Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

naiset, kysymys koskien nykyistä miestänne

Kris:O
29.01.2023 |

Naiset, kuinka paljon valintaanne parisuhteeseen vaikutti miehen rahallinen/taloudellinen tilanne?
Mikäli sama mies olisi ollut työtön, olisitte kokeneet tarpeeksi kiinnostavaksi ryhtyäksenne parisuhteeseen?
(mikäli olitte nuoria opiskelijoita, vaikuttiko miehen opiskeluala valintaanne)

Kysyn tätä, koska tutkimusten mukaan naisten top3 kysymyksissä miehille ensitapaamisella on "mitä teet työksesi?" - mikä viittaa todella raskaalla kädellä siihen, että raha tässäkin ratkaisee... ja mies pääsee lopulta maksumieheksi, kun ottaa huomioon toisen tutkimuksen jonka mukaan nainen tekee 80% suhteen ostoksista.

Kiitos vastauksista jo etukäteen.

Kommentit (147)

Vierailija
1/147 |
29.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen verran vaikutti että tulee omillaan toimeen kuten minäkin.

Vierailija
2/147 |
29.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Normaalille ihmiselle kysymys työstä ei ole liian tungettelevaa vaan ihan normaalia kanssakäymistä eli small talkia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/147 |
29.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysyn miehen työtä ihan vaan siksi että hän edes on jossain töissä ja ehkä se ammatti kuitenkin kertoo suuntaa siitä onko viitsinyt opiskella ja minkä verran. Lisäksi minusta on kiva keskustella työasioistakin tai työelämästä yleensäkin. Se on vähä sellanen neutraali aihe siihen alkuun jolla pääsee juttuun. Silloin myös huomaa yleensä ainakin jossain määrin toisen älykkyystason ja miten osaa jutella.

Vierailija
4/147 |
29.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enemmän vaikutti se, että hain akateemista ihmistä. Halusin äkykkään ja samalla tasolla olevan miehen. Olisin voinut ottaa humanistinkin, mutta sattui dippainssi. Olin todellakin laput silmillä kouluttamattomia kohtaan. Ammattikorkeita alkoi vasta silloin olla, mutta en noteerannut heitäkään. Tienaan itse tosiaan omat rahani minäkin, eli elättäjää en varsinaisesti etsinyt. Kuitenkin sellaista, joka voisi myös panostaa talouteemme, kun hankimme lapsia. 

Vierailija
5/147 |
29.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei yhtään, reilu 30 vuotta sitten. On varakas ja työteliäs ollut aina.

Vierailija
6/147 |
29.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kysyn miehen työtä ihan vaan siksi että hän edes on jossain töissä ja ehkä se ammatti kuitenkin kertoo suuntaa siitä onko viitsinyt opiskella ja minkä verran. Lisäksi minusta on kiva keskustella työasioistakin tai työelämästä yleensäkin. Se on vähä sellanen neutraali aihe siihen alkuun jolla pääsee juttuun. Silloin myös huomaa yleensä ainakin jossain määrin toisen älykkyystason ja miten osaa jutella.

meinaatko että jos ei ole töissä, vaikuttaa se automaattisesti älykkyystasoon? voisiko työtön ja "surkeassa duunissa" oleva (mutta muuten karismaattinen ja ihastuttava) olla mahdollinen kumppani ja mahdollisten lasten isä?

Vierailija
7/147 |
29.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei pätkääkään, kaksi tyhjätaskuopiskelijaa oltiin.

Vierailija
8/147 |
29.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei yhtään, reilu 30 vuotta sitten. On varakas ja työteliäs ollut aina.

siis ei vaikuttanut? mutta tiesit että on varakas :D

Vierailija
9/147 |
29.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Normaalille ihmiselle kysymys työstä ei ole liian tungettelevaa vaan ihan normaalia kanssakäymistä eli small talkia.

No ei tää ihan pidä paikkansa. Olen monen monen aikuisen ihmisen kanssa ollut vuosikausia tekemisissä enkä tiedä juuri kenenkään ammattia.

Vierailija
10/147 |
29.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"I could tell you, but I would have to kill you."

Vierailija
11/147 |
29.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sen verran vaikutti että tulee omillaan toimeen kuten minäkin.

Just näin.

Sen verran kiinnostaa että ylipäätään tekee jotain ja usein kysyn myös että viihtyykö työssään tms.

Nuorempana kysyin sitä myös siitä syystä että jos mies tekisi 3 vuorotyötä ja vain joka 4.tai5. vk loppu vapaa, niin noup...... seuraava.

Vierailija
12/147 |
29.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei vaikuttanut raha. Edelleenkään en tiedä miehen tuloja, vaikka samassa työpaikassa oltiin, kun tutustuttiin ja lähes samaa työtä tehtiin.

Vierailija
13/147 |
29.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä vaikuttanut. Mies on amis ja mä akateeminen. Silloin kun tavattiin, olin opiskelija ja mies töissä (eli tienasi enemmän kuin minä), mutta nyt minä tienaan enemmän.

Eniten vaikutti se, että mies oli hyvännäköinen, miehekäs, hauska, kiltti, herkkä ja seksi toimi. N42

Vierailija
14/147 |
29.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinun kanssa nainen pääsee aina maksunaiseksi, joten miksi jankkaat typeriä?

Vierailija
15/147 |
29.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni oli työtön, kun tavattiin. En ole koskaan ymmärtänyt, miksi tuo olisi tärkeää. No, me kelvattiin toisillemme, ehkä emme olisi kelvanneet kellekään muille. Hyvä näin. 21 vuotta on yhdessä eletty.

Vierailija
16/147 |
29.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raha ja omaisuus oli ehdottomasti ykkösasia.

Vierailija
17/147 |
29.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olin nuori opiskelija ja mies töissä, ei ollut lähtenyt opiskelemaan lukion jälkeen. Ei vaikuttanut varallisuus, mutta vaikutti se, että miehellä oli tulevaisuuden suhteen haaveita/tavoitteita, joiden eteen oli valmis tekemään töitä...ja tekikin: hankki korkeakoulutuksen lastemme ollessa pieniä, teki töitä, eteni uralla, perusti oman firman ja nyt on isohko omaisuus.

Vierailija
18/147 |
29.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ei tää ihan pidä paikkansa. Olen monen monen aikuisen ihmisen kanssa ollut vuosikausia tekemisissä enkä tiedä juuri kenenkään ammattia.

ei se muille kuulukaan. on tietyt ihmiset jotka sitä ehkä kysyvät, ja ihmettelenkin mikä lie sen infon saamisen tarkoitusperä.

Vierailija
19/147 |
29.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies oli opiskelija tavatessamme. Teki töitä lähinnä kesäisin. Valmistumisen jälkeen siirtyi työelämään kesäloman ja siitä talvilomien tuuraajaksi. Nyt vakituisessa työsuhteessa paperitehtaalla.

Yhtä hyvin mies olisi voinut päätyä postinjakajaksi. Huumorintaju, huomaavaisuus, arvot.

Nämä asiat ratkaisivat!

Vierailija
20/147 |
29.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennen lähempää tutustumista nykyisen mieheeni tiesin hänen olevan työtön.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi viisi