No jo on kampaamopalveluiden hinnat nousseet!
Ihan tolkuttomia on pyynnöt kyllä. Esim. väri ja leikkaus puolipitkillä hiuksilla yli 200€ alkaen eräässäkin paikassa. Wtf
Kommentit (140)
Aloitus on tehty Marin ex viisikko hallinnon aikana joloin suomalaisten talous ja ostovoima tuhottiin pysyvästi... siitä alkoivat yritysten konkurssiaallot ja YT / muutosneuvottelut...
Vierailija kirjoitti:
Pääkaupunkiseudulla on paljon liikkeitä, joissa leikkuu 20-25 euroa.
Käyttäkää niitä niin saadaan kilpailua?
Missä? Oma kokemus on vain ma mu kampaamosta eikä siellä osattu leikata tätä suomalaista lirutukkaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja silti on aivan tuurista kiinni mitä saa lopputulokseksi.
Sori vähän ot, mutta voisiko joku kampaaja kertoa opetetaanko teille mitään luonnonkiharan hiuksen käsittelystä?Tuskin. En uskalla mennä enää kampaajalle luonnonkiharani kanssa. Eikö voisi hankkia koulutusta tai sanoa reilusti etukäteen, että ei vaan osaa.
Voin kuvitella kiharahiuksisten tuskan. Mulla on vaan taipuisat, niin silti saan aina leikkauksen mikä näyttää hyvältä siihen asti kunnes itse pesen. Aina myös kerron olevani pese ja pidä -tyyppiä, joka ei jaksa laittaa hiuksia. Sitten muutaman kuukauden kuluttua kun tukka on ylikasvanut mallistaan, se alkaa näyttää hyvältä laittamattomanakin. Pitänee seuraavalla kerralla pyytää ylikasvaneen näköinen leikkaus.
Vierailija kirjoitti:
Aloitus on tehty Marin ex viisikko hallinnon aikana joloin suomalaisten talous ja ostovoima tuhottiin pysyvästi... siitä alkoivat yritysten konkurssiaallot ja YT / muutosneuvottelut...
Älä nyt jaksa. Valehtelun aika on mennyt jo kun kaikki osaavat lukea. Mutta kyllä nuo hinnat ovat karanneet pilviin. Kannattaa jo itse opetella niin pääsee noin 80% halvemmalla.
Niin kauan kun löytyy se henkilö, joka maksaa pyydetyn hinnan, on hintoja turha laskea. Eli ihan itse olette mukana pyörittämässä noita hintoja. Tässä asiassa paras vaikuttaminen on jaloilla äänestäminen.
Kampaaja kehui mun luonnontaipuisaa tukkaa. Kuitenkin leikkauksen jälkeen hän föönasi sen palloksi. Ilmeisesti ei tosiaan ole osaamista siihen kiharan tukemiseen.
Hän on nähnyt minut silloin kun itse laitan hiukseni. Lyhyt polkka laineilla. Surffitukka :) Silti tulen kampaajalta 60-luvun pallopäänä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älä nyt jaksa. Valehtelun aika on mennyt jo kun kaikki osaavat lukea. Mutta kyllä nuo hinnat ovat karanneet pilviin. Kannattaa jo itse opetella niin pääsee noin 80% halvemmalla.
Laitetaan sitten lisää faktoja siitä miten suomalaisten talous ja ostovoima tuhoutuivat 2020-2023 Marin ex viisikko hallinnon aikana kun kaikkien tuotteiden ja palveluiden hinnat ja katteet nousivat kymmeniä ja satoja prosentteja ja tämän valehdeltiin johtuvan 8% inflaatiosta minkä jokainen tajuaa olleen valtavan valheen... ja esimerkkinä sähköyhtiöiden annettiin nostaa sähkösopimusten hintoja 2022 5c/kwh tasolta jopa 50c/kwh tasolle ja tämähän oli suorastaan rikollista toimintaa... ja Marin hallinto kaiken lisäksi rakensi vielä sähkön tukimallin rikkaalle eliitille suurella alarajalla ja suurella ylärajalla jotta tuki ei auttaisi tavallisia ihmisiä lainkaan... ja keskusliikkeiden kartellit tekivät aivan vastaavaa rahastusta...
Vierailija kirjoitti:
Kampaaja kehui mun luonnontaipuisaa tukkaa. Kuitenkin leikkauksen jälkeen hän föönasi sen palloksi. Ilmeisesti ei tosiaan ole osaamista siihen kiharan tukemiseen.
Hän on nähnyt minut silloin kun itse laitan hiukseni. Lyhyt polkka laineilla. Surffitukka :) Silti tulen kampaajalta 60-luvun pallopäänä.
Heh😁 Mä olin yllättynyt että tällaisesta lyhyestä ns pixie tukasta saa myös föönattua pallon. Ja niin järjetön määrä lakkaa yms etten saanut sormia läpi kun ulkona yritin vähän itse muotoilla🤣
Itse en ole värjännyt vuosikausiin, leikkauttamassakin käyn aniharvoin. En ole koskaan käynyt kampaajalla, joka saisi minut innostumaan erilaisten hiusmallien kokeilemisesta. Olisin ihannekohde, sillä olen avoin kokeilemaan kaikenlaista, eivätkä hiukset ole minulle mikään iso identiteettiasia (esim. joskus teininä kampaamoharjoittelija kärvensi vaalennusraidat, ne lähtivät kaikki harjatessa irti -> rahanmeno harmitti, ei hiusten meno). Ajattelin, että kampaajilla olisi hyviä näkemyksiä imartelevista hiusmalleista, mutta oloni on lähinnä kampauspäänä toimimista.
Häämeikkaajani oli aivan super. Hänellä oli oikeasti näkemys ja perusteita minulle sopivista sävyistä. Koin itseni naiselliseksi ja hyvännäköiseksi, vaikka olin superväsynyt ja muutenkin keholtani huonoimmassa kunnossa ikinä.
Pienen lapseni hiukset leikkaan itse, sillä viimeksi nuori kampaaja suoraan sanottuna pelkäsi leikata, leikkasi otsiksen vinoon ja jätti normaalit asiakaspalvelumaneerit tekemättä, kuten hiusten pyyhkimisen kasvoilta ja vaatteilta. Lapseni on reipas eikä itke tai huuda, mutta siinä tilanteessa oli kyllä jäässä kun kampaaja oli niin tönkkö. Aika oltiin varattu netissä nimellä lasten hiusten leikkaus, joten ei ollut kyllä yrittäjälle yllätys mitä pitäisi tehdä.
Miehenä ei onneksi tarvitse parturissa käydä. Siistin lyhyen tukan pystyy itselleen leikata 10minuutissa kun vähän harjoittelee. 13 vuotta sitten viimeksi parturissa käynyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pääkaupunkiseudulla on paljon liikkeitä, joissa leikkuu 20-25 euroa.
Käyttäkää niitä niin saadaan kilpailua?
Missä? Oma kokemus on vain ma mu kampaamosta eikä siellä osattu leikata tätä suomalaista lirutukkaa.
Sama kokemus. Maksoi 30 euroa ja kotona jouduin leikkaamaan itse sen käynnin jälkeen. Toisen sivun leikkasi hiutiksi ja toista sivua ei. Taisi olla leikkikampaajaukko se kampaaja.
Vierailija kirjoitti:
Miehenä ei onneksi tarvitse parturissa käydä. Siistin lyhyen tukan pystyy itselleen leikata 10minuutissa kun vähän harjoittelee. 13 vuotta sitten viimeksi parturissa käynyt.
Miten sinä teet sen itsellesi? Kiinnostaa, koska eilen just leikkasin mieheni tukan saksilla kesätukaksi. Siihen meni aikaa varmaan 15 min tai kauemmin.
Mulla vakiokampaamo: leikkaus ja kestoväri puolipitkiin 110 e. Ei ole ahne eikä nostele hintoja!
Vierailija kirjoitti:
Täyttä valetta ja paskaa! Marinin hallituksen aikana työllisyys kasvoi ja konkurssit vähenivät!
Minulla oli aiemmin tapana värjätä hiukset kerran vuodessa. Nyt ei enää vaan jaksa istua sitä värjäämisessä tarvittavaa aikaa. Hiusten leikkaus ja kulmakarvojen muotoilu & värjäys noin 2kk välein riittää minulle. Katsoin hinnastosta, että leikkaus (max 60min) maksaa 67€ ja kulmakarvojen värjäys 19€.
Minulla on luottokampaaja, jonka perässä olen muuttanut jo muutamaan kertaan kampaamosta toiseen. Kun löytää hyvän kampaajan, niin hänestä kannattaa pitää kiinni. Jos hän vaihtaa työpaikkaa, hän ilmoittaa aina omille asiakkailleen ja joka muutossa tulee noin puolet asiakkaista hänen perässään uuteen kampaamoon.
Silloin kun on ollut taloudellisesti tiukempaa, olen pitänyt hiuksia tasapitkinä ja käynyt tasaamassa latvat puolen vuoden välein. Nyt pidän lyhyempiä hiuksia, kun on varaa ja nämä on helpommat muotoilla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Heh😁 Mä olin yllättynyt että tällaisesta lyhyestä ns pixie tukasta saa myös föönattua pallon. Ja niin järjetön määrä lakkaa yms etten saanut sormia läpi kun ulkona yritin vähän itse muotoilla🤣
Jep. Kampaaja jopa yritti myydä minulle hiuslakkaa ja oli vähän ihmeissään että enkö tosiaan käytä sitä. No en. Hyvä kosteutus ja joku kevyt muotoilutuote tai tippa öljyä latvoihin.
Tulee tunne, että kampaajat haluavat itse pilata asiakkaan hiukset, jotta asiakas joutuu kierteeseen, missä tarvitsee kampaajan apua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja silti on aivan tuurista kiinni mitä saa lopputulokseksi.
Sori vähän ot, mutta voisiko joku kampaaja kertoa opetetaanko teille mitään luonnonkiharan hiuksen käsittelystä?Tuskin. En uskalla mennä enää kampaajalle luonnonkiharani kanssa. Eikö voisi hankkia koulutusta tai sanoa reilusti etukäteen, että ei vaan osaa.
Voin kuvitella kiharahiuksisten tuskan. Mulla on vaan taipuisat, niin silti saan aina leikkauksen mikä näyttää hyvältä siihen asti kunnes itse pesen. Aina myös kerron olevani pese ja pidä -tyyppiä, joka ei jaksa laittaa hiuksia. Sitten muutaman kuukauden kuluttua kun tukka on ylikasvanut mallistaan, se alkaa näyttää hyvältä laittamattomanakin. Pitänee seuraavalla kerralla pyytää ylikasvaneen näköinen leikkaus.
Minulla on myös taipuisat, ohuet hiukset. Kävin toukokuun alussa kallilla kampaajalla ( eka kerran kokeilin kun muutettiin) aivan hirveä leikkaus, liian lyhyt ja saksilla vaan poikki eikä tietoakaan miten tämmöiset hiukset pitäisi leikata. Kehtasi vielä kommentoida että sulla on pahoja pyörteitä hiuksissa
Voi masennus, ÄLKÄÄ MASENTAKO ASIAKKAITA, kyllä tiedän pyörteet ja kalloni muodon. Pitää etsiä uusi kampaaja jostain.
Pelkkä leikkauksen hinta hirvitti, ei toivoakaan mennä raitoja laittamaan minun tuloillani.
Vierailija kirjoitti:
En tajua miksi naiset haluavat maksaa tämmöisestä. Koneajo 15 euroa ja kerran kuussa niin pysyy siistinä. Eikä rasita lompakkoa.
En tajua, miksi kukaan mies haluaisi maksaa tuollaisesta. Muija ajaa kotona koneella kerta kuussa 0e, niin pysyy siistinä. Eikä rasita lompakkoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiitos kommentistasi! En olekaan ainoa jolle föönataan pallo. Häpesin🙈
up