40v ja kaikki tehty.
Talo on, autoja 3 kpl. Vaimo löytyy. Lapsia emme halua. Työpaikka on melkoisen varma eläkkeelle asti (valtiolla). Tässäkö tämä oli? Nyt sitten istuksitaan ja käydään töissä.
Kommentit (135)
Vierailija kirjoitti:
Mielikuvituksen puutetta. Olet lienee insinööri.
Ottakaa lemmikki.
Sinä taas et lienee ole äidinkielenopettaja.
Osta suomen kielioppikirja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Malliesimerkki ihmisestä, joka on luullut materian keräämisen olevan kaikki, eikä hänellä ole HENKISTÄ pääomaa.
Voi hyvää päivää. Luitko noita muita kommentteja? Olen kirjoittanut kirjoja. Lisätään myt vielä se, että olen teatterissa esiintynyt yli 500 hengen yleisölle (ulkoilmateatteri). Olen korkeakoulutettu ja menestynyt uralla. Hyllystä löytyy yli 200 kirjaa.
Vai mitä sinä tarkoitat henkisellä pääomalla? Vai onko se kenties vain asia johon pakenet sitä, että et ole saanut mitään aikaan?
Ap
Nelikymppisenä kaikki kirjat luettu ja kirjoitettu, näytelmät esitetty, mitään tutkittavaakaan ei enää löydy!
Mihin luovuutesi katosi? Oletko masentunut?
Miten olisi uusi harrastus, esimerkiksi auton romujen entisöinti omassa konehallissa.
Heh olen 32 ja kaikki elämässä jo tehty sekä koettu.
On vakituinen työpaikka,oma auto ja oma asunto sekä olen matkustellut pari kertaa maailmalla.
Nyt elämä on vain tylsää oravanpyörää.
M32
Eli suoritat elämää? Et nauti matkasta vaan päämäärästä ja nyt koet saavuttaneesi kaiken oleellisen ja ahdistaa. Löytyisikö onni läsnäolosta? Opettelisit elämään hetkessä ja nauttisit tässä ja nyt...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Malliesimerkki ihmisestä, joka on luullut materian keräämisen olevan kaikki, eikä hänellä ole HENKISTÄ pääomaa.
Voi hyvää päivää. Luitko noita muita kommentteja? Olen kirjoittanut kirjoja. Lisätään myt vielä se, että olen teatterissa esiintynyt yli 500 hengen yleisölle (ulkoilmateatteri). Olen korkeakoulutettu ja menestynyt uralla. Hyllystä löytyy yli 200 kirjaa.
Vai mitä sinä tarkoitat henkisellä pääomalla? Vai onko se kenties vain asia johon pakenet sitä, että et ole saanut mitään aikaan?
Ap
Nelikymppisenä kaikki kirjat luettu ja kirjoitettu, näytelmät esitetty, mitään tutkittavaakaan ei enää löydy!
Miten olisi uusi harrastus, esimerkiksi auton romujen entisöinti omassa konehallissa.
Ap voisi aluksi vaikka lukea ne hyllystään löytyvät 200 kirjaa.
Ala ramppaamaan kuntosalilla, niin on moni alkanut tuossa iässä tehdä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Ap voisi aluksi vaikka lukea ne hyllystään löytyvät 200 kirjaa.
Kirjojen lukeminen on erittäin tylsää ja yksinkertaista hommaa. Ihmiset ovat katsos erilaisia.
Jos ihminen on vasta 40 ja kokee saavuttaneensa elämässä jo kaiken niin aika pienet on olleet haaveet.
Aina voi löytää jotain uutta tavoiteltavaa.
Ja aina voi myös pysähtyä hetkeen ja alkaa nauttimaan siitä, mitä on jo saavuttanut. Sekin on eräänlainen taito, että osaa nauttia oman elämänsä hyvistä asioista.
Ps. Oletkohan masentunut? Keski-iässä tapahtuva hormoniheilahtelu voi altistaa masennukselle.
Ap on kyllä ihme kiukuttelija.
Täällä on vaikka mitä hyviä ehdotuksia, mutta mikään ei käy.
Istu sitten ja tuijota seinää, kuluu se aika niinkin.
Altruismi. Mitä läheisesi tarvitsevat? Mitä vähäosaiset tarvitsevat? Mitä maailman luonto tarvitsee? Mitä eläimet tarvitsevat? Näissä liittää työsarkaa, jossa voi kokea itsensä merkitykselliseksi.
Vierailija kirjoitti:
Heh olen 32 ja kaikki elämässä jo tehty sekä koettu.
On vakituinen työpaikka,oma auto ja oma asunto sekä olen matkustellut pari kertaa maailmalla.
Nyt elämä on vain tylsää oravanpyörää.
M32
Juu juu. Ja sitten heräsit ja päästit kissan ulos.
Onkohan tämä ap:n vaimo?
https://www.vauva.fi/keskustelu/4986284/vertaistukea-kuolettavan-tylsa-…
Tämä on tulos, kun eletään ulkoapäin tulevien määritelmien mukaan. Ap tavoitellut ns haluttuja asioita, jotka ei sitten täytäkään itseä. Tyypillinen tarina suorittajista. Nyt sitten etsimään sitä itseäsi, ap. :)
Ala vaikka juomaan. Muutaman vuoden kuluttua ei välttämättä ole enää töitä, taloa, vaimoa eikä autoja mutta aina voi aloittaa alusta.
Jos nyt et kertakaikkiaan mitään muuta keksi.
Vierailija kirjoitti:
Ala ramppaamaan kuntosalilla, niin on moni alkanut tuossa iässä tehdä.
Olen rampannut salilla 15 vuotiaasta asti. Sitten kun nostaa yli 100kg penkistä ja oma fysiikka ei oikein riitä hollywood kehonrakennukseen, niin kyllä sekin alkaa aika pakkotoistoa olla.
Ap
Elämä on pakkotoistoa.