Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi en saa miestä jonka haluan?

Vierailija
26.01.2023 |

Olen mielestäni hyvin kaunis, hoikka, pitkähkö. Minusta sanotaan usein, että saisin kenet vaan haluan. Olen ystävällinen ja mukava. Jostain syystä eräs mies, josta olen todella kiinnostunut ei halua kanssani mitään syvempää suhdetta. Mistä se voi johtua?

Kommentit (111)

Vierailija
81/111 |
27.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Pitkähkö" ei ole mikään etu. Monet miehet, väittäisin että useimmat, haluavat taskuvenuksen.

Monet miehet eivät halua pygmiä vaan pitkähkön. Suurimmalle osalle asia on yhdentekevä.

Ei varmasti halua pitkähköä. Lyhyt on monien mielestä parempi. Ainakin itse haluan olla naista selvästi pidempi.

Sen voin sinulle kertoa, että kukaan nainen ei halua vauvapalstalla pyörivää lyhyttä miestä.

Naiset eivät halua lyhyttä miestä, pyöri mies vauvapalstalla tai ei.

Lyhyt tindermies kertoi mulle kuinka on malleja tyrkyllä. Ei haittaa ilmeisesti edes olematon muna.

Vierailija
82/111 |
27.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Makuja on monia. Sinä olet onnellisessa asemassa, näet peilistä kauniin ihmisen. Mutta ehkä kohteesi ei näe sinua samalla tavoin. Ehkä hänellä on naisihanne joka ei muistuta sinua. Ja vielä tärkeämpi juttu: ehkä hän ei koe kemiaa välillänne.

Sinänsä jotenkin hassu ajatus: tuossapa onkin hyvännäköinen ihminen, jospa saisin hänet! Minusta ajattelutavassa on jotain hyvin keskenkasvuista. Eikö muulla ole väliä kunhan on kaunis katsella?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/111 |
27.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Pitkähkö" ei ole mikään etu. Monet miehet, väittäisin että useimmat, haluavat taskuvenuksen.

Monet miehet eivät halua pygmiä vaan pitkähkön. Suurimmalle osalle asia on yhdentekevä.

Ei varmasti halua pitkähköä. Lyhyt on monien mielestä parempi. Ainakin itse haluan olla naista selvästi pidempi.

Sen voin sinulle kertoa, että kukaan nainen ei halua vauvapalstalla pyörivää lyhyttä miestä.

Lyhyt tindermies kertoi mulle kuinka on malleja tyrkyllä. Ei haittaa ilmeisesti edes olematon muna.

"Minulle on malleja tyrkyllä" on miehiltä samanlainen lause, kuin naisten "en harrasta seksiä, kuin parisuhteessa".

Vierailija
84/111 |
27.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En tiedä. Minä olen siro, hoikka ja lyhyehkö ja minulla on kaksi miestä, jotka haluavat olla kanssani. Toinen maisteri, toinen tohtori. Itse olen maisteri. Kuulemma kaunis, itse en sitä osaa nähdä.

Raskas tilanne tämäkin.

Oispa hienoa jos itselle riittäisi kiinnostuksen heräämiseen että mies on maisteri tai tohtori. Olisin ollut parisuhteessa jo ties kuinka kauan, nimittäin molempia on ollut tyrkyllä ja huomattavasti enemmän kuin kaksi.

Sanoinko että riittää? Komeita ja yli 180cm pitkiä kumpikin. Toisen kanssa olen naimisissa ja toisen kanssa seurustelen.

Korostit koulutustasoa joten oletin että se on sulle jotenkin iso juttu ja noissa miehissä ainut hyvä ominaisuus.

No kun itse olen sellaista sukua että on tapana ottaa samantasoinen. Ymmärrän että jollekin merkonomin jälkeläiselle riittää toinen samanlainen.

Vierailija
85/111 |
27.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ilmeisesti?

Et ole tainnut päätyä sänkyyn yhdenkään lyhyen/ lyhyehkön miehen kanssa? Miehen pituus ei kerro 'sen' pituudesta tai paksuudesta yhtään mitään. Ja vielä, sitä pitää osata käyttää. Ei pelkkä koko riitä.

Vierailija
86/111 |
27.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ilmeisesti?

Et ole tainnut päätyä sänkyyn yhdenkään lyhyen/ lyhyehkön miehen kanssa? Miehen pituus ei kerro 'sen' pituudesta tai paksuudesta yhtään mitään. Ja vielä, sitä pitää osata käyttää. Ei pelkkä koko riitä.

Päädyin tämän kyseisen miehen kanssa sänkyyn, joten tiedän kyllä minkä kokoinen hänellä on.

Vierailija
87/111 |
27.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ilmeisesti?

Se on miehelle ihan sama mitä naiset pitää vehkeen koosta. Mies saa aina ja jos ei kelpaa niin vaihtoon. Tarkemmin ottaen voi olla ettei kertapökkäisyä enempää kyseistä naista haluaisikaan.

Vierailija
88/111 |
27.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Minulle on malleja tyrkyllä" on miehiltä samanlainen lause, kuin naisten "en harrasta seksiä, kuin parisuhteessa".

Parisuhteeseen kuuluu seksi. Miksi sellaiset naiset on parisuhteessa? Rahastako? N

Vierailija
89/111 |
27.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ilmeisesti?

Se on miehelle ihan sama mitä naiset pitää vehkeen koosta. Mies saa aina ja jos ei kelpaa niin vaihtoon. Tarkemmin ottaen voi olla ettei kertapökkäisyä enempää kyseistä naista haluaisikaan.

Perinteinen defenssimekanismi "en olis halunnutkaan".

Vierailija
90/111 |
27.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina voi haluta, mutta ei saada. Olet ehkä omasta mielestäsi kaunein ja upein, mutta et sen miehen mielestä. Kauneus on katsos katsojan silmissä. Ja jos se ei johdu ulkonäöstä niin sussa on jotain muuta mistä ei pidä kuten esim.luonne. Ainakin tuo "saisin kenet haluan" on tosi epäviehättävä piirre. KUKAAN ei saa ketä vain haluaa ihan sama miltä näyttää. Vaikutat tosi itserakkaalta ja se on ällöä useamman mielestä.

Vierailija
91/111 |
27.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ilmeisesti?

Perinteinen defenssimekanismi "en olis halunnutkaan".

Niin se menee kun miehistä puhutaan eikä naisten perään vinkuvista 'naisten ymmärtäjistä'. Mies saa aina, näin se vaan on.

Vierailija
92/111 |
27.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Parisuhde on kahden ihmisen juttu. Kummankin osapuolen tarvitsee haluta toista osapuolta. Kauniina, pitkänä ja hoikkana sinulla on paremmat todennäköisyydet saada suhde kuin rumalla, lyhyellä ja lihavalla. Ulkoiset ominaisuutesi eivät kuitenkaan takaa, että joku tietty yksilö sinusta kiinnostuu. Pelkillä ulkonäöllisillä jutuilla pääsee alkuun, mutta moni muu sitten ratkaiseen syntyykö suhdetta. 

Minä olen ulkonäöltäni ruma, bmi54 ja kaiken tämän lisäksi vielä lyhyt. Minä olen taas kuullut enemmän v.ttuiluja siitä miten joku voi pitää minusta, kun olen tämän näköinen. Katsos kun sellainen missin himoitsema mies himoitsee minua (eikä hän ole ainoa mies). Ehkäpä ap:n himoitsema mies itse himoitsee hyvinkin reheviä naisia ja hoikka nainen on täyspoissuljettu mahdollisuus. 

Aikamoinen voimafantasia siellä. En usko hetkeäkään! Kiitos nauruista.

Vierailija
93/111 |
27.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö kukaan ole aiemmin kertonut, ettet aina saa sitä mitä haluat? Saat mitä ansaitset tai tarvitset, ja tässä tapauksessa sait kehotuksen itsetutkiskeluun.

Vierailija
94/111 |
27.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä mies ei nyt vaan ole sinulle se oikea.

Vierailija
95/111 |
27.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minäkin haluaisin tietää missä nämä pitkistä naisista pitävät miehet ovat.

T. pitkä nainen

Vierailija
96/111 |
27.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi naiset viitsivät tuhlata ajatuksiaan miehiin jotka eivät selvästi ole heistä kiinnostuneita. Eikö järki kerro että seuraava? Tämä on aina yhtä suuri mysteeri.

Vierailija
97/111 |
27.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on vähän samanlainen ongelma, mutta ei ole edes sitä yhtä miestä. Missä on hyvät kunnianhimoiset miehet? Olen nelikymppinen, itsestään huolta pitävä, nätti, fiksu, mutta en onnistu löytömään yhtäkään hyvää miestä. Masentaa ajatus, että miehet on niin huonoja ja siksi naiset joutuvat kärsimään yksin.

Mitähän se sulle sitten oikein tarkoittaa, se "hyvä mies"? Haluaisitko kuvailla tarkemmin millainen se on, kiinnostaa?

Itse olen ikisinkku (syystä ettei ole tullut koskaan vastaan miestä jonka kanssa olisi molemminpuolisesti klikannut), mutta jos mietin vaikkapa kavereideni miehiä, niin ne on järjestäen ihan hyviä miehiä eikä niissä ole mitään sen suurempia vikoja kuin naisissakaan.

Eikä kavereillani ole ollut mitään vaikeuksia löytää näitä hyviä miehiä, ovat tuntuneet pariutuvan helposti ja luontevasti. Samoin miespuoliset kaverini ovat kaikki hyviä miehiä, eikä heilläkään ole ollut vaikeuksia löytää sopivaa naista. 

Vierailija
98/111 |
27.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi naiset viitsivät tuhlata ajatuksiaan miehiin jotka eivät selvästi ole heistä kiinnostuneita. Eikö järki kerro että seuraava? Tämä on aina yhtä suuri mysteeri.

Olen miettinyt onko se vain joku sitoutumiskammoisen tapa pysytellä sinkkuna? 

Vierailija
99/111 |
27.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minäkin haluaisin tietää missä nämä pitkistä naisista pitävät miehet ovat.

T. pitkä nainen

Missä niitä ei olisi? Tiedän vaikka kuinka paljon pitkiä naisia, ja parisuhteessa ne kaikki ovat. Tosin eivät ole mitään superpitkiä, puhun nyt sellaisista 172-182cm naisista. 

Vierailija
100/111 |
27.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itsekin olen tuollainen nainen ja vakavasti harkinnut, että ryhtyisin suhteeseen jonkun ruman miehen tai huomattavasti itseäni vanhemman kanssa. Niin uskomattomalta kuin se ehkä kuulostaakin, nää on ainoat mihin mulla on realistisesti mahdollisuus.

Tinderistä ehkä saan jonkun superkomistuksen hetkeksi, mutta parisuhteeseen ei mitään mahdollisuutta.

No ei voi olla kovin hyvännäköinen, jos vain rumat ja vanhemmat miehet tykkää. Sori. 

Tinderistä komistusta hetkeksi saa varmaan jokainen nainen, joka etäisesti muistuttaa naista.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi kaksi