Onko väärin jos estän miestä näkemästä naispuolisia kavereitaan?
Niillähän on saattanut joskus olla vaikka jotain juttua. Mistä minä tiedän. Parempi olisi olla ottamatta riskiä mutta onko se epäreilua?
Kommentit (255)
Voi jestas näitä mielipiteitä.
Omalta osaltani voi sanoa että ollaan mun nuoruusaikaisen kihlatun kanssa tosi läheiset kaverit, ja jos nyxä haluaisi kieltää mua häntä tapaamasta niin olisin aika surullinen ja vaikuttaisi nykyiseen suhteeseen. Ovat kyllä keskenäänkin kavereita mikä on hyvä juttu.
Eikä meistä kumpikaan "kiellä" tapaamasta kavereita, ihan hullu ajatus.
Ennemmin tai myöhemmin joku niistä vie sun miehen mennessään.
Ja sitten ei niitä naiskavereita enää miehellä ookkaan.
Näin se menee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä väliä sillä on onko joskus ollut säpinää? Sehän kertoo vain, että haluja on päästy toteuttamaan eikä niistä tullut sen enempää. Pöljintä olla eksistä mustasukkainen, ne on ne joista matka jatkui.
Eikä se mies kaverisuhdetta pettämiseen tarvitse jos sen haluaisi tehdä, naisia on maailma täynnä. Itse en alkaisi siihenkään, jos toisen normaaleihin ihmissuhteisiin aletaan puuttua niin se on ero silloin.
Seuraavaksi äiti on liian jotain ja yhteydet pitää katkaista, sitten paras ystävä yllyttää ei sellaista voi nähdä, jne uusia kierroksia, kunnes jäljellä on vain Yksi ja Ainoa ihana ei-yhtään-ahdistava Rakkaus.
Suurin osa pettäjätarinoista lähtee kyllä ihan siitä, että se pettäjä on ollut yhteydessä kaveriin, työkaveriin tai eksään. Kannattaa avata vähän silmiä ja lukea aiheesta.
Pettäminen harvoin itseasiassa tapahtuu jonkun randomin kanssa ja on huomattavasti yleisempää, että se tapahtuu jonkun lähipiirissä olevan henkilön kanssa, jonka kanssa on jatkuvasti yhteydessä.
Ei jessus sulla on oltava raskas elämä ja puolisollasi samoin! Luotat yhtä paljon omaan rakkaimpaasi kuin johonkin naistenlehden tilastojamppaan. Mitä ihmettä tuollaisesta suhteesta saa?? Vuokran puoliksi?
En minä sellaisen miehen kanssa seurustelisi, johon en luottaisi. Parisuhteessa sovitaan yhteiset säännöt, jos ne ei sovi kummallekkin niin sitten ei seurustella.
Vierailija kirjoitti:
Mies ja nainen eivät o
saa olla vaan kavereita. Piste.
Osaavat kyllä. Piste.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mies ja nainen eivät o
saa olla vaan kavereita. Piste.Osaavat kyllä. Piste.
Osaavat panna.
Luotettava nainen, pitää housunsa jalassa vaikka umpitunnellissa olisi, SAMAN tekee mies haluatteko tietää kuinka moni lopulta pystyy tähän tilastollisesti (parempi kun ette tiedä, avioehtoon tulisi hyvin nopeasti kännisääntö). Juominen on toiminut tekosyynä jo siitä lähtien kun viina tulla tupsahti ihmisten estoja viemään, mutta mikä perkele ajaa naisen tai miehen pettämään puolisoaan.
Siihen on yksi vastaus, nainen tai mies ei kykene sitoutumaan se on fakta.
Enpä arvannut, kun tämän provon toisella kädellä kirjoittelin, että palstalla kirjoittaa oikeasti näin mielisairasta väkeä.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Näin se menee.
Näin minäkin ajattelen
Teet väärin ja mies tekee väärin jos suostuu tuohon.
Eroamalla ja ottamalla miehen joka ei ole pelimies tai epäilyttävä. Jos mies taas on uskollinen ja on liian laaja kaveripiiri, ehkei sovi sinulle. Onko naisissa joitakin jotka häiritsevät eniten, ettei tuo suhteeseen hyvää energiaa. Jos se olisi platonista kaikilla, ehkei ongelmaa olisi, nyt ei tiedä.
Vierailija kirjoitti:
Luotettava nainen, pitää housunsa jalassa vaikka umpitunnellissa olisi, SAMAN tekee mies haluatteko tietää kuinka moni lopulta pystyy tähän tilastollisesti (parempi kun ette tiedä, avioehtoon tulisi hyvin nopeasti kännisääntö). Juominen on toiminut tekosyynä jo siitä lähtien kun viina tulla tupsahti ihmisten estoja viemään, mutta mikä perkele ajaa naisen tai miehen pettämään puolisoaan.
Siihen on yksi vastaus, nainen tai mies ei kykene sitoutumaan se on fakta.
"kavereiden kanssa vähän bilettää"
nais"kavereiden"
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse kertoisin ihan suoraan miten itse näen parisuhteen ja kaverit siinä vierellä.
Eli itselläni on käytäntö, että jos on henkilöitä joiden kanssa on sekstailtu fyysisesti tai netissä, tai seurusteltu niin niiden kanssa ei olla enää aktiivisesti yhteyksissä jos ei ollenkaan. Jos mies ei tähän suostu, niin ei sitten olla enää parisuhteessa.
Tyhmänä nuorena ajattelin, etten voi "kontrolloida" kumppaniani ja pitää antaa hänen keskustella kaikkien niidenkin kanssa ja pitää yhteyttä ,jota on pannu ja joiden kanssa on seurustellut. No hänhän pani ja sekstaili niitä mun selkäni takana.
Sen jälkeen päätin, että pidän kiinni näistä säännöistä ja etsin sellaisen kumppanin, jolla samanlainen ajattelutapa.
Eli jos yksi on kerran ollut kusipää, niin kaikki muutkin ovat?
Mitä itse olen todistanut niin näyttää tuo olevan aika yleinen käytäntö.
Ja jos olet parisuhteessa, niin miksi sun pitää entisten panokavereitten kanssa pitää yhteyttä?
Minulla ainakin on yksi hyvä miespuolinen kaveri, jonka kanssa olen pannut 16-vuotiaana kännissä. Nykyään ollaan kolmekymppisiä ja kumpikin naimisissa. Ja nähdään silloin tällöin, myös puolisoiden kanssa.
Ok? Ja minä tiedän valtavan paljon henkilöitä, jotka päätyivät pettämään nykyistä kumppania eksän kanssa. Redditissä on ihan oma osio petetyille, jossa suurin osa kertoo tarinoita, jossa kumppani petti kumppanin kaverin/entisen panon/eksän/työkaverin kanssa. Näitä tarinoita on tuhansia.
Toivon ihan oikeasti ettei sua koskaan petetä niin pahasti kuin esim itseäni on petetty, koska se on oikeasti traumatisoivaa. Mutta turha alkaa täällä haukkumaan ihmisiä kontrolloiviksi, jos he eivät halua ottaa samaa riskiä uuden kumppanin kanssa.
Ja minä tiedän ihan oikeasta elämästä useita parisuhteita jotka päättyivät, kun toinen ei enää jaksanut noudattaa traumatisoituneen puolison oikkuja, kun tilanne ei puhelimien näytöillä, kavereiden jättämisillä, kotiintuloaikojen noudattamisilla jne millään tavoin muuttunut paremmaksi.
Jos kokee jatkuvaa tarvetta kontrolloida toista, on syytä varata aika keskusteluapuun eikä pakottaa kumppania samaan traumaan mukaan. Luottamus vahvistuu luottamuksellisten tekojen kautta, ei vahtimalla.
Vierailija kirjoitti:
Teet väärin ja mies tekee väärin jos suostuu tuohon.
Terveisin
Naine joka himoitsee AP:n miestä
Kyllä ne varatut miehet on aina niitä halutuimpia!
Mies ei luotettava jos ei tuohon suostu
Vierailija kirjoitti:
On aivan normaalia rajoittaa kumppania. Parisuhde on terve jos rajoitetaan.
Yhteiset säännöt.
EI MUITA NAISIA
.
Siinä seksuaalista kitkaa
Mieskaverit riittää hyvin.
Nainen on naiselle susi.
.
Ei varmasti tue sun ajatuksia, ne naiset!!!
tämä
Vierailija kirjoitti:
Eroamalla ja ottamalla miehen joka ei ole pelimies tai epäilyttävä. Jos mies taas on uskollinen ja on liian laaja kaveripiiri, ehkei sovi sinulle. Onko naisissa joitakin jotka häiritsevät eniten, ettei tuo suhteeseen hyvää energiaa. Jos se olisi platonista kaikilla, ehkei ongelmaa olisi, nyt ei tiedä.
Voisitko kertoa millä tavalla näkee pelimiehen ja luotettavan miehen eron?
Minä seurustelin hintelän nörttimiehen kanssa joka vaikutti niin luotettavalta ja ihanalta. Petti selkäni takana koko ajan. Pettäminen kun nykyään on niin helppoa netissä jne.. Varsinkin, kun hänellä on kaverita jotka pettää.
Myös olen tavannut varattuja miesporukoita lapissa pikkujouluvietossa. Varattuja miehiä ja siellä panivat ja iskivät naisia, sitten lähtivät kotiin vaimojen ja tyttöystävien luokse.
Vierailija kirjoitti:
Enpä arvannut, kun tämän provon toisella kädellä kirjoittelin, että palstalla kirjoittaa oikeasti näin mielisairasta väkeä.
Ap
Yhdellä kädellä kirjoitit? Vau.
Vierailija kirjoitti:
Näin se menee.
Surullista, mutta totta
Niin mikäs siinä, vähän käytettyhän on aina parempi jopa parisuhteessa. Ja pitäähän kavereidenkin antaa nauttia sekä miehestä että naisesta.