Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko teillä erikoisia järjestelyitä parisuhteessa ?

Miääässs.
29.01.2023 |

Toisesta ketjusta inspiroituneena. Omassa suhteessa puolisoni ei ole tavannut koskaan lapsiani ja tämä on sopinut itselleni paremmin kuin hyvin. Mites teillä?

Kommentit (249)

Vierailija
1/249 |
29.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun miehelläni on raidi ilta wowissa en häiritse häntä, kun minulla on raid ilta ffxivssä hän ei häiritse minua

Vierailija
2/249 |
29.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tämä nyt ehkä vallan poikkeuksellista ole, mutta asumme omissa asunnoissamme ilman tarkoitusta muuttaa yhteen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/249 |
29.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei tämä nyt ehkä vallan poikkeuksellista ole, mutta asumme omissa asunnoissamme ilman tarkoitusta muuttaa yhteen.

Huvittavaa sinänsä miten tätäkin pidetään erikoisena järjestelynä. Miksi muuttaa yhteen jos tietää että suhde on parempi noin.

Vierailija
4/249 |
29.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsesi eivät koskaan vieraile yhteisessä kodissanne? On kieltämättä aika erikoista.

Vierailija
5/249 |
29.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En pidä tuota nykyisin ollenkaan erikoisena.

Vierailija
6/249 |
29.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lapsesi eivät koskaan vieraile yhteisessä kodissanne? On kieltämättä aika erikoista.

Miksi tämä olisi erikoista. Minulla ja lapsillani on oma koti?

Vierailija
7/249 |
29.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eri rahat. Meillä on iso ero palkoissa ja tästä syystä täysin erilliset rahat. Tämä herättää monessa ihmettelyä ja usein saankin kuulla, että onhan sulla rahaa blaa blaa. No kun itseasiassa ei ole, miehelläni on. Kaikki meillä myös maksetaan puoliksi.

Vierailija
8/249 |
29.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eri rahat. Meillä on iso ero palkoissa ja tästä syystä täysin erilliset rahat. Tämä herättää monessa ihmettelyä ja usein saankin kuulla, että onhan sulla rahaa blaa blaa. No kun itseasiassa ei ole, miehelläni on. Kaikki meillä myös maksetaan puoliksi.

Tätäkin mä olen usein miettinyt. Se varakkaampi puoliso yleisesti kuitenkin nostaa köyhemmän elintasoa. Mun mielestä todella hienoa toi tyyli.

Vierailija
9/249 |
29.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miääässs kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli sinulla ei olekaan puolisoa?

Vierailija
10/249 |
29.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miääässs kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli sinulla ei olekaan puolisoa?

Minulla ja puolisollani on oma koti. Minulla ja lapsillani oma.

Vierailija
11/249 |
29.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omat asunnot. Henkilön pidän erillä sukuni ja omillaan olevat aikuiset lapset. En siedä viestitelyjä,en turhia soittoja.Kun kumallakin aikaa,sovitaan kohtaminen.Lounaallaa, tanssimassa, ymm.Kesällä kaupatorilla, ymm

Vierailija
12/249 |
29.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä on erilliset ruoatkin. Tuloerot eivät ole isot, mutta mies syö ihan jo päivän aikana enemmän kuin minä. Leivänpäälliset on yhteiset, mutta pyrimme ostamaan sellaisia tuotteita vuorotellen. Syömme eri leipiäkin. Viikonloppuisin syömme yleensä yhdessä, mutta ostamme raaka-aineet vuorotellen ja ostaja saa jämät.

Vierailija
13/249 |
29.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eri asunnot.. Kaikella rakkaudella olen ihmisenä täysi mulkku. Tarvitsen omaa aikaa ilman sitä todennäköisesti tappaisin puolisoni.

Vierailija
14/249 |
29.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En kyllä pidä tuotakaan erikoisena. Erilliset rahat meilläkin on, tosin yksi yhteinen tili jonka kautta maksetaan puoliksi yhteiset menot. Minä en tiedä puolisoni tuloja (enkä omaisuutta tai velkoja) eikä hän ole koskaan kysellyt minun.

Vierailija
15/249 |
29.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toinen miessss. kirjoitti:

Kaikella rakkaudella olen ihmisenä täysi mulkku.

Jotenkin armoton, mutta samalla lempeä itsereflektio.

Vierailija
16/249 |
29.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toinen miessss. kirjoitti:

Kaikella rakkaudella olen ihmisenä täysi mulkku.

Jotenkin armoton, mutta samalla lempeä itsereflektio.

Olen ollut parisuhteessa ja asunutkin 2 eri naisen kanssa. Pakko se on vaan uskoa ettei minusta ole siihen. Ja vika on yksin minussa. Vaikka rakastaisin ihmistä alan jossain vaiheessa tuntea vihaa mikäli en saa omaa aikaa.

Kuitenkin haluan saada rakkautta ja antaa sitä omien voimavarojen mukaan ja onneksi nyt löytyi nainen kelle järjestely sopii.

Vierailija
17/249 |
29.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jdjdkd kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tätäkin mä olen usein miettinyt. Se varakkaampi puoliso yleisesti kuitenkin nostaa köyhemmän elintasoa. Mun mielestä todella hienoa toi tyyli.

Ei vaan pakottaa köyhemmän maksamaan osan korkeammasta elintasostaan vaikka ei ole varaa, ja siten köyhemmän elintaso laskee entisestään kun rahaa ei jää yhtään mihinkään pakollisten menojen takia, kun pakolliset menot määrittelee se rikkaampi puoliso. Se on taloudellista väkivaltaa.

Vierailija
18/249 |
29.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miääässs kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yleensä läheiset ihmiset kyläilevät toistensa luona, varsinkin lapset ja vanhemmat. Vain silloin ei koskaan kyläillä jos välit on menneet poikki todella pahasti. Mun isä oli alkoholisti, ja silti kävin lasten kanssa hänen luonaan aina joskus, koska hän kuitenkin oli isäni ja lasteni isoisä.

Vierailija
19/249 |
29.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En kyllä pidä tuotakaan erikoisena. Erilliset rahat meilläkin on, tosin yksi yhteinen tili jonka kautta maksetaan puoliksi yhteiset menot. Minä en tiedä puolisoni tuloja (enkä omaisuutta tai velkoja) eikä hän ole koskaan kysellyt minun.

Tuo on kyllä todella omituista. Minä tiedän sisarusteni, vanhempieni ja monen ystävänikin tulot ja velat jne. aika hyvin, koska keskustelemme usein talousasioistakin. Se on ihmiselämän tärkeitä asioita. Täytyy olla puolisoilla todella viileät välit jos ei edes niin tärkeästä puhuta kuin rahasta. Eikä ole edes yhteistä lainaa, ja vaikka laina olisi vain toisen nimissä, kun asutaan samaa taloa, kysellään lainanhakupapereissa myös puolison tulot.

Vierailija
20/249 |
29.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jdjdkd kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei vaan pakottaa köyhemmän maksamaan osan korkeammasta elintasostaan vaikka ei ole varaa, ja siten köyhemmän elintaso laskee entisestään kun rahaa ei jää yhtään mihinkään pakollisten menojen takia, kun pakolliset menot määrittelee se rikkaampi puoliso. Se on taloudellista väkivaltaa.

Ja tämä köyhempikö ei saa hyötyä mistään?

Yksin asuisi jossain slummissa vetelisi maksalaatikkoa ruuaksi, nyt asuu omakotitalossa jne. Melko usein ruuat ym menee tän varakkaamman mukaan jne.