Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten suhde voi alkaa yhdenillajutusta?

Vierailija
26.01.2023 |

Kun eihän se silloin ole yhdenillanjuttu?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
26.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennemminkin ilmaisulla taidetaan viitata siihen, että on harrastettu seksiä ensitapaamisella ja suhde on jatkunut tuon ensimmäisen kerran jälkeen.

Vierailija
2/4 |
26.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai tietysti myös sitä että ensin on tuntunut jommasta kummasta tai molemmista että haluaa vain pitää hauskaa tms., mutta pian onkin tunteet heränneet. Tässä ei ole mun mielestä mitään ihmeellistä, vaan se kertoo vaan siitä että on avoin mieli kun tutustuu toiseen ihmiseen ja asiat voivat mennä monella tavalla - riippuen siitä mikä lopulta tuntuu hyvältä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
26.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse sanon noin, jos juttu on alunperin tarkoitettu yhdenillan jutuksi, vaikka siis ei se sitten toki sitä olekaan jos jatkoa seuraa. Mun kaikki parisuhteet (3 kpl) on alkanut noin: olen mennyt baariin tai yökerhoon ajatuksella, että haluaisin vaan tänä yönä munaa, en muuta, mutta sitten on ollutkin aamulla taas hyvää seksiä ja mukavia aamupalapöytäjutusteluja, mies on alkanut pitää yhteyttää muutenkin ja siitä on sitten tullut seurustelua tai pidempikin parisuhde.

Vierailija
4/4 |
26.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, suhde alkaa tai sitten ei. Sovin deittikaverin ensitapaamisen. Sitten ajoimme minun kämpälle. Riisuimme takit ja vähän muutakin. Panimme ja sitten juotiin kahvit. Siitä se alkoi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän seitsemän