Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

No jo on kampaamopalveluiden hinnat nousseet!

Vierailija
25.01.2023 |

Ihan tolkuttomia on pyynnöt kyllä. Esim. väri ja leikkaus puolipitkillä hiuksilla yli 200€ alkaen eräässäkin paikassa. Wtf

Kommentit (140)

Vierailija
81/140 |
25.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Espoo kirjoitti:

Pelkkä leikkauskin on kallista. Pakko edes kerran vuodessa leikkauttaa tukka siistiksi ja huonot latvat pois.

No eikä ole, ei edes Espoossa. Viimeksi maksoin 35€, ihan kohtuullinen hinta mielestäni.

Toain kitsaille kaikki on kallista.

Itse olen yrittänyt etsiä paikkaa johon veisin tytön latvojen tasaukseen.

49e on halvin mitä tähän mennessä olen löytänyt.

Lisään vielä että vuotta vanhemman pojan hiusten leikkaus uuteen malliin maksaa puolet vähemmän vaikka vie enemmän aikaa.

Sitten jostain syystä pelkkä latvojen tasaus 50e?

Nämä toki eri paikoissa, ulkomaalaisten paikoissa eivät leikkaa naisten hiuksia yleensä.

On kyllä uusavuttomuuden huippu jos ei osaa pätkästä lasten ja nuorten latvoja ostaen hiustenleikkuu sakset. Kostuttaa niin on helpompaa.

Osaan kyllä.

Tavalliset hiustenleikkaussakset ovat ihan vaan sakset, eri asia kuin kalliit ammattilaisvälineet.

Tavallisilla (hiusteleikkaus)saksilla latvat alkavat hapsottamaan.

Ajattelin että kerrankin olisi kiva tytön 13v päästä kampaajalle, ei ole koskaan käynyt.

Täytyyhän siitä toki maksaa, mutta en ymmärrä miksi latvojen tasaus on niin kallista verrattuna mallinmuutosleikkaukseen pojalle.

Niitä hiustenleikkaussaksia pitää teroittaa. Eivät ne muuten leikkaa kunnolla.

Vierailija
82/140 |
25.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikö tuo ole joka paikassa Helsingissä, usein yli 250€ ja kalleimmillaan 300€

Ei ole todellista! 105 euroa leikkaus ja väri puolipitkille ja sekin minusta kallis. Ilmankos Helsingissä asuva tuttava kertoi käyvänsä pelkästään täällä kampaajalla kun mökillä käyvät. En ajatellu että hintaero voisi noin valtava olla vaikkei oma kampaaja edes niitä edullisimpia mitä löytyy kaupungista. 

Itsekin vietän yleensä puolet vuodesta maaseudulla ja käyn siellä sekä parturi-kampaajalla että yksityisellä hammaslääkärillä. Hinnat roposia Helsinkiin verrattuna.

Täällä kampaamoleikkaus 31 euroa. Käyn 3-4 kertaa vuodessa. En värjää hiuksia ollenkaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/140 |
25.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leikkaan itse hiukseni, en ole vuosiin myrkyttänyt päänahkaani väreillä, omalla mennään. Pakko oli opetella leikkaamaan koska ei kerta kaikkiaan ole varaa kampaamoon. 

Vierailija
84/140 |
25.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopetin kampaamoissa käymisen vuosia sitten ja tilasin kaikki hiustenleikkuutarvikkeet Kiinasta saksia ja parturikappaa myöten. Leikkaan omat ja miehen hiukset ja säästämme pitkän pennin. Vuosien mittaan omat hiustenleikkuutaidot ovat kehittyneet paljon ja lopputulosta ei tarvitse hävetä.

Vierailija
85/140 |
25.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jättäkää hiukset värjäämättä niin ei tarvitse valittaa että rahat ei riitä.

Vierailija
86/140 |
25.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olkapäille ulottuvilla hiuksilla?

eikös nuo ahneet rahasta olkapäille ulottuvista hiuksista jo pitkien hinnaston mukaan.

Vierailija
87/140 |
25.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse kävin juuri laittamassa raidat ja leikattiin samalla. 200euroa. Onhan se kallista,ja tämä ei edes ole kalleimmasta päästä oleva paikka. Käyn kampaajalla harvoin, joten maksan kyllä mukisematta tuon summan. Muutamia vuosia sitten sama käsittely n 120 euroa. Voi toki laskea paljonko kampaajalle itselleen jää käteen tuosta summasta...ei ihan hirveästi. Hiukseni ovat puolipitkät ja kampaaja teki töitä kuitenkin kolme tuntia.

Älä viitsi. Minulla lyhyt pixie, ei katsos oikeen riitä, että käy 2 kertaa vuodessa kampaajalla. Väri ja leikkaus todella täsmällisin väliajoin, monta hiton kertaa vuodessa. Tasapitkät hiukset, ihan sama, vetäise ponnarille, pixie ei pysty. Ja kyllä, olen kaikkien niiden kanssa samaa mieltä, jotka sanovat, että kampaamo hinnat on törkeät, kyllä ovat.

Mulla on kans ollut jo pitkään pixie. Nyt kasvatan pois, leikkaan otsiksen ja niskan vedän koneella. Sivuilta ja takaa saa miuten kasvaa itsekseen. Kun sivuilta kasvaa pitemmäksi niin otan ihan latvan suoraan saksilla. Mulla on hiustenleikkuusakset kyllä. En edes uskalla käydä nyt kampaajalla kun pelkään että siellä viedään saavutettu kasvu. Mä haluan ranskalaisen polkan.

Vierailija
88/140 |
25.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

väri ei ole välttämätön. ihan turha valittaa eliittipalveluiden hinnasta. niitä ei ole pakko ostaa.

Vierailija
89/140 |
25.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jättäkää hiukset värjäämättä niin ei tarvitse valittaa että rahat ei riitä.

Halvin purkkiväri on päälle kolme euroa S-marketissa. Kyllä mä sitä mieluummin käytän kuin katselen outoja valkoisia jouhia muuten punertavanruskean tukkani seassa.

Vierailija
90/140 |
25.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Värjätään kotona ne hiukset, jos on pakko värjätä.

Luonnollinen väri on kaunein.

Leikataan ihan itse ne hiukset. Helppoa kuin heinänteko.

Vierailija
91/140 |
25.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole todellista! 105 euroa leikkaus ja väri puolipitkille ja sekin minusta kallis. Ilmankos Helsingissä asuva tuttava kertoi käyvänsä pelkästään täällä kampaajalla kun mökillä käyvät. En ajatellu että hintaero voisi noin valtava olla vaikkei oma kampaaja edes niitä edullisimpia mitä löytyy kaupungista. 

Itsekin vietän yleensä puolet vuodesta maaseudulla ja käyn siellä sekä parturi-kampaajalla että yksityisellä hammaslääkärillä. Hinnat roposia Helsinkiin verrattuna.

Täällä kampaamoleikkaus 31 euroa. Käyn 3-4 kertaa vuodessa. En värjää hiuksia ollenkaan.

Missä täällä?

Vierailija
92/140 |
25.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan kahelia maksaa yli 200 euroa väristä ja leikkauksesta. Katsokaa aina ensin kampaamojen hinnasto ennenkuin varaatte ajan.

Miksi muuten se väri pitää laittaa ennen leikkausta? Meinaan jos haluaa kuitenkin lyhentää paljon.

Vierailija
93/140 |
25.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Häh? Jo on ahneet hinnat pääkaupunkiseudulla. Ei ole mitään muuta todellista syytä kyseisille hinnoille kuin vuokra ja että paikka ei kannata normaalimmalla

hintatasolla.

Terv. Kampaamon omistaja

Vierailija
94/140 |
25.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

väri ei ole välttämätön. ihan turha valittaa eliittipalveluiden hinnasta. niitä ei ole pakko ostaa.

Ole harmaavarpunen, ihan rauhassa, kyllä niitä värittömiä kuontaloita Suomessa riittää.

Vierailija
95/140 |
26.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pääkaupunkiseudulla on paljon liikkeitä, joissa leikkuu 20-25 euroa.

Käyttäkää niitä niin saadaan kilpailua?

Vierailija
96/140 |
26.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kilpailu laskee hintoja.

Jos kaikki maksavat satoja euroja niin siitä tulee normi.

97/140 |
26.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä pitkät hiukset ja nykyään otan vain latvojen tasauksen, kun en värjää hiuksia enää. Hinta on yleensä 35-45 euroa. Jopa 20 on riittänyt joskus. Ja tänä siis Helsingissä.

Suosin yhden naisen pikkukampaamoja. Niissä yleensä kokenut kampaaja joka tekee töitä yrittäjänä. Ketjuliikkeissä nuoria osaamattomia likkoja ja kalliit hinnat.

🇺🇦🇮🇱

Vierailija
98/140 |
26.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaffebulla kirjoitti:

Itsellä pitkät hiukset ja nykyään otan vain latvojen tasauksen, kun en värjää hiuksia enää. Hinta on yleensä 35-45 euroa. Jopa 20 on riittänyt joskus. Ja tänä siis Helsingissä.

Suosin yhden naisen pikkukampaamoja. Niissä yleensä kokenut kampaaja joka tekee töitä yrittäjänä. Ketjuliikkeissä nuoria osaamattomia likkoja ja kalliit hinnat.

Juuri näin. Tolkuttomat hinnat ei ole mikään normi pääkaupunkiseudullakaan. Tässä ketjussa on ollut henkilöitä, joiden mielestä hinnoista ei saisi "valittaa" netissä.

Tottakai saa ja pitääkin kertoa ylihinnoittelusta. Mitä se sellainen on, että älä sitten mene, äläkä valita julkisesti höpinä?

Vierailija
99/140 |
26.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän teinipoikaa irakilaisten pitämässä parturissa. Sielläkin on hinta noussut 15 eurosta 22 euroon, mutta osaavat leikata pojan hiukset niin hyvin, että maksaisin enemmänkin.

Pojalla on sama hiuslaatu kuin minulla: vahva ja lasimainen ja hiuksia on paljon. Kumma kun Irakissa joku osaa kouluttaa leikkaamaan tätä hiuslaatua niin, että oppi menee perille ja siirtyy seuraavalle, mutta Suomessa ei osata.

Itse en enää kampaajalla käy. Suututtaa niin paljon se, että kukaan ei koskaan osaa vastata siihen mitä kysyn. Samalla on tuntunut että kampaaja menee vähän lukkoon hiusteni kanssa. Väriainetta kului aina enemmän kuin kampaaja kuvitteli, ja yksi jopa tiuski minulle tästä! Vain kerran on joku kehunut että onpa paksut ja hyväkuntoiset hiukset. Viereisiä penkkiläisiä aina kyllä kehutaan ja ehdotetaan tyylejä. Minä kun kysyn, ehdotetaan punaista ja malliksi aina "jotain rikottua".

Kuka i******i ehdottaa punaisuiteen taipuvan ihon kanssa punaisia hiuksia?!

Annoin oman värin kasvaa, ja nykyään mies tasoittaa latvat kaksi kertaa vuodessa. Riittää minulle.

Vierailija
100/140 |
26.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ole harmaavarpunen, ihan rauhassa, kyllä niitä värittömiä kuontaloita Suomessa riittää.

Minulla on vaaleanruskeat hiukset, jotka taittuu kupariin. Kesän jälkeen niissä on vaaleita raitoja. Minulla on todella kauniit luonnollisen väriset hiukset! Luulin minäkin niitä perus maantienharmaiksi, kunnes ihan kaikki värjätyt hiukset oli saksittu pois ja oma väri oli kunnolla esillä.

Sori vaan sulle, jos kuvittelet kaikkien muiden olevan samaa massaa, paitsi tietty sä. Sä oot paras

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme kahdeksan