Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

"Komeaksi kehuttu" ja muut ällötykset jakoon

Vierailija
21.01.2023 |

Usein myös nuo komeaksi kehutut eivät ole kovin komeita, että onkohan joku äiti sitten muksuna heitä kehunut vai miksi ovat tuohon johtopäätökseen päätyneet... Mitäs muita näitä ällöjä deittisanastoja on?

Kommentit (961)

Vierailija
341/961 |
22.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas oikein asiantunteva ketju😂😂😩😩😩

Vierailija
342/961 |
22.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ketjusta päätellen paras kun jatkaa tinderissä pelkillä kuvilla ilman tekstiä!

Samaa mieltä. Tässä ketjussa listattu niin paljon eri kuvauksia ettei jää enää jäljelle mitään mitä voisi kirjoittaa profiiliin!

Kirjoitat esim. harrastuksistasi, mielenkiinnon kohteistasi, luonteestasi, arvomaailmastasi, tulevaisuuden tavoitteista...

Olen Matti Hyvinkäältä. Olen intohimoinen valokuvaaja ja olen siinä mielessä onnekas, että teen tätä myös päivätyökseni. Viikonloppuisin minut löytää Nuuksion Kansallispuistosta patikoimasta Tellu-koirani kanssa tai kitaran soiton alkeita opettelemasta kotisohvalta. Olen avarakatseinen, positiivinen ja empaattinen ihminen ja etsin samanhenkistä kumppania seurakseni patikkaretkille, festareille ja lautapeli-iltoihin.

Todellisuudessa sinun tuomiosi olisi: Miksi pitää mainita avarakatseisuus ja positiivisuus? Niiden pitäisi olla itsestäänselvyyksiä, joita ei tarvitse mainostaa erikseen.

Nuo eivät todellakaan ole itsestäänselvyyksiä 😂

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
343/961 |
22.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mukiinmenevä.

Mä pidän mukiinmenevää positiivisena asiana. Eli ei ruma, eikä komea, vaan mukiinmenevä.

Tarkottaa, että on juoppo.

Mukiinmenevä tarkoittaa ihan ok.

Vierailija
344/961 |
22.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Samaa mieltä. Tässä ketjussa listattu niin paljon eri kuvauksia ettei jää enää jäljelle mitään mitä voisi kirjoittaa profiiliin!

Kirjoitat esim. harrastuksistasi, mielenkiinnon kohteistasi, luonteestasi, arvomaailmastasi, tulevaisuuden tavoitteista...

Olen Matti Hyvinkäältä. Olen intohimoinen valokuvaaja ja olen siinä mielessä onnekas, että teen tätä myös päivätyökseni. Viikonloppuisin minut löytää Nuuksion Kansallispuistosta patikoimasta Tellu-koirani kanssa tai kitaran soiton alkeita opettelemasta kotisohvalta. Olen avarakatseinen, positiivinen ja empaattinen ihminen ja etsin samanhenkistä kumppania seurakseni patikkaretkille, festareille ja lautapeli-iltoihin.

Tämä on mielestäni hyvä profiili. Ne naiset, jotka vihaavat patikointia toki swaippaavat vasemmalle, mutta ne joilla on samankaltaisia kiinnostuksen kohteita haluavat tutustua Mattiin lähemmin. Profiilista saa heti vaikutelman, että Matti on fiksu, mukava luonteeltaan ja aktiivinen vapaa-ajallaan.

Vierailija
345/961 |
22.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Kylmässä suhteessa oleva herrasmies"

Korjaan vielä kun muistan oikean muodon.

"Kylmässä suhteessa oleva luotettava herrasmies etsii salaista naisseuraa"

Joskus tällainen mies ilmoitti myös olevansa "tasokas liikemies"! 

Häh?

Voin kuvitella sellaisen Fingerporin kaupunginjohtaja Homeliuksen näköisen ukkelin.

Vierailija
346/961 |
22.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole etsimässä kirjekaveria.

Eli mies ei halua keskustella js tutustua yhtään ennen tapaamista. Todennäköisesti joku häirikkö tai minä minä mies.

Tän kyllä naisenakin tajuan. Joskus joku mies tekstaili mulle 2kk, sopi treffit, ja perui ne samana päivänä. En aio toistaa samaa virhettä uudestaan, eli jos ei muutaman viestin jälkeen kiinnosta tarkistaa kemiaa livenä, niin sitten en jaksa kirjoitella.

Onhan toi vähän katkera toi "en etsi kirjekaveria" eli siinä mielessä en siitä tykkää erityisesti (haluaisin kumppanin joka kestää pettymyksiä katkeroitumatta), mutta ymmärrän kyllä ajatuksen sen takana.

Vierailija
347/961 |
22.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

208 tykkäystä aloituksen viestiin jossa haukutaan miehiä.

Eikä palstalla muka ole miesvihaa.

Vierailija
348/961 |
22.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leikkisä

Raamikas

Pilkettä silmäkulmassa

Tarjolla kainalopaikka

Etsitkö kainaloa johon käpertyä?

Olen juoksuni juossut

Vierailija
349/961 |
22.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Todellisuudessa sinun tuomiosi olisi: Miksi pitää mainita avarakatseisuus ja positiivisuus? Niiden pitäisi olla itsestäänselvyyksiä, joita ei tarvitse mainostaa erikseen.

Mun ei ainakaan olisi (olen nainen). Olisin hemmetin kiitollinen, että potentiaalinen kumppani pitää näitä tärkeitä arvoja myöskin arvossa, eikä kirjoita autostaan taikka kuntosalirutiinistaan, jotka ovat kuitenkin vain pintatasoa eivätkä vaikuta ihmissuhteisiin - tai siis minuun jos olisin tuon tyypin kumppani.

Vierailija
350/961 |
22.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fiksu (osaa sanoa kolmella kielellä "päivää") Viriili (tumputtaa netin ääressä aina kun voi)

Poikamainen (täysin pihalla aikuisten velvollisuuksista)

Puhuva ja pussaava (osaa kysyä "mitä kuuluu",

Osuu huuliin satunnaisesti)

Vierailija
351/961 |
22.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Komeaksi kehuttu on huvittavin Tinderissä, jossa katsoja ihan itse näkee kuvista sen totuuden

Hetkinen. Peli seis!

Eikö täällä ole vuosikaudet kerrottu, että kauneus/komeus on katsojan silmässä? Eli vaikka sinä et pitäisi häntä komeana, niin hänellä on oikeus kertoa, että moni muu on pitänyt häntä komeana. Pidit siitä tai et.

Voiko "ruma" nainen saada sinun silmäsi näkemäät hänet "kauniina", jos hän sanallisesti ilmaisee sulle olevansa kaunis?

Case closed. - Eri.

Vierailija
352/961 |
22.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mukiinmenevä.

Meinasin laittaa sellaisen kuvan, jossa olen kapuamassa kahvikuppiin (tivolilaite) ja tekstinä: ihan mukiin menevä mies.

Tuohan on ihan hauska, laita vaan. Laita toinen kuva, jossa olet Alkon edessä ja siihen puhekupla "En omista tätä liikettä, olen alkoton". 

Vierailija
353/961 |
22.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Leikkisä

Raamikas

Pilkettä silmäkulmassa

Tarjolla kainalopaikka

Etsitkö kainaloa johon käpertyä?

Olen juoksuni juossut

Nämä. Lisäisin "Kapakat on nähty" (Ei innosta mirs joka on kulahtanut kapakkakolli siirtynyt kotiin kalsarikännejä ottamaan)

Vierailija
354/961 |
22.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Kilot oikeissa kohdissa" = Ylipainoinen läskiperse. (Nainen)

"Kurvit kohdillaan"

En tajua, miksi jotkut luulevat että kurvikas olisi sama kuin lihava. Kurvihan tarkoittaa nimen omaan S:n muotoista naista, jolla on selkeästi erottuva vyötärö, eli samanlainen vartalonmuoto kuin Marilyn Monroella. Ei laiha eikä tasapaksu eikä keskivartalolihava.

Vierailija
355/961 |
22.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokaisesta adjektiivista väännetään negatiivinen vastakohta tässä ketjussa 😅

Vierailija
356/961 |
22.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En nyt viitsi tähän mitään ruveta satuilemaan, kysy jos kiinnostaa!

Vierailija
357/961 |
22.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko Tellun oikea nimi Tellervo? Ja mitä lautapelejä. Itse en välitä kun Afrikan tähdestä ja Monopolista, tai joo, Muuttuva Labyrintti on kyllä ihan kiva.

Tellun oikea nimi on Aristoteles, koska on pennusta lähtien ollut sellainen pohtiva luonne. Voidaan pelata Monopolia, mutta varoitan että olen aikamoinen leikkihotellisijoitusekspertti.

Vierailija
358/961 |
22.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pirtsakka punapää

Vierailija
359/961 |
22.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

"En etsi parisuhdetta hampaat irvessä"

Tämän olen nähnyt monella enkä tajua, mitä tällä haetaan.

Vierailija
360/961 |
22.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko Tellun oikea nimi Tellervo? Ja mitä lautapelejä. Itse en välitä kun Afrikan tähdestä ja Monopolista, tai joo, Muuttuva Labyrintti on kyllä ihan kiva.

Tellun oikea nimi on Aristoteles, koska on pennusta lähtien ollut sellainen pohtiva luonne. Voidaan pelata Monopolia, mutta varoitan että olen aikamoinen leikkihotellisijoitusekspertti.

Noikin olisi oikein hauskoja juttuja, kyllä naurattais ja kiinnostuisin Matista. 😍

Pahoin vain pelkään, että tänkin esimerkin laatija on heteronainen, mikä ei paljon deittimielessä lämmitä, kun itsekin olen sellainen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi neljä