Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

No jo on kampaamopalveluiden hinnat nousseet!

Vierailija
25.01.2023 |

Ihan tolkuttomia on pyynnöt kyllä. Esim. väri ja leikkaus puolipitkillä hiuksilla yli 200€ alkaen eräässäkin paikassa. Wtf

Kommentit (140)

Vierailija
61/140 |
25.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koitin varata viime syksynä aikaa latvojen tasoitukseen. Siinä missä viimeksi hinnastosta löytyi helposti tuo kohta, nyt olikin hankalaa- osa kampaajista on keksinyt, että 2cm on maksimi, mitä latvoista leikataan tai muuten menee kalliimman toimenpiteen hinta! Kuluvatko sakset sitten kovasti enemmän jokaista senttiä kohden vai mitä, mutta en suostunut maksamaan pyydettyjä hintoja. Esimerkki:

1. Haluan että puolipitkät (nykyään kai sitten ekstrapitkät?) hiukseni tasataan latvoista. Viime kerrasta on vierähtänyt aikaa, joten saa ottaa viisikin cm pois. Tämä toimenpide maksaa oletuksena 25e.

2. Mutta oikeastaan hiukseni ovatkin pidemmät kuin polkka, joten kyse ei ole enää latvojen tasoittamisesta, vaan mallinmuutoksesta.

3. Joka maksaa kaksi kertaa sen, mitä latvojen tasaus, 50e.

4. Toimenpide itsessään pysyy samana, ja aikaa on se vajaa puoli tuntia.

5. Kun syytä hinnalle alkaa ihmettelemään, aletaan peruuttaa: ehkä hinta olisikin se, mitä OSAmallinmuutoksella...

6. Hinta on silti nelisenkymppiä, enkä varaa aikaa, vaan ajan Tokmannille ostamaan vitosen kampaussakset, ja käsken miestä treenaamaan kanssani.

7. Luonnonkihara antaa paljon anteeksi, joka motivoi miestä, ja nyt nautin kampaamopalveluista käytännössä ilmaiseksi kotonani. Kampaaja jäi vaille asiakasta.

Hiukseni olivat päässeet kasvamaan reippaasti. Leikkasin ensin kotona ja sen jälkeen kampaajalle. Meni pelkkänä latvojen tasaamisena. Säästin kivasti ja taas voi pitkään ennen seuraavaa käyntiä ja sama uudelleen. Huomattavasti paremmat kuin jos olisin vain itse kotona kokonaan leikannut ja tyytynyt siihen kun ei puolisoa auttamassa. 

Vierailija
62/140 |
25.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olen tyytyväisenä leikannut omat hiukseni viimeiset 7 vuotta. Se on ollut hyvä valinta.

Minäkin lopetin kampaajakäynnit kun ei koskaan saanut sitä mitä pyysin, aina kynittiin liian lyhyeksi. Ja sitä henkilökohtaisten asioiden utelua ei vaan jaksanut. Kylän juorutoimisto jossa haukuttiin kaikki ja keksittiin valheita. Helppo leikata itse kunnon saksilla. Ei mitään järkeä maksaa noille tunareille.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/140 |
25.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikö tuo ole joka paikassa Helsingissä, usein yli 250€ ja kalleimmillaan 300€

Ei ole todellista! 105 euroa leikkaus ja väri puolipitkille ja sekin minusta kallis. Ilmankos Helsingissä asuva tuttava kertoi käyvänsä pelkästään täällä kampaajalla kun mökillä käyvät. En ajatellu että hintaero voisi noin valtava olla vaikkei oma kampaaja edes niitä edullisimpia mitä löytyy kaupungista. 

Itsekin vietän yleensä puolet vuodesta maaseudulla ja käyn siellä sekä parturi-kampaajalla että yksityisellä hammaslääkärillä. Hinnat roposia Helsinkiin verrattuna.

Vierailija
64/140 |
25.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pari kertaa vuodessa käyn. Yleensä kesällä otan raidat ja talvella kerran käyn leikkauttamassa. Se riittää. Lisäksi voi käydä opiskelijoilla joka on paljon halvempaa ja opettaja tarkistaa työn jäljen.

Vierailija
65/140 |
25.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hintojen nousu ymmärrettävää sillä kaikkihan se on heilläkin kallistunut. Vuokrat, sähkö, aineet jne. Lisäksi myös he haluavat hieman enemmän palkkaa kuin aiemmin kuten aivan kaikki muutkin. Palkalla kun on maksettava eläminen joka kallistunut kovaan tahtiin aivan kuten kaikilla muillakin. Oma kampaaja ei ole nostanut hintoja kuin muutaman euron joten käyn edelleen kuuden viikon välein värjäyksessä ja leikkauksessa. Usein pelkkä tyviväri joka halvempi. Jos hinnat kallistuu niin pidempi käyntiväli mutta kotona en ala värjäilemään. Monesta muusta voin tinkiä mutten tästä etenkin kun hintataso vielä siedettävä. 

Vierailija
66/140 |
25.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noista saksista. Hankintahinta ammattilaissaksilla on toki eri kuin Tokmannin versioilla, mutta jossei ole juuri niitä saksiaan hankkinut, ei niiden käyttöä voi mielestäni leipoa hintaan älyttömästi. Sakset, veitset ym. eivät ole mikään kertakäyttötuote vaan ne teroitetaan ja huolletaan vuosi toisensa perään.

Vierailija
67/140 |
25.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mammulit voi jatkossakin ostaa sen sähäkän punaisen hiusvärin lähimmästä alepasta samalla kun ostaa kaljat ja tupakat. Ei tarvitse täällä kauhistella hintoja.

Mulla on musta pitkä tukka. Tupakka ja alkoholi jää kauppaan. Täällä on s-market ja k-supermarket.

Vierailija
68/140 |
25.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maksoin jo kolmisen vuotta sitten 170€ leikkaus ja kaksi väriä pikkukaupungissa. Oli ja on edelleen kyllä hyvä kampaaja ja nopea.

Vierailija
69/140 |
25.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei parturissa käynti ole ilmaista miehilläkään, Halpaparturi M-room, in vuosimaksu on vain 750 euroa, mutta siinä on omat rajoitukset nykyisin, pitäs kysyy äijältä tarkemmin, tuon hinnan kuulin kun tilioteessa oli parturi 750, aloin kysellä ja siitä tiiän hinnan.

Vierailija
70/140 |
25.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä olen tyytyväisenä leikannut omat hiukseni viimeiset 7 vuotta. Se on ollut hyvä valinta.

Minäkin lopetin kampaajakäynnit kun ei koskaan saanut sitä mitä pyysin, aina kynittiin liian lyhyeksi. Ja sitä henkilökohtaisten asioiden utelua ei vaan jaksanut. Kylän juorutoimisto jossa haukuttiin kaikki ja keksittiin valheita. Helppo leikata itse kunnon saksilla. Ei mitään järkeä maksaa noille tunareille.

Minä kerron mitä haluan ja sen jälkeen vastailen korkeintaan yksisanaisesesti kysymyksiin kaivettuani kirjan esiin. Eihän siinä värjäyksen ja leikkauksen aikana koko ajan niin pysty lukemaan mutta hyvä tekosyy olla kuuntelematta. 

Vierailija
71/140 |
25.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei parturissa käynti ole ilmaista miehilläkään, Halpaparturi M-room, in vuosimaksu on vain 750 euroa, mutta siinä on omat rajoitukset nykyisin, pitäs kysyy äijältä tarkemmin, tuon hinnan kuulin kun tilioteessa oli parturi 750, aloin kysellä ja siitä tiiän hinnan.

En sanoisi tuota edes halvaksi partuksi. Jos käyn 3 viikon välein, tulee käyntejä vuodessa noin 18 ja hintaa yhdelle käynnille yli neljäkymppiä. Elleivät parturihinnat ole sitten yleisesti tuplaantuneet parissa vuodessa.

Vierailija
72/140 |
25.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikö tuo ole joka paikassa Helsingissä, usein yli 250€ ja kalleimmillaan 300€

Ei ole todellista! 105 euroa leikkaus ja väri puolipitkille ja sekin minusta kallis. Ilmankos Helsingissä asuva tuttava kertoi käyvänsä pelkästään täällä kampaajalla kun mökillä käyvät. En ajatellu että hintaero voisi noin valtava olla vaikkei oma kampaaja edes niitä edullisimpia mitä löytyy kaupungista. 

Mikäs siinä jos on mökki ja auto.

Vierailija
73/140 |
25.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En sanoisi tuota edes halvaksi partuksi. Jos käyn 3 viikon välein, tulee käyntejä vuodessa noin 18 ja hintaa yhdelle käynnille yli neljäkymppiä. Elleivät parturihinnat ole sitten yleisesti tuplaantuneet parissa vuodessa.

Tuolla 750 eurolla saa 25 käyntikertaa vuodessa plus jotain lahjoja ja muita jäsenetuja. Hintaa yhdelle käynnille siis 30 euroa. Toki voi valita muunkin kanta-asiakkuuden kuin sen kalleimman vaihtoehdon mikä tuo on. Silloin käyntikertoja vähemmän ja kokonaishinta edullisempi. 

Vierailija
74/140 |
25.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuolla 750 eurolla saa 25 käyntikertaa vuodessa plus jotain lahjoja ja muita jäsenetuja. Hintaa yhdelle käynnille siis 30 euroa. Toki voi valita muunkin kanta-asiakkuuden kuin sen kalleimman vaihtoehdon mikä tuo on. Silloin käyntikertoja vähemmän ja kokonaishinta edullisempi. 

No mä vähän arvelinkin että itse kauppias se täällä mainostaa, saa olla joku miesmalli melkein jos jaksaa noin tiuhaan ravata parturissa.

Vierailija
75/140 |
25.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä minä leikkaan miehen ja teinien hiukset.

Mies tai teinitytär leikkaa minun.

Lopetin kampaajalla käymisen, kun tajusin, että yhtä hyvin ne saa itse leikattua, kun on pitkä suora tukka. Siihen jotenkin oli vaan vaikeaa hypätä. Nyt näin on tehty jo vuosia.

Vierailija
76/140 |
25.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kyllä aika hintavaa, 160€ vähintään menee aina jos pitkät hiukset värjää ja leikkaa. Olen kyllä saksinut kuivia latvoja välillä itse, ja toki väriksi hyvä ottaa sellainen joka haalistuu nätisti pois ja jota voi sävytteillä ylläpitää. Jos haluaisi radikaalimpaa muutosta, pitäisi vähintään 2kk välein käydä kampaajalla juurikasvun takia, eli vuodessa menisi n. 1000€ kampaajakäynteihin. Ei vain raaski usein maksaa vaikka olisikin varaa, tässä tulee vastaan aina se ajatus, että onko käynti 180€ arvoinen?

Vierailija
77/140 |
25.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse kävin juuri laittamassa raidat ja leikattiin samalla. 200euroa. Onhan se kallista,ja tämä ei edes ole kalleimmasta päästä oleva paikka. Käyn kampaajalla harvoin, joten maksan kyllä mukisematta tuon summan. Muutamia vuosia sitten sama käsittely n 120 euroa. Voi toki laskea paljonko kampaajalle itselleen jää käteen tuosta summasta...ei ihan hirveästi. Hiukseni ovat puolipitkät ja kampaaja teki töitä kuitenkin kolme tuntia.

Älä viitsi. Minulla lyhyt pixie, ei katsos oikeen riitä, että käy 2 kertaa vuodessa kampaajalla. Väri ja leikkaus todella täsmällisin väliajoin, monta hiton kertaa vuodessa. Tasapitkät hiukset, ihan sama, vetäise ponnarille, pixie ei pysty. Ja kyllä, olen kaikkien niiden kanssa samaa mieltä, jotka sanovat, että kampaamo hinnat on törkeät, kyllä ovat.

Vierailija
78/140 |
25.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pari kertaa vuodessa käyn. Yleensä kesällä otan raidat ja talvella kerran käyn leikkauttamassa. Se riittää. Lisäksi voi käydä opiskelijoilla joka on paljon halvempaa ja opettaja tarkistaa työn jäljen.

En kyllä toiste tuota virhettä tee, kerran kävin ja oli kyllä rahan haaskausta, sama tai parempi lopputulos olisi tullut markettiväreillä.

Vierailija
79/140 |
25.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En tajua miksi naiset haluavat maksaa tämmöisestä. Koneajo 15 euroa ja kerran kuussa niin pysyy siistinä. Eikä rasita lompakkoa.

Ostin 20 euron koneen ja ajelen itse. Helppoo kun heinänteko. 

Saat kaljun fiksattua, ei muuta. Minulla on MALLIIN leikatut hiukset. Kalju ei kiillä.

Vierailija
80/140 |
25.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Värjäämisen kampaajalla lopetin, koska lopputulos ei koskaan ollut todella hyvä. Rahaa kyllä palaa, mutta kampaaja ei ole kovin taitava värjääjä.

Kun itse saan markettiväreillä samanlaisen tuloksen, niin en tietenkään kanna rahojani kampaamoon.

Eri asia sitten on, jos sattuu löytämään kampaajan, jolla värjääminen on hyvin hallussa ja jolla on ideoita ja näkemystä siitä, minkälainen väri asiakkaalle sopii.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi kaksi