Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi yhtäkkiä tatuoinnit ja tupakka ovat monille ongelma? Tai no tupakan ymmärrän mutta tatuoinnit? Ei vielä 10 vuotta sitten kauhisteltu että "hyii rööki suussa ja tatska kädessä!!

Vierailija
30.01.2023 |

Ja ei, en itse polta enkä omista tatuointeja mutta toisten valinnat eivät myöskään kiusaa minua.

Kommentit (73)

Vierailija
61/73 |
30.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan tupakoinut eikä minulla ole yhtäkään tatuointia, mutta jos olisin tupakoiva ja/tai tatuoitu en välittäisi muiden merkityksettömien ihmisten kauhisteluista/muunlaisistakaan reaktioista tai mielipiteistä. 

Vierailija
62/73 |
30.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vain idiootti kauhistelee jonkun nobodyn toimintaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/73 |
30.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tatskat on ihan räväköitä 16...30 v naisilla.

Myös tupakointi nuorilla naisilla näyttää hyvältä.

Haju ja maku toki on paha. Mutta kun mimmi sytyttää röökin hän näyttää hottikselta.

Vierailija
64/73 |
30.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vielä idiootimpi kauhistelee muiden kauhistelijoiden kauhisteluja.

Vierailija
65/73 |
30.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tupakka ei ole nykyään riittävän "huumetta". Kannabista sen olla pitää että saadaan yhteiskuntaa rikki.

Vierailija
66/73 |
30.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan niistä tykännyt.

Vierailija
67/73 |
30.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä nyt kauhistellaan kaikkea.. 

Siskollani on tatuointi ja kyllä huvittaa nämä kommentit kun tatuointi ei yleensä ole näkyvällä paikalla ja hän ei tosiaan ole mikään tyhmä, lyhytjänteinen yms. Päinvastoin, säntillinen, ahkera, pikkutarkka.

Vierailija
68/73 |
30.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella todella harvoin näkee hyvännäköisiä tatskoja. Lisäksi homma tuntuu lähtevän aina käsistä, kohta on puoli kroppaa sinikirjavana, niin ettei kuviota erota toisesta. Ei ole tyylitajua.

Iltapuvun syvään uurrettu selkämys joka paljastaa terävärajaisen upean kuvion on se mihin jotkut tyylinikkarit pystyvät mutta tällaista näkee äärimmäisen harvoin. Valtaosa on niitä 'sinistyneitä' käsivarsia, tai olkavarressa möllöttää joulutorttua muistuttava kömpelö sakarakuvio.

Ja varmistetaan vielä, arvostelin nyt tatskojen ulkonäköä, en niiden hankkimista.

Vierailija
69/73 |
30.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nikotiininorja ja olen ollut sitä 32 vuotta. Tiedän kaikki riskit tupakoinnista mutta en pysty lopettamaan. Voin olla muutaman päivän polttamatta ja sitten taas poltan. Koskaan en polta muiden läsnä ollessa tai töissä, poltan salaa. Tiedän että haju jää minuun ja sen takia peseydyn useasti.

Olen koettanut lopettaa laastareilla, nikotiinipurkalla ja lääkityksellä. Ei onnistu. 

Tiedän että tupakointi on inhottavaa muista ja myös itsestäni mutta jösses, en vain saa lopetettua. Aina tulee joku kaunis hetki kun tekee mieli tupakkaa ja se himo on valtava. Onneksi nykyajan nuoret ovat niin valistuneita etteivät edes aloita. Silloin kun minä olin nuori niin tupakointi oli muotia, ja nyt en voi lopettaa tätä muotia. Toivon etten olisi koskaan aloittanut tätä tapaa, mutta miten olisi 14-vuotias tiennyt mitä 46-vuotias ajattelee? 

Vierailija
70/73 |
30.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Wille Wälö ja Lälly Lälpiö ovat myös lopettaneet tupakoinnin (+ryypiskelyn?), mutta koko ikänsä töpeksittyä vahinkoa ei saa enää tekemättömäksi (stoppi päihteille kannattaa silti aina!) ja samoin tatskatöhryt pysyvät.

Vierailija
71/73 |
30.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen nikotiininorja ja olen ollut sitä 32 vuotta. Tiedän kaikki riskit tupakoinnista mutta en pysty lopettamaan. Voin olla muutaman päivän polttamatta ja sitten taas poltan. Koskaan en polta muiden läsnä ollessa tai töissä, poltan salaa. Tiedän että haju jää minuun ja sen takia peseydyn useasti.

Olen koettanut lopettaa laastareilla, nikotiinipurkalla ja lääkityksellä. Ei onnistu. 

Tiedän että tupakointi on inhottavaa muista ja myös itsestäni mutta jösses, en vain saa lopetettua. Aina tulee joku kaunis hetki kun tekee mieli tupakkaa ja se himo on valtava. Onneksi nykyajan nuoret ovat niin valistuneita etteivät edes aloita. Silloin kun minä olin nuori niin tupakointi oli muotia, ja nyt en voi lopettaa tätä muotia. Toivon etten olisi koskaan aloittanut tätä tapaa, mutta miten olisi 14-vuotias tiennyt mitä 46-vuotias ajattelee? 

Eihän sinun olisi tarvinnut 'tietää, kuin että mahdollisesti ja jopa todennäköisesti ajattelee eri tavalla. 

Vierailija
72/73 |
30.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
73/73 |
30.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rahvaan rupusakin rellestystä ja paheita molemmat.