Olen korviani myöten veloissa. Ainut ratkaisu taitaa olla se pahin.
Opintolainaa melkein 30 tuhatta euroa ja lisää tulee.
Autovelkaa lähes 20 tuhatta euroa.
Luottokorttivelkaa n. 3000 euroa.
Ei tästä voi enää selvitä. Korotkin nousevat taivaisiin.
Kommentit (115)
Noh. Jos susta tuntuu, että tuosta ei voi selvitä, niin sittten ota elämään sellainen asenne, että susta ei koskaan tule rikasta, mutta aulla tulee aina olemaan aikaa. Onhan sekin jotain. On vain itsestäsi kiinni, miten käytät kaiken sen ajan.
Jos olet pienituloinen, hae opintolainan korkohyvitystä kelasta. Auton voi myydä.
Ootko töissä? Ton summan pystyy maksamaan pois. Opintolaina on suht pienikorkoista ja valiontakaamaa.
Oletko töissä? Tuohan on ihan perusmeinikiä, suurella osalla paljon suuremnat lainat maksettavana ja vielä perhekin elätettävänä. Pätkätöillä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pahin=velkojen maksu?
Ei ole millä maksaa. Tarkoitan itsemurhaa.
Rahan takia? Elä viiti.
Kaikesta selviää kun vaan haluaa. Nyt käärit vaan hihat ja teet maksusuunnitelman. Sinua odottaa hieno tulevaisuus. Usko itseesi. Me uskotaan suhun.
Mene velkaneuvontaan sekä töihin, ja ota vastuu elämästäsi.
Kaikki me ollaan samassa veneessä. Ei mitään hätää.
Vierailija kirjoitti:
Ootko töissä? Ton summan pystyy maksamaan pois. Opintolaina on suht pienikorkoista ja valiontakaamaa.
Markkinakorot opintolainassakin on viitekorkona. Marginaali ainakin nordeassa aina 0,5%.
40 000 eurolle korko vuodessa 1600€.
Vierailija kirjoitti:
Noh. Jos susta tuntuu, että tuosta ei voi selvitä, niin sittten ota elämään sellainen asenne, että susta ei koskaan tule rikasta, mutta aulla tulee aina olemaan aikaa. Onhan sekin jotain. On vain itsestäsi kiinni, miten käytät kaiken sen ajan.
Ei minusta koskaan rikasta tulekaan. Aika menee opiskeluihin tällä hetkellä. Opiskelen hoitajaksi ja tein töitä opintojen ohella, mutta romahdin töissä ja oli pakko lopettaa. Jatkan kuitenkin opintoja, että saisin edes hyvityksen. Aloitin toiset opinnot ja aika on tiukilla.
Ap
Toihan on ihan mitätön summa velkaa. Ei sen takia tarvi henkeä heittää.
Kuinka idiootti täytyy olla että edes ajattelee itsemurhaa rahan takia?
Velallisten tukiryhmä facebookissa! Kaikki järjestyy. Hae takuusäätiön velkajärjestelyyn. Tappaa itseään ei kannata. Pyhä elämäsi on tarkoitettu elettäväksi.
Vierailija kirjoitti:
Jos olet pienituloinen, hae opintolainan korkohyvitystä kelasta. Auton voi myydä.
Vierailija kirjoitti:
Kaikesta selviää kun vaan haluaa. Nyt käärit vaan hihat ja teet maksusuunnitelman. Sinua odottaa hieno tulevaisuus. Usko itseesi. Me uskotaan suhun.
Ei odota. Paska luuseri minä olen ja tulen olemaan. Itsemurhaa mietin jo ennen tätäkin. Nyt ei ole mitään mahdollisuutta selvitä tästä. Tähän asti olen jaksanutkin jatkaa ja yrittää ja tehdä uskoen, että joskus tulee se parempi päivä. Ei tule.
Ap
Häh, opiskelet kahta tutkintoa yhtä aikaa? Ilmankos stressaa.
Se on vaan rahaa. Jos on katto pään päällä ja ruokaa kaapissa niin kaikki on hyvin.
Myy se auto ja osta joku vanha romu tilalle jos tarviit autoa
Vierailija kirjoitti:
Toihan on ihan mitätön summa velkaa. Ei sen takia tarvi henkeä heittää.
Onhan tuossa jo minun urallani monen vuosikymmenen palkka.
Ap
Pahin=velkojen maksu?