Miten sä näät sen, että joku opiskelee Viikissä mutta asuu Eirassa?
Kommentit (19)
Näemme opiskelijan, joka rakastaa keskustan elämää opiskelun aikana
Luulen, että se on varmaan rikkaasta perheestä.
Vierailija kirjoitti:
Luulen, että se on varmaan rikkaasta perheestä.
Sugardaddy on kustantanut kämpän 🤭
Näen, että hänellä pitäisi olla kuukausittainen HSL-lippu.
Nään omassa mielessäni, että hänellä taitaa olla keskimääräistä opiskelijaa enemmän varallisuutta ja alan kadehtien arvailla hänen taustaansa.
Vierailija kirjoitti:
Missä hänen oma autonsa on?
Perinyt kämpän tai asuu jossain 14 neliön luukussa ja työskentelee opintojen ohella.
mä nään että mun sukulainen asuu Itäsuomen rannikko kaupungissa ja on töissä Turun ja Porin läänissä
Vierailija kirjoitti:
Nään omassa mielessäni, että hänellä taitaa olla keskimääräistä opiskelijaa enemmän varallisuutta ja alan kadehtien arvailla hänen taustaansa.
On myynyt itseään
Itsekin asuin koko opiskeluajan (Helsingin) keskustassa ja asun edelleenkin koska ei seuraelämä ja harrastukset kuitenkaan toteudu jossain Viikin skutsissa vaan keskustassa. Jos asuisi Viikissä joutuisi sitten köröttämään vapaa-ajallaan bussilla tänne - kuka jaksaa körötellä. Olen tottunut kävelemään joka paikkaan, eipä tarvitse lähteä erikseen jumppaan.
Tein töitä opiskelujen ohella, rikkaita vanhempia ei ole. Tekemällä alan töitä jo opintojen aikana työllistyikin sitten mutkattomammin.
Lapsi on joko Eiran elitin lapsi, joka ei päässyt muualle kuin Viikkiin opiskelemaan. Tai lapsukainen on päättänyt opiskella jotakin ekohippialaa Viikissä DI-oikeustiede-kappatiedealoja edustavien elittivanhempien vastustuksesta huolimatta. Kolmas vaihtoehto on, että opiskelija on suuren ja varakkaan maatilan tai kartanon lapsi maaseudulta, ja vanhemmilla on fyffeä tai perintöasunto Eirassa, Ullanlinnassa tai muulla kantakaupungin paremmalla alueella. Siinäpä pohdittavaa mammoille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Missä hänen oma autonsa on?
HElsingissä mitään autoa...
Pidän Eirasta ja pidän Viikistä.
Valinta- ja varallisuuskysymys.
Näkisin että varmasti ihan kuuma misu, kun on vielä opiskeluiässä.
Setämies
Eikö koulun lähellä ole opiskelija-asuntoja?