Eppu Salminen lapsi nro6 tulossa! tai oikeastaan lapsi nro8, koska 2 aikuista lasta myös.
3-12v lapsia 5kpl ja nro6 tulossa syksyllä, asuvat Korsikalla ja milloin missäkin. Hieman kateellisena mietin, että miten, asumiset, elämisen kulut, jaksaminen ym.
Onnea Eppu!
Kommentit (14)
Mies on ollut isoisä jo 4 vuotta ja silti tulee lisää omia lapsia. Siihen ei kovin moni pappa pysty.
Epulla ei ole telkkaria eikä älylaitteita makkarissa. Ei ole omena kauas puusta pudonnut, Roope on aateloitu panomiesten klaaniin. Renny kuuluu sinne kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Minä mietin samoja asioita, mutta en kyllä lainkaan kateellisena.
Se oli/on lähinnä tuo elämäntapa, irtiotto-tyyli jota hieman kadehdin, ei tuo muu niinkään.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Mies on ollut isoisä jo 4 vuotta ja silti tulee lisää omia lapsia. Siihen ei kovin moni pappa pysty.
Papan ikä on 58 v.
Jotenkin huoleton pari, vai oliko tää kumminkin kiiltokuvahaastattelu?
Korsikalla koulumaailma kutsuu jo kolmivuotiaita, siinähän on aikaa vauvan kanssa häärätä vielä parin muksun verran.
Olen aina olettanut, että nämä vahvan vietin omaavat ihmiset ovat vähemmän viisaita, ssä tuo tulee todistetuksi. En ole koskaan sietänyt Eppu Salmista. Tollo mikä tollo.
Tiesittekö muuten, että Eppu Salmisen poika Roope Salminen on tuomittu seksuaalirikollinen?
Hienoo, että jotkut sentään lisääntyvät. Ja ehtasuomalaiset eritoten.
Minä mietin samoja asioita, mutta en kyllä lainkaan kateellisena.