Ihmiskaupan uhriksi joutunut Romanialainen nainen teki Suomessa tonneittain rahaa, koska näytti lapselta. "Se kiehtoi monia miehiä".
https://www.iltalehti.fi/tv-ja-leffat/a/bf307b13-97cb-499b-aee7-4ee7dcf…
Sairasta. Aivan sairasta.
Kommentit (968)
Vierailija kirjoitti:
Kaikesta sitä pitää juttu vääntää. Ei näytä yhtään lapselta.
Jos on puettu tyttären vaatteisiin ja noudattaa ohjeita puhumisesta tyttömäisesti voi hyvinkin näyttää haluttavalta.
Vierailija kirjoitti:
Tutkimusten mukaan perheenisät suosivat noita pikkutyttöä ulkoisesti muistuttavia seksityöläisiä. Miksiköhän?
En ole nähnyt moista tutkimusta, mikä oli otos, ketä tutkimukseen osallistui. Kuka ylipäätään osallistuisi, hulluja on toki monelaisia, mutta ei pidä leimata kaikkia ihmisiä hulluiksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos on puettu tyttären vaatteisiin ja noudattaa ohjeita puhumisesta tyttömäisesti voi hyvinkin näyttää haluttavalta.
Olet nainen jolla on autopedofiilisia fantasioita olla seksissä lapsen asemassa. Ilmiö on kuoliaaksi vaiettu vaikka taannoin iltsikassa oli juttu naisesta joka oli tuttu suussa ja vaipoissa.
Vierailija kirjoitti:
Tutkimusten mukaan perheenisät suosivat noita pikkutyttöä ulkoisesti muistuttavia seksityöläisiä. Miksiköhän?
Olen perheenisä ja katselen kaikki perskeet ylä-asteikäisiä unohtamatta. Niin tekee kaikki muutkin. Pedofiili taas ei malta pysyä katseessa. Siinä menee se raja. Prostituoiduissa on paljon teineiksi pukeutuvia, on jopa hammasraudat, mutta he eivät ole lapsia, eikä tällaisen palvelun käyttäminen ole pedofiliaa. On myös opettajaksi pukeutuneita nutturapäitä karttakeppeineen. Hyvä bordelli, tai ikkunatyttökatu on kuin tavaratalo. Kaikki eivät matkoillaan halua shoppailla krääsää tai riepuja, vaan kokemuksia. Voin taata, että ovat haluttuja juttuja firman pikkujouluissa.
Vierailija kirjoitti:
Ja hänellä kävi jopa 14 asiakasta päivittäin? Olikohan suurinosa vakkareita vai löytyykö tästä maasta oikeasti niin paljon sairaita miehiä?
Kyllä on rööri ollut kovilla. Johan tuossa tulee haisu ja hankausongelmiakin kun koko ajan on edestakaisin liikettä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen perheenisä ja katselen kaikki perskeet ylä-asteikäisiä unohtamatta. Niin tekee kaikki muutkin. Pedofiili taas ei malta pysyä katseessa. Siinä menee se raja. Prostituoiduissa on paljon teineiksi pukeutuvia, on jopa hammasraudat, mutta he eivät ole lapsia, eikä tällaisen palvelun käyttäminen ole pedofiliaa. On myös opettajaksi pukeutuneita nutturapäitä karttakeppeineen. Hyvä bordelli, tai ikkunatyttökatu on kuin tavaratalo. Kaikki eivät matkoillaan halua shoppailla krääsää tai riepuja, vaan kokemuksia. Voin taata, että ovat haluttuja juttuja firman pikkujouluissa.
Voitko nimetä firman, jonka pikkujouluihin on tilattu lapsia muistuttavia prostituoituja?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Asiakkaalla voi olla monia tarpeita. Minulle on tärkeää, että saan rahalla seksuaalista valtaa. Kotimaassa on muutama seksikumppani, joiden kanssa harrastan hyvinkin tuhmia juttuja ja tiedän, että naiset haluavat rooliutua prostitutioiduksi. Toisinaan maksan jonkun reissun ja saan tyttöystäväkokemuksia.
Mutta ostan seksipalveluita myös ilmoituksista ja käyn bordelleissa ulkomailla. Toisten mielestä voin olla sika ja elostelija, mutta näin on itselle hyvä.Niinpä. Minäminäminä ja minun munani. Viis muista IHMISISTÄ!
Oksennan tuollaisille "miehille".
Voit joutua oksentelemaan omille lapsillesi, isällesi tai miehellesi. Luuletko, että näistä kotona kerrotaan?
Jotkut on niin avoimia että kertovat. Tapailin vuosia sitten miestä, joka kertoi poikien reissusta Thaimaaseen. Siellä oli sitten ensiksi hankittu naisseuraa (panoseuraa). Yksi porukan mies oli kovin ihastunut thaityttöönsä ja halusi olla koko loman tuon naisen seurassa (naisen iästä ei tietoa). Tämä tapailumieheni oli kuulemma kertomansa mukaan valistanut kaveriaan, että ei täällä ihastua pidä, vaan kokeilla uutta naista koko ajan. Sanomattakin selvää, että tapailu loppui siihen ja varasin heti ajan sp-tautitesteihin, vaikka kortsua oli käytetty, silti voi saada vähemmän kivan pikkulahjan. Onneksi ei tullut sellaista.
Isäni on aika s ovinisti ja nuorempana tehnyt paljon reissutyötä Venäjällä ja Virossa. Ei yllättäisi, jos olisi maksullisissa käynyt. Loppuihan vanhempieni suhde myös isän sivusuhteeseen, nainen oli tosin suomalainen. Isäni on eläkeiän ylittänyt ja myöntänyt, että kyllähän niillä reissuilla naisseuraa oli. Nuoresta asti olen ollut sitä mieltä, että vanhempani eivät olleet sopivia toisilleen. Ja hankalaahan se on omaa isäänsä vihata, vaikka ei hyväksyisi hänen tekojaan tai ajatuksiaan. Hän puhuu nyt avoimesti ja huomaan, kuinka suojelevainen hän on minua kohtaan, sanoo itsekin että miehet ovat eläimiä ja kehoittaa olemaan varovainen. Koira koiran tuntee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö miehillä ole mitään tasovaatimusta naisten suhteen?
Käykö reikä kun reikä?
Säälittävää ja surullista tuo miesten alennustila.
Miehethän vihaa tasa-arvoa. Näkevät naiset vain alempina olentoina ja kävelevinä reikinä.
Siksi lapsi ja nuori on helppo, aikuiset saati vanhemmat näkee jo kaiken.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko sinulla ylä-asteikäisiä tyttäriä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huomatkaahan arvon naiset taas miesten kommentit tässä ketjussa, jossa käsitellään IHMISKAUPAN uhria :)
Teillä on selvästi liian ruusuinen kuva tästä asiasta.
Kyllä he ihan suunnitellusti tekee tätä toimintaa ja siinä on naiset ihan tasavertaisena mukana.Viimeiset pari vuotta media on hehkuttanut tätä ammattia. Nuoret naiset jatkuvasti avautuvat isoista tienesteistä.
Kuten olen jo aiemminkin kommentoinut, tämä on vain Nato-yhteensopivuutta. Meille solttuja ja heille kauppatavaraa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näin se vain on. Kokemukset ovat tärkeä osa turismia, myös Pattayalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko sinulla ylä-asteikäisiä tyttäriä?
Kirjoittaja on nainen. Ei kukaan mies shoppaile työreissulla krääsää tai riepuja. Rättikaupoissa huvikseen käynti on naisten juttu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olet nainen jolla on autopedofiilisia fantasioita olla seksissä lapsen asemassa. Ilmiö on kuoliaaksi vaiettu vaikka taannoin iltsikassa oli juttu naisesta joka oli tuttu suussa ja vaipoissa.
Olen nainen ja joskus ihaillut kotkaa joka liitelee ilmavirran mukana, mietin kuinka kivaa olisi lentää. En kuitenkaan yritä lentää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko koskaan miettinyt, miksi haluat sellaista palvelua, siis seksissä kuvitella, että toinen osapuoli olisi keskenkasvuinen?
Sinulla on itselläsi lapsia. Häiritseekö yhtään ajatus siitä, että joku mies katselisi lapsiasi sillä silmällä? Mitä ajattelet siitä, että joku aikuinen mies on voinut katsella SINUA niin kun olit itse lapsi? Ja ei, ei se ole eri asia jos kyseessä on poika.
Mutta joo, täytyy vieläkin uudestaan todeta, että miesviha on vain realismia, kun näitäkin perheenisien juttuja lukee.
Eri
Vierailija kirjoitti:
Tutkimusten valossa näyttäisi siltä, että 70% miehillä on pedofiilisiä taipumuksia. Itse olen mies, miesten illanistujaisissa kuulee usein semmoista juttua, että en yhtään ihmettelisi!
Kuulit tuon "tutkimuksen" ale-pubissa? Ei todellakaan meillä miehillä ole noin paljoa tuollaisia taipumuksia, enkä ole ikinä kuullut kenenkään muun miehen illanistujaisissa edes vihjanneen minkäänlaiseen pedofiliaan, vaan kaikki inhoavat niitä. Mutta ethän sinä mikään mies ole, vaan miehiä vihaava nainen, joka esiintyy täällä palstalla naisena, kun voit anonyymisti kirjoitella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et ole isä, etkä varsinkaan perheenisä. Sinua ei myöskään yleensä haluta pikkujouluihin, ei sillä että olisit ollut töissä vuosiin. Sinä olet viettänyt ainakin 12 vuotta vauvapalstalla ja nykyään aloitat aamulla klo 7 ja lopetat illalla klo 23.
Tällä hetkellä olet jo niin päissäsi että ei enää normaali kirjoittaminen suju ilman virheitä. Ja luulet että nyt olet kunnolla ravistellut joittenkin kauheitten NAISTEN maailmaa kun olet näpytellyt pari pöhnäistä viestiä.Surullista.
Ei kukaan mies juokse työmatkoilla rättikaupoissa vaan käy pienpanimon oluita tarjoavassa baarissa tms. Lainaamasi viestin kirjoittaja on miehiä vihaava nainen joka on todennäköisesti vielä lesbo,
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Asiakkaalla voi olla monia tarpeita. Minulle on tärkeää, että saan rahalla seksuaalista valtaa. Kotimaassa on muutama seksikumppani, joiden kanssa harrastan hyvinkin tuhmia juttuja ja tiedän, että naiset haluavat rooliutua prostitutioiduksi. Toisinaan maksan jonkun reissun ja saan tyttöystäväkokemuksia.
Mutta ostan seksipalveluita myös ilmoituksista ja käyn bordelleissa ulkomailla. Toisten mielestä voin olla sika ja elostelija, mutta näin on itselle hyvä.Et edes tietäisi mitä tehdä jos naisen saisit itsellesi maksettua.
"Hyvinkin tuhmia juttuja" Nauran katketakseni!
Hupaisaa, että joku näkee riippuvuuden ansiona.
Miksikähän kaniineja ei pidetä eläinkunnan kruununa?
Keskusteluhan on melko turha, jos kaikki miehet ovat joka tapauksessa sikoja.
Silloinhan on kyse jonkinlaisesta luonnonlaista, niin kuin esim. painovoima, eikä asiassa ole enää mitään korjattavaa, keskusteltavaa eikä päiviteltävää.
Vierailija kirjoitti:
Kun kovasti suollat noita juttuja tutkimuksista, niin laitapa linkkiä niistä tutkimuksista tai lopeta valheellisen tiedon levittäminen.
Onneksi minua ei enää kiinnosta miehet ja onneksi en saanut yhtään tyttölasta.
Tunnen näistä asioista oikeasti onnea. Ja vapautta.