Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

40v ja kaikki tehty.

Vierailija
31.01.2023 |

Talo on, autoja 3 kpl. Vaimo löytyy. Lapsia emme halua. Työpaikka on melkoisen varma eläkkeelle asti (valtiolla). Tässäkö tämä oli? Nyt sitten istuksitaan ja käydään töissä.

Kommentit (135)

Vierailija
21/135 |
31.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oot sä kyllä mielikuvitukseton kaveri jos talon ja auton osto, naimisiin meno ja työpaikan löytäminen on "kaikki".

Vierailija
22/135 |
31.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mielikuvituksen puutetta. Olet lienee insinööri.

Ottakaa lemmikki.

"Lienet insinööri" olisi oikea kirjoitusmuoto.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/135 |
31.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen aina keksinyt uusia haaveita toteuttamieni tilalle. Olen aloittanut uusia harrastuksia, opiskellut, matkustellut ja tehnyt vaikka mitä, mihin vain aika ja rahat ovat riittäneet.

Vierailija
24/135 |
31.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tajunnutkaan, kuinka valtavan onnekas olen! Ei asuntolainaa, nolla autoa, työ pysyvästi epävarmalla alalla, jatkuva kehittymisen ja oppimisen palo. Olen vapaa kuin taivaan lintu! N39

Vierailija
25/135 |
31.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on vain pieni pesämuna eikä velkaa. Ei autoakaan. Mutta pieniä lapsia on. Olen kotona, kun

nuorin on vielä vauva. Elämä on tiivistä ja täynnä onnea. Tämä on minulle onnea, kun saan rakastaa. Ap:n on löydettävä oma onnensa.

Vierailija
26/135 |
31.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloittakaa parinvaihtoharrastus.

Vierailija
27/135 |
31.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kotona voi harrastella, kirjat, kävelyt, luonto? Mikä kiinnostaa yleensä. Turvallisten ulkomaiden tutkiminen, kielen opettelu? Avaruus, joku soitin tyyliin kannel? Kirjoita ideoita paperille ja ruksi huonot pois. Koira?

Kiitos vinkistä. Ongelma on vain siinä, että nuokin on tullut tavallaan tehtyä. Luin ennen paljon kirjoja ja sitten kyllästyin lukemiseen, joten kirjoitin pari omaa. Olen käynyt lähes jokaisessa euroopan maassa ja venäjällä. Avaruus on toki mukavaa, mutta kun katsoo jälleen kerran yhden dokumentin mustista aukoista ja informaatioteoriasta, niin nekään eivät enää jaksa säväyttää. Töissä olen jo niin korkeassa asemassa, että tie on pystyssä ellen sitten ole valmis muuttamaan. Musiikissa olen täysi tumpelo.

Ap

Vierailija
28/135 |
31.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen sinua melkein kymmenen vuotta vanhempi nainen ja odotan innolla tulevaa!

Olen ollut mieheni kanssa naimisissa jo yli 20 vuotta ja olemme onnellisia yhä vieläkin, lapsia on kolme ja he ovat upeita nuoria ihmisiä. Ikioma arkkitehdin kanssa suunniteltu omakotitalo on ollut velaton jo 15 vuotta, on autot, on ihana työpaikka, jossa todella viihdyn, on hyvissä voimissa olevat vanhemmat, ystäviä ja kaikkea, mutta silti odotan tulevaa mielenkiinnolla.

Odotan jo huomistakin päivää, sillä tykkään elää ja arvostan pieniäkin asioita. Olisi kamalaa olla samanlainen tylsimys kuin sinä.

Ainakin aika ikävä olet. Miksi alat muita haukkumaan? Ei kyllä oikeasti onnelliset ihmiset tuolla tavalla käyttäydy, lesoile, korosta itseään ja hauku muita.

Ohis

Vierailija
29/135 |
31.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tajunnutkaan, kuinka valtavan onnekas olen! Ei asuntolainaa, nolla autoa, työ pysyvästi epävarmalla alalla, jatkuva kehittymisen ja oppimisen palo. Olen vapaa kuin taivaan lintu! N39

Sama täällä. 0 autoa, 0 taloa, 0 aviomiestä ja poikaystävää, epävarma työpaikka ja opiskelen juuri uutta alaa. Asun vuokralla. Opiskelen uutta kieltä. Ostin juuri lennot ulkomaille. Haluan kehittyä harrastuksissani. Olen alkanut haaveilemaan että asuisin vielä joskus muualla kuin Suomessa. Saa nähdä mitä tapahtuu. N37

Vierailija
30/135 |
31.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan normaalia tuntea tuolla tavalla. Siitähän keski-iän kriisit tunnetaan! Älä murehdi. Miehillä alkaa jo testotki laskemaan, sekin voi vaikuttaa mielialaan, mutta ei hätää. Eiköhän elämä voi olla täysin mielekästä, kunhan pääset tuon vaiheen yli.

Vierailija
31/135 |
31.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En halua tuputtaa mitään näkemystä, mutta kun koin tuon vaiheen niin uskon löytäminen toi elämääni taas sisältöä, tekemistä ja iloa sekä täytti sen tyhjän kohdan joka kaiken ihanan saatuani tuntui olevan aina. Minulla oli kaikkea, ihana vaimo, lapsi, talo, hyvä työ, harrastus, ystäviä yms, silti aina jotain puuttui ja aattelin aina että tässäkö tää oli.. 

Kannattaa lukea Tapio Puolimatkan tai Matti Leisolan kirjoja, on mielenkiintoisia ja perustuu faktaan.

Vierailija
32/135 |
31.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kotona voi harrastella, kirjat, kävelyt, luonto? Mikä kiinnostaa yleensä. Turvallisten ulkomaiden tutkiminen, kielen opettelu? Avaruus, joku soitin tyyliin kannel? Kirjoita ideoita paperille ja ruksi huonot pois. Koira?

Kiitos vinkistä. Ongelma on vain siinä, että nuokin on tullut tavallaan tehtyä. Luin ennen paljon kirjoja ja sitten kyllästyin lukemiseen, joten kirjoitin pari omaa. Olen käynyt lähes jokaisessa euroopan maassa ja venäjällä. Avaruus on toki mukavaa, mutta kun katsoo jälleen kerran yhden dokumentin mustista aukoista ja informaatioteoriasta, niin nekään eivät enää jaksa säväyttää. Töissä olen jo niin korkeassa asemassa, että tie on pystyssä ellen sitten ole valmis muuttamaan. Musiikissa olen täysi tumpelo.

Ap

Ala buddhalaiseksi. Meditoi. Kasvata mehiläisiä. Ala tykittämään heroiinia. 

Vierailija
33/135 |
31.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 56 ja minulla on vain vanha autonromu.

Vierailija
34/135 |
31.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihminen on onnekas, kun saa elää elämää, jonka on halunnut. Ja osaa olla kiitollinen elämän pienistäkin asioista. Sinun elämäsi on monelle kauhistus ja vice versa

Vierailija
35/135 |
31.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Materialisteilla on usein tylsää. Sisältä tyhjä elämä, niin mitä arvokasta siinä edes on? Paitsi jos on niin tyhmä ettei ymmärrä.

Vierailija
36/135 |
31.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ala treenaamaan ironman triathlonille se kompensoi testojen laskua.

Vierailija
37/135 |
31.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Siinä musiikissa sitten olisi ainakin haasteita, joita kohti ponnistella. Jos se ei kiinnosta, niin entä jokin urheiluharrastus? Politiikka? Jonkun kielen tai muun taidon opiskelu? Vaikka shakki tai lintujen bongaus, mistä ikinä voisitkaan olla kiinnostunut.

Itse olen muuttanut ulkomaille kielenopiskelun takia, opetellut purjehtimaan, soittamaan, laulamaan jne. Paljon on mennyt aikaa ja rahaa, mutta on ollut mielenkiintoista ja palkitsevaa.

Vierailija
38/135 |
31.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oot sä kyllä mielikuvitukseton kaveri jos talon ja auton osto, naimisiin meno ja työpaikan löytäminen on "kaikki".

Useille se on. Mikä on sinulle "kaikki"?

39/135 |
31.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näinhän siinä käy kun elämä on jotain tavaran hommaamista 🤦. Mitä v*ttua tekee 3 autolla kun yhtäkään ei tarvi...

Vierailija
40/135 |
31.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämäni paras aika alkoi 55-vuotiaana. Älä jähmety, avaa mielesi uusille asioille. Muuta ulkomaille joksikin aikaa tms.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi yhdeksän