Miksi en saa miestä jonka haluan?
Olen mielestäni hyvin kaunis, hoikka, pitkähkö. Minusta sanotaan usein, että saisin kenet vaan haluan. Olen ystävällinen ja mukava. Jostain syystä eräs mies, josta olen todella kiinnostunut ei halua kanssani mitään syvempää suhdetta. Mistä se voi johtua?
Kommentit (111)
saiko kukaan suomalainen mies pamela andersonia, vaikka jokainen halusi, emme aina saa ketä haluamme
Vierailija kirjoitti:
En tiedä. Minä olen siro, hoikka ja lyhyehkö ja minulla on kaksi miestä, jotka haluavat olla kanssani. Toinen maisteri, toinen tohtori. Itse olen maisteri. Kuulemma kaunis, itse en sitä osaa nähdä.
Raskas tilanne tämäkin.
Oispa hienoa jos itselle riittäisi kiinnostuksen heräämiseen että mies on maisteri tai tohtori. Olisin ollut parisuhteessa jo ties kuinka kauan, nimittäin molempia on ollut tyrkyllä ja huomattavasti enemmän kuin kaksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Pitkähkö" ei ole mikään etu. Monet miehet, väittäisin että useimmat, haluavat taskuvenuksen.
Monet miehet eivät halua pygmiä vaan pitkähkön. Suurimmalle osalle asia on yhdentekevä.
Ei varmasti halua pitkähköä. Lyhyt on monien mielestä parempi. Ainakin itse haluan olla naista selvästi pidempi.
Sen voin sinulle kertoa, että kukaan nainen ei halua vauvapalstalla pyörivää lyhyttä miestä.
Naiset eivät halua lyhyttä miestä, pyöri mies vauvapalstalla tai ei.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tiedä. Minä olen siro, hoikka ja lyhyehkö ja minulla on kaksi miestä, jotka haluavat olla kanssani. Toinen maisteri, toinen tohtori. Itse olen maisteri. Kuulemma kaunis, itse en sitä osaa nähdä.
Raskas tilanne tämäkin.
Oispa hienoa jos itselle riittäisi kiinnostuksen heräämiseen että mies on maisteri tai tohtori. Olisin ollut parisuhteessa jo ties kuinka kauan, nimittäin molempia on ollut tyrkyllä ja huomattavasti enemmän kuin kaksi.
Niin tietenkin olisit ja tyrkyllä on ollut. Mutta ketään ei vaan ole löytynyt tästä huolimatta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Raskas tilanne tämäkin.
Niin tietenkin olisit ja tyrkyllä on ollut. Mutta ketään ei vaan ole löytynyt tästä huolimatta?
Suoraan sanottuna ei ole löytynyt ketään jonka naamakin riittäisi. En halua näyttää miehen rinnalla epäsopusuhtaiselta. Ruman miehen rinnalla näytän. Sori.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Raskas tilanne tämäkin.
Sanoinko että riittää? Komeita ja yli 180cm pitkiä kumpikin. Toisen kanssa olen naimisissa ja toisen kanssa seurustelen.
Vierailija kirjoitti:
Mulla on vähän samanlainen ongelma, mutta ei ole edes sitä yhtä miestä. Missä on hyvät kunnianhimoiset miehet? Olen nelikymppinen, itsestään huolta pitävä, nätti, fiksu, mutta en onnistu löytömään yhtäkään hyvää miestä. Masentaa ajatus, että miehet on niin huonoja ja siksi naiset joutuvat kärsimään yksin.
ja itse kun olen tavannut jonkun mukavan,hyvän miehen,hän on varattu. Tuntuu että kaikki hyvät ja fiksut on varattuja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Raskas tilanne tämäkin.
Sanoinko että riittää? Komeita ja yli 180cm pitkiä kumpikin. Toisen kanssa olen naimisissa ja toisen kanssa seurustelen.
Korostit koulutustasoa joten oletin että se on sulle jotenkin iso juttu ja noissa miehissä ainut hyvä ominaisuus.
Ei kukaan saa ketä vain, eikä puolisoa oteta kuin kaupasta. Koko ajatusmaailmasi on aivan vinoutunut.
Mies ei pidä sinusta, siinä yksinkertainen syy.
Jos oma ajatusmaailma ja moraali on jäänyt lapsen tasolle, voiko odottaa että löytyy puolisoa tasa-arvoiseen suhteeseen? Ei todellakaan voi.
Itse en edes halua parisuhdetta tällä hetkellä. En ole koskaan tavannut sellaista naista jonka kanssa voisin olla suhteessa. Luonteeltaan kauheita kaikki jotka viehättää silmiäni, siksi olen mieluummin yksin. Katsotaan jos joku päivä tulisi helmi vastaan.
Miksi te ihmiset lähdette mukaan tämmöisiin naurettaviin provoihin?
Heitän vain miehenä yhden syyn, ehkäpä mies haluaa vaikka lyhyen, laihan, kauniin naisen tai lihava mistä näistä voi tietää, jos ei kysy.
sitten on tälläinenkin syy,mies saattaa haluta pelata varman päälle ja valitsee kahdesta naisesta sen helpomman,sen toisen kanssa voisi olla enemmän vääntöjä ja se kävisi stressaavaksi..joidenkin miesten valintakriteeri on yksinkertaisesti helppous,he haluavat päästä kotona helpolla :)
Vierailija kirjoitti:
Mun työkaveri ei ole mikään kaunotar, mutta on todella mukava.
Töissä on ripeä, hoksaa kaikki heti.
Hyvällä päällä jne.Hän sairastui rintasyöpään ja kun aikanaan palasi töihin, hänen luonaan kävi kaikki. Johtoa myöden halaamassa.
Teki rintasyöpää vastaan keräyksen, joka sai tuhansia euroja. Yleensä vst max 200 e.
Hänellä on aina ollut vientiä. Ihan aina. Baarissa harvoin on, mutta ihmiset, jotka tuntee
Hoksaa kaikki heti. Se on harvinaisempaa kuin kauneus.
Ulkonäkö merkitsee paljon mutta myös luonteella on merkitystä. Ehkä se mies ei vain pidä luonnettasi erityisen vetävänä tai ei koe ettei teillä on kovin paljon yhteistä arvojen, elämäntavan tai tulevaisuuden suunnitelmien osalta.
T: perunan näköinen nainen jolla hurtti huumorintaju ja ahkera luonne joka kai sitten kompensoi
Sen voin sinulle kertoa, että kukaan nainen ei halua vauvapalstalla pyörivää lyhyttä miestä.