Translaki meni läpi
Kommentit (3723)
Onko kukaan miettinyt naisvankeja?
Minä ainakin haluan äitiysloman ja muut edut.
Nyt ei ole enää turvallisia tiloja naisille1!
Vierailija kirjoitti:
Transihmiset ne vasta onkin kiusaajia, kun vievät naisilta turvalliset tilat!
Pahempia. Uhriutuvia kiusaajia. Ruikutetaan jos jonkinlaisen "oikeuden perään" Ja samalla ne niiden oikeudet vie pois oikeudet normaaleilta ihmisiltä. Yhteiskunta mätänee sisältä päin kun aletaan sortaa tavallisia ihmisiä ja nostetaan mielisairaalakypsät ransut ja muunsukupuoliset jalustalle. Olisi kurinpalautuksen aika. Ransut ja muunsukupuoliset kaappiin takas ja ulos kun ymmärtävät että he voivat elää samassa yhteiskunnassa kunhan muutkin ihmiset saavat asua rauhassa. joka ikinen ransu ja ransunmielinen pois kouluista ajamasta sekopää juttujaan, pois naisten liikunnasta kun siitäkin tulee pilattu friikkisirkus, pois naisten pukuhuoneista.
Kaikki WEF agendan asiat viedään läpi... kaikkiin maihin on sijoitettu WEF ää tukevat pääministerit yms. ja kukaan ei siksi äänestä vastaan missään maassa...
Vierailija kirjoitti:
Onko kukaan miettinyt naisvankeja?
Ransut ja seksuaalirikolliset ainakin on miettinyt naisvankeja ja tyttöjä ihan liikaakin.
Transmies on varmasti helppo, nainen joka käyttäytyy miehen tavoin, ei herätä mitään uteliaisuutta, ei ne yleensä pyri miesten yhteisöihin
Toisin on transnainen, se aiheuttaa kyllä kohua varsinkin pienissä piireissä, mies joka tunnettiin miehenä on nyt nainen ja haluaa olla osana yhteisöä, ei oo helppo Suomessa
Vierailija kirjoitti:
Hei mut sithän voi mennä gynelle vaatimaan palvelua!
Pyydä että laittaa kierukan.
Näillä viherpioperöillä ei tainnut mennä koulun biologiaopetukset jakeluun.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pyydä että laittaa kierukan.
Ehkä he sitten pääsevät eroon kivuliaista kuukautisistaan. Ja siis osa näistä tyypeistä ihan oikeasti simuloi kuukautisia esimerkiksi ottamalla yliannostuksen laksatiiveja ja vesiripuloiden housuunsa kärsien vatsakrampeista. Totta joka sana, vaikka kuulostaa uskomattomalta.
Vierailija kirjoitti:
Näillä viherpioperöillä ei tainnut mennä koulun biologiaopetukset jakeluun.
Ei, mutta propaganda on uponnut.
Tämä on kyllä erikoista, miten moni biologinen nainenkin tätä lakia on vaatinut ihan suu vaahdossa. Munkin lähi- ja tuttavapiiristä pahimmat lain pakottajat ovat olleet biologisia naisia ja heiltä tullut hyvin kiukkuista viestiä mulle, kun mä en halua biologisia miehiä naisten pukkareihin. Lain puolesta äänesti enemmistö naiskansanedustajista. Mitä hittoa oikeasti?
Vierailija kirjoitti:
Andre Wickström tykittää Twitterissä:
"andre wickström Twitterissä: "En ole hirveesti perehtynyt tähän translakiin. Mutta sen minä tiedän että se ei ole minulta pois. #translaki 💪" / Twitter
Ja yli 1800 tykkäystä.... Tämä asenne on iso ongelma nykyään, kun mitä tahansa lakeja voidaan runnoa läpi, jos ei ole itseltä pois kuten vaikka järjettömät koronapassit.
Andre tuskin miettii tytärtään. Ei taida olla kovin kummoinen isä.
Vierailija kirjoitti:
Tämä on kyllä erikoista, miten moni biologinen nainenkin tätä lakia on vaatinut ihan suu vaahdossa. Munkin lähi- ja tuttavapiiristä pahimmat lain pakottajat ovat olleet biologisia naisia ja heiltä tullut hyvin kiukkuista viestiä mulle, kun mä en halua biologisia miehiä naisten pukkareihin. Lain puolesta äänesti enemmistö naiskansanedustajista. Mitä hittoa oikeasti?
Ei kannata ehkä hengata noin yksinkertaisten pösilöiden kanssa. Minun lähi- tai tuttavapiiriin ei kuulu yhtäkään tuollaista pakottavaa. Muutama vihreä, mutta hekin ovat valmiita kuuntelemaan vastapuolen argumentteja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sukupuolensa määritteleminen itse ei ole ainut asia mitä ihmiset voivat toivoa. On monia asioita joita ei saa vaihtaa vaikka niin toivoisi, esim musta ihminen ei voi olla valkoinen vaikka kokisi olevansa kun on asunut Suomessa aina, ei saa vaihtaa äidinkieltään ruotsiksi ja saada suomenruotsalaisten palveluja, ei saa liittyä saamelaisiin vaikka asuu Lapissa, ei saa sanoa itseään hoikaksi jos on kiloja, ei saa ottaa useaa puolisoa vaikka tuntisi olevansa polyamorinen..
Vaikka itse tietäisi että sydämestään kuuluu johonkin toiseen ryhmään niin vastaus on ei tai vähintään että me määrittelemme itse sen joka meihin kuuluu. Ilmoitusmenettely ei käy.Missä on Suomessa juridinen määrittely ihonväristä, hoikkuudesta? Voit tietenkin sanoa olevasi ihan minkä värinen tai kuinka hoikka vain. Ketään ei kiinnosta.
Usassa ei voi määritellä olevansa valkoinen jos poliisi sanoo että musta olet
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sukupuolensa määritteleminen itse ei ole ainut asia mitä ihmiset voivat toivoa. On monia asioita joita ei saa vaihtaa vaikka niin toivoisi, esim musta ihminen ei voi olla valkoinen vaikka kokisi olevansa kun on asunut Suomessa aina, ei saa vaihtaa äidinkieltään ruotsiksi ja saada suomenruotsalaisten palveluja, ei saa liittyä saamelaisiin vaikka asuu Lapissa, ei saa sanoa itseään hoikaksi jos on kiloja, ei saa ottaa useaa puolisoa vaikka tuntisi olevansa polyamorinen..
Vaikka itse tietäisi että sydämestään kuuluu johonkin toiseen ryhmään niin vastaus on ei tai vähintään että me määrittelemme itse sen joka meihin kuuluu. Ilmoitusmenettely ei käy.Missä on Suomessa juridinen määrittely ihonväristä, hoikkuudesta? Voit tietenkin sanoa olevasi ihan minkä värinen tai kuinka hoikka vain. Ketään ei kiinnosta.
Mikset puhu ruotsinkielestä tai saamelaisuudesta? Kiinnostaako?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kannata ehkä hengata noin yksinkertaisten pösilöiden kanssa. Minun lähi- tai tuttavapiiriin ei kuulu yhtäkään tuollaista pakottavaa. Muutama vihreä, mutta hekin ovat valmiita kuuntelemaan vastapuolen argumentteja.
No yksi itse asiassa katkaisi minuun välit, koska olin samaa mieltä J.K. Rowlingin kanssa. Hän oli aivan pöyristynyt, miten voin olla hänen kanssaan samaa mieltä ja miten transfobista p*skaa voin jakaa seinälläni. Nämä ihmiset voivat vaikuttaa muuten oikein järkeviltä ja mukavilta, mutta sitten kun tullaan tiettyihin aiheisiin, niin joku nappi aivoissa menee pälle ja he alkavat puhua kuin jotkut kultin jäsenet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Andre Wickström tykittää Twitterissä:
"andre wickström Twitterissä: "En ole hirveesti perehtynyt tähän translakiin. Mutta sen minä tiedän että se ei ole minulta pois. #translaki 💪" / Twitter
Ja yli 1800 tykkäystä.... Tämä asenne on iso ongelma nykyään, kun mitä tahansa lakeja voidaan runnoa läpi, jos ei ole itseltä pois kuten vaikka järjettömät koronapassit.
Andre tuskin miettii tytärtään. Ei taida olla kovin kummoinen isä.
Laski kyllä Andre Shitrömin pisteet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No yksi itse asiassa katkaisi minuun välit, koska olin samaa mieltä J.K. Rowlingin kanssa. Hän oli aivan pöyristynyt, miten voin olla hänen kanssaan samaa mieltä ja miten transfobista p*skaa voin jakaa seinälläni. Nämä ihmiset voivat vaikuttaa muuten oikein järkeviltä ja mukavilta, mutta sitten kun tullaan tiettyihin aiheisiin, niin joku nappi aivoissa menee pälle ja he alkavat puhua kuin jotkut kultin jäsenet.
-eri- Mielipide-erojahan voi olla mutta nyt on semmonen aihe että ainoastaan moraalisesti mädäntyneet ihmiset iloitsevat tuosta laista. Se on aivan mielisairaala touhua koko paska. Ei hyvä seuraa. Jos joku katkasee välit tuon takia niin "väistät luodin". Silloin on niin isot erot moraalissa että niitä ei helpolla paikata.