Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

No jo on kampaamopalveluiden hinnat nousseet!

Vierailija
25.01.2023 |

Ihan tolkuttomia on pyynnöt kyllä. Esim. väri ja leikkaus puolipitkillä hiuksilla yli 200€ alkaen eräässäkin paikassa. Wtf

Kommentit (140)

Vierailija
21/140 |
25.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Persaukiset ulisijat taas vauhdissa. Värjätkää ja leikatkaa itse jos olette pihejä ja matti on kukkarossa. Jättäkää tatuoinnit ottamatta ja siidukat ja röökit ostamatta niin ette ehkä ihan aina ole peeaa.

En juo, en polta. Kampaajani juo ja bilettää minunkin edestä. Näin tällä kertaa!

Vierailija
22/140 |
25.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt olisikin kiva kuulla vaihtoehtoja normi kampaamoille, missä hinnat nousseet pilviin. Ammattikoulujen kampaaja opiskelijat, onko kenelläkään kokemuksia?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/140 |
25.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Persaukiset ulisijat taas vauhdissa. Värjätkää ja leikatkaa itse jos olette pihejä ja matti on kukkarossa. Jättäkää tatuoinnit ottamatta ja siidukat ja röökit ostamatta niin ette ehkä ihan aina ole peeaa.

Saa kai sitä hinnoista keskustella. Tuollaiset hinnat ovat kampaamon tyhjäkäyntiä.

Vierailija
24/140 |
25.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En käy kampaamoissa, en ole käynyt vuosiin. Leikkaan itse.

Vierailija
25/140 |
25.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekin käyn aika hintavassa kampaamossa, mutta minulla on siihen varaa. Ja ilmeisesti hinta on ihan kohdillaan, sillä kyseisessä paikassa ajat menevät todella nopeasti.

En tajua teitä ainaisia valittajia. Jos kokee ettei halua maksaa hiustenleikkuusta saatikka värjäyksestä, niin voihan ne hoitaa itse tai jättää kokonaan tekemättä.

Vierailija
26/140 |
25.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Värjätkää itse. Esim. luonnonmuk. väreillä hiukset tulevat hyväkuntoisiksi ja kiiltäviksi. Itsellä luonnonkiharat hiukset ja luomuvärit sopivat hyvin, eikä tule kemikaalicocktailia päähän.

Vierailija
27/140 |
25.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nopea kirjoitti:

Nautin kun löysin kampaajan, joka tekee skarpin leikkauksen puolipitkille hiuksille 36-42e ja aikaa menee n. 30min. Jatkuvasta värjäyksestä olen siirtynyt kotona tehtävään kevyt sävyyn.

Kyllästyin kerta kaikkiaan pitkiin istumisiin kampaajilla, jossa yksinkertaista malliani pikkuhiljaa leikeltiin 1,5h ja värit päälle, usein 3h juttu ja hinta sen mukainen. Tottakai ajasta pitää veloittaa. Nyt käyn paljon useammin siistimässä leikkausta ja saatan extrana ottaa pikakampauksen n. 30e lisää, jos on menoja.

Nämä miesten parturit joissa tehdään nopeita leikkauksia voisi kopioida vastaaviin naisten partureihin. Nopeaa palvelua kohtuullisilla hinnoilla. Mieluusti samasta paikasta pikaisia kynsien lakkauksia ja kasvojoitoja/meikkejä kuin Thaimaassa. Käyttäisin ehdottomasti.

Ja tarkennan vielä, mihin edullinen hinta perustuu tässä kampaamossa. Hiuksia ei pestä, vaan pesen hiukset aamulla itse ja tulen puhtain hiuksin. Tähän ei mene aikaa eikä aineita kampaamossa. Toki voin varatessa ottaa mukaan myös pesun ja hieronnnan, hieman lisähintaa. Sijainti ei ole parhailla paikoilla tai kauppakeskuksessa, mutta paikalla, johon pääsee hyvin ja saa auton oven eteen halutessaan. Tykkään tästä konseptista, että voin valita haluaako vain sen leikkauksen nopeasti ja edullisesti. Vai lisäosuuksia lisäämällä hieman enemmän aikaa, työtä ja aineita, niistä maksaen tietysti. Kahvit/teet ym on tästä kampaamosta karsittu ja en niitä edes kaipaa.

Vierailija
28/140 |
25.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itsekin käyn aika hintavassa kampaamossa, mutta minulla on siihen varaa. Ja ilmeisesti hinta on ihan kohdillaan, sillä kyseisessä paikassa ajat menevät todella nopeasti.

En tajua teitä ainaisia valittajia. Jos kokee ettei halua maksaa hiustenleikkuusta saatikka värjäyksestä, niin voihan ne hoitaa itse tai jättää kokonaan tekemättä.

Niinpä. Tyhmä ei ole se, joka pyytää vaan..

Vierailija
29/140 |
25.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos ei ole maksukykyä tai maksuhalukkuutta, niin aina voi jättää menemättä.

Kaikki muutkin ovat nostaneet hintoja, hyvää hyvyyttäänkö kampaajien pitäisi teidän pehkoja leikata ja värjätä.

Ketkä ja mitkä palvelut ovat nousseet noin tolkuttomasti?

Varmaan helpompi kysyä että kuka ei ole nostanut hintoja?

Ei ihan niinkään. Jos ovat korottaneet, niin ei noin tolkuttomiin hintoihin. Väri ei maksa kuin pienen osan tuosta työstä ja normitasaus ei kauaa kestä. Juu, ei pelkoa, että maksaisin.

Toki siis ymmärrän, että katetta pitää jäädä, mutta haloo: kyse hiusten leikkaamisesta ja värjäämisestä.

Kampaamo on bisnes, haloo, voiton takia sitä hommaa tehdään. Ei se mitään hyväntekeväisyyttä ole.

Laittakaa itse kampaamo pystyyn ja leikatkaa ja värjätkää vaikka ilmaiseksi.

Vierailija
30/140 |
25.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nopea kirjoitti:

Nautin kun löysin kampaajan, joka tekee skarpin leikkauksen puolipitkille hiuksille 36-42e ja aikaa menee n. 30min. Jatkuvasta värjäyksestä olen siirtynyt kotona tehtävään kevyt sävyyn.

Kyllästyin kerta kaikkiaan pitkiin istumisiin kampaajilla, jossa yksinkertaista malliani pikkuhiljaa leikeltiin 1,5h ja värit päälle, usein 3h juttu ja hinta sen mukainen. Tottakai ajasta pitää veloittaa. Nyt käyn paljon useammin siistimässä leikkausta ja saatan extrana ottaa pikakampauksen n. 30e lisää, jos on menoja.

Nämä miesten parturit joissa tehdään nopeita leikkauksia voisi kopioida vastaaviin naisten partureihin. Nopeaa palvelua kohtuullisilla hinnoilla. Mieluusti samasta paikasta pikaisia kynsien lakkauksia ja kasvojoitoja/meikkejä kuin Thaimaassa. Käyttäisin ehdottomasti.

Ap ihnetteli hiusten värjäyksen hintaa. Hiusten leikkaus/tasoitus on siihen verrattuna halpaa. Itsevärjäämisessä on se on gelma, että hiusten väri on tasainen. Kampaaja tekee hiuksiin sävyeroja.

Vierailija
31/140 |
25.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelkkä leikkauskin on kallista. Pakko edes kerran vuodessa leikkauttaa tukka siistiksi ja huonot latvat pois.

Vierailija
32/140 |
25.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja silti on aivan tuurista kiinni mitä saa lopputulokseksi.

Sori vähän ot, mutta voisiko joku kampaaja kertoa opetetaanko teille mitään luonnonkiharan hiuksen käsittelystä?

Tähän haluaisin itsekin vastauksen. 👍

Oman kokemukseni mukaan luonnonkihara leikataan ihan eri tavalla kuin suora.

(En kyllä montaa kampaajaa tiedä, joka osaisi pehkoni kivasti leikata.)

Monesti kampaajalla leikkauksen jälkeen hiukset näyttää ihan ookoolta, mutta kotona yhden pesun jälkeen palaa se sama vanha tuttu "a-linja".

Hiusten energialeikkauksessa osataan ottaa huomioon luonnonkihara hius. 🤩

Vierailija
33/140 |
25.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nopea kirjoitti:

Nopea kirjoitti:

Ja tarkennan vielä, mihin edullinen hinta perustuu tässä kampaamossa. Hiuksia ei pestä, vaan pesen hiukset aamulla itse ja tulen puhtain hiuksin. Tähän ei mene aikaa eikä aineita kampaamossa. Toki voin varatessa ottaa mukaan myös pesun ja hieronnnan, hieman lisähintaa. Sijainti ei ole parhailla paikoilla tai kauppakeskuksessa, mutta paikalla, johon pääsee hyvin ja saa auton oven eteen halutessaan. Tykkään tästä konseptista, että voin valita haluaako vain sen leikkauksen nopeasti ja edullisesti. Vai lisäosuuksia lisäämällä hieman enemmän aikaa, työtä ja aineita, niistä maksaen tietysti. Kahvit/teet ym on tästä kampaamosta karsittu ja en niitä edes kaipaa.

Hiusten leikkaus on eri asia kuin värjääminen. Harvemmin leikkauksen yhteydessä automaattisesti hiuksia edes pestään.

Vierailija
34/140 |
25.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yli 100 euroa väri ja leikkaus. Olettais, että siihen sisältyisi jotain. Muka veden hinta noussut, ei ainakaan kotitalouksissa. Kiva vasn rosvota asiakasta.

Miten ne sinua rosvoaa? On ihan vapaaehtoista käydä kampaajalla.

Vierailija
35/140 |
25.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työn hinta on 60€ tunti ja tarvikkeet päälle. Se on sama kaikilla aloilla. Asiakas maksaa 200 eurosta veroja ja eläkemaksuja yli 100€.

Vierailija
36/140 |
25.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaikki muutkin ovat nostaneet hintoja, hyvää hyvyyttäänkö kampaajien pitäisi teidän pehkoja leikata ja värjätä.

Ei ihan niinkään. Jos ovat korottaneet, niin ei noin tolkuttomiin hintoihin. Väri ei maksa kuin pienen osan tuosta työstä ja normitasaus ei kauaa kestä. Juu, ei pelkoa, että maksaisin.

Toki siis ymmärrän, että katetta pitää jäädä, mutta haloo: kyse hiusten leikkaamisesta ja värjäämisestä.

Kampaamo on bisnes, haloo, voiton takia sitä hommaa tehdään. Ei se mitään hyväntekeväisyyttä ole.

Laittakaa itse kampaamo pystyyn ja leikatkaa ja värjätkää vaikka ilmaiseksi.

Noh noh, rauhoitupas. Ei kaikki kampaamot tuollaisia ahnehintoja pyydä. Mitenkähän ne pysyvät pystyssä? Joku tolkku sentään, mitä mistäkin maksaa.

Vierailija
37/140 |
25.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lopetin värjäämisen 10v. sitten. Pari kertaa vuodessa muutaman sentin leikkaus kampaajalla.

Vierailija
38/140 |
25.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö tuo ole joka paikassa Helsingissä, usein yli 250€ ja kalleimmillaan 300€

Ei ole todellista! 105 euroa leikkaus ja väri puolipitkille ja sekin minusta kallis. Ilmankos Helsingissä asuva tuttava kertoi käyvänsä pelkästään täällä kampaajalla kun mökillä käyvät. En ajatellu että hintaero voisi noin valtava olla vaikkei oma kampaaja edes niitä edullisimpia mitä löytyy kaupungista. 

Vierailija
39/140 |
25.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Espoo kirjoitti:

Pelkkä leikkauskin on kallista. Pakko edes kerran vuodessa leikkauttaa tukka siistiksi ja huonot latvat pois.

No eikä ole, ei edes Espoossa. Viimeksi maksoin 35€, ihan kohtuullinen hinta mielestäni.

Toain kitsaille kaikki on kallista.

Vierailija
40/140 |
25.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aineet ja välineet ovat kallistuneet, muut juoksevat kulut ovat nousseet, kampaajan oma ruokakorikin lähikaupassa on kallistunut eli yllättäen myös kampaamopalveluiden hinnat ovat nousseet.

Ne maksavat kenellä on varaa, jos asiakkaita ei ole tarpeeksi niin kampaaja laittaa sitten jossain kohtaa lapun luukullee ja siirtyy tienaamaan elantonsa jostain muualta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme kahdeksan