Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi yhtäkkiä tatuoinnit ja tupakka ovat monille ongelma? Tai no tupakan ymmärrän mutta tatuoinnit? Ei vielä 10 vuotta sitten kauhisteltu että "hyii rööki suussa ja tatska kädessä!!

Vierailija
30.01.2023 |

Ja ei, en itse polta enkä omista tatuointeja mutta toisten valinnat eivät myöskään kiusaa minua.

Kommentit (73)

Vierailija
1/73 |
30.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi kukaan haluaa leimautua noin?

Vierailija
2/73 |
30.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja mitä sitten?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/73 |
30.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jokainen tehkoon itse mitä haluaa mutta ei minua voi pakottaa niistä tykkäämään. Omiin silmiini suurin osa tatuoinneista on suoraan sanottuna varsin lapsellisia kuvia. Sellaista "piirustelua". Harvoin näkee oikeasti taiteellisesti korkeatasoisia tatuointeja.

Vierailija
4/73 |
30.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei niitä tatuointeja kauhistella muualla, kuin mammapalstalla. Tupakointi on kyllä ällöttävää.

Vierailija
5/73 |
30.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten minä en ole oikeassa elämässä havainnut mitään ongelmia? Ehkä sinunkin kannattaa elää elämääsi ihan livenä, ei vain jossakin keskustelupalstoilla.

Vierailija
6/73 |
30.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietämys myrkyistä elimistöön on lisääntynyt, muun muassa.

Vierailija
7/73 |
30.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tatuoinnit oli minun lapsuudessa merkki merimiehestä tai linnakundista, muilla niitä ei ollut. Nykyisin tuskin kukaan kauhistelee tatuointeja, paitsi jos on naamakin niitä täynnä.

Vierailija
8/73 |
30.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No jokainen tehkoon itse mitä haluaa mutta ei minua voi pakottaa niistä tykkäämään. Omiin silmiini suurin osa tatuoinneista on suoraan sanottuna varsin lapsellisia kuvia. Sellaista "piirustelua". Harvoin näkee oikeasti taiteellisesti korkeatasoisia tatuointeja.

Ei tarvitse pitää, mutta miksi arvostella muiden valintoja? Ihan sama onko tatuointi, hiukset, vaatteet tai mikä muu vain asia, ei kuulu kuin henkilölle itselleen.

Vierailija
9/73 |
30.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kumpikaan ei ole erityisen suuri ongelma ihmisille missään muualla kuin palstalla. Oikea elämä erikseen. Täällä ihminen joka juo alkoholia on alkoholisti, tupakoija on maailman suurin rikollinen ja kaikki tatuoidut köyhiä yh-mutseja. Totuus on kuitenkin tarua ihmeellisempää.

Vierailija
10/73 |
30.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei sitä nykyäänkään kukaan kauhistele, paitsi yksi erittäin aktiivinen ja mielenvikainen trolli tällä palstalla.

Vierailija
11/73 |
30.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tatuoinnit meni pois muodista muutama vuosi sitten ja julkkikset alkoivat poistella niitä urakalla. Nyt sama trendi on jatkunut yleisesti. Nuorilla ei enää näe tatuointeja samalla tavalla kuin ennen. Ihan ymmärrettävää, kun trendit vaihtuu monta kertaa vuodessa, niin tatuoinnit ne vaan pysyy.

Vierailija
12/73 |
30.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kritiikitön joukkohurmuksellinen massamuotihärpäketyperehtiminen vetoaa aina yksinkertaisimpaan massaan?

Vierailija
13/73 |
30.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saahan se olla ongelma siinä missä muutkin asiat, kuten hiusten väri tai koulutusaste.

Eikö ole ihan hyvä ettei sellainen henkilö lähesty joka ei osaa arvostaa esim. tatuointia?

Vierailija
14/73 |
30.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tatuointi on pysyvä muistutus omasta tyhmyydestä

Vierailija
15/73 |
30.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kolmevitonen ja työelämäni alkutaipaleella muistan ettei esim käsissä olleet näkyvät tatuoinnit silloin ok, mielestäni nykyään ollaan rennompia sen suhteen. Tupakoinnin kieltäminen nyky työpaikoilla on kyllä vähän ristiriitaista ja syrjivää koska ei kukaan rajoita työttömien tupakointia, joten taukonsa saisi viettää mielestäni jokainen haluamallaan tavalla.

Vierailija
16/73 |
30.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kasvotatuoinnit ja lävistykset antaa välittömän narkkaristatuksen, työhaastattelut päättyvät pikavauhtia. Eikä näitä enää näkyisikään kunhan heille selviää jotta ennen työsopimusta vaaditaankin huumetesti...

Vierailija
17/73 |
30.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tatuointeja ottavat enimmäkseen tietynlaiset henkilöt, ja ne ovat usein typerän näköisiä, joten ihmekös tuo että ne herättävät mielikuvia.

Vierailija
18/73 |
30.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua lähinnä huvittaa, koska jostain syystä tatuoitujen tulee AINA puheutua niin että kaikki tatsat näkyy! Oli kesä tai talvi, niin pukeudutaan niin, että tatuoinnit näkyy mahdollisimman paljon. Samoin valokuvissa yms!! 

Vierailija
19/73 |
30.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkon kassa oli äsken hihattomalla paidalla ja hirveät tatskat joka puolella. Mummot vaihtoivat kassalinjaa kun tuo eukko oli niin pelottava

Vierailija
20/73 |
30.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Visioikaa näky, kun nämä taskatut on viisi kuusi kymppisiä tai vanhempia ryppyisin leimoineen, hyi vit..