Minua kuormittaa, jos joku puhuu koko ajan. Teillä samaa?
Kommentit (38)
Todellakin. Erittäin rasittavaa. Tekisi mieli joko alkaa kirkua tai sitten rynnätä pois.
Kyllä. Tyhjät tynnyrit kumisevat yleensä eniten. Rasittavaa.
Kyllä. Tästä syystä en käy erään työkaverin kanssa koskaan syömässä. Puhetta tulee aivan tauotta, en tajua miten saa edes syötyä.
Jos joku puhuu koko ajan niin tekisi mieli läimäyttää kämmenellä poskelle.
Rasittavaa ja hyvin yleistä vallankäyttöä, syödä happi ilmasta ja viedä tila muilta.
Kyllä! Nykyään säästän voimia ja sanon suoraan jos jonkun jutut väsyttää. Olen siis ihan loppu ja pyörällä päästäni jos vaikka treffeillä toinen puhuu tunnin, kaksi, eikä yhtään aisti ilmapiiriä/pysty sekuntiakaan olemaan hiljaa.
Jaksan nykyään paljon paremmin kun tunnen itseni paremmin.
Kyllä näin on. Väsyn jatkuvasti äänessä olevan kuuntelemisesta. Koko ajan pitäisi huomio kiinnittää hänen juttuihinsa ja jos vähänkään herpaantuu, niin sitten juttu jauhetaan uudestaan.
Ei voi edes olla kuuntelevinaan ja antaa puhevirran soljua pois korvista.
Minä puhun kaiken aikaa stressaantuneena, eli hankalien ihmisten seurassa. Yritän vältellä toki.
Pysykää te autistivajakit kotona vaan tai laitoksissa.
Minua kuormittaa, jos joku keskeyttää tekemiseni.
Joo, välillä tuntuu kun ois jonkun tsunamin alle jäänyt kun oikein kunnon energisen pälisijän kanssa on sosialisoinut. Yhtä työkaveria välttelen juuri tuosta syystä nykyään, ihan kiva ihminen ja fiksukin mutta en vaan jaksa sitä loputonta puhetulvaa! Ei osaa hillitä itseään yhtään sen suhteen.
Joo, ei ole kiva kuunnella tauotonta monologia esimerkiksi töissä. Tulee nopeasti asiaa jonnekin muualle, jos vain voi poistua.
Kyllä, mutta voi olla kuuntelematta. Yleensä ne puhuvat puutaheinää mitä ei tarvi niin tarkkaan kuunnella. Kovaääniset on hirveimpiä. Niitä on lähdettävä karkuun.
Vierailija kirjoitti:
Äänet teidån mt-ongelmaisten akkojen päässä puhuu 😆
T. Moniongelmainen multipeukuttelija🧡
Välttelen ihmisiä. Olen onnistunut melko hyvin. Puhun vähän, mutta asiaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minua kuormittaa, jos joku keskeyttää tekemiseni.
YHYY KUORMITTAA YHYY YHYY😫😭
Itke siellä kuvittelemiasi tuntemuksiasi.
Sulla on samat jutut viikosta toiseen.
Taas todiste ettå vammaiset kuuluvat laitoksiin, ei työelämään.
Kyllä muakin rasauttelee varsinkin jos se puhe on sellaista paniikkipuhetta ettei vaan olisi hiljaista.
Vierailija kirjoitti:
Taas todiste ettå vammaiset kuuluvat laitoksiin, ei työelämään.
Tämä. Autistit on kollegoita from hell.
Kuka sulle puhuu? Eikö se usko kieltoa.