Ihmiskaupan uhriksi joutunut Romanialainen nainen teki Suomessa tonneittain rahaa, koska näytti lapselta. "Se kiehtoi monia miehiä".
https://www.iltalehti.fi/tv-ja-leffat/a/bf307b13-97cb-499b-aee7-4ee7dcf…
Sairasta. Aivan sairasta.
Kommentit (968)
Normaali ihminen tuntisi sääliä kyseistä naista kohtaan, ei himoa.
Vierailija kirjoitti:
Nämä miehet saattaa olla ja on naimisissa, ja heillä on lapsia itsellään.
Aivan. Voivat olla kuka tahansa, joka kadulla tulee vastaan.
Vierailija kirjoitti:
Eikös suomalaiset alalla aina muista kertoa, kuinka asiakkaana perheen isiä.
Vierailija kirjoitti:
Ja hänellä kävi jopa 14 asiakasta päivittäin? Olikohan suurinosa vakkareita vai löytyykö tästä maasta oikeasti niin paljon sairaita miehiä?
Kyllä näitä löytyy. Etkö muista sitä yliopisto- opettajaa, joka paritti sitä alaikäistä tyttöä ympäri Suomen. Tytön mukaan moni mies ihmetteli, kun näin halvalla myydään alaikäistä tyttöä, enemmän pitäisi pyytää.
Joillakin näyttää olevan ylimääristä rahaa tuollaiseen
Vierailija kirjoitti:
Varmasti suurimmaks osaks onki. Poikamiehet saa enemmän seksiä ku ukkomiehet.
Vierailija kirjoitti:
Näitä riittää, mutta taas kerran voi vaan sanoa, että naisten pitäisi kiinnostua meistä kunnon miehistä. Sitä ennen mikään ei muutu...
Naisen? Nyt puhutaan kiinnostuksesta LAPSIA tai lapsenkaltaisia kohtaan! Painu hittoon trollaamasta
Vierailija kirjoitti:
Tutkimusten valossa näyttäisi siltä, että 70% miehillä on pedofiilisiä taipumuksia. Itse olen mies, miesten illanistujaisissa kuulee usein semmoista juttua, että en yhtään ihmettelisi!
Jännissä piireissä liikut. Varmaan satoja saunailtoja, työ- ja siviili-illanviettoja takana, eikä koskaan ole "kuulunut semmoista juttua".
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nainen myy seksiä, ja yllättyy (yhdessä pöyristyjien kanssa) kun ostajia löytyy.
Naisparka pakotettiin tuohon typerys.
Jotkut miehet ovat kykenemättömiä tajuamaan noin yksinkertaista asiaa. Vika on aina naisissa. Ihan sama, mitä asia koskee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näitä riittää, mutta taas kerran voi vaan sanoa, että naisten pitäisi kiinnostua meistä kunnon miehistä. Sitä ennen mikään ei muutu...
Naisen? Nyt puhutaan kiinnostuksesta LAPSIA tai lapsenkaltaisia kohtaan! Painu hittoon trollaamasta
Höpö höpö Nainen kuvittelee ne kriteetit miksi on kelvannut. Syy on paljon yksinkertaisempi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nainen myy seksiä, ja yllättyy (yhdessä pöyristyjien kanssa) kun ostajia löytyy.
Naisparka pakotettiin tuohon typerys.
Jotkut miehet ovat kykenemättömiä tajuamaan noin yksinkertaista asiaa. Vika on aina naisissa. Ihan sama, mitä asia koskee.
Ja kääntäen, vika ei ole koskaan naisissa. Ihan sama, mitä asia koskee. Noissa ihmiskauppakuvioissa on usein mukana naisiakin, siis sillä hyötyvällä ja toimintaa pyörittävällä puolella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi otit lapset puheeksi? Boostaaksesi miesvihaa. Jutun nainen on pienikokoinen aikuinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tutkimusten valossa näyttäisi siltä, että 70% miehillä on pedofiilisiä taipumuksia. Itse olen mies, miesten illanistujaisissa kuulee usein semmoista juttua, että en yhtään ihmettelisi!
Jännissä piireissä liikut. Varmaan satoja saunailtoja, työ- ja siviili-illanviettoja takana, eikä koskaan ole "kuulunut semmoista juttua".
Olen kuulemma semmoinen helposti lähestyttävä jamppa. Vanhemmat homomiehet tulevat usein baarissa juttelemaan, vaikken mielestäni mitenkään anna itsestäni mitään vihjailuja, ja samaten 'hetero' miehet ajattelevat, että minä olen se tyyppi, jolle voi avautua kaikesta. Joo, anteeksi jos olen antanut sellaisen käsityksen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen kuulemma semmoinen helposti lähestyttävä jamppa. Vanhemmat homomiehet tulevat usein baarissa juttelemaan, vaikken mielestäni mitenkään anna itsestäni mitään vihjailuja, ja samaten 'hetero' miehet ajattelevat, että minä olen se tyyppi, jolle voi avautua kaikesta. Joo, anteeksi jos olen antanut sellaisen käsityksen.
Kuten sanoin, jännissä piireissä liikut.
Vierailija kirjoitti:
Huomatkaahan arvon naiset taas miesten kommentit tässä ketjussa, jossa käsitellään IHMISKAUPAN uhria :)
Huomatkaa toki samalla myös naisten "kaikki miehet on syyllisiä, sikoja, kuvottavia jne."-viestit.
Vierailija kirjoitti:
Huomatkaahan arvon naiset taas miesten kommentit tässä ketjussa, jossa käsitellään IHMISKAUPAN uhria :)
Onko tuo uhristatus todennettu ihan oikeudessa asti, vain onko kysymyksessä vahvistamaton kertomus?
Feministien mukaan prostituutio on upeaa ja voimaannuttavaa, eikä nöyryyttävää kuten kassatyö tai siivoaminen.
Vierailija kirjoitti:
"Ihmiskaupan uhri".. "teki normikaverin kuukauden tulot päivässä"... jaa jaa.
Teki nämä tulot parittajilleen, mitä sai itse?
Saatikka, että lapsena hyväksikäytetty nainen olisi joku vapaaehtoisesti ammatin valinnut.
Sairasta!