Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi en saa miestä jonka haluan?

Vierailija
26.01.2023 |

Olen mielestäni hyvin kaunis, hoikka, pitkähkö. Minusta sanotaan usein, että saisin kenet vaan haluan. Olen ystävällinen ja mukava. Jostain syystä eräs mies, josta olen todella kiinnostunut ei halua kanssani mitään syvempää suhdetta. Mistä se voi johtua?

Kommentit (111)

Vierailija
41/111 |
27.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina on käsittämätöntä kun "kaunis" nainen ei saa ketään. Juu ei.

Vierailija
42/111 |
27.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun työkaveri ei ole mikään kaunotar, mutta on todella mukava.

Töissä on ripeä, hoksaa kaikki heti.

Hyvällä päällä jne.

Hän sairastui rintasyöpään ja kun aikanaan palasi töihin, hänen luonaan kävi kaikki. Johtoa myöden halaamassa.

Teki rintasyöpää vastaan keräyksen, joka sai tuhansia euroja. Yleensä vst max 200 e.

Hänellä on aina ollut vientiä. Ihan aina. Baarissa harvoin on, mutta ihmiset, jotka tuntee

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/111 |
27.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Parisuhde on kahden ihmisen juttu. Kummankin osapuolen tarvitsee haluta toista osapuolta. Kauniina, pitkänä ja hoikkana sinulla on paremmat todennäköisyydet saada suhde kuin rumalla, lyhyellä ja lihavalla. Ulkoiset ominaisuutesi eivät kuitenkaan takaa, että joku tietty yksilö sinusta kiinnostuu. Pelkillä ulkonäöllisillä jutuilla pääsee alkuun, mutta moni muu sitten ratkaiseen syntyykö suhdetta. 

Hitot on. Suurin osa tapaamistani ihan tavallisen ja ruman näköisistä naisista on parisuhteissa ja ovat olleet niissä koko ikänsä. Mä olen sen verran kaunis, että vauvasta vaariin 5 miestä 6:sta ihastuu muhun, olivat he naimisissa tai eivät. He eivät kuitenkaan lähesty. Olen ollut suurimman osan elämästäni yksin ja seurustellutkin lähinnä naisten kanssa.

kukaan ei halua olla kanssasi sitten. Pääkopassa vikaa. Eri

Joo, nimittäin huippuälykkyys mutta se ei ollut tässä nyt aiheena.

Miten olet huippuälykäs ja miten se huippuälykkyys auttaisi sinua parisuhteessa? Et ole vielä älynnyt hankkia älyä, jolla saa parisuhteen tai huomaa rakkautta ympärilläsi?

Vierailija
44/111 |
27.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No on se käsittämätöntä, mutta ap ei todennäköisesti ole läheskään niin kaunis, kuin kuvittelee.

45/111 |
27.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää on sairasta ku joku keskiverto nainen tottunu saamaan seksiä helposti, nii luulee et suositut miehet haluaisi parisuhdetta hänen kanssaan ku tarjontaa on muutenkin riittävästi.

Valitettavan yleinen mentaliteetti 😄

Vierailija
46/111 |
27.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itsekin olen tuollainen nainen ja vakavasti harkinnut, että ryhtyisin suhteeseen jonkun ruman miehen tai huomattavasti itseäni vanhemman kanssa. Niin uskomattomalta kuin se ehkä kuulostaakin, nää on ainoat mihin mulla on realistisesti mahdollisuus.

Tinderistä ehkä saan jonkun superkomistuksen hetkeksi, mutta parisuhteeseen ei mitään mahdollisuutta.

Onko superkomistus jotain tällaista?:

1) Tummat hiukset, täydellinen hiusraja 2) Pituutta yli 183 cm 3) Selkeästi piirtyvät lihakset 4) Rasvaprosentti 8-12 5) Suorat, sopivan valkoiset hampaat 6) Yksinkertaiset, tyylikkäät vaatteet 7) Etnisyys kaukasialainen 8) Ikää maksimissaan 27 vuotta

Älä unohda rahaa.

Vierailija
47/111 |
27.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itsekin olen tuollainen nainen ja vakavasti harkinnut, että ryhtyisin suhteeseen jonkun ruman miehen tai huomattavasti itseäni vanhemman kanssa. Niin uskomattomalta kuin se ehkä kuulostaakin, nää on ainoat mihin mulla on realistisesti mahdollisuus.

Tinderistä ehkä saan jonkun superkomistuksen hetkeksi, mutta parisuhteeseen ei mitään mahdollisuutta.

Tällaisia pareja, joissa on todella kaunis nainen ja tavis tai ruma mies näkee kaupungilla usein. Monet varmaan miettivät, että miten toi mies on saanut tuollaisen naisen. Itse en mieti, koska ne rumat on ne jotka ns. shoottaa shottinsa. Heillä ei ole mitään hävittävää, joten he yrittävät. Ja he ovatkin sitten ainoita, jotka yrittävät.

Sitä en ymmärrä miksi se nainen on kykenemätön tekemään aloitetta.

Koska kukaan ei sano ei kauniin naisen aloitteeseen, vaikkei oikeasti kiinnostaisi paskaakaan (poikkeuksena tietysti varatut). Helppo tilaisuus saada nainen sänkyyn, joten kuka jättää käyttämättä.

Naisen on huomattavasti todennäköisempää löytää mies joka on aidosti kiinnostunut, jos jättää aloitteen tekemisen miehelle.

Omasta saamattomuudesta on kätevää syyttää muita. Jos ei tee asialle itse jotain, on ihan oma vika.

Vierailija
48/111 |
27.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä täytän samat kriteerit, mutta en ole koskaan ajatellut, että kaikkien pitäisi haluta kanssani suhteeseen jonkun ulkoisen takia. Ihmisethän ovat yksilöitä!! Millainen ihminen menee vain ulkoisen perässä?

Vierailija
49/111 |
27.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä taho on sinulle luvannut tämän tietyn miehen. Valita sinne.

Vierailija
50/111 |
27.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eihän ap sanonut ettei saisi _ketään_. Vaan ei saa sellaista kuin haluaisi.

Täsmälleen sama täällä. Kiinnostuneita miehiä on ollut riesaksi saakka aina, mutta mun tyyppisiä ei tasan yhtään. Paitsi yksi joka käytti minua rumasti sanottuna mälliämpärinään.

Vierailija
51/111 |
27.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä olet vain tylsä. Tylsä ja kaunis, uniikki tulppaani.

Vierailija
52/111 |
27.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Pitkähkö" ei ole mikään etu. Monet miehet, väittäisin että useimmat, haluavat taskuvenuksen.

Monet miehet eivät halua pygmiä vaan pitkähkön. Suurimmalle osalle asia on yhdentekevä.

Vierailija
53/111 |
27.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täsmälleen sama täällä. Kiinnostuneita miehiä on ollut riesaksi saakka aina, mutta mun tyyppisiä ei tasan yhtään. Paitsi yksi joka käytti minua rumasti sanottuna mälliämpärinään.

Kauniilla ja hyvännäköisillä on ainakin varaa valita, vaikka sitä täyskymppiä ei löytyisikään.

Vierailija
54/111 |
27.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä täytän samat kriteerit, mutta en ole koskaan ajatellut, että kaikkien pitäisi haluta kanssani suhteeseen jonkun ulkoisen takia. Ihmisethän ovat yksilöitä!! Millainen ihminen menee vain ulkoisen perässä?

No katsopa joskus ihmisiä ja pariskuntia. Ei varmaan ole sattumaa, että varsinkin nuoremmassa väestössä kaunis nainen seurustelee komean miehen kanssa? Ja kauniit kaverit viettävät aikaa kauniiden kavereiden kanssa, noin keskimäärin. Poikkeuksia on aina, mutta keskimäärin.

Vierailija
55/111 |
27.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kauniilla ja hyvännäköisillä on ainakin varaa valita, vaikka sitä täyskymppiä ei löytyisikään.

Niin, varaa valita huonoista vaihtoehdoista vähiten huono. Jippii.

Vierailija
56/111 |
27.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Pitkähkö" ei ole mikään etu. Monet miehet, väittäisin että useimmat, haluavat taskuvenuksen.

Monet miehet eivät halua pygmiä vaan pitkähkön. Suurimmalle osalle asia on yhdentekevä.

Ei varmasti halua pitkähköä. Lyhyt on monien mielestä parempi. Ainakin itse haluan olla naista selvästi pidempi.

Vierailija
57/111 |
27.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset valitsevat usein ihan väärän miehen.

Vierailija
58/111 |
27.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiset valitsevat usein ihan väärän miehen.

Se on aika normaalia, kun evoluutio lyö pahasti järjellisten valintojen edelle.

Vierailija
59/111 |
27.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millä todennäköisyydellä teidän suhteesta tulisi yhtään mitään, jos mies ei ole edes alussa kiinnostunut? Jos olet kaunis kuten väität, sinun ympärilläsi pyörii paljon miehiä ja niissä on varmasti joku, josta kiinnostut. Jos sellaista ei ole tällä hetkellä, niin myöhemmin on kuitenkin. 

t. entinen kaunotar: 175 cm, vyötärö 67 cm, pitkät vaaleat hiukset, kauniit kasvot ja menin naimisiin komean, akateemisen, varakkaan, ikäiseni miehen kanssa, 33-vuotiaana. Nykyään ollaan molemmat rupsahtaneita, mutta tykätään yhä toisistamme ja kasvatetaan lapsistamme itseämme parempia ihmisiä. :)

Vierailija
60/111 |
27.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä. Minä olen siro, hoikka ja lyhyehkö ja minulla on kaksi miestä, jotka haluavat olla kanssani. Toinen maisteri, toinen tohtori. Itse olen maisteri. Kuulemma kaunis, itse en sitä osaa nähdä.

Raskas tilanne tämäkin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi neljä