Translaki meni läpi
Kommentit (3723)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meillä Irlannissa tuo sama laki on ollut voimassa jo vuodesta 2015, eikä ole kyllä ollut mitään ongelmia. Te olette kummallisia siellä Suomessa, en olisi uskonut. Aina olen pitänyt Suomea vapaampana maana, mutta eipä taida olla
Minäkin olen pitänyt suomea sivistyneenä maana mutta usein tämä on viimeisenä kun päätetään vähemmistöjen oikeuksista. Asenteet ovat kuitenkin vähän vanhanaikaiset ja tunkkaiset. Teilläkin ollut niin pitkään jo voimassa.
Tässä kyllä molemmat tahot ovat vähintäänkin yhtä väärässä. Merkintä paperissa ei ole eikä tule koskaan olemaan mikään ihmisoikeus. Laista eniten hyötyvätkin konkreettisella tasolla potentiaaliset opportunistit. Toisaalta hörhöt varoittelevat asioista, jotka voivat tapahtua jo tänä päivänä. Ei niihin tarvita lupaa ja valvonta on olematonta. Tähän kuuluvat häiriöt saniteettitiloissa, vankiloissa on jo erittäin korkea riski tulla raiskatuksi (naisen tai miehen toimesta) ja urheilu on ollut vuosikymmeniä epäpuhdasta kiellettyjen aineiden käytön vuoksi.
Olet vissiin katsellut jotain amerikkalaisia TV-sarjoja, sillä naistenvankiloissa ei ole muuallakaan kuin Suomessa todellakaan ole mikään korkea riski tulla raiskatuksi. Yli 99% seksuaalirikollisista on miehiä. Se että sattuisi samaan vankilaan seksuaalirikoksista tuomitun naisen kanssa on itsessään harvinaisuus, ja nainen jolla olisi niin vahva vietti käyttää seksuaalisesti hyväkseen muita naisia että hyökkäisi jonkun muun vangin kimppuun on jo yhtä harvinainen tapaus kuin lumimies tai yksisarvinen.
Saniteettitiloista yms. on sosiaalinen paine pitänyt miehet poissa. Nyt sitä sosiaalista painetta ei "saa" enää käyttää. Urheiluasiaan en edes jaksa vastata, argumenttisi on sen verran typerä.
Sinulla tässä on lukihäiriö. Totta hitossa vankilassa on paljon suurempi riski tulla raiskatuksi kuin vapaalla jalalla. Ota myös huomioon, että raiskauksen määritelmä on laajetunut huomattavasti.
Miesten vankiloiden riskeistä en tiedä, mutta miehissä on seksuaalirikollisia tyyliin yksi parista tuhannesta vs. naisissa tyyliin yksi oliko se peräti kolmesta miljoonasta. Valtaosa naispuolisista seksuaalirikollisista - joita on myös valmiiksi noin vähän - on myös toiminut jonkun seksuaalirikollisen miehen "partnerina", tyyliin ihmishirviöt jotka auttavat miehiään käyttämään lapsia hyväksi.
Ihanko oikeasti nämä kaksi populaatiota muodostavat sinusta yhtäläisen riskin kanssavangeilleen?
UK:n tuoreen tilaston perusteella transvangeist 1 : 565 oli seksirikostuomio, kun muiden miesvankien suhdeluku oli 1 : 2500-3000. Toisen tilaston mukaan transvangeista 60 prosentilla oli seksirikostuomio, kun muiden miesvankien 19 prosenttiin verrattuna. Kanadassa transvangeista 44 prosentilla on seksirikostuomio. Raiskailevatko transnaiset noin paljon enemmän, vai käyttävätkö pervot opportunistit itsemäärittelyä hyväksi? Kumpikaan vaihtoehto ei mairittele itsemäärittelyn kannattajia.
Ja yhtä transvankia kohden on 10 000 vai 100 000 kehonsa kanssa sinut olevaa. Vale, emävale ja tilasto pitää edelleenkin paikkaansa. Mutta teillehän tässä riitely on tärkeämpää kuin itse ongelma.
Nyt puhuttiinkiin suhdeluvusta ja prosentuaalisesta todennäköisyydestä. Eli vankilassa istuvalla transnaisella on moninkertainen todennäköisyys olla seksirikollinen muihin miesvankeihin verrattuna.
Käyttäjä43247 kirjoitti:
Nyt sitten nuoret miehet ilmoitus vetämään.
Sitten voit hakea palomieheksi tai poliisiksi naisten kiintiöissä. Paljon helpompi päästä fyysisistä kokeista läpi. Samalla pystyt myös välttämään asepalveluksen ilman mitään seurauksia.
En nimittäin keksi mitään asiaa, mikä olisi haitaksi elämälleni, vaikka olisin väestörekisterissä nainen. Sen sijaan tarjolla olisi paljon erilaisia merkittäviä helpotuksia elämään.
Sinulta poistuu sitten myös työelämässä se "munaetu." Älä siis jatkossa ihmettele kun alat saada huonompaa palkkaa samasta työstä. Ja minä taidan ilmoittautua mieheksi, niin palkka nousee saman tien.
Vierailija kirjoitti:
Joudutaanko nyt ottamaan käsittelyyn lait joissa mies ja nainen on asetettu biologian perusteella eri asemaan:
- Asevelvollisuuslakia ja rikos- ja vankeuslakia kuten jo moneen kertaan sanottu
- Äitiysavustuslakia
- Lakia äitiys- isyys- ja vanhempainvapaista
- Steriloimislakia
- Kansaneläkelakia
- Lääketieteellisestä tutkimuksesta annettua lakia
- Raskauden keskeyttämisestä annettua lakia
- Lasten huollosta ja tapaamisoikeudesta annettua lakia
- Kotikuntalakia
- ...
Noissa kaikissa on äiti/isä ja mies/nainen eroteltu mutta siis biologisin perustein. Nythän nuo täytyy käydä läpi että tuleeko jotain porsaanreikiä. Ei tietysti minua hetkauta, kansanedustajathan näin saivat lisää työtä.
Muistaakseni toistakymmentä lakia joudutaan rukkaamaan sen takia, että ei-transit pääsevät vaihtamaan juridista sukupuolitietoaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kun menee uimaan niin pitää kertoa haluuko naisten vai miesten pukkariin. Oikeastaan vois tehdä vaan unisex-pukkareita, jossa miehet ja naiset sekasin. Kiva siellä sitten suihkutella 😉
Juuri sinun kaltaisten ihmisten takia on hyvä olla olemassa molemmille sukupuolille erilliset pukuhuoneet, suihkut ja saunat.
Olen tuon viestin kirjoittaja. Viestini oli sarkasmia! En missään nimessä kannata mitään unisex-pukkareita. Tämä lakimuutos nyt käytännössä tekee kaikista pukkareista unisex-versioita. Koko lain naurettavuus käytännössä.
Vierailija kirjoitti:
Sauna päälle naiset, tuleva nainen, vielä mies, tulee saunomaan tyttöjen kesken
Minä tulen mukaan
T:Reiska aka Raija
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulla on kaksi tytärtä ja tämä lakimuutos aiheuttaa suurta ahdistusta. Transihmisiä vastaan minulla ei ole mitään, pelottaa juuri tämä lain mahdollistama ahdistelu ja vakavampikin rikollisuus.
Miten meillä voi olla noin järjettömiä päättäjiä???Moni syyttää, että nyt on saatu sitä mitä on äänestetty mutta eihän äänestäjilläkään ole ollut kristallipalloa josta katsoa, että tällainenkin älyttömyys on tulossa.
Toivon sydämestäni, että päätös vielä jollakin keinolla kumotaan.
Eilen mietin nimenomaan tuota, että eikö noissa mätäpuolueiden edustajissa ole yhtään tyttöjen vanhempia? Meilläkin on 2 tyttöä, teini ja esiteini. Itse sain kokea ahdistelua yläasteikäisestä lähtien, joten todellakin haluan estää tyttöjäni, ja muitakin nuoria tyttöjä/naisia kokemasta samaa. Tuo päätös ei pidä tyttöjen puolia, vaan äärimmäisen marginaalisen itserakkaan porukan sekä seksuaalirikollisten puolia.
Meillä 3 tytärtä. Heidät on kasvatettu kunnioittamaan paitsi kaikkia muita sukupuoleen, ikään tai alkuperään katsomatta, niin ennen kaikkea itseään.
Heidän takiaan olen yhä enemmän huolissani vihasta, pahasta olosta, syrjinnästä, kiusaamisesta ja ennakkoluuloista, en pukuhuoneista tai suihkutiloista.
Millaiset miehet mielestäsi haluavat käyttää naisten ja tyttöjen intiimitiloja? Haluatko sellaisia miehiä tytärtesi tai vaimosi läheisyyteen intiimitilassa?
-eri- Kukaan normaali aivot omistava vanhempi ei halua yhtäkään munallista naista lähellekään omaa jälkikasvua tai ylipäänsä lähellekään ketään lasta. Normaalit ihmiset kyllä ymmärtävät että jos on mies joka päättääkin olla nainen niin kyseisen henkilön ajatustoiminta ei todellakaan ole normaali. Kyllä tuossa aika iso vaara on että kyseiset muna maijat juurikin etsivät lapsia saaliikseen kun lapset eivät välttämättä tiedosta kuinka suuressa vaarassa he ovat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulla on kaksi tytärtä ja tämä lakimuutos aiheuttaa suurta ahdistusta. Transihmisiä vastaan minulla ei ole mitään, pelottaa juuri tämä lain mahdollistama ahdistelu ja vakavampikin rikollisuus.
Miten meillä voi olla noin järjettömiä päättäjiä???Moni syyttää, että nyt on saatu sitä mitä on äänestetty mutta eihän äänestäjilläkään ole ollut kristallipalloa josta katsoa, että tällainenkin älyttömyys on tulossa.
Eilen mietin nimenomaan tuota, että eikö noissa mätäpuolueiden edustajissa ole yhtään tyttöjen vanhempia? Meilläkin on 2 tyttöä, teini ja esiteini. Itse sain kokea ahdistelua yläasteikäisestä lähtien, joten todellakin haluan estää tyttöjäni, ja muitakin nuoria tyttöjä/naisia kokemasta samaa. Tuo päätös ei pidä tyttöjen puolia, vaan äärimmäisen marginaalisen itserakkaan porukan sekä seksuaalirikollisten puolia.
Meillä 3 tytärtä. Heidät on kasvatettu kunnioittamaan paitsi kaikkia muita sukupuoleen, ikään tai alkuperään katsomatta, niin ennen kaikkea itseään.
Heidän takiaan olen yhä enemmän huolissani vihasta, pahasta olosta, syrjinnästä, kiusaamisesta ja ennakkoluuloista, en pukuhuoneista tai suihkutiloista.
Millaiset miehet mielestäsi haluavat käyttää naisten ja tyttöjen intiimitiloja? Haluatko sellaisia miehiä tytärtesi tai vaimosi läheisyyteen intiimitilassa?
-eri- Kukaan normaali aivot omistava vanhempi ei halua yhtäkään munallista naista lähellekään omaa jälkikasvua tai ylipäänsä lähellekään ketään lasta. Normaalit ihmiset kyllä ymmärtävät että jos on mies joka päättääkin olla nainen niin kyseisen henkilön ajatustoiminta ei todellakaan ole normaali. Kyllä tuossa aika iso vaara on että kyseiset muna maijat juurikin etsivät lapsia saaliikseen kun lapset eivät välttämättä tiedosta kuinka suuressa vaarassa he ovat.
Ja vihreät kuorossa julistaa että naisten tulee opetella eroon kullifobiasta ja lapsille tulee opettaa ettei vieraita peniksiä tarvitse pelätä. Mikä voisikaan mennä pieleen.
Näitä twiittejä on tähän ketjuun aiemmin linkkailtu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja vihreät kuorossa julistaa että naisten tulee opetella eroon kullifobiasta ja lapsille tulee opettaa ettei vieraita peniksiä tarvitse pelätä. Mikä voisikaan mennä pieleen.
Näitä twiittejä on tähän ketjuun aiemmin linkkailtu.
Vihreää oksennusta!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mielestäni naisten ja tyttöjen katselusta tykkäävät miehet eivät ole sellaisia, joita olisi aiemminkaan estänyt joku merkintä henkkareissa. Mutta eiköhän se jossain vaiheessa nähdä mikä säpinä pukkareissa alkaa ja miten siihen sitten puututaan. Ja toisaalta huomataan sekin, jos ei alakaan ja saamme jokainen huokaista helpotuksesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kun menee uimaan niin pitää kertoa haluuko naisten vai miesten pukkariin. Oikeastaan vois tehdä vaan unisex-pukkareita, jossa miehet ja naiset sekasin. Kiva siellä sitten suihkutella 😉
Joo siis Yrjönkadun "naisten vuorolla" on tunnetusti miesvalvojia ja miessiivoojia. Tämä on juuri tätä näennäistä "modernia" naisten puolella olemista. Hyvin harva teinityttö tai aikuinenkaan haluaa pestä alapäätään uimahallissa miehen katseen edessä. Edes koppeja ei olla vaivauduttu järjestämään, edes sitten teinityttöjen vuoksi. Tai edes ovea, joka peittäisi sen innokkaasti uimareita tapittavan miesvalvojan suoran näköyhteyden suihkuun. (Ei sen puoleen, en minäkään jos olisin 20-vuotias mies takuulla pystyisi olemaan tapittamatta alastomia naisia.)
Call me crazy, mutta minusta tuo on aikamoinen huipentuma naisten kehollisen yksityisyyden tarpeen vähättelyssä. Siellä on varmaan kaupungilla päättäjinä jotain täysin omassa todellisuudessaan eläviä.
Ihmettelen todella, että kenen normaalijärkisen naisen tai tytön mielestä on oikeasti ihan OK, että tässä nyt pesen alapäätäni ja suihkuttelen omissa ajatuksissani, ja kas, siinä metrin päässä häärääkin yhtäkkiä tuiki tuntematon parikymppinen, raavas mies. Ja jos valituksen tekee miestyöntekijöistä "naisten" vuorolla, mitään ei tapahdu paitsi ylimielistä vähättelyä. Näin siis Yrjönkadulla.
Tämä on kyllä outo yhteiskunta. Ennenkin on ollut saunakulttuureineen, mutta nyt kun siihen sekoittuu yliseksualisoituminen ja samalla ylisuvaitsevaisuus, niin sanattomaksi vetää. Ja vielä naisten ansiosta...!
minä en halua mennä edes naisten seurassa uimahallien pesutiloihin, joissa ei ole yhtään yksityisyyttä. Niin monesti olen nähnyt miten naiset vain alkavat tuijottaa toisten sukupuolielimiä. Milloin aletaan tuijottaa yksirintaista naista, jolla arpia rintakehän alueella, milloin karvatonta häpyä, milloin karvallista. Ihankuin ei olisi ihmisillä minkäänlaisia käytöstapoja. Netti on täynnä kuvia alastomista ihmisistä, sieltä sopii tuijotella toisia, ei IRL:issä. Uimahalleissa pitäisi oikeasti olla yksityisyydensuojaa pesutiloissa. Tai ainakin yleisesti tietoa siitä mitkä uimahllit sellaista tarjoavat ja mitkä ei, jotta asiakas voi tehdä valinnan jo kotona.
Kokoomuslaisilla on nyt yksi reikä ylimääräinen takapuolessa joten voivat olla esim leena tai timo :)) menäkkö vai ei armeijaan,,, sehän passaa nyt kokoomuslaisille joten se Isänmaalisuudesta..
Tämä laki on takapakkia myös lukuisille muslimeille, joita maassamme asuu: valtio on käyttänyt huomattavia summia kotiuttaakseen heitä, ja saadakseen etenkin tytöt osallistumaan koululiikuntaan. Jotain on tehty oikein, koska meillä on nyt mm. eka muslimityttönyrkkeilijä, joka kisaa mitaleista.
Kaikki tämä vedetään vessasta alas tällä päätöksellä, kun yhteisöissä alkaa liikkua tieto (+ mahdolliset huhut päälle) lain hyväksymisestä. Voitte olla varmoja, että osalla perheistä tyttöjen liikuntaharrastukset lakkaavat siihen paikkaan. Osa on vielä hyväksynyt esim. naistenvuoron uinnissa tai kuntosalilla, mutta jos nyt onkin riski joutua miesten kanssa samaan tilaan alasti...se oli sitten siinä.
Tietyillä vähemmistöillä on hyvin paha lihavuusepidemia, etenkin somalinaisilla. Tästä on ollut Hesarissakin juttua useamman kerran. Sitä liikunnan iloa tuskin löytyy jatkossakaan, jos on yhtään riskinä, että pukkarissa on miehiä heidän kanssaan.
Siis tää on niin älyvapaata touhua.
Eli "Jorma" voi vain ilmoitusasiana päättää, että nyt olen kokeeksi nainen ja ehkä muutan itseni mieheksi taas vuoden päästä.
Hän pääsee naisten pukkareihin ja suihkutiloihin ja hän voi nostaa vaikka oikeusjutun jos muut naiset identifioivat hänet mieheksi ja käskevät hänen häipyä.
Siis eikö sillä ole mitään merkitystä, jos muut näkevät selvästi, että äijähän tuo on? Onko vain tämän "Jorman" sisäinen tunne arvokkaampi kuin niiden naisten kokemukset "Jormasta"?
Luin kirjan "kellokosken prinsessa". Siinä koko mielisairaala lääkäreineen ja potilaineen ja lähes koko Kellokosken kylä "larppasi" mukana, kun tämä yksi potilas identifioi itsensä prinsessaksi.
Nyt me sitten teemme samaa. Näemme "keisarin uudet vaatteet"- sadun toistuvasti kun viaton pikkutyttö hihkaisee äidille että miksi tuo setä on naisten puolella ja kyllä se on setä kun sillä on munat niinku iskälläkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joudutaanko nyt ottamaan käsittelyyn lait joissa mies ja nainen on asetettu biologian perusteella eri asemaan:
- Asevelvollisuuslakia ja rikos- ja vankeuslakia kuten jo moneen kertaan sanottu
- Äitiysavustuslakia
- Lakia äitiys- isyys- ja vanhempainvapaista
- Steriloimislakia
- Kansaneläkelakia
- Lääketieteellisestä tutkimuksesta annettua lakia
- Raskauden keskeyttämisestä annettua lakia
- Lasten huollosta ja tapaamisoikeudesta annettua lakia
- Kotikuntalakia
- ...
Noissa kaikissa on äiti/isä ja mies/nainen eroteltu mutta siis biologisin perustein. Nythän nuo täytyy käydä läpi että tuleeko jotain porsaanreikiä. Ei tietysti minua hetkauta, kansanedustajathan näin saivat lisää työtä.
Muistaakseni toistakymmentä lakia joudutaan rukkaamaan sen takia, että ei-transit pääsevät vaihtamaan juridista sukupuolitietoaan.
Hinta-arvio tälle lakimuutokselle on noin miljardi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mielestäni naisten ja tyttöjen katselusta tykkäävät miehet eivät ole sellaisia, joita olisi aiemminkaan estänyt joku merkintä henkkareissa. Mutta eiköhän se jossain vaiheessa nähdä mikä säpinä pukkareissa alkaa ja miten siihen sitten puututaan. Ja toisaalta huomataan sekin, jos ei alakaan ja saamme jokainen huokaista helpotuksesta.
Jotkut oikein toivovat ahdistelua ja jopa r***kauksia. SE on sairasta fantasiaa. Onneksi ovat sentään niitä, jotka toivovat "jonkun muun" hoitavan heidän puolestaan senkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo siis Yrjönkadun "naisten vuorolla" on tunnetusti miesvalvojia ja miessiivoojia. Tämä on juuri tätä näennäistä "modernia" naisten puolella olemista. Hyvin harva teinityttö tai aikuinenkaan haluaa pestä alapäätään uimahallissa miehen katseen edessä. Edes koppeja ei olla vaivauduttu järjestämään, edes sitten teinityttöjen vuoksi. Tai edes ovea, joka peittäisi sen innokkaasti uimareita tapittavan miesvalvojan suoran näköyhteyden suihkuun. (Ei sen puoleen, en minäkään jos olisin 20-vuotias mies takuulla pystyisi olemaan tapittamatta alastomia naisia.)
Call me crazy, mutta minusta tuo on aikamoinen huipentuma naisten kehollisen yksityisyyden tarpeen vähättelyssä. Siellä on varmaan kaupungilla päättäjinä jotain täysin omassa todellisuudessaan eläviä.
Ihmettelen todella, että kenen normaalijärkisen naisen tai tytön mielestä on oikeasti ihan OK, että tässä nyt pesen alapäätäni ja suihkuttelen omissa ajatuksissani, ja kas, siinä metrin päässä häärääkin yhtäkkiä tuiki tuntematon parikymppinen, raavas mies. Ja jos valituksen tekee miestyöntekijöistä "naisten" vuorolla, mitään ei tapahdu paitsi ylimielistä vähättelyä. Näin siis Yrjönkadulla.
Tämä on kyllä outo yhteiskunta. Ennenkin on ollut saunakulttuureineen, mutta nyt kun siihen sekoittuu yliseksualisoituminen ja samalla ylisuvaitsevaisuus, niin sanattomaksi vetää. Ja vielä naisten ansiosta...!
ennen ihmiset vielä osasivat ja taisivat saunaetiketin. Että kun siellä saunatiloissa on alastomia ihmisiä, niin heitä ei tuijoteta. Jos katsotaan, niin katsotaan suoraan silmiin. Katse ei saanut harhailla, se koettiin epäsopivaksi ja etikettivirheeksi ja siitä sai jopa kuulla. Nykyisin ei enää osata saunaetikettiä. Vaikka tämä lainuudistus oli sikäli hyvä, että enää ei sitten ole pakkoa tehdä itseään lisääntymiskyvyttömäksi ja että transihmiset saavat mennä sukupuolensa mukaiselle puolelle, niin olisi oikeasti pitänyt miettiä näitä asioita heikomman ihmisen näkökulmasta. Esimerkiksi juuri miettiä millaista ahdistusta voi raiskatulle naiselle tulla siitä, että näkee pesutiloissa peniksellisen ihmisen, joka ehkä sitten vaikka silmäilee siellä muita alastomia kehoja. Voimmeko vaatia kaikkia ihmisiä hyväksymään penikselliset naiset ja vaginalliset miehet, jos se ajatus sotii esimerkiksi heidän uskoaan vastaan ja järkyttää heitä? Eikö olisi ollut helpompi hyväksyttää yhteiskunnallisesti ajatus siitä, että on olemassa biologinen, geenien määräämä sukupuoli ja sitten kokemuksellinen sukupuoli. Ja jos jollakulla on jalkojen välissä penis, niin menee sitten peniksellisten ihmisten puolelle saunomaan. Jos häpy, niin menee hävyllisten ihmisten puolelle saunomaan.
yksi hyvä puoli tässä laissa on tuon lisääntymiskyvyttömyysvaateen poistumisen lisäksi.
Nyt on aseista kieltäytyvillä biomiehillä mahdollisuus välttää asepalvelus kokonaan, kun vaihtavat sukupuoltaan naiseksi tarpeeksi ajoissa ennen kutsuntoja. Sitten vain jatkavat juridisena naisena elämistä kunnes asevelvollisuus heidän kohdaltaan on ohi.
Vierailija kirjoitti:
Noin 11v meillä perheessä teinitytöt kieltäytyivät enää menemästä saunaan yhtaikaa äidin ja isän kanssa. Halusivat yksityisyyttä, siihen kuuluu oikeus olla ja kasvaa rauhassa. Ikärajaa ei saa alentaa, päinvastoin lain alaraja pitäisi olla siinä 21 v paikkeilla.
Me taas käymme kylpylöissä mielellämme koko perhe.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aiemmin ne tirkistelijät on voitu huutaa/taluttaa naisten tiloista pois, samoin on voitu puuttua siihen jos mies seuraa naista naisten vessaan.
Nyt ei kukaan oikein osaa sanoa pääseekö juridiset miesnaiset naisia tirkistelemään vapaasti, voiko kuntosalit/uimahallit päättää pukuhuonepolitiikastaan vapaasti vai napsahtaako syrjintäsyyte. Saako edes yksityishenkilö todeta että jos tädillä on munat täti on hyvä ja poistuu naisten pukkareista vai pääseekö siitäkin käräjille.
Laissa kuitenkin oli että henkilö tulee kaikissa tilanteissa kohdata juridisen sukupuolensa mukaan...
Nyt on saatu vastaavanlaista dataa useammasta maasta missä on self id käytössä: https://twitter.com/natatomic/status/1618024514457337856
Eli transnaiset tai naiseksi identifioituvat miehet syyllistyvät sek-suaali-rikoksiin moninkertaisesti muihin miehiin verrattuna. Joko transnaiset/self id naiset ovat todella vaarallinen ryhmä tai sitten vaaralliset miehet käyttävät self id:tä hyväkseen.
Naiset häviää joka tapauksessa tässä pelleilyssä.