Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Riitaa kukkakimpusta

Vierailija
22.01.2023 |

Mitä AV-raati sanoo, kumpi ylireagoi? Mies osti kukkakimpun, ilahduin kun se oli keittiön pöydällä maljakossa. Tänään ihmettelin kun se oli jo ihan nuutunut ja ajattelin vaihtaa veden. Huomasin, että kukkakimppu olikin edelleen osittain paperissa eikä vaasissa ollut ollenkaan vettä. No leikkasin sitten kukkien varsia hieman ja laitoin ne veteen.

Tulin maininneeksi asiasta miehelle, ihmettelin ettei ollutlaittanut kallista kukkakimppua veteen eikä edes sanonut mulle, että siellä ei sit ole vettä. Mies sai kauheat kilarit, huusi mulle että syyttelen häntä ja että hänelläoli omat, hyvät syynsä jättää kukkakimppu ilman vettä maljakkoon. Huusi myös, että ilmeeni ei miellyttänyt sillä hetkellä kun asiasta hänelle ohimennen mainitsin. Nyt mies mököttää toisessa huoneessa.

Turha sanoakaan että sunnutai on tällaisen pikkuasian takia nyt pilalla eikä kukkakimppukaan enää ilahduta. Mitä av- raati sanoo, olisiko minun pitänyt ymmärtää olla mainitsematta tätä asiaa? Ikävä tunne kun ei koskaam tiedä, mikä pikkuseikka seuraavaksi aiheuttaa miehelle noin vahvastipahaa mieltä.

Juttu kuulostaa omissakin korvissani teinien riitelyltä, mutta ollaan ihan 50+ pariskunta kyllä.

Kommentit (142)

Vierailija
1/142 |
22.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko teillä pitkäkin suhde takana? Onko mies aina ollut tuollainen kuumakalle?

Vierailija
2/142 |
22.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

23 vuotta aviossa ja ajan mittaan on pahentunut, oli nuorempana tosi rauhallinen ihminen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/142 |
22.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitkä oli ne hyvät syyt jättää kimppu ilman vettä maljakkoon?

Vierailija
4/142 |
22.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähtisin kun vielä voi. Ellette ole jo erehtyneet lapsia tekemään. Tuollaiset on merkkejä ettei välitä sinusta peetäkään.

Vierailija
5/142 |
22.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitkä ne hänen hyvät omat syyt oli jättää kukat ilman vettä maljakkoon?

Vierailija
6/142 |
22.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joko olet niin paha nalkuttaja, että jo asiallinen huomautus on miehelle valmiiksi nalkutusta tai mies on hullu kilaripää, ja vielä sen päälle mököttäjä... Tai vaikka molemmat. Epäilen kuitenkin miehen olevan se sekopää. Heitä helvettiin tuollainen rääkyjä, jos on toistuvaa käytöstä.

Vierailija
7/142 |
22.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oli kuulemma kiire jonnekin siitä saman tien lähteä, olisiko lähtenyt tytärtä hakemaan harrastuksesta tai jotain sellaista.

Vierailija
8/142 |
22.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostitteko yhdessä siis kukat vai toiko hän ne yksin kotiin? sivusta

Vierailija
9/142 |
22.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiinnostaisi kuulla myös.

Kuulostaa että mies purkaa omaa pahaa oloaan sinuun.

Vierailija
10/142 |
22.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No miksi edes mainitsit? Pelkkä "laitoin kukat veteen"kin olisi ollut riittävä. Syyttelevä "mitä minä jouduin nyt tekemään" oli liikaa.

Vierailija
11/142 |
22.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ostitteko yhdessä siis kukat vai toiko hän ne yksin kotiin? sivusta

Oli kauppareissulla ostanut yksin ne kukat. Ap

Vierailija
12/142 |
22.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olette olleet liian kauan yhdessä ja kyllästyneet toisiinne. Erotkaa.

Vierailija
13/142 |
22.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukat annetaan saajalle käteen ilman käärepaperia. Jos ne laitetaan vaasiin, pitää 50+ miehen tajuta että vaasiin laitetaan vettä.

Vierailija
14/142 |
22.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toiko mies ne kukat sinulle vai itselleen? Jos sinulle, niin sitten olisit itse laittanut ne veteen ja jos itseään ilahduttamaan, niin on hänen asiansa, ovatko kukat vedessä vai ei. Itse en 30 vuoden parisuhteen jälkeen sanoisi asiasta yhtään mitään! Tosin osaan katsoa, onko maljakossa vettä vai ei ja jo samantien huikata miehelle, että hei, mä laitan nää veteen. Asia olisi sillä selvä, ei taistelua, ei mökötystä, ei arvovaltatappioita.

Vierailija
15/142 |
22.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä olisit itse voinut mainita asiasta eri tavalla, esim. "Laitoin ton kimpun nyt veteen kun huomasin ettei vielä ollut" vs. "Kuinka sä nyt et oo kallista kimppua tajunnut veteen laittaa, sehän on jo ihan pilalla". Miehenkin reaktio kuulostaa kyllä liialliselta.

Vierailija
16/142 |
22.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No miksi edes mainitsit? Pelkkä "laitoin kukat veteen"kin olisi ollut riittävä. Syyttelevä "mitä minä jouduin nyt tekemään" oli liikaa.

Olisin varmaam noinkin voinut sanoa, mutta jotenkin siinä tilanteessa tulin ihmetelleeksi miksei ollut laittanut maljakkoon vettä eikä sanonut mulle, olisin heti laittanut. En siis mitenkään maininnut, että veden laittamisesta olisi ollut minulle vaivaa, koska siitä ei ollut.

Vierailija
17/142 |
22.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostiko mies siis itselleen kukat? Sit taas toisaalta, jos mies osti ja laittoi maljakkoon, ei sun tarvii siihen puuttua. Hänhän saa ostamansa kukat laittaa vaikka pakoputken koristeeksi.

Kauan ootte ollu yhdessä? Ette siis ole oppineet tuntemaan toisianne vielä kovin hyvin, mikä saa toisen mököttämään ja mikä ei.

Vierailija
18/142 |
22.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laittaisin kukat suoraan roskikseen. Kumma äijä.

Vierailija
19/142 |
22.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kaikesta kannata aina sanoa; ehkäpä hän vain unohti laittaa kukat veteen etc; ei ehkä ole hänellekään "jokapäiväistä"puuhaa!"

Vierailija
20/142 |
22.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toiko mies ne kukat sinulle vai itselleen? Jos sinulle, niin sitten olisit itse laittanut ne veteen ja jos itseään ilahduttamaan, niin on hänen asiansa, ovatko kukat vedessä vai ei. Itse en 30 vuoden parisuhteen jälkeen sanoisi asiasta yhtään mitään! Tosin osaan katsoa, onko maljakossa vettä vai ei ja jo samantien huikata miehelle, että hei, mä laitan nää veteen. Asia olisi sillä selvä, ei taistelua, ei mökötystä, ei arvovaltatappioita.

Minulle hän ne toi, mutta laittoi ne sitten kumminkin itse maljakkoon, sellaiseen keraamiseen, josta ei ulospäin näy ettei vettä ole. Olisin varmaan ennakoiden voinut sinne maljakkoon kurkistaa, muttei tullut mieleeni ollenkaan sellainen vaihtoehto, että joku laittaisi kukkia maljakkoon olman vettä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan viisi