Milloin teille tuli ensimmäiset harmaat hiukset?
Itse löysin ensimmäisen 25-vuotiaana. Nyt lähes kolmekymppisenä yksittäisiä siellä täällä..
Kommentit (173)
Mun faijalla alkoi hiukset harmaantua reilu 4-kymppisenä, niin, että 50-vuotiaana pää oli aivan harmaa. Toivottavasti en ole perinyt niitä geenejä.
Geenit: ei harmaita, 6-kymppiset lähestyy
Nyt 47v ja ei vielä ole merkkejä harmaantumisesta - pitää koputtaa puuta.
Vierailija kirjoitti:
Nyt 47v ja ei vielä ole merkkejä harmaantumisesta - pitää koputtaa puuta.
Mulla on sama, paitsi parta pukkaa harmaata. Näytä tosi omituiselta, babyface ( geenit ), harmaa parta ja rento pukeutuminen. Hiukset ovat onneksi pysyneet päässä. Ruskeat ponnarilla, vaikka se ei olekaan muotia.
Ajattelin joko alkaa pukeutua rokkityyliin liivipukuihin ja itsetehtyihin ( tyttöystävä ) housuihin ja pitämään hattua, tai ajan parran ja pukeudun hippityylin rennosti.
Mielestäni en ole liian vanha, Mick Jagger on 80?!
35 vuotias olin kun parturi ilmoitti että täällä on harmaa hius. Käskin repäistä äkkiä pois.
20v. Mutta minua ei haittaa harmaat, joten en värjää vaikka nyt 33v niitä on jo aika paljon.
En ole erottanut maantienharmaista hiuksistani vielä harmaantuneita karvoja, mutta ekan harmaantuneen p*llukarvan löysin vuosi sitten 33-vuotiaana.
36 olen ja tänä vuonna löysin pari. Kampaajalta kysyin onko niitä minkä verran, vastaus oli että "ei nyt hirveästi", eli enemmänkin on jossain. Oli aika shokki, mulla tumma tukka enkä usein värjäile hiuksia, vaan nyt se on varmaan pakko aloittaa. Ärsyttää!
noin 35vuotiaana. luonnonpunaiseen lettiin tullut valkoisia hiuksia.
43, mies enemmänkin naamakarvoissa
9v, häpykarvat tuli valmiiksi harmaina
Nyt löysin! Herranjumala tää on kauheaa! Nytkö alkaa vanhentuminen :(?!
N27
25 vuotiaana löysin ekan. Nyt 35 vuotiaana hiukan enemmän, mutta edelleen yksittäisiä.