Menee hermo kelan kanssa.
Pakko valittaa taas kerran. Onko se jokin yristys säästää että lasketaan liian vähän tt-tukea? Viime vuoden puolelta asti kokoajan saa vähemmän. Mitä ne uutiset oli työttömien jonkin rahan korotuksesta? Onneksi en ihan pa mutta kaikki tietää miten ruuan hinta on noussut. Centtiä on pakko venyttää. Ehkä alan tinkimään hinnoista kaupoissa?
Työttömänä olisi aikaa neuvotella kauppiaan kanssa. Viimeisen myyntipäivän tuotteille 80 % alennus. Reilumpaa olisi jos kauppias vähän maksaisi kun vien pois pilalle meneviä tuotteita. Saa näitä muutkin käyttää jos haluaa. Joitakin saattaa kiinostaa onko se kaljan hinta kuinka kiinteä? Tai vaihdatko auton uuteen joka vuosi?
Kommentit (21)
Huomannut saman. Ei näy mitään korotuksia, päinvastoin. Saan vähemmän rahaa.
Vuokran jälkeen mulle jää 142€ En käytä päihteitä missään muodossa. Olen sairas työtön, mutten pääse eläkkeelle. Syön perunaa ja kaalia noin pääsääntöisesti. Mutta hei, mulla on katto pään päällä ja hanasta tulee lämmintä vettä.
Mene töihin niin et tarvitse enää tukea. Meiltä muilta menee hermo elättäessä työhalutonta loisijaa.
Vierailija kirjoitti:
Mene töihin niin et tarvitse enää tukea. Meiltä muilta menee hermo elättäessä työhalutonta loisijaa.
Siirretään teidän rahat erikseen ja otetaan jostain muualta ihmisille. Loppuu tuo ihmisten vainoaminen ja haukkuminen.
Vierailija kirjoitti:
Ehkä niinpäin että kelalla menee hermo , eikä syyttä.
Peruspäiväraha ja asumistuki ovat samat jatkuvasti. Tt-tuki vaihtelee vaikka mikään ei muutu tuloissa eikä menoissa. Ainakaan toivottavasti ei tule mitään ylimääräistä menoa. Sulla on oikea asenne kelalle töihin. Me kelalla lähdemme siitä että asiakas on aina väärässä. AINA.
Vierailija kirjoitti:
Menen heti kun joku palkkaa 51 vuotiaan. Meneekö samalla tavalla hermo halpatyöläisten käyttöön suomessa? Niiden sijaan voitaisi käyttää suomalaisia työttömiä mutku sitte pitäisi maksaa oikeaa palkkaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siirretään teidän rahat erikseen ja otetaan jostain muualta ihmisille. Loppuu tuo ihmisten vainoaminen ja haukkuminen.
Eikö olisi vain helpompi mennä töihin. Yleensä on tekosairas/työhaluton jos ei pääse työkyvyttömyyseläkkeelle. Työhaluttomat tosin uskoo vakuutuslääkärien salaliittoon ja oikeuttavat sillä loisimistaan.
Kirjoitin toisena. Olen sairas työtön. En laiska.
Kelan lääkäri ei päästä eläkkeelle. En luettele sen tarkemmin, mutta lihakset surkastuneet sairausen myötä. En pääse liikkumaan kuin kotona vaivalloisesti. Mulla on syöpä. Kaikesta voi ilmeisesti parantua takaisin tehdastyöhön, linjaston äärelle. Olen 60 vuotias. Yritin tehdä etänä töitä. Voimat ei riittäneet 50% työviikkoon.
Olen ollut sairaslomalla, mutta Kelan sairaslomakiintiö täynnä. Joten olen sairas työtön.
Vierailija kirjoitti:
Kelan lääkäri ei päästä eläkkeelle. En luettele sen tarkemmin, mutta lihakset surkastuneet sairausen myötä. En pääse liikkumaan kuin kotona vaivalloisesti. Mulla on syöpä. Kaikesta voi ilmeisesti parantua takaisin tehdastyöhön, linjaston äärelle. Olen 60 vuotias. Yritin tehdä etänä töitä. Voimat ei riittäneet 50% työviikkoon.
Olen ollut sairaslomalla, mutta Kelan sairaslomakiintiö täynnä. Joten olen sairas työtön.
No huh, huh.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö olisi vain helpompi mennä töihin. Yleensä on tekosairas/työhaluton jos ei pääse työkyvyttömyyseläkkeelle. Työhaluttomat tosin uskoo vakuutuslääkärien salaliittoon ja oikeuttavat sillä loisimistaan.
Noin vain mennään töihin kun hakemuksiin ei vastata ja kun vastataan niin ei palkata.
Vierailija kirjoitti:
Miksi et saa toimeentulotukea? Siitähän pitäisi jäädä vuokran jälkeen yli 500 euroa kuukaudessa.
En ymmärrä yhtä asiaa, jos ihminen on sairas niin miksi ei ole sairaslomalla tai sitten elääkkeellä?
Miksi miksi vain aina minä. Kitinää koko palsta täynnä!
Vierailija kirjoitti:
Huomannut saman. Ei näy mitään korotuksia, päinvastoin. Saan vähemmän rahaa.
Vuokran jälkeen mulle jää 142€ En käytä päihteitä missään muodossa. Olen sairas työtön, mutten pääse eläkkeelle. Syön perunaa ja kaalia noin pääsääntöisesti. Mutta hei, mulla on katto pään päällä ja hanasta tulee lämmintä vettä.
Eli liian kallis vuokra?
Vierailija kirjoitti:
En ymmärrä yhtä asiaa, jos ihminen on sairas niin miksi ei ole sairaslomalla tai sitten elääkkeellä?
On varmaan hakenut eläkettä, mutta ei ole myönnetty. Sairauspäivät ovat jo käytetty. Tämä on todellisuutta Suomessa.
Vierailija kirjoitti:
Voi se sattua sinunkin kohdalle.
Karma is a bitch.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Karma is a bitch.
Ei osu kun olen eläkkeellä jo! :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Karma is a bitch.Ei osu kun olen eläkkeellä jo! :D
Mitä vaan voi sattua. Uskon karmaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Peruspäiväraha ja asumistuki ovat samat jatkuvasti. Tt-tuki vaihtelee vaikka mikään ei muutu tuloissa eikä menoissa. Ainakaan toivottavasti ei tule mitään ylimääräistä menoa. Sulla on oikea asenne kelalle töihin. Me kelalla lähdemme siitä että asiakas on aina väärässä. AINA.
Jos yhtään lohduttaa, sama koskee vammais- ja omaishoidon tukia. Riippuu ihan, kuka Viivi23vee niitä milloinkin laskee. Millä jalalla Viivi on herännyt ja tuliko Viivin poikkis yöksi kotiin.