No jo on kampaamopalveluiden hinnat nousseet!
Ihan tolkuttomia on pyynnöt kyllä. Esim. väri ja leikkaus puolipitkillä hiuksilla yli 200€ alkaen eräässäkin paikassa. Wtf
Kommentit (140)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö tuo ole joka paikassa Helsingissä, usein yli 250€ ja kalleimmillaan 300€
Ei ole todellista! 105 euroa leikkaus ja väri puolipitkille ja sekin minusta kallis. Ilmankos Helsingissä asuva tuttava kertoi käyvänsä pelkästään täällä kampaajalla kun mökillä käyvät. En ajatellu että hintaero voisi noin valtava olla vaikkei oma kampaaja edes niitä edullisimpia mitä löytyy kaupungista.
Itsekin vietän yleensä puolet vuodesta maaseudulla ja käyn siellä sekä parturi-kampaajalla että yksityisellä hammaslääkärillä. Hinnat roposia Helsinkiin verrattuna.
Täällä kampaamoleikkaus 31 euroa. Käyn 3-4 kertaa vuodessa. En värjää hiuksia ollenkaan.
Leikkaan itse hiukseni, en ole vuosiin myrkyttänyt päänahkaani väreillä, omalla mennään. Pakko oli opetella leikkaamaan koska ei kerta kaikkiaan ole varaa kampaamoon.
Lopetin kampaamoissa käymisen vuosia sitten ja tilasin kaikki hiustenleikkuutarvikkeet Kiinasta saksia ja parturikappaa myöten. Leikkaan omat ja miehen hiukset ja säästämme pitkän pennin. Vuosien mittaan omat hiustenleikkuutaidot ovat kehittyneet paljon ja lopputulosta ei tarvitse hävetä.
Jättäkää hiukset värjäämättä niin ei tarvitse valittaa että rahat ei riitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olkapäille ulottuvilla hiuksilla?
eikös nuo ahneet rahasta olkapäille ulottuvista hiuksista jo pitkien hinnaston mukaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse kävin juuri laittamassa raidat ja leikattiin samalla. 200euroa. Onhan se kallista,ja tämä ei edes ole kalleimmasta päästä oleva paikka. Käyn kampaajalla harvoin, joten maksan kyllä mukisematta tuon summan. Muutamia vuosia sitten sama käsittely n 120 euroa. Voi toki laskea paljonko kampaajalle itselleen jää käteen tuosta summasta...ei ihan hirveästi. Hiukseni ovat puolipitkät ja kampaaja teki töitä kuitenkin kolme tuntia.
Älä viitsi. Minulla lyhyt pixie, ei katsos oikeen riitä, että käy 2 kertaa vuodessa kampaajalla. Väri ja leikkaus todella täsmällisin väliajoin, monta hiton kertaa vuodessa. Tasapitkät hiukset, ihan sama, vetäise ponnarille, pixie ei pysty. Ja kyllä, olen kaikkien niiden kanssa samaa mieltä, jotka sanovat, että kampaamo hinnat on törkeät, kyllä ovat.
Mulla on kans ollut jo pitkään pixie. Nyt kasvatan pois, leikkaan otsiksen ja niskan vedän koneella. Sivuilta ja takaa saa miuten kasvaa itsekseen. Kun sivuilta kasvaa pitemmäksi niin otan ihan latvan suoraan saksilla. Mulla on hiustenleikkuusakset kyllä. En edes uskalla käydä nyt kampaajalla kun pelkään että siellä viedään saavutettu kasvu. Mä haluan ranskalaisen polkan.
väri ei ole välttämätön. ihan turha valittaa eliittipalveluiden hinnasta. niitä ei ole pakko ostaa.
Vierailija kirjoitti:
Jättäkää hiukset värjäämättä niin ei tarvitse valittaa että rahat ei riitä.
Halvin purkkiväri on päälle kolme euroa S-marketissa. Kyllä mä sitä mieluummin käytän kuin katselen outoja valkoisia jouhia muuten punertavanruskean tukkani seassa.
Värjätään kotona ne hiukset, jos on pakko värjätä.
Luonnollinen väri on kaunein.
Leikataan ihan itse ne hiukset. Helppoa kuin heinänteko.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole todellista! 105 euroa leikkaus ja väri puolipitkille ja sekin minusta kallis. Ilmankos Helsingissä asuva tuttava kertoi käyvänsä pelkästään täällä kampaajalla kun mökillä käyvät. En ajatellu että hintaero voisi noin valtava olla vaikkei oma kampaaja edes niitä edullisimpia mitä löytyy kaupungista.
Itsekin vietän yleensä puolet vuodesta maaseudulla ja käyn siellä sekä parturi-kampaajalla että yksityisellä hammaslääkärillä. Hinnat roposia Helsinkiin verrattuna.
Täällä kampaamoleikkaus 31 euroa. Käyn 3-4 kertaa vuodessa. En värjää hiuksia ollenkaan.
Missä täällä?
Ihan kahelia maksaa yli 200 euroa väristä ja leikkauksesta. Katsokaa aina ensin kampaamojen hinnasto ennenkuin varaatte ajan.
Miksi muuten se väri pitää laittaa ennen leikkausta? Meinaan jos haluaa kuitenkin lyhentää paljon.
Häh? Jo on ahneet hinnat pääkaupunkiseudulla. Ei ole mitään muuta todellista syytä kyseisille hinnoille kuin vuokra ja että paikka ei kannata normaalimmalla
hintatasolla.
Terv. Kampaamon omistaja
Vierailija kirjoitti:
väri ei ole välttämätön. ihan turha valittaa eliittipalveluiden hinnasta. niitä ei ole pakko ostaa.
Ole harmaavarpunen, ihan rauhassa, kyllä niitä värittömiä kuontaloita Suomessa riittää.
Pääkaupunkiseudulla on paljon liikkeitä, joissa leikkuu 20-25 euroa.
Käyttäkää niitä niin saadaan kilpailua?
Kilpailu laskee hintoja.
Jos kaikki maksavat satoja euroja niin siitä tulee normi.
Itsellä pitkät hiukset ja nykyään otan vain latvojen tasauksen, kun en värjää hiuksia enää. Hinta on yleensä 35-45 euroa. Jopa 20 on riittänyt joskus. Ja tänä siis Helsingissä.
Suosin yhden naisen pikkukampaamoja. Niissä yleensä kokenut kampaaja joka tekee töitä yrittäjänä. Ketjuliikkeissä nuoria osaamattomia likkoja ja kalliit hinnat.
🇺🇦🇮🇱
Kaffebulla kirjoitti:
Itsellä pitkät hiukset ja nykyään otan vain latvojen tasauksen, kun en värjää hiuksia enää. Hinta on yleensä 35-45 euroa. Jopa 20 on riittänyt joskus. Ja tänä siis Helsingissä.
Suosin yhden naisen pikkukampaamoja. Niissä yleensä kokenut kampaaja joka tekee töitä yrittäjänä. Ketjuliikkeissä nuoria osaamattomia likkoja ja kalliit hinnat.
Juuri näin. Tolkuttomat hinnat ei ole mikään normi pääkaupunkiseudullakaan. Tässä ketjussa on ollut henkilöitä, joiden mielestä hinnoista ei saisi "valittaa" netissä.
Tottakai saa ja pitääkin kertoa ylihinnoittelusta. Mitä se sellainen on, että älä sitten mene, äläkä valita julkisesti höpinä?
Käytän teinipoikaa irakilaisten pitämässä parturissa. Sielläkin on hinta noussut 15 eurosta 22 euroon, mutta osaavat leikata pojan hiukset niin hyvin, että maksaisin enemmänkin.
Pojalla on sama hiuslaatu kuin minulla: vahva ja lasimainen ja hiuksia on paljon. Kumma kun Irakissa joku osaa kouluttaa leikkaamaan tätä hiuslaatua niin, että oppi menee perille ja siirtyy seuraavalle, mutta Suomessa ei osata.
Itse en enää kampaajalla käy. Suututtaa niin paljon se, että kukaan ei koskaan osaa vastata siihen mitä kysyn. Samalla on tuntunut että kampaaja menee vähän lukkoon hiusteni kanssa. Väriainetta kului aina enemmän kuin kampaaja kuvitteli, ja yksi jopa tiuski minulle tästä! Vain kerran on joku kehunut että onpa paksut ja hyväkuntoiset hiukset. Viereisiä penkkiläisiä aina kyllä kehutaan ja ehdotetaan tyylejä. Minä kun kysyn, ehdotetaan punaista ja malliksi aina "jotain rikottua".
Kuka i******i ehdottaa punaisuiteen taipuvan ihon kanssa punaisia hiuksia?!
Annoin oman värin kasvaa, ja nykyään mies tasoittaa latvat kaksi kertaa vuodessa. Riittää minulle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ole harmaavarpunen, ihan rauhassa, kyllä niitä värittömiä kuontaloita Suomessa riittää.
Minulla on vaaleanruskeat hiukset, jotka taittuu kupariin. Kesän jälkeen niissä on vaaleita raitoja. Minulla on todella kauniit luonnollisen väriset hiukset! Luulin minäkin niitä perus maantienharmaiksi, kunnes ihan kaikki värjätyt hiukset oli saksittu pois ja oma väri oli kunnolla esillä.
Sori vaan sulle, jos kuvittelet kaikkien muiden olevan samaa massaa, paitsi tietty sä. Sä oot paras
Niitä hiustenleikkaussaksia pitää teroittaa. Eivät ne muuten leikkaa kunnolla.