Miksi en saa miestä jonka haluan?
Olen mielestäni hyvin kaunis, hoikka, pitkähkö. Minusta sanotaan usein, että saisin kenet vaan haluan. Olen ystävällinen ja mukava. Jostain syystä eräs mies, josta olen todella kiinnostunut ei halua kanssani mitään syvempää suhdetta. Mistä se voi johtua?
Kommentit (111)
Vierailija kirjoitti:
Kerran kaupungilla kävellessämme eräs mies pysäytti meidät ja sanoi miehelleni ihmetelleensä aina, miten tämä on saanut niin kauniin naisen. Mieheni vastasi ihmetelleensä sitä samaa.
Simppejä molemmat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itsekin olen tuollainen nainen ja vakavasti harkinnut, että ryhtyisin suhteeseen jonkun ruman miehen tai huomattavasti itseäni vanhemman kanssa. Niin uskomattomalta kuin se ehkä kuulostaakin, nää on ainoat mihin mulla on realistisesti mahdollisuus.
Tinderistä ehkä saan jonkun superkomistuksen hetkeksi, mutta parisuhteeseen ei mitään mahdollisuutta.No ei voi olla kovin hyvännäköinen, jos vain rumat ja vanhemmat miehet tykkää. Sori.
Tinderistä komistusta hetkeksi saa varmaan jokainen nainen, joka etäisesti muistuttaa naista.
Ihan sama mitä uskot mutta on mahdollista. Sain Tinderissä sellaisiltakin miehiltä tykkäyksiä, jotka eivät todellakaan tykkää kenestä tahansa (joukossa mm. yksi erittäin nimekäs komea suomalaisurheilija). Olen koko aikuisikäni saanut kehuja ja kuullut "missimäisestä" ulkonäöstäni sekä miehiltä että naisilta. Ja hitto sentään, huomaanhan nyt itsekin peiliin katsoessani, että ulkonäköni on huomattavasti keskivertoa parempi.
Tavallisen näköinen mies on minulle samalla tavalla ruma kuin oikeasti ruma mies, koska sekin on niin eri paria kanssani.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itsekin olen tuollainen nainen ja vakavasti harkinnut, että ryhtyisin suhteeseen jonkun ruman miehen tai huomattavasti itseäni vanhemman kanssa. Niin uskomattomalta kuin se ehkä kuulostaakin, nää on ainoat mihin mulla on realistisesti mahdollisuus.
Tinderistä ehkä saan jonkun superkomistuksen hetkeksi, mutta parisuhteeseen ei mitään mahdollisuutta.No ei voi olla kovin hyvännäköinen, jos vain rumat ja vanhemmat miehet tykkää. Sori.
Tinderistä komistusta hetkeksi saa varmaan jokainen nainen, joka etäisesti muistuttaa naista.
Ihan sama mitä uskot mutta on mahdollista. Sain Tinderissä sellaisiltakin miehiltä tykkäyksiä, jotka eivät todellakaan tykkää kenestä tahansa (joukossa mm. yksi erittäin nimekäs komea suomalaisurheilija). Olen koko aikuisikäni saanut kehuja ja kuullut "missimäisestä" ulkonäöstäni sekä miehiltä että naisilta. Ja hitto sentään, huomaanhan nyt itsekin peiliin katsoessani, että ulkonäköni on huomattavasti keskivertoa parempi.
Tavallisen näköinen mies on minulle samalla tavalla ruma kuin oikeasti ruma mies, koska sekin on niin eri paria kanssani.
Miksi luulet, ettei nimekäs suomalaisurheilija tykkäisi vähän jokaisesta nätistä naisesta Tinderissä? :D
Kauniista naisista tykkää kaikki, aivan pienistä pojista vanhoihin pappoihin. Jos saat huomiota, mutta vain "ruma" tai vanhempi mies jaksaa sinua hetkeä pidempään, niin luonnevika on paha!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi luulet, ettei nimekäs suomalaisurheilija tykkäisi vähän jokaisesta nätistä naisesta Tinderissä? :D
Kauniista naisista tykkää kaikki, aivan pienistä pojista vanhoihin pappoihin. Jos saat huomiota, mutta vain "ruma" tai vanhempi mies jaksaa sinua hetkeä pidempään, niin luonnevika on paha!
Voisin kuvitella että välittää maineestaan ja siksi harkitsee aika tarkkaan kenestä tykkää. Erittäin vaikea kuvitella tästä ihmisestä että olisi huitonut tykkäyksiä kaikille.
Olen ollut kerran suhteessa hyvännäköisen miehen kanssa ja hän ei jaksanut kauaa, joten oletan että kukaan muukaan ei jaksa, jos yhtä hyvännäköisiä naisia on tarjolla pilvin pimein. Vanhempi mies tai ruma saattaisi pitää kiinni, koska ulkonäköni on yli sen mihin heillä yleensä on mahdollisuus.
Jos se tykkää pullukoista ja lyhyistä naisista
Eräs kaverini on kaunis, hauska ja iloinen. Häneen ihastuu kaikki vähä-älyiset ja rumat miehet. Ja kaverini itse haikailee kummallisten kriminaalien perään, joihin ei voi luottaa. En tiedä mihin kaikki normaalit tavalliset miehet jää tästä yhtälöstä?
Se on väärin että sanotaan jonkun saavan ihan kenet vaan. Ei ystävyys suhteitakaan solmita ihan noin vain. Pitää olla jotain samankaltaisuutta, samanlaisia periaatteita, samanlainen huumorintaju ja mielellään aika samanlainen elämäntilannekkin.
Kyllä monet kokeilee suhdetta pelkän ulkonäkö valinnan mukaan mutta ap ei ole nyt sitten löytänyt edes sellaistakaan enkä ihmettele jos on hyvin pettynyt. Toisaalta voisit olla onnellinen ettet ole saanut pelkän ulkonäkösi tähden mitään kokeilijaa.
Vierailija kirjoitti:
Eräs kaverini on kaunis, hauska ja iloinen. Häneen ihastuu kaikki vähä-älyiset ja rumat miehet. Ja kaverini itse haikailee kummallisten kriminaalien perään, joihin ei voi luottaa. En tiedä mihin kaikki normaalit tavalliset miehet jää tästä yhtälöstä?
Ei ole mahdollista. Palstan mukaan hän ei voi olla kaunis, jos häneen ihastuvat tuollaiset.
Kemiat ei kohdanneet, miehen puolelta?
Jos kysyisit mieheltä, miksi tämä ei halua sinusta "sen enempää", olisiko vastaus klassinen "en ole sinulle sopiva" tai "ansaitset paremman". Toisin sanoen " en ole sinusta kiinnostunut"
Luovuta jo.
Alitajuisesti "yrität" aina sellaista miestä, joka ei ole sinusta oikeasti kiinnostunut. Tiedät kuitenkin etukäteen, ettei homma onnistu. Pidät etäisistä miehistä, koska isäsi oli sellainen.
Kerran kaupungilla kävellessämme eräs mies pysäytti meidät ja sanoi miehelleni ihmetelleensä aina, miten tämä on saanut niin kauniin naisen. Mieheni vastasi ihmetelleensä sitä samaa.