Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi en saa miestä jonka haluan?

Vierailija
26.01.2023 |

Olen mielestäni hyvin kaunis, hoikka, pitkähkö. Minusta sanotaan usein, että saisin kenet vaan haluan. Olen ystävällinen ja mukava. Jostain syystä eräs mies, josta olen todella kiinnostunut ei halua kanssani mitään syvempää suhdetta. Mistä se voi johtua?

Kommentit (111)

Vierailija
21/111 |
27.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No joo, vauvapalstalle kirjoitteleva , mies tai nainen, ei voi olla ihan A1- luokkaa.

Vierailija
22/111 |
27.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina ei voi saada sitä mitä haluaa

ja yleensä ei halua sitä mitä saa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/111 |
27.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aina ei voi saada sitä mitä haluaa

ja yleensä ei halua sitä mitä saa

Monet haluaa sitä mitä ei saa. Se on ihan sama vaikka saisivat sen, sen jälkeen haluavat seuraavaa.

Vierailija
24/111 |
27.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Parisuhde on kahden ihmisen juttu. Kummankin osapuolen tarvitsee haluta toista osapuolta. Kauniina, pitkänä ja hoikkana sinulla on paremmat todennäköisyydet saada suhde kuin rumalla, lyhyellä ja lihavalla. Ulkoiset ominaisuutesi eivät kuitenkaan takaa, että joku tietty yksilö sinusta kiinnostuu. Pelkillä ulkonäöllisillä jutuilla pääsee alkuun, mutta moni muu sitten ratkaiseen syntyykö suhdetta. 

Hitot on. Suurin osa tapaamistani ihan tavallisen ja ruman näköisistä naisista on parisuhteissa ja ovat olleet niissä koko ikänsä. Mä olen sen verran kaunis, että vauvasta vaariin 5 miestä 6:sta ihastuu muhun, olivat he naimisissa tai eivät. He eivät kuitenkaan lähesty. Olen ollut suurimman osan elämästäni yksin ja seurustellutkin lähinnä naisten kanssa.

Vierailija
25/111 |
27.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mies on kovin haluttu hänellä on muita yhtä kauniita naisia kenestä valita. Hyvin viehättävä mies on harvinaisempi kuin hyvin viehättävä nainen.

Vierailija
26/111 |
27.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Parisuhde on kahden ihmisen juttu. Kummankin osapuolen tarvitsee haluta toista osapuolta. Kauniina, pitkänä ja hoikkana sinulla on paremmat todennäköisyydet saada suhde kuin rumalla, lyhyellä ja lihavalla. Ulkoiset ominaisuutesi eivät kuitenkaan takaa, että joku tietty yksilö sinusta kiinnostuu. Pelkillä ulkonäöllisillä jutuilla pääsee alkuun, mutta moni muu sitten ratkaiseen syntyykö suhdetta. 

Hitot on. Suurin osa tapaamistani ihan tavallisen ja ruman näköisistä naisista on parisuhteissa ja ovat olleet niissä koko ikänsä. Mä olen sen verran kaunis, että vauvasta vaariin 5 miestä 6:sta ihastuu muhun, olivat he naimisissa tai eivät. He eivät kuitenkaan lähesty. Olen ollut suurimman osan elämästäni yksin ja seurustellutkin lähinnä naisten kanssa.

kukaan ei halua olla kanssasi sitten. Pääkopassa vikaa. Eri

Vierailija
27/111 |
27.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itsekin olen tuollainen nainen ja vakavasti harkinnut, että ryhtyisin suhteeseen jonkun ruman miehen tai huomattavasti itseäni vanhemman kanssa. Niin uskomattomalta kuin se ehkä kuulostaakin, nää on ainoat mihin mulla on realistisesti mahdollisuus.

Tinderistä ehkä saan jonkun superkomistuksen hetkeksi, mutta parisuhteeseen ei mitään mahdollisuutta.

Tällaisia pareja, joissa on todella kaunis nainen ja tavis tai ruma mies näkee kaupungilla usein. Monet varmaan miettivät, että miten toi mies on saanut tuollaisen naisen. Itse en mieti, koska ne rumat on ne jotka ns. shoottaa shottinsa. Heillä ei ole mitään hävittävää, joten he yrittävät. Ja he ovatkin sitten ainoita, jotka yrittävät.

Vierailija
28/111 |
27.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siksi kun et ymmärrä haluta sitä jonka saat.

Vierailija
29/111 |
27.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

kukaan ei halua olla kanssasi sitten. Pääkopassa vikaa. Eri

Joo, nimittäin huippuälykkyys mutta se ei ollut tässä nyt aiheena.

Vierailija
30/111 |
27.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minäkään saa mila kunista vaimoksi mutta en valita siitä. 

Vierailija
31/111 |
27.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itsekin olen tuollainen nainen ja vakavasti harkinnut, että ryhtyisin suhteeseen jonkun ruman miehen tai huomattavasti itseäni vanhemman kanssa. Niin uskomattomalta kuin se ehkä kuulostaakin, nää on ainoat mihin mulla on realistisesti mahdollisuus.

Tinderistä ehkä saan jonkun superkomistuksen hetkeksi, mutta parisuhteeseen ei mitään mahdollisuutta.

Tällaisia pareja, joissa on todella kaunis nainen ja tavis tai ruma mies näkee kaupungilla usein. Monet varmaan miettivät, että miten toi mies on saanut tuollaisen naisen. Itse en mieti, koska ne rumat on ne jotka ns. shoottaa shottinsa. Heillä ei ole mitään hävittävää, joten he yrittävät. Ja he ovatkin sitten ainoita, jotka yrittävät.

No en itsekään ihmettele, koska ei kaikille kauniille naisille yksinkertaisesti riitä yhtä komeita miehiä. Monien on pakko ottaa ruma jos ei halua olla loppuikäänsä yksin.

Ja siis todella kauniille "tavallisen näköinen" mies on ihan sama asia kuin ruma, koska sekin on merkittävästi huonomman näköinen mitä itse on.

Vierailija
32/111 |
27.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sitä en ymmärrä miksi se nainen on kykenemätön tekemään aloitetta.

Vierailija
33/111 |
27.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moni kakku päältä kaunis, mutta on silkkoa sisältä.

Vierailija
34/111 |
27.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sitä en ymmärrä miksi se nainen on kykenemätön tekemään aloitetta.

Koska kukaan ei sano ei kauniin naisen aloitteeseen, vaikkei oikeasti kiinnostaisi paskaakaan (poikkeuksena tietysti varatut). Helppo tilaisuus saada nainen sänkyyn, joten kuka jättää käyttämättä.

Naisen on huomattavasti todennäköisempää löytää mies joka on aidosti kiinnostunut, jos jättää aloitteen tekemisen miehelle.

Vierailija
35/111 |
27.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Pitkähkö" ei ole mikään etu. Monet miehet, väittäisin että useimmat, haluavat taskuvenuksen.

Tämä! Kaikki kosahtaa tuohon ap:n pituuteen, koska lähes kaikki pitkät miehet tykkää lyhyistä petite-naisista.

Vierailija
36/111 |
27.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi lääkärimies haluaa nuorena lääkärivaimon ja vanhempana vaihtaa sairaanhoitajaan? Miksi Charles halusi rottweilerin eikä kaunista Dianaa? Miksi Antti ei tykkää naisista vaan miehistä?

Joku haluaa erilaisen kuin sinä.

Vierailija
37/111 |
27.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Halut eivät aina kohtaa . . . valitettavasti.

Vierailija
38/111 |
27.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Pitkähkö" ei ole mikään etu. Monet miehet, väittäisin että useimmat, haluavat taskuvenuksen.

Tämä! Kaikki kosahtaa tuohon ap:n pituuteen, koska lähes kaikki pitkät miehet tykkää lyhyistä petite-naisista.

Lyhyistä miehistä puhumattakaan. Käy hauraan egon päälle jos nainen on sentin pidempi.

Vierailija
39/111 |
27.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies ei halua sinua.

Vierailija
40/111 |
27.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten pienessä piirissä pitää elää, että, oletettavasti?, täysi-ikäiseksi asti pääsee ennen kuin kohtaa tämän tilanteen, joka väistämättä jokaiselle tulee tavalla tai toisella eteen elämässään?

Oiva esimerkki siitä minkälaisia olettamuksia/vinoumia ajatteluun ihmiselle tulee, kun ympäröi itsensä niillä ns jees-miehillä, jotka on aina muistuttamassa sun erinomaisuudesta ja asioista mihin olet "oikeutettu".

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi yksi