Suuri ruokahalu kuukautisten aikaan
Onko teillä muilla suuri ruokahalu kuukautisten aikaan? Olen huomannut, että minulla välillä pms-oireena karmea ruuanhimot, mutta nyt viime kuukausina se on jatkunut myös kuukautisten aikana. Muistan, että olen jo pari kertaa edellisten kuukautisten aikaan syönyt hullun lailla ja sitten yhtäkkiä se homo vain katoaa. Onko muilla tälläistä? Minusta tuntuu muutenkin, että pms-oireeni ovat voimistunut. Täytän tänä vuonna 35 vuotta, niin onhan se normaalia, että ne voimistuvat iän myötä.
Kommentit (15)
Etsit vain tekosyytä ollaksesi ällöttävä läski.
Vierailija kirjoitti:
"Sitten yhtäkkiä se homo vain katoaa"🤣
Voi perhana 😅
Tuntuu, että netissä puhutaan vain pms-oireiden aikaisesta ruuanhimosta, mutta mekkojen aikaan sen pitäisi jo hellittää. Minulla ei. Toisaalta tuntuu, että kuukautiseni ovat joka kuukausi erilaiset eri oireineen.
Tuttua on ja paheni juuri kolmenkymmenenviiden jälkeen, kauhulla saa odotella nykyään PMS-oireita ja kuukautisia.
Suklaati maistuu ja perse leviää entisestään.
Vierailija kirjoitti:
Aivan normaalia. Terveisin Täti.
Älä yleistä, ei mikään ruokalu kasvaa. 😝
Näin on luonto hoitanut, ennen kuukautisia ja kuukautisten aikana tarvitaan energiaa, koska nainen luovittaa paljon verta. Erityisesti rautapitoista ruokaa.
Vierailija kirjoitti:
Tuttua on ja paheni juuri kolmenkymmenenviiden jälkeen, kauhulla saa odotella nykyään PMS-oireita ja kuukautisia.
Mitä muuta kauheeta mt läski keksit perseesi toiminnasta.Kusihan sulla valuu valtoimenaan. 🐽🤮🤮
Vierailija kirjoitti:
Näin on luonto hoitanut, ennen kuukautisia ja kuukautisten aikana tarvitaan energiaa, koska nainen luovittaa paljon verta. Erityisesti rautapitoista ruokaa.
EI KUKAAN MUU KUN SINÄ LISÄÄT SYÖMISTÄSI .💩💩💩💩
Naisilla tavallinen oire ennen kuukautisia.
https://anna.fi/hyvinvointi/terveys/miksi-ruokahalu-kasvaa-juuri-ennen-…
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä muuta kauheeta mt läski keksit perseesi toiminnasta.Kusihan sulla valuu valtoimenaan. 🐽🤮🤮
Eikö sulla ole läksyjä tekemättä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aivan normaalia. Terveisin Täti.
Älä yleistä, ei mikään ruokalu kasvaa. 😝
Lääketiett. fakta. Ainakin tutkimusten mukaan suurimmalla osalla naisia näin tapahtuu. Johtuu hormooneista.
Joo, mutta halu syödä loppuu aika tehokkaasti, kun oksettaa kipujen takia eikä saa edes rauhassa syödä loppuun, kun alkaa tyhjentyä toisesta päästä.
"Sitten yhtäkkiä se homo vain katoaa"🤣