Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

naiset, kysymys koskien nykyistä miestänne

Kris:O
29.01.2023 |

Naiset, kuinka paljon valintaanne parisuhteeseen vaikutti miehen rahallinen/taloudellinen tilanne?
Mikäli sama mies olisi ollut työtön, olisitte kokeneet tarpeeksi kiinnostavaksi ryhtyäksenne parisuhteeseen?
(mikäli olitte nuoria opiskelijoita, vaikuttiko miehen opiskeluala valintaanne)

Kysyn tätä, koska tutkimusten mukaan naisten top3 kysymyksissä miehille ensitapaamisella on "mitä teet työksesi?" - mikä viittaa todella raskaalla kädellä siihen, että raha tässäkin ratkaisee... ja mies pääsee lopulta maksumieheksi, kun ottaa huomioon toisen tutkimuksen jonka mukaan nainen tekee 80% suhteen ostoksista.

Kiitos vastauksista jo etukäteen.

Kommentit (147)

Vierailija
141/147 |
08.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei vaikuttanut. Kun aloimme olla yhdessä, olimme molemmat vielä alaikäisiä eikä kummallakaan ollut omaa rahaa.

Vierailija
142/147 |
08.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies oli varakas kun tavattiin. Ei olisi väliä jos olisi ollut työtön tapaamishetkellä kunhan olisi kunnianhimoinen ja hänellä olisi kuitenkin samankaltaiset tavoitteet tulevaisuuden suhteen ja valmis tekemään töitä tavoitteidensa eteen. Eli ei mitään elämäntapatyötöntä kuitenkaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/147 |
08.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sikäli kiinnostaa, että voidaan yhdessä tehdä asioita ilman et kumpikaan joutuu maksuMIEHEKSI. Kuten matkustelu.

En oleta että minua pitäisi elättää, enkä halua elättää toistakaan. N40

Vierailija
144/147 |
08.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ennen lähempää tutustumista nykyisen mieheeni tiesin hänen olevan työtön.

Tiesitkö edes tulevista perintörahoista kun hänen vanhemmat kuolee?

Hah, kuka pöljä semmoisten varaan laskee? Useimmilla varmaan pienituloiset vanhemmat, jotka voivat elää lastaan pidempään.

Ohis

Vierailija
145/147 |
08.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies oli työtön ja kouluttamaton 29v. Nyt se on työtön ja kouluttamaton 36v.

Vierailija
146/147 |
08.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki ensitapaamisen kysymykset eivät ole oikeasti olennaisia kysymyksiä. Mutta jostain on juttelu aloitettava. Saatan ihan hyvin kahvilassa istuessa kysyä, onko mies käynyt siinä paikassa aiemmin, mutta vastauksella ei ole mitään väliä - tarkoitus on vain aloittaa juttelu jostain. Helppoja aiheita ovat juuri työ/ammatti, harrastukset, yms. Mistä sitten mahdollisesti ap:n mielestä olisi suotavaa keskustella ensimmäisillä treffeillä? 

Vierailija
147/147 |
08.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapasimme parikymppisinä, jolloin itse olin yliopistossa opiskelijana ja mies ajoi taksia, kunnes haki ja pääsi yliopistoon hänkin. Miehen tuloilla ei ollut väliä, mutta oli hän ahkera tekemään töitä, kyllä se vaikutti. Olen itsekin sellainen, että haluan saada asioita aikaiseksi. Olen varakkaasta perheestä, mies samoin. Yhteinen arvopohja vaikutti valintaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi kaksi