Missä käytätte mekkoja?
Haluan käyttää mekkoja enemmän, mutten oikein keksi missä niitä käyttäisin.
Mulla on monta kivaa mekkoa, mutta ne tuntuu aina liian hienoilta tai väärän tyylisiltä joka paikkaan. Jotain edes hivenen virallisempia mekkotilaisuuksia on älyttömän harvoin, kaikki tapahtumat on rennompia ja muut menee tyyliin farkuissa.
En tarkoita nyt paitamekkoja tai trikoomekkoja tai sellasia, missä voi mennä töihinkin, vaan vähän juhlavampia mutta ei ihan juhlamekkoja. Toivottavasti joku kässää... 😄
Esim. joku tän tyylinen: https://ladyvlondon.com/en-fi/collections/lady-vintage-dresses/products…
Kommentit (149)
Näin ton saman mekon jonkun suomalaisen kaupan mainoksessa, en muista mikä. Ajattelin että onpa kiva, mutta ei mulla olis sille käyttöä.
Joka paikassa. Mekkoja ja hameita, en juuri omista housuja. Mielestäni ihminen saa pukeutua ihan miten vaan kunhan ei ihan puolialastomana kuljeskele ympäriinsä. Itse voin laittaa vaikka Miia Halmesmaan mekon ja Minna Parikan kengät ihan vain ruokakauppassa käyntiä varten. Tai voin pukea H&M:n mekon ja Tokmannilta ostetut kengät. Kaikessa on kyse omasta tyylistä.
Töissä
Teatterissa
Ulkona syömässä
Jne yms
Pidän silloin kun sitä tuntuu, että nyt tykkään laittaa mekon päälle olipa juhla tai arki. Enimmäkseen housuasussa, niin juhlassa kuin arjessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
kesällä paljon.
Niin, mutta millaisissa tilaisuuksissa/tilanteissa käytät näitä juhlavampia? Toki käytän itsekin paljon arkimekkoja, mutta nämä hivenen juhlavammat jää kaappiin ja haluaisin rohkeutta käyttää niitä enemmän.
ap
No siis ihan vaikka mennessä syömään miehen, ystävien kanssa, ystävien lastenkutsuille, illallisille, synttäreille, työkonferenssiin, pikkujouluihin, juhannusjuhliin, viinilasillisille, teatteriin, väitöstilaisuuteen, työmatkan iltaohjelmaan tmv.
Miksi ei voisi panostaa pukeutumiseen ilman häitä tai hautajaisia?
Olo asuna tällä hetkellä T paita ja hihaton mekko vaikka olen mies oletettu
Töissä, vapaa-ajalla, juhlissa. Ihan kaikkialla paitsi urheillessa..
Omistan yhdet farkut ja kahdet muut housut, muuten käytän aina mekkoja ja hameita.
Töissä, kotona, kesällä, talvella. Juhlissa ja arkena
Rakastan mekkoja, niitä on varmaan 30 siinä missä housuja 3 (siistit töihin, farkut ja trikoot)
Mekkoja!