Heitä kuiva spagetti pannulle ja tomaattimurska perään vain vilkaisu lopputulokseen ja olen myyty
Spagetti allassassina
Tarvitset
800 gr paseerattua tomaattia eli passataa (esim. Mutti)
45 dl vettä
1 rkl oliiviöljyä
1 pieni punainen chili
2 valkosipulinkynttä
400 gr spagettia
Kommentit (25)
Vierailija kirjoitti:
Taitaa tulla keittoa tolla ohjeella..
)))))))))
Miksi suomalaiset sekoilee aina tän pastan kanssa? Tehdään ylikypsää mössöä ja ihan väärällä tavalla vielä.
Eipä tämä kanakastike.
-450g hunamarinoitua kanaa
-paprika
-sipuli
-2rkl vehnäjauhoja
-2dl vettä
-3,3 dl ruokakermaa
Nami nami...
Vierailija kirjoitti:
Miksi suomalaiset sekoilee aina tän pastan kanssa? Tehdään ylikypsää mössöä ja ihan väärällä tavalla vielä.
Älä muuta sano. Pasta pitää olla al dente AINA. Tuota mössöä en söisi.
Vierailija kirjoitti:
Eipä tämä kanakastike.
-450g hunamarinoitua kanaa
-paprika
-sipuli
-2rkl vehnäjauhoja
-2dl vettä
-3,3 dl ruokakermaaNami nami...
Curry ja kanaliemikuutio unohtui
Mä keitin pastaa, valutin veden pois. Pippurikermaa, tonnikalapurkki, provencale mausteseos, parmesaani raastetta päälle. Nam.
Vierailija kirjoitti:
Curry ja kanaliemikuutio unohtui
weetee-sapuskaa parhaimmillaan. Hunajamarinadi hyödynnetään tietenkin kastikkeessa, ruokakerma ja kanakuutio täydentää makuelämyksen.
Vierailija kirjoitti:
Tämä on kyllä ihan italialainen resepti alunperin.
Kastikkeeseen ei tarvita vettä. 400-500g paseerattua tomaattia riittää 2-4 henkilölle. Mä keitän spagetin erikseen. Entä jauheliha?
Vierailija kirjoitti:
Kastikkeeseen ei tarvita vettä. 400-500g paseerattua tomaattia riittää 2-4 henkilölle. Mä keitän spagetin erikseen. Entä jauheliha?
Miksi tähän pitäisi laittaa jauhelihaa?
Tälle tekniikalle jossa pastaa ei keitetä väljässä vedessä vaan siihen lisätään vähitellen nestettä on oma nimikin, pasta risottata.
Juurikin näin.