Ihmiskaupan uhriksi joutunut Romanialainen nainen teki Suomessa tonneittain rahaa, koska näytti lapselta. "Se kiehtoi monia miehiä".
https://www.iltalehti.fi/tv-ja-leffat/a/bf307b13-97cb-499b-aee7-4ee7dcf…
Sairasta. Aivan sairasta.
Kommentit (968)
Vierailija kirjoitti:
Asiakkaalla voi olla monia tarpeita. Minulle on tärkeää, että saan rahalla seksuaalista valtaa. Kotimaassa on muutama seksikumppani, joiden kanssa harrastan hyvinkin tuhmia juttuja ja tiedän, että naiset haluavat rooliutua prostitutioiduksi. Toisinaan maksan jonkun reissun ja saan tyttöystäväkokemuksia.
Mutta ostan seksipalveluita myös ilmoituksista ja käyn bordelleissa ulkomailla. Toisten mielestä voin olla sika ja elostelija, mutta näin on itselle hyvä.
Et edes tietäisi mitä tehdä jos naisen saisit itsellesi maksettua.
"Hyvinkin tuhmia juttuja" Nauran katketakseni!
Vierailija kirjoitti:
Mä en oo koskaan ymmärtänyt, miten jotkut miehet kykenee paneman ihmiskaupan uhria. Eikö heillä herää mitään empatiaa tai sääliä?
Et ymmärrä miehisyyttä, koska sinulla ei ole täydet pussukat haaro-välissä. Kun ne on saatu tyhjiksi, muutaman päivän ajatus kulkee kirkkaammin. Sitten taas sama rumba alusta. Ei pidä syyllistää miehiä siitä, mikä on biologiaa(=olennolle luonnollista käyttäytymistä).
Sairasta on. Veronkierto nakertaa oikeasti yhteiskuntaamme rotan lailla. Vaikka sillä rotalla olisi sitten lapsen kasvot.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä en oo koskaan ymmärtänyt, miten jotkut miehet kykenee paneman ihmiskaupan uhria. Eikö heillä herää mitään empatiaa tai sääliä?
Et ymmärrä miehisyyttä, koska sinulla ei ole täydet pussukat haaro-välissä. Kun ne on saatu tyhjiksi, muutaman päivän ajatus kulkee kirkkaammin. Sitten taas sama rumba alusta. Ei pidä syyllistää miehiä siitä, mikä on biologiaa(=olennolle luonnollista käyttäytymistä).
Klassista miestä käyttää biologiaa tekosyynä kun ei pystytä ottaa vastuuta. Sairasta. Kyllä ne apinatkin käyttävät omaa kättään apuna niin etköhän sinäkin siihen kykene älykkäämpänä elämänmuotona.
Eri
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei tainnu se ihmiskaupan uhrina oleminen sit kuitenkaan niin hirveetä olla kun haikaili niihin töihin takaisin ja oli jo omin avuin sugar daddynkin hommannut ja teki seksuaalissävytteisiä videoita tiktokkiin. Ei tuosta naisesta kunnollista enää saa edes millään määrällä terapiaa. Kuten itsekin kuvaili itseään niin ihan täys eläin. Isoista tisseistä olin hänelle kateellinen (itellä a-kuppi).
Tuota tyyppiä olevat naiset ovat olleet turmeltuneita jo ennen uraansa. Rahan ahne, ammatissaan kehittynyt hyväksi ihmistuntijksi ja manipuloijaksi, hyväksi käyttäjä
Häntähän oli käytetty lapsena hyväksi. Usein seksuaalista kajoamista löytyy prostituoidun lapsuudesta. Se selittää osin hakeutumisen seksin myyntiin, kun omat rajat on rikottu niin monta kertaa.
Onkohan tarina nyt ihan tosi. Tuntuu nyt kovasti jostain lainatulta ja vähän liiankin sopivalta tautalta. Entä jos totuus onkin ettei mitään tapahtunut ja nainen lähti prostituoiduksi vain omaa ahneuttaan. Saisiko samalla tavalla myötätuntoa jos sanoisi lähteneen prostituoiduksi koska näki ammatissa olevilla naisilla paljon ja rahaa joka oli saatu vähällä työllä. Tehtäsiinkö nyyhkydokumentti jos olisi vapaaehtoisesti tullut parittajan mukan Suomeen. Parittaja jäi kiinni oma ammatin harjoittaminenkin vaikeutui. Jos sanoisi tienaannensa hyvin mutta kuluttaneen kaiken makeaan elämään ja nyt 30v kun helppo raha loppui ei ole muuta kuin päällä olevat lumput.
Onkohan nyt elokuvat menneet sekaisin todellisuuden kanssa. Entä jos totuus onkin että tarina olikin tosi, kuten monet muut ihmiskauppaan liittyvät oikeat tarinat ja kommenttisi on vain tyypillistä epätoivohyssyttelyä koska nyt ei ollutkaan hyväksikäyttäjinä sopivasti joku muu jostain kauempaa vaan "rehtejä ja reippaita" mattimeikäläisiä. Jos ottaisikin vaan lusikan kauniiseen käteen ja myöntäisi että totuus voikin olla että kovin moni suomalaismies on rahaa vastaan hyväksikäyttänyt tätä ihmiskaupan uhria.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huomioikaamme, että tällaisia "täydet kassit pakottavat panemaan lapsen näköistä seksiorjaa, muuten ei ajatus kulje"-kommetteja tulee sukupuolelta, joka on kautta historian väittänyt itseään kaikin tavoin sitä toista sukupuolta korkeammalla tasolla olevaksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käteen voi vetää, tai flesuun tai seksinukkeen. Tai katsoa, että se maksullinen on omasta tahdostaan alalla. Kylmä ja persoonallisuushäiriöinen täytyy olla, että oma purkautuminen on niin tärkeää, ettei välitä, onko se maksullinen ihmiskaupan uhri. Seksin haluaminen voi olla urokselle luontaista käyttäytymistä, mutta muiden ihmisten hyväksikäyttö ja riistäminen sitä ei ole. Jos niin on, silloin yksilö on pahasti mieleltään sairas.
Eri
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Asiakkaalla voi olla monia tarpeita. Minulle on tärkeää, että saan rahalla seksuaalista valtaa. Kotimaassa on muutama seksikumppani, joiden kanssa harrastan hyvinkin tuhmia juttuja ja tiedän, että naiset haluavat rooliutua prostitutioiduksi. Toisinaan maksan jonkun reissun ja saan tyttöystäväkokemuksia.
Mutta ostan seksipalveluita myös ilmoituksista ja käyn bordelleissa ulkomailla. Toisten mielestä voin olla sika ja elostelija, mutta näin on itselle hyvä.Niinpä. Minäminäminä ja minun munani. Viis muista IHMISISTÄ!
Oksennan tuollaisille "miehille".
Voit joutua oksentelemaan omille lapsillesi, isällesi tai miehellesi. Luuletko, että näistä kotona kerrotaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ennen muinoin luultiin että nainen on niin hormonaalinen ettei himoissaan häntä voi laskea omin päin ulkosalle koska hän saattaa milloin tahansa sortua haureuteen. Tiedätkö mikä oli ratkaisu? Nainen pidettiin kotona.
Ja nyt miehet on silleen "määä oon niin hörmönaalinen että en vaan voi olla hyväksikäyttämättä minulle myytyjä naisia ja lapsia". Eikä kukaan lukitse näitä elukoita koteihinsa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta ostan seksipalveluita myös ilmoituksista ja käyn bordelleissa ulkomailla. Toisten mielestä voin olla sika ja elostelija, mutta näin on itselle hyvä.Niinpä. Minäminäminä ja minun munani. Viis muista IHMISISTÄ!
Voit joutua oksentelemaan omille lapsillesi, isällesi tai miehellesi. Luuletko, että näistä kotona kerrotaan?
Tämänkin ketjun miesten kommentit todella ovat omiaan tuhoamaan lämpimiä tunteita jopa omaan perheeseen kuuluvia miehiä kohtaan.
Ei kaikki miehet oo tämmöisiä "pussien tyhjentäjiä". Ne on nuo seksiaddiktit yleensä vaan, jotka on joutuneet noidankehään seksuaalisuutensa kanssa. Kun on syntiä tehneet, niin pitää synti täyttää aina uudelleen ja uudelleen eikä mikään riitä. Siinä ne omissa mehuissaan uiskentelevat. Sääliksi käy, mutta en voi muuta tehdä kuin tarjota rukous avun avuksi. Eli rukoilkaa Herran Jeesuksen nimissä apua seksi ongelmiin, niin se saattaa auttaa. Mutta älkää välttämättä odotelko apua päivän tai kahden päästä, sillä joskus apu tulee viikon tai kuukauden päästä.
Mitäs se oma Einari pikkujouluissa touhusikaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei tainnu se ihmiskaupan uhrina oleminen sit kuitenkaan niin hirveetä olla kun haikaili niihin töihin takaisin ja oli jo omin avuin sugar daddynkin hommannut ja teki seksuaalissävytteisiä videoita tiktokkiin. Ei tuosta naisesta kunnollista enää saa edes millään määrällä terapiaa. Kuten itsekin kuvaili itseään niin ihan täys eläin. Isoista tisseistä olin hänelle kateellinen (itellä a-kuppi).
Mikä hyväksikäyttäjä ja mis? Naikkonen sai maksun kaikista palveluista joista osan itse. Valitettavasti ei ole olemassakaan tarkoittamiasi ihmiskaupan uhreja. Eikä ihmiskauppaa. Vaikka kuinka kovasti yrität löytää sitä tämän prostituoidun tapauksesta. Suurimmassa osassa maailmaa ei oke sossua ja nallekarkit eivät vaan mene tasan. Ei tuo nainen pysynyt töissä millään ruokapalkalla.
Tuota tyyppiä olevat naiset ovat olleet turmeltuneita jo ennen uraansa. Rahan ahne, ammatissaan kehittynyt hyväksi ihmistuntijksi ja manipuloijaksi, hyväksi käyttäjä
Häntähän oli käytetty lapsena hyväksi. Usein seksuaalista kajoamista löytyy prostituoidun lapsuudesta. Se selittää osin hakeutumisen seksin myyntiin, kun omat rajat on rikottu niin monta kertaa.
Onkohan tarina nyt ihan tosi. Tuntuu nyt kovasti jostain lainatulta ja vähän liiankin sopivalta tautalta. Entä jos totuus onkin ettei mitään tapahtunut ja nainen lähti prostituoiduksi vain omaa ahneuttaan. Saisiko samalla tavalla myötätuntoa jos sanoisi lähteneen prostituoiduksi koska näki ammatissa olevilla naisilla paljon ja rahaa joka oli saatu vähällä työllä. Tehtäsiinkö nyyhkydokumentti jos olisi vapaaehtoisesti tullut parittajan mukan Suomeen. Parittaja jäi kiinni oma ammatin harjoittaminenkin vaikeutui. Jos sanoisi tienaannensa hyvin mutta kuluttaneen kaiken makeaan elämään ja nyt 30v kun helppo raha loppui ei ole muuta kuin päällä olevat lumput.
Onkohan nyt elokuvat menneet sekaisin todellisuuden kanssa. Entä jos totuus onkin että tarina olikin tosi, kuten monet muut ihmiskauppaan liittyvät oikeat tarinat ja kommenttisi on vain tyypillistä epätoivohyssyttelyä koska nyt ei ollutkaan hyväksikäyttäjinä sopivasti joku muu jostain kauempaa vaan "rehtejä ja reippaita" mattimeikäläisiä. Jos ottaisikin vaan lusikan kauniiseen käteen ja myöntäisi että totuus voikin olla että kovin moni suomalaismies on rahaa vastaan hyväksikäyttänyt tätä ihmiskaupan uhria.
Vierailija kirjoitti:
Tutkimusten valossa näyttäisi siltä, että 70% miehillä on pedofiilisiä taipumuksia. Itse olen mies, miesten illanistujaisissa kuulee usein semmoista juttua, että en yhtään ihmettelisi!
Onko antaa yhteenkään tutkimukseen linkkiä? Epäilen nyt aika vahvasti tätä 70% määrää.
Tutkimusten mukaan perheenisät suosivat noita pikkutyttöä ulkoisesti muistuttavia seksityöläisiä. Miksiköhän?
Kaikesta sitä pitää juttu vääntää. Ei näytä yhtään lapselta.
Vierailija kirjoitti:
Tutkimusten mukaan perheenisät suosivat noita pikkutyttöä ulkoisesti muistuttavia seksityöläisiä. Miksiköhän?
Usein vievät niille myös kotoaan ottamiaan lastenvaatteita, joihin sitten pyytävät prostituoitua pukeutumaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämänkin ketjun miesten kommentit todella ovat omiaan tuhoamaan lämpimiä tunteita jopa omaan perheeseen kuuluvia miehiä kohtaan.
Voithan hyve sognaloida ja lohjoittaa tuolle naiselle vaikka 10 000€. Jotta voi ostaa edes halvimman soppalautaden ja tiskiharjan. Mahtaa oesemättömien vaatteiden ja ruuan tähteiden haju tuntua rappukäytävässäkin.
Niinpä. Minäminäminä ja minun munani. Viis muista IHMISISTÄ!