No jo on kampaamopalveluiden hinnat nousseet!
Ihan tolkuttomia on pyynnöt kyllä. Esim. väri ja leikkaus puolipitkillä hiuksilla yli 200€ alkaen eräässäkin paikassa. Wtf
Kommentit (140)
200e pitkien hiusten värjäyksestä on nykyään normi
Leikkaan itse nykyään, oon jopa parempi siinä kuin nää " ammattilaiset".
Käyn nykyään kampaamo-opistolla. Hiusten siistiminen maksoi 15€. En ole täysin tyytyväinen tulokseen, koska se oli todellakin vain siistimistä ja vain hyvin vähän kerrostamista. Mutta joo, parempi kuin ei mitään.
Vierailija kirjoitti:
Nyt olisikin kiva kuulla vaihtoehtoja normi kampaamoille, missä hinnat nousseet pilviin. Ammattikoulujen kampaaja opiskelijat, onko kenelläkään kokemuksia?
Mulla on kokemusta. Ainakaan viimeksi eivät tehneet mallinmuutosleikkauksia. Turhan varovaisesti leikkasi tukkaa tyttönen multa. Huomasin että niskasta ei ollut ottanut paljon yhtään. Lähinnä siistimistä oli tukan leikkuu, mutta jos tyytyy siihen niin mikä ettei. Maksoi 15€. Jos oikeasti haluais hienon pixie-tukan niin lienee parempi mennä ammattilaiselle. Joo, ja aikaa menee opistolla. Mä teen näin, koska ei ole rahaa hirvittäviin kampaamohintoihin ja tuo kuontalo on melkeinpä toissijainen.
Vierailija kirjoitti:
Persaukiset ulisijat taas vauhdissa. Värjätkää ja leikatkaa itse jos olette pihejä ja matti on kukkarossa. Jättäkää tatuoinnit ottamatta ja siidukat ja röökit ostamatta niin ette ehkä ihan aina ole peeaa.
Ihme lokerointia sulta. 2 tunnin työstä on kyllä hinnat ihan poskettomat. Siksi käyn itse junalla tunnin matkan päässä naapurikaupungissa kampaajalla. Värjäys, leikkuu, pesut, hiustenmuotoilu, kulmien nyppiminen ja värjäys yhteensä 90€. Junalippuihin meni yhteensä 11.80€
Vierailija kirjoitti:
Jos ei ole maksukykyä tai maksuhalukkuutta, niin aina voi jättää menemättä.
Kaikki muutkin ovat nostaneet hintoja, hyvää hyvyyttäänkö kampaajien pitäisi teidän pehkoja leikata ja värjätä.
En ole kohta 10 vuoteen käynyt kampaajalla, enkä mene. Pitäkööt tunkkinsa.
Vierailija kirjoitti:
Jos ei ole maksukykyä tai maksuhalukkuutta, niin aina voi jättää menemättä.
Kaikki muutkin ovat nostaneet hintoja, hyvää hyvyyttäänkö kampaajien pitäisi teidän pehkoja leikata ja värjätä.
Noi nykyiset on ihan törkeitä hintoja, kun vertaa muiden tuotteiden hintoihin. Yhden kampaamokäynnin hinnalla saat kalliin villakangastakin moneksi vuodeksi. Kampaajalla on pakko käydä 4-5 kertaa vuodessa, jos laitetaan väriä tai raitoja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö tuo ole joka paikassa Helsingissä, usein yli 250€ ja kalleimmillaan 300€
Olkapäille ulottuvilla hiuksilla?
eikös nuo ahneet rahasta olkapäille ulottuvista hiuksista jo pitkien hinnaston mukaan.
No ainakaan mulla ei ole hiukset koskaan niin pitkät kuin kampaajalla...
320€ Veloittivat käynnin jälkeen raidoittamisesta ja leikkuusta. Eipä ole asiaa tuohon paikkaan toista kertaa!
Värjäyksessä nyt ei ole mitään mieltä. Ostakaa kotiin kampaamosakset.
Vierailija kirjoitti:
En tajua miksi naiset haluavat maksaa tämmöisestä. Koneajo 15 euroa ja kerran kuussa niin pysyy siistinä. Eikä rasita lompakkoa.
Ei naiset haluakaan, mutta aika harva nainen myöskään haluaa koneajetun kuontalon. Haluaisitko omalle äidillesi, puolisollesi tai tyttärellesi sen näköisen tukan kuin itselläsi? Yritä tajuta että naisille ei ole mitään vastaavaa palvelua kuin tuo mainitsemasi koeajo. Ihan latvojen tasauskin maksaa helposti yli 40 e.
Eräskin kampaaja pyysi 50 € pelkästä latvojen lyhennyksestä. Sanoin, että en maksa ja laittoi sitten hinnaksi 35 € ja sekin liian kallista, kun kyseessä vain, että huonot latvat leikataan pois. Alkoi kuitenkin valittamaan kassalla, että kun hänellä meni kuitenkin puoli tuntia aikaa? Siis puhumiseen se suurin aika kului. Ja kun menin kotiin, niin toinen puoli hiuksista pidempi kuin toinen puoli. Näin Nummelan Hiustalo hoitaa asiat. En sinne enää mene, kun ei ole ammattitaitoa edes tehdä perusasioita.
Vierailija kirjoitti:
320€ Veloittivat käynnin jälkeen raidoittamisesta ja leikkuusta. Eipä ole asiaa tuohon paikkaan toista kertaa!
Järkyttävä hinta! Aineet nyt ei maksa tuosta kuin kympin kaks. Työlle melkoinen tuntiliksa.
No katsokaas kun hyvä hallitusohjelma. Työpaikkoja syntyy kuin sieniä sateella, raha virtaa palveluyrityksiin ja kaikilla on kivaa kuluttaa. Pistäkää nyt vaan ne ruusulasit takaisin päähän ja tingitte sitten vaikka lasten eväistä. Pitäähän nyt mageet raidat olla!
Olisi mukava saada vinkkiä, että miten onnistuu leikkaamaan omat hiukset tasa pitkiksi?
Vierailija kirjoitti:
Mulla mies leikkaa. Viikon ruokarahat säästyy aina silloin 😊
Lasten suusta tulee totuus. Kävin kampaajalla, raidat ja leikkaus 130 euroa. Lapsi sanoi, että ei usko että kävin, koska olen ihan samannäköinen. Oikeassa hän on. Se freesaus mikä tästä tuli, ei ole tuonarvoista.
Vierailija kirjoitti:
Ja silti on aivan tuurista kiinni mitä saa lopputulokseksi.
Sori vähän ot, mutta voisiko joku kampaaja kertoa opetetaanko teille mitään luonnonkiharan hiuksen käsittelystä?
Tuskin. En uskalla mennä enää kampaajalle luonnonkiharani kanssa. Eikö voisi hankkia koulutusta tai sanoa reilusti etukäteen, että ei vaan osaa.
Buaah.. kuka narsissi maksaa 200-300 euroa hiusten leikkaamisesta ja väristä? Tsiisus.