Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

40v ja kaikki tehty.

Vierailija
31.01.2023 |

Talo on, autoja 3 kpl. Vaimo löytyy. Lapsia emme halua. Työpaikka on melkoisen varma eläkkeelle asti (valtiolla). Tässäkö tämä oli? Nyt sitten istuksitaan ja käydään töissä.

Kommentit (135)

Vierailija
61/135 |
31.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Malliesimerkki ihmisestä, joka on luullut materian keräämisen olevan kaikki, eikä hänellä ole HENKISTÄ pääomaa.

Vierailija
62/135 |
31.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota sugarbabe.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/135 |
31.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä lannistu. Samat fiilikset, vaikkei omaisuutta ja olen harrastanut tuota "henkistä kasvua". Ei kenelläkään ole paremmin.

Vierailija
64/135 |
31.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Malliesimerkki ihmisestä, joka on luullut materian keräämisen olevan kaikki, eikä hänellä ole HENKISTÄ pääomaa.

Voi hyvää päivää. Luitko noita muita kommentteja? Olen kirjoittanut kirjoja. Lisätään myt vielä se, että olen teatterissa esiintynyt yli 500 hengen yleisölle (ulkoilmateatteri). Olen korkeakoulutettu ja menestynyt uralla. Hyllystä löytyy yli 200 kirjaa.

Vai mitä sinä tarkoitat henkisellä pääomalla? Vai onko se kenties vain asia johon pakenet sitä, että et ole saanut mitään aikaan?

Ap

Vierailija
65/135 |
31.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeile psykedeelejä. Sieniretkelle.

Vierailija
66/135 |
31.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opeta minua kirjoittamaan kirjoja?

Vierailija
67/135 |
31.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No onneksi mulla on päälle 40 vuotiaana kaikki auki ja osa asioista päin prsettä, joten eipähän tarvitse miettiä, että tässäkö tämä oli ;). Sitä vaan mietin lähes päivittäin, loppuuko aika tässä elämässä kesken. Ei ole parisuhdetta eikä mitään, no työpaikka, mutta sielläkään en viihdy. Onneksi työpaikka ainakin tällä hetkellä varma, joten yritän tässä rakentaa elämääni jotenkin, jotta voin jokin päivä todeta, että kaikki tehty :D

Vierailija
68/135 |
31.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mielikuvituksen puutetta. Olet lienee insinööri.

Ottakaa lemmikki.

Kissoja on kaksi. Mukavia ovat. Tuossa toinen tuhisee vieressä sohvalla. Ehkä sitten olen vain mielikuvitukseton.

Ap

Hoivavietti nolla ja kissoja kaksi? Ei kuulosta hyvältä... vaimosi ilmeisesti pitää huolta kissoista yksin?

Kissat on itsenäisiä eikä niitä kiinnosta olla hoivattavana. En rinnastaisi lapseen :D t. Vela, jolla kissoja

Vierailija
69/135 |
31.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Opeta minua kirjoittamaan kirjoja?

En tiedä voiko sitä opettaa. Minä olen aloittanut jo yläasteella ja ensimmäisen kirjoitin lukiossa. Enemmän kyse on mielikuvituksesta ja siitä kuin uskottavia hahmoja osaat kehittää.

En ehkä kuitenkaan ole paras opettaja, kun mitään en ole saanut julkaistuksi.

Vierailija
70/135 |
31.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No onneksi mulla on päälle 40 vuotiaana kaikki auki ja osa asioista päin prsettä, joten eipähän tarvitse miettiä, että tässäkö tämä oli ;). Sitä vaan mietin lähes päivittäin, loppuuko aika tässä elämässä kesken. Ei ole parisuhdetta eikä mitään, no työpaikka, mutta sielläkään en viihdy. Onneksi työpaikka ainakin tällä hetkellä varma, joten yritän tässä rakentaa elämääni jotenkin, jotta voin jokin päivä todeta, että kaikki tehty :D

Mulla ei ole töitä enkä tiedä, mitä tekisin isona. Olen yli 40, joten pitäisi alkaa tietää. Jos ehtii. Alan vain olla luovuttanut.

Vierailija
71/135 |
31.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yllättäen ratkaisuksi tarjotaan lapsia. 🙄🥱

Vierailija
72/135 |
31.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen samanikäinen nainen. Mies löytyy mutta ei lapsia. Niitä en ole koskaan edes halunnut, koska eivät olisi sopineet elämäntyyliini nyt eikä tulevaisuudessa. Olen vasta viime vuonna saanut elämän puitteet sille mallille, mistä koko nuoruuden haaveilin. Tuntuu että nyt elämä on vasta alkanut! Elän sitä elämää mistä haaveilin vuosikausia ja todella pelkäsin, etten koskaan pääse tänne saakka missä nyt olen. On oma koti ja mukava työpaikka, voisin jatkaa tällä samalla tavalla elämän loppuun asti. Silti tavoitteena on vähentää tulevaisuudessa työntekoa koko ajan, vuosi vuodelta. En ajatellut odotella eläkepäiviä, vaan yritän järjestää asiat siten, että vielä alle 50 vuotiaana, kun on fyysistäkin jaksamista, pystyn elämään niinkuin haluan. Sitten pikkuhiljaa varmasti elämä alkaa typistyä, kun kunto iän myötä rapistuu, mutta ennen sitä aion elää niin paljon kuin ehdin! Toivon sinulle ap, että löydät uudestaan palon elämää kohtaan. Muista että kerran täällä eletään :) Ei tule uusintaa ja olet tänään nuorempi, kuin enää milloinkaan tulet olemaan.

Vierailija
73/135 |
31.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opettele tanssimaan. Riittää lopun elämää tekemistä.

Vierailija
74/135 |
31.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten jos on lapsia, masennutaan tyhjenevän pesän syndroomaa potemaan kun lapset kasvaa ja lopulta, ehkä hieman myöhemmin, jokainen joutuu kohtaamaan saman tunteen kuin ap.

Vierailija
75/135 |
31.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä haluaisit?

Vierailija
76/135 |
31.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harrastuksia, kotimaan matkailua tai matkailua, kotimaa turvallisempi. Ystäviä?

Vierailija
77/135 |
31.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sitten jos on lapsia, masennutaan tyhjenevän pesän syndroomaa potemaan kun lapset kasvaa ja lopulta, ehkä hieman myöhemmin, jokainen joutuu kohtaamaan saman tunteen kuin ap.

Lapsen tekeminen siirtää eksistentialistista tyhjiötä n. 20 vuodella.

Vierailija
78/135 |
31.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi hyvää päivää. Luitko noita muita kommentteja? Olen kirjoittanut kirjoja. Lisätään myt vielä se, että olen teatterissa esiintynyt yli 500 hengen yleisölle (ulkoilmateatteri). Olen korkeakoulutettu ja menestynyt uralla. Hyllystä löytyy yli 200 kirjaa.

Vai mitä sinä tarkoitat henkisellä pääomalla? Vai onko se kenties vain asia johon pakenet sitä, että et ole saanut mitään aikaan?

Ap

Luin aloituksen. Miksi sitten valitat elämän tyhjyyttä ("tässäkö tämä oli"), jos on kerran harrastuksia ym. En ymmärrä mitä tässä sitten haetaan. ps. Itse olen yliopisto-opiskelija jne., joten viimeinen kysymyksesi ei osu.

Vierailija
79/135 |
31.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua motivoi aina uusien asioiden ja harrastusten opettelu sekä liikuntahaasteet. Innostus yleensä kestää vain aikansa, mutta hurahtamisvaiheessa on hauskaa. Sitten tulee uusia tavoitteita.

Vierailija
80/135 |
31.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tekisin sohvalla istumisesta taidetta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän yksi