Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vaimon käytös ahdistaa!

Vierailija
29.01.2023 |

Melkein joka viikonloppu alkaa jossain vaiheessa verrata meidän elämää kavereidensa elämään ja toteaa että ei voi kuin todeta että taas oli kavereilla irtiotto arjesta viikonloppu. Minä en ymmärrä miten hitossa me otamme arjesta irtioton kun lapsille ei ole hoitajaa, rahaa ei ole, vaimo on usein töissä viikonloput ja olen kuin pienten lasten viikonloppu yh isä. Kertokaa ihmeessä minulle mitä te teette kun otatte irtiottoja arjesta. Mua ei kiinnosta ollenkaan mikään hotelli yö, ulkona syöminen,eikä varsinkaan baarit, sellaisia harrastin kun olin nuori, yli kymmenen vuotta sitten. Nyt olen jo 38v. Lisäksi kyllä minä ainakin haluan viikonloppuisin olla lasten kanssa, viikot kun ovat töitä ja kouluja, aikaisin heräämistä. Viikonloppuisin mielellään nukun ja makaan sängyssä pitkään lapset kainalossa.

Kommentit (299)

Vierailija
261/299 |
30.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voithan imitoida noita ihania hetkiä myös kotioloissa. Ruusunlehtiä vuoteella, hämärä makuuhuone valaistu romanttisella kynttilänvalolla, suklaakonvehtirasia huolettomasti yöpöydällä ja tietysti sitä kuplivaa hopeamaljassa jäähtymässä...

Jotain tämänsuuntaista. Vaimo haluaa vaihtelua, mutta joka sopii myös miehelle. Eli pientä vaihtelua.

Vierailija
262/299 |
30.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä ei ole kiinnostava ketju. Murheensa kullakin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
263/299 |
30.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaimosi ei halua samoja juttuja kuin sinä. Häntä varmaan piristäisi vapaa viikonloppu ns tyttöjen kanssa.

Ei hänellä ole sellaista tyttöporukkaa ja olen myös monesti sanonut että mene, kyllä lasten kanssa pärjään, mutta ei mene. No saisi lapset mummolaan että päästäisiin, mutta ei vain tule mieleen minkälainen se irtiotto pitäisi olla sitten. Näissä on vielä pahempi se että nämä avautumiset tulevat jopa sen jälkeen kun on lasten kanssa oltu vaikka harrastamassa. Eilen olin lasten kanssa kolme tuntia laskettelemassa ja kun lapset kotiin tultuamme kertoivat kuinka kivaa oli, vaimo on selvästi jopa siitä mustasukkainen, kun huomaa että oli myös minulla muutaman tunnin kivaa. Ap

Eli otat irtiottoja mielelläsi lastesi kanssa, mutta et vaimosi. Eipä tuo kovin kivalta kuulosta naisen kannalta.

Siis mitä h****ttiä? Niin moni nainen olisi kyllä tosi tyytyväinen, jos mies veisi useamman alle 10v. lapsen muutamaksi tunniksi harrastamaan. Ja nainen saisi omaa aikaa sillä välin. Toki varmasti vaimo olisi voinut halutessaan lähteä perheensä kanssa mukaan pitämään kivaa lasketellen.... Miten tämän kivan asian voi oikeasti kääntää noin ap:ta vastaan? Olipa ikävää kun lapsilla ja miehelläkin oli kivaa, haloo...

Käännäpä sukupuolet toisinpäin. Nainen haluaa viettää aikaa lasten kanssa eikä miehen kanssa oleminen kiinnosta. Kyllä alkaa huuto miten surkea vaimo hän on, kun ei huolehdi miehensä tarpeista. Oikeasti tämä ketju olisi aika erilainen jos aloittaja olisi vaimo, joka ihmettelisi, että mikä sitä miestä vaivaa kun haluaa jotain muutakin kuin olla lasten kanssa aina?! Miehille ja naisille tuntuu olevan ihan eri kriteerit.

No käännetäänpä toisinpäin:

Nainen hoitaa yleensä viikonloppuisin yhteiset lapset, heitä on useampi. Järjestää kivaa tekemistä heidän kanssaan, mies on yleensä töissä. Nainen ja lapset tulevat kivalta ulkoilureissulta ja mies näyttää nurjaa naamaa ja osoittaa mieltään töistä tultuaan: Missä on vanhempien oma laatuaika, lasten kanssa vaan pidetään kivaa...? Omaa aikaa äidillä ei käytännössä ole, ja mies murjottaa ja näyttää kiukkua myös silloin, kun äiti poikkeuksellisesti on ollut koiran kanssa pidemmällä retkellä kaksi tuntia.

Vähääkään omaa aikaa ei haluaisi naiselle  antaa, vaikka nainen tarjoaa diiliä molempiin suuntiin, että tietenkin toinenkin saa sitä omaa aikaa vastaavasti välillä myös. Tämä ei kelpaa. Mies haluaa yhteistä laatuaikaa, muttei haluaisi päästää naistaan edes pidemmälle lenkille joskus yksin. Mies kertoo ymmärtävänsä omankin ajan tarpeen, mutta käytönnössä näin ei tapahdu ja siitä jopa suututaan jos sitä joskus harvoin - tyyliin kerran viikossa lyhyesti - on. Sen sijaan mies valittaa vähän väliä, kun he eivät käy missään yhdessä. Kaveritkin on taas käyneet.

No, mitä ajatuksia herättää? Meinaatko, että miehelle löytyisi kovasti ymmärrystä kun asiat käännetään toisinpäin? Vai olisiko kuitenkin niin, että kysyttäisiin, mitä mies sitten oikein tekee perheen ja arjen eteen? Että eikö voisi itse järjestää jotain yhteistä kivaa aikaa ja lapset hoitoon, jos sellaista haluaa. Ja antaa edes vähän naiselle sitä omaakin hetkeä, ettähän edes joskus voisi edes ulkoilla pidempään, ilman että siitä suututaan.

Ja että on lapsellista ja naurettavaa olla mustasukkainen siitä, kun nainen hoitaa lapset viikonlopuisin ja heillä on yhdessä hauskaakin. Että olisi tyytyväinen, kun mahdollistaa miehen vkl-työssäkäynnin. Että voisiko mies itsekin koittaa nähdä vähän vaivaa ja huomioida toisenkin tarpeita. Ehkä se kahdenkeskinen laatuaikakin onnistuisi paremmin, jos itsekin vähän panostaisi ja järjestäisi ja huomioisi myös toista.

Unohdit tästä sen, että vaimo sanoo ettei vois vähempää kiinnostaa miehen seura, paljon kivempaa on vaan olla lasten kanssa. Miksi muka perheellinen ihminen tarvitsisi muuta, typerä ajatuskin. Ja se vaimo on sit viikolla lasten kanssa kun mies on silloin töissä, tietenkin, eli lastenhoito jakautuu aika tasan. Toinen on vaan päättänyt että parisuhdetta ei enää tarvita kun on ne lapsetkin.

Vierailija
264/299 |
30.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuulostaa wt ongelmalta, onko vaimosi itseäsi alemmasta yhteiskuntaluokasta?

Otahan taas kulaus kiljua niin rauhoitut.

Vierailija
265/299 |
30.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pistä akka ulkoruokintaan niin saa vaihtelua.

Ap taasen käynyt porvoossa.

Vierailija
266/299 |
30.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

onko muna kuitenkin  usein suussa iltaisin ja tuleeko toosaa normaalisti

näyttää sitlä että muija haaveilee jännämiehestä taikka vklp sillä on jotakin hohdokasta hommissa mistä ei puhu sulle

noin ex vaimonkin pitkät päivät hommissa alkoi paljastumaan ja sit piti vklp olla siellä mitä nyt ei muuten koskaan ollut kun on virkasuhde mutta pomon kusista kullia se siellä imeskeli

Vierailija
267/299 |
30.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toiset naiset vain ovat kestovalittajia luonteeltaan. Heidän kanssaan ei kuukautta ilman valitusta ja negailua ole, eikä tule.

Kuukautta...?

Vierailija
268/299 |
30.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehkä kannattaa kuunnella sitä vaimon toivetta. Katsokaa kalenterista sopiva viikonloppu, vaikka menisi kauaksikin. Järjestelkää lastenvahti ja tehkää jotain kukkarolle sopivaa kivaa yhdessä. Kotiviikonloppuja riittää sinulle kyllä, vaimo kaipaa niihin vaihtelua välillä. Ei kai se ole liikaa pyydetty?

Tämä säästäkää rahaa hoitajaa varten ja tehkää joku irtiotto arjesta - olkoot vaikka leffa ja syöminen ulkona, vierailu lähikaupunkiin tai sitten vaikka varaatte hotelliyön esim. kylpylästä. Kyllä niitä arjen irtiottoja täytyy tehdä, jotta voitte huomioida ja antaa aikaa toisillenne ...ilman lapsia.

Vierailija
269/299 |
30.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä lähiössä asutte ja mikä räkälä?

Vierailija
270/299 |
30.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap on hyvä ja laittaa eukkonsa tienpäälle...Ei tuosta enää tervettä saa...

Vierailija
271/299 |
30.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

käykää vaikka päiväseltään/iltaselta kahdestaan keilailee/leffassa/seinäkiipeilee/kylpylässä/ravintolassa syömässä kahdestaan/päiväpanot perheauton takapenkilläonhan näitä. Ei kaikkeen tarvii alkoa.Tsemii!

Vierailija
272/299 |
30.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

padeli/frisbeegolf tai koko perheen voimin alatte harrastaa geokätköilyä🤔

273/299 |
30.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaimosi ei halua samoja juttuja kuin sinä. Häntä varmaan piristäisi vapaa viikonloppu ns tyttöjen kanssa.

Ei hänellä ole sellaista tyttöporukkaa ja olen myös monesti sanonut että mene, kyllä lasten kanssa pärjään, mutta ei mene. No saisi lapset mummolaan että päästäisiin, mutta ei vain tule mieleen minkälainen se irtiotto pitäisi olla sitten. Näissä on vielä pahempi se että nämä avautumiset tulevat jopa sen jälkeen kun on lasten kanssa oltu vaikka harrastamassa. Eilen olin lasten kanssa kolme tuntia laskettelemassa ja kun lapset kotiin tultuamme kertoivat kuinka kivaa oli, vaimo on selvästi jopa siitä mustasukkainen, kun huomaa että oli myös minulla muutaman tunnin kivaa. Ap

Eli otat irtiottoja mielelläsi lastesi kanssa, mutta et vaimosi. Eipä tuo kovin kivalta kuulosta naisen kannalta.

No jos lapsilla ja isällä oli haustaa laskettelemassa, niin oliko vaimo mukana vai nysväsi kotona? Hiukan sääliksi käy aikuinen nainen, joka tarkkailee, laskee ja kadehtii muiden irtiottoja ja näyttää hapanta naamaa.  Irtiottoihin ei tarvita mitään igluja ja paljuja kaukana jossain. On paljon kätevämpää järjestää irtiottonsa pienempinä annoksina normaalin arjen lomaan eikä elää sitku-elämää ja kasata hirveitä paineita siihen hetkeen, jos ja kun pari lähtee lapsivapaalle lomalle jonnekin. Pettymys voi olla suuri. 

Vierailija
274/299 |
30.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan normaali vaimo sulla. Ole vaan tyytyväinen.

Vierailija
275/299 |
30.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei se elämä voi pyöriä vaan lasten ympärillä.

Ymmärrän vaimoasi hyvin. Parisuhdekin kaipaa hoitoa ja joskus on ihanaa vaan olla kahdestaan.

Vierailija
276/299 |
31.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

0/5

Tässä teille esimerkki vedättäjäkirjoittajasta. 🙄

Vierailija
277/299 |
31.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei voi olla totta siis ihan Oikeastiko?

Tuo kuulostaa Komedia - sketsi TV Ohjelma Siskonpediltä.

Siinä yhdessä , sketsissä Vaimo nalkuttaa jostakin , Aina miehelleen ja saa itku raivarin.

Siis ei ! nyt Tosielämässä.

Vierailija
278/299 |
31.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minuakin ahdisti mieheni vastaava käytös. Voisin olla vaimosi. 

Olin uupunut kun mies hallitsi arkea kaikin mahdollisin tavoin. Mitään ei voinut muuttaa, koska se oli hänelle aina parhaimmaksi tai hän näki muutosehdotuksissani aina hänelle kiusantekoa. Halusin kylpyhuoneeseen kunnon laskutilaa, niin ei kuulemma, koska muuten kiusaan häntä ettei hän uskalla enää edes käsiään pestä (no totta toinen puoli, mies sotki ihan helvetisti). Mitään säilytyskalusteita ei voinut hankkia, koska mies haluaa ostaa oman talon ja hankkia sinne sitten kunnon vehkeet, katsos akka säästetään. Hän ei mitään tästä suunnitelmastaan puhunut, mutta jouduin katsomaan ja haistelemaan hänen kamppeitaan eteisessä vuositolkulla kun miehellä oli salainen talosuunnitelma. En itse opiskelijana kuulunut siihen tai halunnut ajatella koko asiaa. 

Mitään ylimääräistä ei voinut tehdä, koska kaikki maksoi. Kahvi maksaa. Leffa maksaa. Yksillä käynti maksaa. Uudet vaatteet maksaa. Tajusin pian että mies laittoi omasta palkastaan kaiken säästöön ja maksatti perusmenonsa minulla, vaikka minun palkkani oli murto-osa hänen palkastaan. 

Vierailija
279/299 |
31.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

0/5

Tässä teille esimerkki vedättäjäkirjoittajasta. 🙄

Tai sitten itsekeskeisestä miehestä mikä ei nokkaansa pidemmälle ajattele. Tuossa kuviossa on kaikki niin väärin. 

Vierailija
280/299 |
31.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimo ei järkkää toivomiaan juttuja itse vaan mäkätysvoimalla tahtoo saada sinut järkkäämään samalla kun itse katsoo sivusta ja komentaa. Olet resurssi etkä ihmisarvoinen ihminen. hänelle.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän kaksi