Normaalipainoinen laihduttaja, miten kestät nälkää?
Vinkkejä otetaan vastaan. Treenaan kovaa ja monta kertaa viikossa, joten mikään vähähiilarinen ei todellakaan ole vaihtoehto.
Kommentit (122)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yksi tärkeä juttu on älä osta kotiin mitään herkkuja tai edes liian hyvänmakuista ruokaa!
En minä ainakaan pysty olemaan syömättä jos pöydässä höyryää vastapaistettua pizzaa. Mutta jos vaihtoehtona on sietää nälkää tai syödä kaurapuuroa niin se on paljon helpompaa.
Suklaalevyt ja sipsipussit kaapissa on sietämättömiä houkutuksia. Mutta jos niitä ei ole helposti saatavilla niin kiusaus on paljon helpompi välttää. Eli ei mitään keksejä, karkkeja, jätskiä tai mitään muutakaan kotona! Vain ja ainoastaan "tylsää ruokaa" ja vielä parempi jos on pelkästään sellaista ruokaa mikä on pakko valmistaa ennen syömistä.
haluaisin sanoo tähän että en voi sanoa että tämä toimii mulle, liika rajoittaminen johtaa ainakin mulla ahmimiseen. Mulla on kaapissa karkkeja ja keksejä mitä nyt on sattunut ostettua tai jäämyt ylijämäksi joululta. Syön ehkä keksin pari päivässä sieltä kahvin kanssa ja laihtuminen sujuu. 50-100 kaloria ekstraaa ei tule tuhoamaan aktiivisesti liikkuvan laihdutuskuuria.
Aika monelle on tosi vaikeaa syödä vain yksi keksi. Sitä mennään hakemaan se yksi keksi sillä ajatuksella, mutta hetken päästä on jo toinen keksi kädessä ja sen jälkeen kolmas... Jos kynnyksenä olisi ensin mennä kaupasta ostamaan se keksipaketti niin voisi hyvinkin jäädä keksien syönti kokonaan.
Ehdoton ei tietenkään tarvitse olla tai jättää herkkuja kokonaan pois elämästään. Se on kuitenkin hyvin yksinkertaista, että mitä helpommin niitä herkkuja on saatavilla sitä helpompi niitä on ryhtyä napostelemaan. Pitää tehdä itselleen oikein toimiminen helpoksi ja väärin toimiminen vaikeaksi. Jos jääkaapissa on lihapiirakoita niin sitten sitä herkästi syö lihapiirakoita. Jos jääkaapissa on vain salaattiainekset niin sitten sitä tyytyy syömään salaattia vaikka vähän olisi tehnyt mieli lihapiirakkaa.
Henkilökohtaisesti mulle vaan toimii paremmin että herkkuja on aina saatavilla että kun keksiä tekee mieli, niin otan yhden ja sitten se mieliteko (henkilökohtaisesti) on ohi kunhan vaan keskityn sen jölkeen johonkin muuhun. Itselle ei sovi että käyn sitten tarkoituksella hakemassa herkkuja kun sitten menee helposti yli, kaikki on erilaisia
Lasken kaloreita, kävelen. Iltapalalle jätän 500 kcal, koska ei halua mennä nälkäisenä nukkumaan.