Onko teillä erikoisia järjestelyitä parisuhteessa ?
Toisesta ketjusta inspiroituneena. Omassa suhteessa puolisoni ei ole tavannut koskaan lapsiani ja tämä on sopinut itselleni paremmin kuin hyvin. Mites teillä?
Kommentit (265)
Hah, me taas ei olla koskaan sanottu virallisesti, että me ollaan pariskunta. Ollaan asuttu yhdessä 8 vuotta, päädyimme tähän vähän sattuman kautta. Meillä on yhteinen taloustili ja asuntolaina. Yhteinen koira ja teemme todella paljon asioita yhdessä. Koskaan emme ole tapelleet rahasta, siivouksesta tai arjen asioista. Näytämme välittämistä pienillä joka päiväisillä teoilla. Paras suhteeni ikinä, sillä kaikki välittäminen näkyy jatkuvasti koko ajan, sitä ei tarvitse koskaan epäillä. Aika monet pitävät tätä erikoisena.
Tämäkin palsta taas kerran todistaa sen että Suomessa miehet ovat niitä lokkeja. Kämppäävät mielellään naisen sisustamassa kauniissa ja lämpimässä kodissa, syövät kaiken minkä nainen eteensä kantaa, monet viettävät mielellään viikonlopun naisensa luona nauttien täyshoidosta, aamiaiset, lounaat, välipalat, illalliset mutta auta armias, jos sitten piipahdetaan kaupungilla , ja miehen pitäisi tarjota tällaiselle täysylöspidon kustantavalle naiselleen vaikka kahvikuppi "ulkona "luokkaa 3 euroa, niin mies saa suurinpiirtein sydärin. Ja pahimmassa tapauksessa vaatii jakamaan sen "tarjoilun". Näitä olen ihan oikeassa elämässä tavannut ja nähnyt. Ihan työssäkäyvillä miehilläkin.
Syitä on lukuisia, "kahvilat ovat ryöstöhintaisia, "koska tasa-arvo", ja "ei miehen kuulu kustantaa mitään kahvilaelämää"
Toki toisenlaisiakin on, mutta pakko myöntää pitkällä elämänkokemuksella. että kyllä erityisesti miespuoliset ovat kunnostautuneet pihiyden eetoksessa. Ja vielä , itse olen erittäin hyvätuloinen,enkä tarvitse jonkun muun kustantamaa elämää, mutta kyllä ihan normaaleihin hyviin käytöstapoihin kuuluu ns. vastavuoroisuus ja kohteliaat elkeet, puolin ja toisin.
Jos et tätä ymmärrä, niin en ihmettele jos olet jäänyt yksin.
Vierailija kirjoitti:
Eri rahat. Meillä on iso ero palkoissa ja tästä syystä täysin erilliset rahat. Tämä herättää monessa ihmettelyä ja usein saankin kuulla, että onhan sulla rahaa blaa blaa. No kun itseasiassa ei ole, miehelläni on. Kaikki meillä myös maksetaan puoliksi.
Nolo ja molo äijä
Vierailija kirjoitti:
Voisin kuvitella, että kovin moni nainen ei tähän suostuisi:
-6 v jälkeen meillä on eri kodit, koska minä näin haluan. Mies on sottainen ja sniidu. Olemme luonani lähes aina kun tapaamme. Hän ei maksa täällä syömästään ruoasta mitään, ei käy kaupassa, ei siivoa. On ehdottanut yhteenmuuttoa, koska haluaisi lopettaa vuokran maksamisen asunnostaan. Hän tosin ei olisi jakamassa täälläkään kustannuksia. Haluaisi maksaa vain yöpymishinnan niistä öistä joista täällä on, ja on sitä mieltä että tulisi ja menisi miten haluaa. Reissaisi aurinkorannikolle tai olisi mökillään 3,5 h päässä. Ja kun ilmeisesti harvoin täällä olisi, niin maksaisi 20 e / yö. Siihen varmaan sisältyisi safkat. Kerrottakoon, että asuntoni kustannukset ovat 1700 e / kk. Mutta koska olisi täällä vain satunnaisesti, niin maksaisi 100-200 euroa / kk.
Kerrottakoon, että oli viime kesänä 2,5 kk mökillään, jolloin minä jouduin viikonloppuna sinne mat
Mitä helv mä just luin.
Et sitten parempaa löytänyt? Mistään?
Heitä mäkeen asap.
Me ei enää harrasteta seksiä sen jälkeen kun vaimolla alkoi vaihdevuodet. Vaimo lihonnut joten ei mua haittaa vaikka vaimo ei enää halualaan seksiä. Hänkään ei viehätä kilojen jälkeen enää minua. Saas nähdä kauanko tämä seksittömyys jatkuu ennen kuin haen sitä muualta. Pientä viritystä oli jo firman pikkujouluissa mutta suutelua pidemmälle en osaston assarin kanssa vielä edennyt.