissa juhlavammille mekoille tulee käyttöä.

Kiva idea!

ap

Vierailija
12/149 |
04.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikkialla. Mekko on laiskan ihmisen vaate

Vierailija
13/149 |
04.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä käytän mekkoja paljon enemmän kuin housuja. Ja ihan joka paikassa.

Vierailija
14/149 |
04.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

kesällä paljon.

Niin, mutta millaisissa tilaisuuksissa/tilanteissa käytät näitä juhlavampia? Toki käytän itsekin paljon arkimekkoja, mutta nämä hivenen juhlavammat jää kaappiin ja haluaisin rohkeutta käyttää niitä enemmän.

ap

Juhlavia mekkoja on mielekästä käyttää juhlavissa tilaisuuksissa. Itse en käytä mekkoja, mutta kyllä ne juhlavat housut ja yläosat ovat käytössä vain sopivan juhlavissa tilanteissa.

Vierailija
15/149 |
04.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähinnä vaatekaapissa, sen päällä olevassa laatikossa.

Vierailija
16/149 |
04.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä tykkään mekoista, sellaisiata maxi-tyyppisistä liehuvista. Aloituksen mekkoa tosin käyttäisin lähinnä häissä tai muissa juhlissa. On tosi ihana kyllä.

Vierailija
17/149 |
04.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on nytkin mekko ja neuletakki päällä kotioloissa.

Kauppaan puin pitkävartiset miehenalistajakorkonahkasaappaat päälle ja polveen ulottuvan tyylikkään villakangastakin.

Vierailija
18/149 |
04.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minä tuota linkin mekkoa voisi käyttää ihan arkena.

Vierailija
19/149 |
04.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuvan mekon voi tuunata arkisemmaksi neuleella ja kenkävalinnalla. Paitsi jos haluaa näyttää juhlavalta. Ehkä laittaisin teatteriin tms.

Muuten voisin pukeutua hienosti joka päivä, mutta en halua herättää huomiota.

Vierailija
20/149 |
04.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kesällä saatan käyttää sellaista arkista mekkoa. Muulloin en juurikaan käytä. Tykkään kyllä mekoista, mutta oon aika vaativa sen suhteen, millaisen mekon kelpuutan. Omalle kropalle kun ei mikä tahansa mekko käy.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme kaksi