Vuonna 2007 syntyneet tytöt (ja sitä nuoremmat) joutunevat kutsuntoihin
Eli vuodesta 2025 alkaen
Kommentit (355)
Se on poikien koulu. Tuskin pakkoa tulee, mutta naiset pärjää armeijassa, koska siellä pärjää pienet, laihat lihaksettomat pojatkin. 😂😂😂😂👍
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan mielenkiinnosta kysyn, kuka hoitaa lapset, jos molemmat vanhemmat ovat rintamalla? Sotimaanhan kutsutaan kaikki asepalveluksen käyneet.
Minusta toisen vanhemman pitäisi pitää huolta lapsista.
Nimenomaan ei kutsuta. Tuskin kutsuttas ees paljoa yli nelikymppisiä
Mikä järki sitten kouluttaa? Kyllä ne kuule kaikki kutsutaan.
Siksi koska ne on ollu reservissä käytettävissä 20-25-vuotiaana.
Ku mobilisoidaan kaikki reserviläiset 35 ikävuoteen asti siitä saadaan jo 200.000 sotilasta joka Ukrainallaki on nyt mobilisoituna. Ja se riittää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli jatkossa vain ne inttiin kelpaamattomat luuserit lisääntyy? Vai meinasko nämä, että ne vahvimmat ja kyvykkäimmät naiset ei saa tienata rahaa ollenkaan, kun työelämästä oltava pois sekä intit että perhevapaat?
Ja kysymys on siis ihan aiheellinen, koska nykyään korkeakoulutettu nainen saa todennäköisemmin lapsen, kuin matalastikoulutettu. Korkeakoulutetuilla on elämänhallinta keskimäärin muutenkin parempi, että vapautusta intistä tuskin tulee.
Eli
- intti 1v
- korkeakoulutus 5v
- perhevapaita parista muksusta yht. n. 2v
Millä rahalla se nainen elää, kun tunnetusti miehen pussille ei ole Suomessa asia?
Se nainen voi kuvitella, että perhevapaiden ja koulutuksen välissä kun ehti jonkun vuoden tehdä pätkäduunia, niin sitten 35+ pääsee sujuvasti hyviin hommiin työelämään. Eiku, hetkinen.
Eli parhaat naiset tuomitaan kituuttamaan pienillä palkoilla vielä pahemmin kuin tähän asti.
Hirveä ulina, kun yritetään tehdä edes pientä parannusta tasa-arvoon Suomessa. Miehille tämä on ollut arkea aina.
Miehet on ihan vapaita sitten pitämään puolet perhevapaista. Mutta kuinkas ollakaan, kun pitävät niistä ihan pienenpienen murto-osan. Intti pitää kyllä jakaa puoliksi, mutta mitään, mikä menisi toiseen suuntaan, ei tarvitse.
Vierailija kirjoitti:
Mä luulen, että oma herkkä tyttöni ei varmasti tee lapsia, jos joutuu leikkimään sotaa. tulee liian lähelle maailman pahuus ja raakuus. Muutenkin miettii jo elämän suuria kysymyksiä. Samoin olisi käynyt itselleni. Todennäköisesti olisin armeijassa ampunut itseni tai jonkun kusipään.
Uli uli. Naisista ei ole mihinkään. Onneksi miehet eivät ole tuollaisia sekopäitä.
Vierailija kirjoitti:
Se on poikien koulu. Tuskin pakkoa tulee, mutta naiset pärjää armeijassa, koska siellä pärjää pienet, laihat lihaksettomat pojatkin. 😂😂😂😂👍
Juurihan tuossa joku nainen kirjoitti miten ei kestäisi ja olisi varmasti ampunut itsensä tai jonkun toisen, jos olisi armeijaan joutunut.
Vierailija kirjoitti:
Mä luulen, että oma herkkä tyttöni ei varmasti tee lapsia, jos joutuu leikkimään sotaa. tulee liian lähelle maailman pahuus ja raakuus. Muutenkin miettii jo elämän suuria kysymyksiä. Samoin olisi käynyt itselleni. Todennäköisesti olisin armeijassa ampunut itseni tai jonkun kusipään.
Mee hoitoon. Ja anna lapses huostaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Uli uli. Naisista ei ole mihinkään. Onneksi miehet eivät ole tuollaisia sekopäitä.
Kyllä minä tiedän tuollaisia miehiä, joiden mielenterveys ei ole kestänyt armeijaa. Ovat saaneet vapautuksen sitten, ja ihan tavallisia miehiä ovat. Eivät edes mitään syrjäytyneitä, sinkkuja, lapsettomia tms.
Naiset on empaattisempia. Itse en pysty tappamaan edes hiiriä. Pyydystän ne elävänä loukkuun ja kuskaan takaisin metsään.
En minä missään sodassa pärjäisi kuin korkeintaan haavoittuneita hoivaamassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä niistä aika moni on. Sen takiahan niitä naisia sinne inttiin tarvitaan paikkaamaan.
Vierailija kirjoitti:
Naiset on empaattisempia. Itse en pysty tappamaan edes hiiriä. Pyydystän ne elävänä loukkuun ja kuskaan takaisin metsään.
En minä missään sodassa pärjäisi kuin korkeintaan haavoittuneita hoivaamassa.
Ei tykistössä nää vihollista koskaan.
Kranaatinheitinkomppaniakaan ei oo 3 kilsaa lähempänä vihollista.
Lääkintäon sen sijaan ihan kosketuksissa viholliseen.
No sitten pitää muuttaa noita armeijan vaatimuksia radikaalisti. Minä en ainakaan hentorakenteisena 50 kiloisena naisena olisi pystynyt mitään 30 kilon pakkauksia kantelemaan, saatikka nyt jos kutsuttaisiin kertausharjoituksiin, vaikka hyvässä fyysisessä kunnossa olenkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli jatkossa vain ne inttiin kelpaamattomat luuserit lisääntyy? Vai meinasko nämä, että ne vahvimmat ja kyvykkäimmät naiset ei saa tienata rahaa ollenkaan, kun työelämästä oltava pois sekä intit että perhevapaat?
Ja kysymys on siis ihan aiheellinen, koska nykyään korkeakoulutettu nainen saa todennäköisemmin lapsen, kuin matalastikoulutettu. Korkeakoulutetuilla on elämänhallinta keskimäärin muutenkin parempi, että vapautusta intistä tuskin tulee.
Eli
- intti 1v
- korkeakoulutus 5v
Millä rahalla se nainen elää, kun tunnetusti miehen pussille ei ole Suomessa asia?
Siis täh? Eikö lapsia saa just enemmän ne, jotka vain tehtailee niitä ja elää tuilla 🧐?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli
- intti 1v
- korkeakoulutus 5v
Se nainen voi kuvitella, että perhevapaiden ja koulutuksen välissä kun ehti jonkun vuoden tehdä pätkäduunia, niin sitten 35+ pääsee sujuvasti hyviin hommiin työelämään. Eiku, hetkinen.
Eli parhaat naiset tuomitaan kituuttamaan pienillä palkoilla vielä pahemmin kuin tähän asti.
Hirveä ulina, kun yritetään tehdä edes pientä parannusta tasa-arvoon Suomessa. Miehille tämä on ollut arkea aina.
Miehet on ihan vapaita sitten pitämään puolet perhevapaista. Mutta kuinkas ollakaan, kun pitävät niistä ihan pienenpienen murto-osan. Intti pitää kyllä jakaa puoliksi, mutta mitään, mikä menisi toiseen suuntaan, ei tarvitse.
Miehille pakollinen lastenhoitoaika jos naisilla pakollinen armeija, vapaaehtoisuus on sitten eri asia
Oikein. Tasa-arvoa tämäkin. Poika pääsi kuukausi sitten siviiliin. Oli hänen 19-vuotiaan elämänsä parasta aikaa, kuulemma.
Tekee hyvää kaikille nuorille sukupuoleen katsomatta. Tehtäviä on joka lähtöön ja maanpuolus tarvitsee reserviä. 879
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli
- intti 1v
- korkeakoulutus 5v
Siis täh? Eikö lapsia saa just enemmän ne, jotka vain tehtailee niitä ja elää tuilla 🧐?
Elät jotain aikaa ennen Jeesusta. Nykyään lapsia saavat vain rikkaat, koska heillä on varaa ostaa lapsilleen ruokaa ja maksaa sähköt jääkaappiin.
Vierailija kirjoitti:
Ja sitten syntyvyys laskee entisestään, koska nytkään ei ole varaa lapsiin niin entä vielä yhden tulottoman vuoden jälkeen..
Varsinkin, kun miehiin ei lasten elatuksessa voi luottaa ollenkaan, vaan naisen täytyy aina laskea siten, että pärjää lapsen kanssa yksinkin.
Vierailija kirjoitti:
Ihan mielenkiinnosta kysyn, kuka hoitaa lapset, jos molemmat vanhemmat ovat rintamalla? Sotimaanhan kutsutaan kaikki asepalveluksen käyneet.
Minusta toisen vanhemman pitäisi pitää huolta lapsista.
Muksuja tulee meille vähenevään tahtiin.
Sinne ei pitäisi pakottaa ketään sukupuolesta riippumatta. Pelkkää valtion rahojen ja resurssien tuhlaamista. Olen itse tietysti yli-ikäinen, mutten olisi mennyt mistään hinnasta armeijaan näin naisena. Isoin syy on tietysti se ettei kiinnosta, toinen se etten kannata aseellisia konflikteja. Ymmärrän täysin miehiäkin jotka haluavat skipata tuon hinnalla millä hyvänsä.
Vierailija kirjoitti:
No sitten pitää muuttaa noita armeijan vaatimuksia radikaalisti. Minä en ainakaan hentorakenteisena 50 kiloisena naisena olisi pystynyt mitään 30 kilon pakkauksia kantelemaan, saatikka nyt jos kutsuttaisiin kertausharjoituksiin, vaikka hyvässä fyysisessä kunnossa olenkin.
Ei kaikki miehetkään siellä oo mitään bodareita.
Meiän aikana siellä oli yks poika joka paino varmaan 35kg ja oli 160cm pitkä. Sanottiin että se on pakkasen raiskaama pulkan naru.
Ja seki kävi iha normaalisti 6kk miehistössä intin.
careful not to fall for it 🎣