Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vaimon käytös ahdistaa!

Vierailija
29.01.2023 |

Melkein joka viikonloppu alkaa jossain vaiheessa verrata meidän elämää kavereidensa elämään ja toteaa että ei voi kuin todeta että taas oli kavereilla irtiotto arjesta viikonloppu. Minä en ymmärrä miten hitossa me otamme arjesta irtioton kun lapsille ei ole hoitajaa, rahaa ei ole, vaimo on usein töissä viikonloput ja olen kuin pienten lasten viikonloppu yh isä. Kertokaa ihmeessä minulle mitä te teette kun otatte irtiottoja arjesta. Mua ei kiinnosta ollenkaan mikään hotelli yö, ulkona syöminen,eikä varsinkaan baarit, sellaisia harrastin kun olin nuori, yli kymmenen vuotta sitten. Nyt olen jo 38v. Lisäksi kyllä minä ainakin haluan viikonloppuisin olla lasten kanssa, viikot kun ovat töitä ja kouluja, aikaisin heräämistä. Viikonloppuisin mielellään nukun ja makaan sängyssä pitkään lapset kainalossa.

Kommentit (299)

Vierailija
41/299 |
29.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten olisi kotimaan kylpyläloma? Jos vaimo nyt vaikka haluaa olla kanssasi kahdestaan ilman lapsia. Tai vaikka treffit ravintolassa, jos kotiin voi jäädä.

Vierailija
42/299 |
29.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaimosi ei halua samoja juttuja kuin sinä. Häntä varmaan piristäisi vapaa viikonloppu ns tyttöjen kanssa.

Ei hänellä ole sellaista tyttöporukkaa ja olen myös monesti sanonut että mene, kyllä lasten kanssa pärjään, mutta ei mene. No saisi lapset mummolaan että päästäisiin, mutta ei vain tule mieleen minkälainen se irtiotto pitäisi olla sitten. Näissä on vielä pahempi se että nämä avautumiset tulevat jopa sen jälkeen kun on lasten kanssa oltu vaikka harrastamassa. Eilen olin lasten kanssa kolme tuntia laskettelemassa ja kun lapset kotiin tultuamme kertoivat kuinka kivaa oli, vaimo on selvästi jopa siitä mustasukkainen, kun huomaa että oli myös minulla muutaman tunnin kivaa. Ap

Ap:n tulkinnat tilanteista tässä ahdistavia on. Hän ei osaa kuvitella yhtään mitään kivaa mitä voisi tehdä vaimon kanssa jos lapset vietäisiin mummolaan ja sitten syyttää vaimoa kun tämä joutuu olemaan mustasukkainen omille lapsilleen. Vaimo kyllä osaa keksiä tapoja jolla voisi nauttia ajasta ap:n kanssa ja niihin ehdotuksiin ap suhtautuu kuin puhtaan pahuuden ilmauksiin. Kyllä tästä tulee oikeasti mieleen se että kohta "ero tulee täysin puskista".

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/299 |
29.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaimosi ei halua samoja juttuja kuin sinä. Häntä varmaan piristäisi vapaa viikonloppu ns tyttöjen kanssa.

Ei hänellä ole sellaista tyttöporukkaa ja olen myös monesti sanonut että mene, kyllä lasten kanssa pärjään, mutta ei mene. No saisi lapset mummolaan että päästäisiin, mutta ei vain tule mieleen minkälainen se irtiotto pitäisi olla sitten. Näissä on vielä pahempi se että nämä avautumiset tulevat jopa sen jälkeen kun on lasten kanssa oltu vaikka harrastamassa. Eilen olin lasten kanssa kolme tuntia laskettelemassa ja kun lapset kotiin tultuamme kertoivat kuinka kivaa oli, vaimo on selvästi jopa siitä mustasukkainen, kun huomaa että oli myös minulla muutaman tunnin kivaa. Ap

Eli otat irtiottoja mielelläsi lastesi kanssa, mutta et vaimosi. Eipä tuo kovin kivalta kuulosta naisen kannalta.

Vierailija
44/299 |
29.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

2000Lukua kirjoitti:

Kyllähän nyt nykyään on miehen homma järjestää lapsille hoitajat ja joku fantastinen lasi-igluloma Lapissa yksityiskoneella hemmotteluhoitoineen ja ehkä vielä kimppakivaa siihen jonkun poromiehen kanssa. :DDD

Joo... Kyllä hän kerran näytti jotain esitettä jostain luksus huoneesta. Joku lasi-iglu pore ammeineen jne. Oli sen hintainen että ensimmäisenä tuli mieleen että ei ole todellista mistä haaveilee... Ap

Niin varmaan joo.

0/5

Vierailija
45/299 |
29.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa niin tutulta tilanteelta.Kaveripiirissäni on useampikin nainen, jotka nimenomaan haluavat miehen kanssa tehdä jotain, jotta parisuhteen kipinä taas syttyisi. Eli ei kysymys oo siitä että pitäis tehdä jotain kallista luxuslomaa, mutta kumminkin jotain spessua miehen kanssa, arjesta poikkeavaa.

Todennäköisesti ap:n puolisosta suhde on alkanut tuntua hieman kaverisuhteelta, ja haluaisi tuntea jotain eroottista/romanttista yhteisen tekemisen avulla. Lisäksi irtiotto yhdessä miehen kanssa saa naiselle tunteen että mies ei pidä itsestäänselvyytenä, kun mies haluaa viettää kahdenkeskistä aikaa.

Jos ap ei kuuntele puolisoa ja vaikka yhdessä puolison kanssa sovi irtiottoa niin nainen lähtee jossakin vaiheessa suhteesta.

Vierailija
46/299 |
29.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap:ta kiinnostaa laatuaika lasten kanssa ja lasten hellittely ja lasten kanssa puuhailu. Ap ei ole kiinnostunut mistään yhteisestä vaimon kanssa. Ei tarvitse olla Sherlock tajutakseen, miksi vaimoa korpeaa.

Myös vaimon, mutta sattuu olemaan useita alle kymmenen vuotiaita lapsia, joiden kanssa aikaa kuluu paljon. Ap

Kertoo paljon, että Ap muistaa mainita vasta sivulla 3, että ai, niin kyllä vaimonKIN kanssa yhteinen aika kiinostaa. Mutta ei siltikään kerro, että miten tämä toteutetaan. Ehkä nyt jälkeenpäin keksii jotain, mutta ei mainunnut sitä aloituksessa eli eu kovinkaan tärkeä.

Vierailija
47/299 |
29.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

2000Lukua kirjoitti:

Kyllähän nyt nykyään on miehen homma järjestää lapsille hoitajat ja joku fantastinen lasi-igluloma Lapissa yksityiskoneella hemmotteluhoitoineen ja ehkä vielä kimppakivaa siihen jonkun poromiehen kanssa. :DDD

Joo... Kyllä hän kerran näytti jotain esitettä jostain luksus huoneesta. Joku lasi-iglu pore ammeineen jne. Oli sen hintainen että ensimmäisenä tuli mieleen että ei ole todellista mistä haaveilee... Ap

Niin varmaan joo.

0/5

Jos sellainen on ollut, tuskin nainen olisi sitä ehdottunut jos siihen ei olisi varaa ollut. Perheen vieminen laskettelemaan ei ole mikään halpa harrastus sekään, joten tuskin nää mitään persaukisia on, jos tää on oikea ihminen eikä provoilija. Kyse on siitä mitä ap haluaa priorisoida, selvästi se ei ole vaimo ja parisuhde.

Vierailija
48/299 |
29.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos teillä on rahaa mennä lasten kanssa laskettelemaan, niin miksei sitten vaimon kanssa kahdestaan vaikka kylpylään pariksi yöksi ja  siihen vaimolle vaikka joku hieronta päälle. Illalla kävelyä kaupungilla, joku museo tai teatteri ja vaikka kahvit kahvilassa. Ei se "laatuaika" paljon tarvitse.

Vierailija
49/299 |
29.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap kuulostat upealta aviomieheltä. Muistathan kunnioittaa vaimoasi. Hänellä on toive että vaalisitte yhteistä kipinää, kunnioita sitä. Katso niitä esitteitä. Puhukaa yhdessä onko varaa ja voisitteko säästää jotta voisitte toteuttaa vaimon toiveen. Vaimosi haluaa hoitaa teidän suhdetta, hän tarvitsee sitä.

Vierailija
50/299 |
29.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No viekää hyvät ihmiset ne lapset sinne mummolaan ja lähtekää vaikka hotelliin. Siellä syötte, juotte ja panette kuin teinit konsanaan. Kyllä itse ainakin kaipaan säännöllisesti tälläisiä irtiottoja vaikka olenkin jo melkein 40v kolmen lapsen äiti. Onneksi miehellä ihan sama juttu ja muutaman kerran vuodessä näitä reissuja toteutetaankin. Hulluksihan sitä tulisi jos 24/7 pitäisi vaan kotona nyhvätä ja olla aina niiden lasten kanssa jotain legoja rakentamassa. Ymmärrän vaimoa tässä tapauksessa täysin.

En pitäisi oletuksena, että pienten lasten äiti kaipaa irtiotolta nimenomaan panemista. Voi olla, että jopa päinvastoin kokee itse ahdistusta siitä, että mies odottaa sitä "vastineeksi" irtiotosta. Jos olisin ap, niin järjestäisin pienen irtioton ja jättäisin mahdollisen aloitteenteon seksiin vaimolle.

Vierailija
51/299 |
29.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä sitä jännää vielä vaimollekin löytyy jos 38 äijä elää kun 70 pappa

Vierailija
52/299 |
29.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, on palstan vakiotyyppi, joka kirjoittaa itsesäälin uhkuessa ja kun vastaajien kommentit kääntyvät vaimon puolelle, alkaa vaimosta yllättäen, monta sivua myöhemmin paljastua keksittyjä alkoholi- ja mielenterveysongelmia. Ja kyllä, olen palstalla lilkaa, kun tunnistan tämän tyypin.

Vierailija
53/299 |
29.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkohan tää joku esimerkillinen marttyyri provo

Jätkällä toinen jalka haudassa olevinaan

Vierailija
54/299 |
29.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei ole rahaa mennä minnekään, niin viekää lapset sinne mummolaan ja viettäkää parisuhdevkonloppu kotona. Hyvää ruokaa, käppäilyä metsässä ihan kahdestaan ja vaikka eväitä mukaan, saunokaa, rakastelkaa, katsokaa hyvä leffa...

Vierailija
55/299 |
29.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi se vaimo ei järjestä sitä irtiottoa jos kerran sellaisen haluaa? Jos mies ei lähde mukaan, niin lähtee sitten yksin tai kaverin tai helvetti vaikka anopin kanssa. 

Vierailija
56/299 |
29.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Christiiina kirjoitti:

Voihan sun vaimo lähteä viikonloppureissulle vaikka kaverinsa kanssa tai yksin.

Siis käydä pettämässä. Tosi hyvä neuvo.

Pitää olla pikkuisen päässä vikaa, jos yhdistää yksin tai kaverin kanssa viikonloppuvieton pettämiseen.

Missä disney maailmassa elät kun luulet ihmisten olevan uskollisia? 

Vierailija
57/299 |
29.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi se vaimo ei järjestä sitä irtiottoa jos kerran sellaisen haluaa? Jos mies ei lähde mukaan, niin lähtee sitten yksin tai kaverin tai helvetti vaikka anopin kanssa. 

Jos nainen kaipaa yhteistä kahdenkeskistä aikaa miehensä kanssa niin irtiotto anopin kanssa ei ihan riitä...

Vierailija
58/299 |
29.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap:n tulkinnat tilanteista tässä ahdistavia on. Hän ei osaa kuvitella yhtään mitään kivaa mitä voisi tehdä vaimon kanssa jos lapset vietäisiin mummolaan ja sitten syyttää vaimoa kun tämä joutuu olemaan mustasukkainen omille lapsilleen. Vaimo kyllä osaa keksiä tapoja jolla voisi nauttia ajasta ap:n kanssa ja niihin ehdotuksiin ap suhtautuu kuin puhtaan pahuuden ilmauksiin. Kyllä tästä tulee oikeasti mieleen se että kohta "ero tulee täysin puskista".

Kenelle se tulee puskista? Minä olen miettinyt usein että auttaako tähän muu kuin ottaa ero, joten minulle se ei ainakaan olisi yllätys, ehkä helpotus. Kyllä me käymme pari kertaa vuodessa reissussa, enemmänkin, nytkin ollaan menossa parin viikon päästä, lapset ovat kyllä mukana, mutta vaikka käymme, sama valitus jatkuu heti. Ap

Vierailija
59/299 |
29.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa siltä, että vaimosi on köyhä ja luultavasti alkoholisti. Oletteko keskustelleet hoitomahdollisuuksista? 

Vierailija
60/299 |
29.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kenelle se tulee puskista? Minä olen miettinyt usein että auttaako tähän muu kuin ottaa ero, joten minulle se ei ainakaan olisi yllätys, ehkä helpotus. Kyllä me käymme pari kertaa vuodessa reissussa, enemmänkin, nytkin ollaan menossa parin viikon päästä, lapset ovat kyllä mukana, mutta vaikka käymme, sama valitus jatkuu heti. Ap

Pointti on, että vaimo haluaa reissuun edes joskus SINUN kanssa, ei koko perheen kanssa! Ja jos teillä on varaa tehdä useamman kerran vuodessa perhereissuja, on teillä aivan taatusti varaa mennä yhdeksi tai kahdeksi yöksi lähimpään isoon kaupunkiin hotelliin yöksi, käydä yhtenä iltana hienommin syömässä ja virkistäytyä vaikka museossa tai jossain luontokohteessa. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi seitsemän