Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

"Komeaksi kehuttu" ja muut ällötykset jakoon

Vierailija
21.01.2023 |

Usein myös nuo komeaksi kehutut eivät ole kovin komeita, että onkohan joku äiti sitten muksuna heitä kehunut vai miksi ovat tuohon johtopäätökseen päätyneet... Mitäs muita näitä ällöjä deittisanastoja on?

Kommentit (961)

Vierailija
361/961 |
22.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ketjusta päätellen paras kun jatkaa tinderissä pelkillä kuvilla ilman tekstiä!

Ja kuviin tietysti perinteiset kuollut kala tai tatti, ehkä sierainselfie vessassa, keskaria kannattaa myös kokeilla.

Kaljatölkki toisessa kädessä ja rööki toisessa kädessä.Yäk.

Se olin minä, anteeksi😳

Hyvä että älyät hävetä.

Pikkupoikien lippahattu, sellainen räp-lippis, poikittain päässä, ylävartalo paljaana ja housut niin alhaalla, että munakarvat näkyy. Lisäksi kädellä joku räppäri-ele, on  tosipuheessa sinunkin kuvaasi  paaaljon pahempi.

Vierailija
362/961 |
22.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Samaa mieltä. Tässä ketjussa listattu niin paljon eri kuvauksia ettei jää enää jäljelle mitään mitä voisi kirjoittaa profiiliin!

Kirjoitat esim. harrastuksistasi, mielenkiinnon kohteistasi, luonteestasi, arvomaailmastasi, tulevaisuuden tavoitteista...

Olen Matti Hyvinkäältä. Olen intohimoinen valokuvaaja ja olen siinä mielessä onnekas, että teen tätä myös päivätyökseni. Viikonloppuisin minut löytää Nuuksion Kansallispuistosta patikoimasta Tellu-koirani kanssa tai kitaran soiton alkeita opettelemasta kotisohvalta. Olen avarakatseinen, positiivinen ja empaattinen ihminen ja etsin samanhenkistä kumppania seurakseni patikkaretkille, festareille ja lautapeli-iltoihin.

Onko Tellun oikea nimi Tellervo? Ja mitä lautapelejä. Itse en välitä kun Afrikan tähdestä ja Monopolista, tai joo, Muuttuva Labyrintti on kyllä ihan kiva.

Tellun oikea nimi on Aristoteles, koska on pennusta lähtien ollut sellainen pohtiva luonne. Voidaan pelata Monopolia, mutta varoitan että olen aikamoinen leikkihotellisijoitusekspertti.

No, koira valitsee omistajansa, ja ilmeisesti olette luonteeltanne hyvinkin samanlaisia. Minulla taas on kissa, Kleopatra nimeltään, sanon sitä Lepaksi. Leikkisijoitushotellit ei ole mun alaani, mutta vapaudu vankilasta kortti on kyllä tuttu. Ja rahat menetän melkein heti pelin alettua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
363/961 |
22.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kurvikas, kun oikea termi on yön yli käynyt taikina.

Vierailija
364/961 |
22.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja kuviin tietysti perinteiset kuollut kala tai tatti, ehkä sierainselfie vessassa, keskaria kannattaa myös kokeilla.

Kaljatölkki toisessa kädessä ja rööki toisessa kädessä.Yäk.

Se olin minä, anteeksi😳

Hyvä että älyät hävetä.

Pikkupoikien lippahattu, sellainen räp-lippis, poikittain päässä, ylävartalo paljaana ja housut niin alhaalla, että munakarvat näkyy. Lisäksi kädellä joku räppäri-ele, on  tosipuheessa sinunkin kuvaasi  paaaljon pahempi.

Automaatista pitää nostaa viimeiset viiskymppiset ja liehutella niitä kädessä. Tekstiksi jotain "real gangstas, real money."

Vierailija
365/961 |
22.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei itsessään mikään ehdoton ällötys mutta liian kulunut ja hyödyton kuvaus kuitenkin:

- "Huumorintajuinen"

Kuka nyt ei olisi jollain tavalla huumorintajuinen tai kääntäen, kuka mukamas etsii tosikkoa kumppaniksi. Tuolla tarkoitetaan oikeasti sitä, että huumorintaju pitää olla samanlainen kuin itsellä.

Huumorintajun laatu taas ei selviä kuin pidemmällä viestittelyllä tai tapaamisella. Joku voi pitää itseään "huumorintajuisena", jos pitää jostain Putouksesta tai pissakakkavitseistä. Yök.

Vierailija
366/961 |
22.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Kilot oikeissa kohdissa" = Ylipainoinen läskiperse. (Nainen)

"Kurvit kohdillaan"

En tajua, miksi jotkut luulevat että kurvikas olisi sama kuin lihava. Kurvihan tarkoittaa nimen omaan S:n muotoista naista, jolla on selkeästi erottuva vyötärö, eli samanlainen vartalonmuoto kuin Marilyn Monroella. Ei laiha eikä tasapaksu eikä keskivartalolihava.

Hoikkahan voi hyvinkin olla kurvikas. Oma bmi on 19 ja mitat 88-68-96, mielestäni tuossa on jo kurvia.

Vierailija
367/961 |
22.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Moni nainenkin sanoo itseään nuorekkaaksi.

Mä kävin tällaisen naisen kanssa treffeillä 35 vuotiaana. Kun katsoin naisen silmänkulmien hämähäkin seittimäisiä ryppyjä. Teki mieli sanoa tuolle naiselle että näytät ihan yhtä vanhalta kuin mäkin.

Joskus on tehnyt mieli sanoa tällaiselle nuorekkuuttaa korostavalle naiselle. Mun eläneen kerran teini iän ja jätin sen taakseni enkä halua enää palata silloiseen vielä keskenkasvuiseen itseeni.

Vierailija
368/961 |
22.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pääsääntöisesti aina jos mies kehuu itseään hyvännäköiseksi/komeaksi jne. niin tietää 99% varmuudella että ei ole. Tämän toki paljastaa jo se ettei näillä yleensä ole joko ollenkaan kuvia Tinderissä tai kuvat ovat sellaisia ettei niistä oikein voi sanoa ulkonäöstä mitään eli pelkkiä maisemakuvia, kalojen kuvia tai ehkä joku sellainen jossa mies näkyy vähän jossain kaukana taustalla. Sille on aina syynsä miksi profiilissa ei ole kunnon kuvaa. Yleensä yritetään sitä samaa vanhaa tekosyytä, että ei ole kuvia työn vuoksi mutta Suomessahan ei sellaista työtä ole jonka vuoksi ei voisi olla Tinderissä omilla kuvillaan.

Vierailija
369/961 |
22.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkoton tai en käytä alkoa on yäk! Miksi ei voi sanoa alkoholi eikä alko? Eihän kukaan puhuessankaan sano alko tarkoittaessaan alkoholia. "Alko ei ole ongelma" = Alkoholiliike ei ole ongelma. Joillekin voi Alko olla ongelma jos se on kaukana ja joillekin, jos se on ihan naapurissa.

Vierailija
370/961 |
22.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Profiilikuva otettu sängyssä maaten, ylhäältä alas. Usein vielä yläkroppa paljaana. En vastaa.

Ilmoittaa että normaali paino. Tavatessa vatsa suuri kuin rantapallo ja leuan alla lihaa runsaasti.

Vierailija
371/961 |
22.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nappisimmu.

Apua. Nyt oksennan. Kuvaileeko todellakin joku itseään näin.

Vierailija
372/961 |
22.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hipsuttelu on ihan kauhea sana. Mitä sillä edes tarkoitetaan?

Kai jotain silittelyä tai kutittelua, mitä tehdään vauvamuskarissa? Tai jossain lasten lorussa kuvaa hiiviskelyä: "Hiiri se hiljaa hipsutteli..." En kyllä tiedä, mitä se Tinderissä tarkoittaa. Mies hipsuttelee öisin jääkaapille niin hiljaa, ettei naisen yöuni häiriinny?

Vierailija
373/961 |
22.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole rokotettu, ethän sinäkään

Voi juma, nämä on kyllä jäätäviä.

En ole tindereissä eikä muissa vastaavissa enkä kyllä näiden valovoimaisten järjenjättiläisten takia menisikään.

Vierailija
374/961 |
22.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Samaa mieltä. Tässä ketjussa listattu niin paljon eri kuvauksia ettei jää enää jäljelle mitään mitä voisi kirjoittaa profiiliin!

Kirjoitat esim. harrastuksistasi, mielenkiinnon kohteistasi, luonteestasi, arvomaailmastasi, tulevaisuuden tavoitteista...

Olen Matti Hyvinkäältä. Olen intohimoinen valokuvaaja ja olen siinä mielessä onnekas, että teen tätä myös päivätyökseni. Viikonloppuisin minut löytää Nuuksion Kansallispuistosta patikoimasta Tellu-koirani kanssa tai kitaran soiton alkeita opettelemasta kotisohvalta. Olen avarakatseinen, positiivinen ja empaattinen ihminen ja etsin samanhenkistä kumppania seurakseni patikkaretkille, festareille ja lautapeli-iltoihin.

Tuossa on Jarmo naapurissa, joka harrastaa samoja asioita. Hän voisi lähteä kaveriksi kuvausreissulle kanssasi Luppa-koiransa kanssa.

Luppa-korva seikkailee taas

Vierailija
375/961 |
22.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Kielitaitojani on kehuttu". Tuota ei kannattaisi kenenkään miehen käyttää deitti-ilmoituksessa. Se ei pidä paikkaansa. Naiset eivät vaan ilkeä sanoa sitä miehelle suoraan.

Jos ihmisellä on hyvä kielitaito hänen ei tarvitse kertoa, että joku on siitä kehunut. Eli ei pidä paikkaansa, osaa luultavasti sanoa kippis kahdella kielellä. Herranjumala näitä juntteja.

Vierailija
376/961 |
22.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Toivon sinun olevan 18-38 v nainen. En koe, että minulla on yhteistä itseäni vanhempien naisten kanssa. Jos olet minua vanhempi, niin lähestythän sijastani jotain toista miestä. M40"

Jos olisin sinkku, skippaisin suosiolla kaikki reilusti itseään nuorempaa etsivät naiset. Kertoo paljon, jos nelikymppinen haikailee juuri täysi-ikäistyneen perään. Tuollaisessa ilmoituksessa olisi jo heti erilainen sävy, jos ikähaitari olisi esim. 30-40 v.

Eihän tuossa haikailla juuri täysi-ikäisten perään vaan 18-38v. Voin miehenä sanoa että kun tuolla tavalla laittaa niin pääpaino on siinä 28-38v, mutta on myös ollut nuorempia parikymppisiä joiden kanssa on jopa treffailtu ja tosi sellaiset fiksut ajatukset olleet. Jotkut nuoremmat tykkää, eikä kaikille ikä ole se juttu. M38

No kyllä se ikä on juuri se juttu ja jos hakee alk 18v naisia niin kyllä he ovat juuri täysikäistyneet. Mitä sitä valehtelet. Etkö ymmärrä että munaat itsesi muitten silmissä hengaamalla lapsesi ikäisen kanssa?

Vierailija
377/961 |
22.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En tinderöi Suomessa, mutta se 'Better in person' tägi on mielestäni todella typerä. 

Samaa mieltä. Jos sun täytyy oikein mainostaa, että olet parempi kasvotusten niin hyvin todennäköisesti et ole.

Eli etukäteen olettaminen kannattaa ilmeisesti: Että se toinen ei osaa arvioida itseään, ja että sinun makusi on sellainen, että et varmasti pidä tuosta henkilöstä, jota et ole koskaan edes tavannut.

Juuri tämän takia, että ihmiset olettavat jatkuvasti kaikenlaista, ja yleensä vielä negatiivista, niin noiden deittiprofiilien kannattaa olla älykkäästi laadittuja mainoksia. Niiden ei kannata olla todellista ja aitoa ajatuksen virtaa, vaan tarkkaan laskelmoituja mainoksia, joiden koukkuun jää mahdollisimman moni.

Koukkuun? Viimeistään ekoilla treffeillä paljastuu, että valehtelit. Miksi haluat tuhlata kenenkään aikaa?

Vierailija
378/961 |
22.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hipsuttelu on ihan kauhea sana. Mitä sillä edes tarkoitetaan?

Kai jotain silittelyä tai kutittelua, mitä tehdään vauvamuskarissa? Tai jossain lasten lorussa kuvaa hiiviskelyä: "Hiiri se hiljaa hipsutteli..." En kyllä tiedä, mitä se Tinderissä tarkoittaa. Mies hipsuttelee öisin jääkaapille niin hiljaa, ettei naisen yöuni häiriinny?

Eikös niitä ole sellaisia jotka kiihottuvat  kutittelusta, mitä termi se nyt englanniksi olikaan?  (Ja tosi hardcorea on jos samalla hyräilee sitä hiiri-laulua.)

Mutta oikeasti.

Mieleen tulee siitä "hipsuttelijasta"   kainaloista voimakkaasti hikoava tissiposkinen hihittelijä,  jolla on paksusankaiset pyöreät silmälasit.

Hän kähmii ja nipistelee  kömpelösti naista kuiskien jotain outoa: Sano mua rehtoriks... olisit sä mun äityli...mitkäs täällä on, mitkä ( puristelee sormenpäillään rintoja)...mun tekis mieli arvaa mitä...hihihii, en sanokaan.

Huh.

Vierailija
379/961 |
22.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Tumma prätkäilevä palomies"

Olikin punapigmenttinen (punertavahiuksinen, valkoripsinen) eläköitynyt palomies. Prätkä oli mopo jolla ajoi kesällä kun autonsa kaipasi isompaa remppaa korjaamolla.

Olisi pitänyt ghostata jo ennen tapaamista kun ensimmäisissä viesteissä keväällä kyseli että olenko bikinikunnossa. P u i s t a t t a a vieläkin tyyppi.

Vierailija
380/961 |
22.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Alkoton tai en käytä alkoa on yäk! Miksi ei voi sanoa alkoholi eikä alko? Eihän kukaan puhuessankaan sano alko tarkoittaessaan alkoholia. "Alko ei ole ongelma" = Alkoholiliike ei ole ongelma. Joillekin voi Alko olla ongelma jos se on kaukana ja joillekin, jos se on ihan naapurissa.

"Alko ei ole ongelma."Juo koko lailla."  Kohtuukäyttäjä, "On jo usein vibroilla ja ääni on säröytynyt.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi neljä