Onko väärin jos estän miestä näkemästä naispuolisia kavereitaan?
Niillähän on saattanut joskus olla vaikka jotain juttua. Mistä minä tiedän. Parempi olisi olla ottamatta riskiä mutta onko se epäreilua?
Kommentit (255)
Meillä toimii hyvin, että ei kumpikaan enää nähty erisukupuolen kavereita.
Aina niissä seksuaalinen lataus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse kertoisin ihan suoraan miten itse näen parisuhteen ja kaverit siinä vierellä.
Eli itselläni on käytäntö, että jos on henkilöitä joiden kanssa on sekstailtu fyysisesti tai netissä, tai seurusteltu niin niiden kanssa ei olla enää aktiivisesti yhteyksissä jos ei ollenkaan. Jos mies ei tähän suostu, niin ei sitten olla enää parisuhteessa.
Tyhmänä nuorena ajattelin, etten voi "kontrolloida" kumppaniani ja pitää antaa hänen keskustella kaikkien niidenkin kanssa ja pitää yhteyttä ,jota on pannu ja joiden kanssa on seurustellut. No hänhän pani ja sekstaili niitä mun selkäni takana.
Sen jälkeen päätin, että pidän kiinni näistä säännöistä ja etsin sellaisen kumppanin, jolla samanlainen ajattelutapa.
Eli jos yksi on kerran ollut kusipää, niin kaikki muutkin ovat?
Mitä itse olen todistanut niin näyttää tuo olevan aika yleinen käytäntö.
Ja jos olet parisuhteessa, niin miksi sun pitää entisten panokavereitten kanssa pitää yhteyttä?
Mitä väliä sillä on onko joskus ollut säpinää? Sehän kertoo vain, että haluja on päästy toteuttamaan eikä niistä tullut sen enempää. Pöljintä olla eksistä mustasukkainen, ne on ne joista matka jatkui.
Eikä se mies kaverisuhdetta pettämiseen tarvitse jos sen haluaisi tehdä, naisia on maailma täynnä. Itse en alkaisi siihenkään, jos toisen normaaleihin ihmissuhteisiin aletaan puuttua niin se on ero silloin.
Seuraavaksi äiti on liian jotain ja yhteydet pitää katkaista, sitten paras ystävä yllyttää ei sellaista voi nähdä, jne uusia kierroksia, kunnes jäljellä on vain Yksi ja Ainoa ihana ei-yhtään-ahdistava Rakkaus.
Vain idiootti suostuu tuollaiseen tai vaatii tuota. Minä haluan kumppanikseni aikuisen ihmisen, en tottelevaiseksi opetettua koiraa.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä ne kaveruussuhteet tiedetään.
Juuri nöin
Onko parempi kahlita mies sänkyyn vai patteriin? Patteria voi kolkutella ikävästi ja häiriintyneet naapurit voi vaikka soittaa poliisin. 🤣
Vierailija kirjoitti:
Mies ja nainen eivät osaa olla vaan kavereita. Piste.
Tämä
Totta joka sana
Aina niissä seksuaalinen lataus vahvasti mukana, kun näkee nais"kavereita."
Jos uskollisuus EI perustu miehen omaan tahtoon, on uskollisuuden perustuminen jonkin toisen tahtoon plusmiinusnolla.
Antakaamme jokaisen itse päättää omasta uskollisuudestaan tai uskottomuudestaan, niin tiedämme, minkälaisia he ovat omalta luonteeltaan. Eikä silloinkaan tietenkään voi mennä täyteen takuuseen, koska elämä voi yllättää. Emme voi itse hallita kaikkea.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse kertoisin ihan suoraan miten itse näen parisuhteen ja kaverit siinä vierellä.
Eli itselläni on käytäntö, että jos on henkilöitä joiden kanssa on sekstailtu fyysisesti tai netissä, tai seurusteltu niin niiden kanssa ei olla enää aktiivisesti yhteyksissä jos ei ollenkaan. Jos mies ei tähän suostu, niin ei sitten olla enää parisuhteessa.
Tyhmänä nuorena ajattelin, etten voi "kontrolloida" kumppaniani ja pitää antaa hänen keskustella kaikkien niidenkin kanssa ja pitää yhteyttä ,jota on pannu ja joiden kanssa on seurustellut. No hänhän pani ja sekstaili niitä mun selkäni takana.
Sen jälkeen päätin, että pidän kiinni näistä säännöistä ja etsin sellaisen kumppanin, jolla samanlainen ajattelutapa.
Ja jos olet parisuhteessa, niin miksi sun pitää entisten panokavereitten kanssa pitää yhteyttä?
Minulla ainakin on yksi hyvä miespuolinen kaveri, jonka kanssa olen pannut 16-vuotiaana kännissä. Nykyään ollaan kolmekymppisiä ja kumpikin naimisissa. Ja nähdään silloin tällöin, myös puolisoiden kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Meillä toimii hyvin, että ei kumpikaan enää nähty erisukupuolen kavereita.
Aina niissä seksuaalinen lataus.
Tämä on aina asia joka toimii.
Mies kannattaa sulkea vaikka kellariin. Muista ottaa puhelin talteen. Ei kannata ottaa riskejä.
Vierailija kirjoitti:
Mitä väliä sillä on onko joskus ollut säpinää? Sehän kertoo vain, että haluja on päästy toteuttamaan eikä niistä tullut sen enempää. Pöljintä olla eksistä mustasukkainen, ne on ne joista matka jatkui.
Eikä se mies kaverisuhdetta pettämiseen tarvitse jos sen haluaisi tehdä, naisia on maailma täynnä. Itse en alkaisi siihenkään, jos toisen normaaleihin ihmissuhteisiin aletaan puuttua niin se on ero silloin.
Seuraavaksi äiti on liian jotain ja yhteydet pitää katkaista, sitten paras ystävä yllyttää ei sellaista voi nähdä, jne uusia kierroksia, kunnes jäljellä on vain Yksi ja Ainoa ihana ei-yhtään-ahdistava Rakkaus.
Suurin osa pettäjätarinoista lähtee kyllä ihan siitä, että se pettäjä on ollut yhteydessä kaveriin, työkaveriin tai eksään. Kannattaa avata vähän silmiä ja lukea aiheesta.
Pettäminen harvoin itseasiassa tapahtuu jonkun randomin kanssa ja on huomattavasti yleisempää, että se tapahtuu jonkun lähipiirissä olevan henkilön kanssa, jonka kanssa on jatkuvasti yhteydessä.
Ei toki ole väärin. Naisen pitää aina kontrolloida miestään ja sanella ehdot ja määräykset kuinka pitää olla, kenen kanssa saa jutella, ketä nähdä, mitä saa syödä ja millä tuolilla voi istua. Hyvä on myös määrätä mitä töitä mies saa tehdä ja vessassakäynnit rajoittaa minimiin.
Mies ei saa kyseenalaistaa näitä sääntöjä eikä esittää mitään toiveita naiselle. Kätevintä on laittaa mies kettingillä patteriin kiinni ja ulkoiluttaa sitä naisen aikataulujen mukaan.
T.nainen
Oletkohan nyt ihan järjissäsi kun tuollaisia kyselet? Ammattiauttaja saattaa voida vielä sinut pelastaa. Tietenkään et voi estää puolisoasi tapaamasta ihmisiä.
Nykyään ollaan VAIN kavereita (with benefits) eli ihan pelkkiä kavereita jotka vähän sekstailee, ei mitään ihmeellistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suurin osa pettäjätarinoista lähtee kyllä ihan siitä, että se pettäjä on ollut yhteydessä kaveriin, työkaveriin tai eksään. Kannattaa avata vähän silmiä ja lukea aiheesta.
Pettäminen harvoin itseasiassa tapahtuu jonkun randomin kanssa ja on huomattavasti yleisempää, että se tapahtuu jonkun lähipiirissä olevan henkilön kanssa, jonka kanssa on jatkuvasti yhteydessä.
Ei jessus sulla on oltava raskas elämä ja puolisollasi samoin! Luotat yhtä paljon omaan rakkaimpaasi kuin johonkin naistenlehden tilastojamppaan. Mitä ihmettä tuollaisesta suhteesta saa?? Vuokran puoliksi?
On aivan normaalia rajoittaa kumppania. Parisuhde on terve jos rajoitetaan.
Yhteiset säännöt.
EI MUITA NAISIA
.
Siinä seksuaalista kitkaa
Mieskaverit riittää hyvin.
Nainen on naiselle susi.
.
Ei varmasti tue sun ajatuksia, ne naiset!!!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulla ainakin on yksi hyvä miespuolinen kaveri, jonka kanssa olen pannut 16-vuotiaana kännissä. Nykyään ollaan kolmekymppisiä ja kumpikin naimisissa. Ja nähdään silloin tällöin, myös puolisoiden kanssa.
Ok? Ja minä tiedän valtavan paljon henkilöitä, jotka päätyivät pettämään nykyistä kumppania eksän kanssa. Redditissä on ihan oma osio petetyille, jossa suurin osa kertoo tarinoita, jossa kumppani petti kumppanin kaverin/entisen panon/eksän/työkaverin kanssa. Näitä tarinoita on tuhansia.
Toivon ihan oikeasti ettei sua koskaan petetä niin pahasti kuin esim itseäni on petetty, koska se on oikeasti traumatisoivaa. Mutta turha alkaa täällä haukkumaan ihmisiä kontrolloiviksi, jos he eivät halua ottaa samaa riskiä uuden kumppanin kanssa.
Ei. Ja jos ei kumppanille kelpaa niin sitten vaihtoon.