Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

"Komeaksi kehuttu" ja muut ällötykset jakoon

Vierailija
21.01.2023 |

Usein myös nuo komeaksi kehutut eivät ole kovin komeita, että onkohan joku äiti sitten muksuna heitä kehunut vai miksi ovat tuohon johtopäätökseen päätyneet... Mitäs muita näitä ällöjä deittisanastoja on?

Kommentit (961)

Vierailija
381/961 |
22.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei itsessään mikään ehdoton ällötys mutta liian kulunut ja hyödyton kuvaus kuitenkin:

- "Huumorintajuinen"

Kuka nyt ei olisi jollain tavalla huumorintajuinen tai kääntäen, kuka mukamas etsii tosikkoa kumppaniksi. Tuolla tarkoitetaan oikeasti sitä, että huumorintaju pitää olla samanlainen kuin itsellä.

Huumorintajun laatu taas ei selviä kuin pidemmällä viestittelyllä tai tapaamisella. Joku voi pitää itseään "huumorintajuisena", jos pitää jostain Putouksesta tai pissakakkavitseistä. Yök.

Minä olen tuntenut omasta mielestään humoristisen miehen, joka kävi rasittavaksi erittäin nopeasti. Joka ikinen kerta, kun joku käytti sanaa kuten "ilmaiseksi" tai "aamiaiseksi" jne., hän sanoi: "Seksi. Öhöhöhöhö." Joka ikinen kerta.

Tuo ei ole huumorintajua.

Vierailija
382/961 |
22.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nallekarhu. Hrrrr 😣

Tämä! Tulee vaan mieleen joku isovatsainen löllykkä. Ei todellakaan jatkoon.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
383/961 |
22.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Fiksu (osaa sanoa kolmella kielellä "päivää") Viriili (tumputtaa netin ääressä aina kun voi)

Poikamainen (täysin pihalla aikuisten velvollisuuksista)

Puhuva ja pussaava (osaa kysyä "mitä kuuluu",

Osuu huuliin satunnaisesti)

Puhutaanko ketjussa taas omasta miehestä, jolloin se ei tietenkään ole miesvihaa?

Vierailija
384/961 |
22.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Kielitaitojani on kehuttu". Tuota ei kannattaisi kenenkään miehen käyttää deitti-ilmoituksessa. Se ei pidä paikkaansa. Naiset eivät vaan ilkeä sanoa sitä miehelle suoraan.

Jos ihmisellä on hyvä kielitaito hänen ei tarvitse kertoa, että joku on siitä kehunut. Eli ei pidä paikkaansa, osaa luultavasti sanoa kippis kahdella kielellä. Herranjumala näitä juntteja.

Jaahas, olen tuon yllä olevan viestin kirjoittanut. Enpä tajunnut, mistä kielitaidosta puhutaan. Jep jep.

Vierailija
385/961 |
22.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Toivon sinun olevan 18-38 v nainen. En koe, että minulla on yhteistä itseäni vanhempien naisten kanssa. Jos olet minua vanhempi, niin lähestythän sijastani jotain toista miestä. M40"

Jos olisin sinkku, skippaisin suosiolla kaikki reilusti itseään nuorempaa etsivät naiset. Kertoo paljon, jos nelikymppinen haikailee juuri täysi-ikäistyneen perään. Tuollaisessa ilmoituksessa olisi jo heti erilainen sävy, jos ikähaitari olisi esim. 30-40 v.

Eihän tuossa haikailla juuri täysi-ikäisten perään vaan 18-38v. Voin miehenä sanoa että kun tuolla tavalla laittaa niin pääpaino on siinä 28-38v, mutta on myös ollut nuorempia parikymppisiä joiden kanssa on jopa treffailtu ja tosi sellaiset fiksut ajatukset olleet. Jotkut nuoremmat tykkää, eikä kaikille ikä ole se juttu. M38

Tähän vielä jatkan että monesti jos miehellä on noin laaja ikä kriteeri niin se voi tarkoittaa että ei halua rajata pois ketään. Samassa voi myös olla että on liikenteessä avoimin mielin, joka ainakin itselläni tarkoittaa sitä että jos se hyvä sattuu kohdalle niin kyllä kaikki kiinnostaa, eli en etsimällä etsi mitään vakavaa, enkä seksiä, ehkä ystävää, en halua säätöjä, mutta iän kartuttaman kokemuksen myötä olen sitä mieltä että jos löytyy nainen, jonka kanssa juttu luistaa ja oikeasti mätsää hyvin niin kyllähän se seksikin kiinnostaa, en enää ole kuin parikymppisenä että aina pani kun vain sai. Myös avoimin mielin, ei halua rajata ketään pois. Kyllä niitä välillä ihan oikeasti on aika nuoriakin parikymppisiä jotka haluavat vanhempaa kokeneempaa miestä, vaikkakin en niitä oikein uskalla tosissaan ottaa. M38

Sinkkuna (25-28 v) ollessa jätin väliin kaikki miehet, jotka havittelivat puolta nuorempia naisia ja hehkuttivat, kuinka parikymppisistä löytyy aina joku kiinnostunut. Parikymppiset ovat aivan eri sukupolvea ja ihan eri elämäntilanteessa. Minä olen nyt 32 v ja ei kävisi mielessäkään minkäänlainen suhde esim. 10 v nuoremman kanssa. 22 v on ikäiseeni verrattuna vielä kesken, luultavasti opiskelee ja aikuisuus on vasta alussa. Minä olen ollut kohta 10 v työelämässä, eikä opiskelijariennot kosketa arkeani.

Kaiken lisäksi näistä "avoimin mielin" tapauksista tulee ällöttävä olo. "Kyllä minä voin parikymppistä panna, en hae mitään vakavaa". Kertoo tarpeeksi tuollaisen miehen elämänarvoista, kun voisi harrastaa seksiä naisen kanssa, joka voisi olla oma tytär.

Ite voisin helposti seurustella 22v naisen kanssa. En koe että meidän elämäntilanteessa olisi isoa eroa

M26

Vierailija
386/961 |
22.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kolmekymppinen mies joka kutsuu itseään "nuoreksi mieheksi".

Sori, et ole enää nuori, vaikka ikäkriisissäsi haluat niin uskotella.

Mutta saman ikäinen nainen on tietysti vielä nuori.

Vierailija
387/961 |
22.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nuorekas

Jos se tarttee sanoa, niin ei varmasti ole. Tulee mieleen farmariasu.

Jos mies kutsuu itseään nuorekkaaksi, niin on 99% todennäköisyydellä ikäistään vanhemman oloinen.

Koskeehan sama myös naisia?

Vierailija
388/961 |
22.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pieni, mutta pippurinen. Yök!

En ole koskaan kuullut miehistä puhuttavan noin. Yleensä kyse on naisesta.

Ai onko ketju vain miehistä? 

Vierailija
389/961 |
22.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yli 30v mies, jonka ikähaitari ulottuu alle 25-vuotiaisiin🤢🤢

Vierailija
390/961 |
22.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Moni nainenkin sanoo itseään nuorekkaaksi.

Mitä sitten? Tähän ketjuun haetaan ällöä deittisanastoa. Jos sinussa herättää vastenmielisyyttä itseään nuorekkaaksi kutusuva nainen, voit laittaa sen tähän omana vastauksenasi. Heteronaisena voin kertoa vain sen mitkä miesten profiileissa ovat itselleni vastenmielisiä.

Miksi haluatte keskustella vastenmielisistä miehistä? Kerro omin sanoin.

Heteroksi sinua ei usko kukaan.

Vierailija
391/961 |
22.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pieni, mutta pippurinen. Yök!

Mutta onko kukaan mies koskaan käyttänyt tätä? :D

Naisistako ei saa ketjussa keskustella? Keräät vähän miesvihaa vai?

Vierailija
392/961 |
22.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Viiskymppinen joka kirjoittaa että, juoksut on juostu😳

Minkä-tahansa-ikäinen, jonka juoksut on juostu. Joo, ei ole.

Vierailija
393/961 |
22.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

https://preview.redd.it/6as2cwy9qm721.jpg?auto=webp&s=e2091e7d748f3bcb5…

Tämä kertoo kaiken.

Tuollainen (siis vasemmanpuolinen) on kadonnut suomalaisesta katukuvasta melkein kokonaan. Kuitenkin vielä 1960-luvun alkupuolella se oli tavanomainen tyyli. Tänään voi kulkea kaupungilla kokonaisen päivän kohtaamatta yhtään tyylikästä miestä.

Mitä ihmettä tosiaan on tapahtunut??!!

Eipä saman aikakauden tyylikkäitä naisiakaan ole näkyvissä. Mitä ihmettä naisille on tapahtunut?

Vierailija
394/961 |
22.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Alkon käyttö kohtuudella. Kuulostaa ongelmaiselta.

Mitä pitäisi kohtuukäyttäjän sanoa?

Ei mitään?

No jos toinen onkin absolutisti tai baarikärpänen, ei kohtuukäyttäjä sovi kummankaan kanssa yhteen.

Minun alkoholinkäyttöni on nollassa, miksi en sovi kohtuukäyttäjän kanssa yhteen? Eihän se minulle sitä juota ja kohtuukäyttäjä tarkoittaa ettei alkoholia käytetä ongelmaksi asti.

Vierailija
395/961 |
22.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Olen eronnut aviopuolison kanssa aikaa sitten, ero on käsitelty ja nyt voin lähteä uuteen suhteeseen puhtaalta pöydältä. Minulla on tuosta aiemmasta liitosta 1,5 v ja 3 v lapset."

Ei erosta voi olla kovin pitkä aika, jos kuopus on noin nuori ja avioeron harkinta-aikakin on puoli vuotta. Herää myös kysymys, onko erottu jo raskausaikana tai onko ero tullut vauva-aikana. Itse en haluaisi puolisoa, joka on esimerkiksi jättänyt raskaana olevan/juuri synnyttäneen vaimonsa.

Miksi mies ei saisi jättää kun nainen kärähtää pettämisestä?

Vierailija
396/961 |
22.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole rokotettu, ethän sinäkään

En tietenkään ole! Kiitos kysymästä!

Vierailija
397/961 |
22.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jo se että nainen on tinderissä on ällötys.

Olisivatkin ja pysyisivätkin nuo tinderissä olijat vain siellä, mutta jos huonosti käy niin niihin voi törmätä myös luonnossa!

Vierailija
398/961 |
22.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Moni nainenkin sanoo itseään nuorekkaaksi.

Mä kävin tällaisen naisen kanssa treffeillä 35 vuotiaana. Kun katsoin naisen silmänkulmien hämähäkin seittimäisiä ryppyjä. Teki mieli sanoa tuolle naiselle että näytät ihan yhtä vanhalta kuin mäkin.

Joskus on tehnyt mieli sanoa tällaiselle nuorekkuuttaa korostavalle naiselle. Mun eläneen kerran teini iän ja jätin sen taakseni enkä halua enää palata silloiseen vielä keskenkasvuiseen itseeni.

Ei kai sanalla nuorekas tarkoiteta mitään rypyttömyyttä! Pikemminkin kuvataan henkistä puolta. Mutta niin nuoren kuin 35 v. "nuorekkuus" on kyllä vähän kyseenalaista. Henkisesti teinin asteelle jäänyt?

Vierailija
399/961 |
22.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Kilot oikeissa kohdissa" = Ylipainoinen läskiperse. (Nainen)

"Kurvit kohdillaan"

En tajua, miksi jotkut luulevat että kurvikas olisi sama kuin lihava. Kurvihan tarkoittaa nimen omaan S:n muotoista naista, jolla on selkeästi erottuva vyötärö, eli samanlainen vartalonmuoto kuin Marilyn Monroella. Ei laiha eikä tasapaksu eikä keskivartalolihava.

Eli sama kuin "komeaksi kehuttu" koska tuollaisia naisia ei suomessa ole.

Vierailija
400/961 |
22.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jo se että nainen on tinderissä on ällötys.

Olisivatkin ja pysyisivätkin nuo tinderissä olijat vain siellä, mutta jos huonosti käy niin niihin voi törmätä myös luonnossa!

Niin törmääkin, mutta ollaan rehellisiä. Kyllä se syy selviää livenä nopeasti miksi naisen on pakko turvautua tinderiin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän kahdeksan