"Komeaksi kehuttu" ja muut ällötykset jakoon
Usein myös nuo komeaksi kehutut eivät ole kovin komeita, että onkohan joku äiti sitten muksuna heitä kehunut vai miksi ovat tuohon johtopäätökseen päätyneet... Mitäs muita näitä ällöjä deittisanastoja on?
Kommentit (961)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nallekarhu. Hrrrr 😣
Tämä! Tulee vaan mieleen joku isovatsainen löllykkä. Ei todellakaan jatkoon.
Vastaava kuin naisten "muodokas" ja "kurvikas"
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Toivon sinun olevan 18-38 v nainen. En koe, että minulla on yhteistä itseäni vanhempien naisten kanssa. Jos olet minua vanhempi, niin lähestythän sijastani jotain toista miestä. M40"
Jos olisin sinkku, skippaisin suosiolla kaikki reilusti itseään nuorempaa etsivät naiset. Kertoo paljon, jos nelikymppinen haikailee juuri täysi-ikäistyneen perään. Tuollaisessa ilmoituksessa olisi jo heti erilainen sävy, jos ikähaitari olisi esim. 30-40 v.
Eihän tuossa haikailla juuri täysi-ikäisten perään vaan 18-38v. Voin miehenä sanoa että kun tuolla tavalla laittaa niin pääpaino on siinä 28-38v, mutta on myös ollut nuorempia parikymppisiä joiden kanssa on jopa treffailtu ja tosi sellaiset fiksut ajatukset olleet. Jotkut nuoremmat tykkää, eikä kaikille ikä ole se juttu. M38
Tähän vielä jatkan että monesti jos miehellä on noin laaja ikä kriteeri niin se voi tarkoittaa että ei halua rajata pois ketään. Samassa voi myös olla että on liikenteessä avoimin mielin, joka ainakin itselläni tarkoittaa sitä että jos se hyvä sattuu kohdalle niin kyllä kaikki kiinnostaa, eli en etsimällä etsi mitään vakavaa, enkä seksiä, ehkä ystävää, en halua säätöjä, mutta iän kartuttaman kokemuksen myötä olen sitä mieltä että jos löytyy nainen, jonka kanssa juttu luistaa ja oikeasti mätsää hyvin niin kyllähän se seksikin kiinnostaa, en enää ole kuin parikymppisenä että aina pani kun vain sai. Myös avoimin mielin, ei halua rajata ketään pois. Kyllä niitä välillä ihan oikeasti on aika nuoriakin parikymppisiä jotka haluavat vanhempaa kokeneempaa miestä, vaikkakin en niitä oikein uskalla tosissaan ottaa. M38
Tää "avoimin mielin" p***ka. Ei ole laatumies tämä.
Saa olla tyytyväinen jos se mies ei ole mikään taitava hurmaajatyyppi. Eikä vaan valittaa kankeista aloituksista. Semmoiset pätevät pokaajat on nimittäin vaan seuraavaa kaatoa vailla.
Ovatko nämä hipsuttamisesta ja nappisimmuista puhuvat samaa porukkaa, jotka harrastavat baby talkia eli lässyttävää vauvapuhetta kumppaninsa kanssa?
Iten kutsun itseäni hipinretkuksi.
Ruskeat, kiharat hiukset olkapäille asti ja pukinparta.
Mitä mieltä? Liian inhorealismia vai liian itseironista.
Yleensä kun kutsuu naisia emänniksi... antaa juntin kuvan.
Vierailija kirjoitti:
Iten kutsun itseäni hipinretkuksi.
Ruskeat, kiharat hiukset olkapäille asti ja pukinparta.
Mitä mieltä? Liian inhorealismia vai liian itseironista.
Riippuu siitä, onko sinussa yhtään hippiä. Jos vain ulkonäkö, liian teeskentelyä.
Täällä komeaksi kehuttu nappisimmu nallekarhu kaipaa omaa hipsuteltavaa. Emännälle olis paikka avoinna. Jaksan hipsutella aamuun asti! Jos tunnistit itsesi niin tykkää! Lupaan tykätä takasin😉
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Huumorintajuinen" voi tarkoittaa ihan mitä tahansa: sitä, että tykkää kuunnella muiden hauskoja juttuja, tai sitä, että itse on tosi naseva sanankäyttäjä. Minä olen karsastanut oman huumorintajun mainostamista siitä lähtien, kun eräs mies alkoi ilmentää omaansa kertomalla erittäin ruokottoman ja naisvihamielisen vitsin. En kyllä kuunnellut vitsiä alkua pitemmälle, vaan keskeytin jutun ja lopulta myös tapaamisen.
Kerrohan miullekin se vitisi, se on varmasti hyvä
En kertoisi, jos muistaisin. Muistan sen, että mies oli jotenkin raskassoutuisen ja pahantuulisen oloinen, ja silti katsoi asiakseen selittää, että oli tosi huumorintajuinen. Esimerkiksi tästä hän alkoi kertoa vitsiä, joka alkoi näin: "Oli kaks huaraa..." Minun hetki hetkeltä heikentynyt kiinnostukseni loppui tuohon kohtaan.
Alku kuulostaa kyllä jo lupaavalta. Kerro vaan loppuun.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ketjusta päätellen paras kun jatkaa tinderissä pelkillä kuvilla ilman tekstiä!
Samaa mieltä. Tässä ketjussa listattu niin paljon eri kuvauksia ettei jää enää jäljelle mitään mitä voisi kirjoittaa profiiliin!
Kirjoitat esim. harrastuksistasi, mielenkiinnon kohteistasi, luonteestasi, arvomaailmastasi, tulevaisuuden tavoitteista...
Olen Matti Hyvinkäältä. Olen intohimoinen valokuvaaja ja olen siinä mielessä onnekas, että teen tätä myös päivätyökseni. Viikonloppuisin minut löytää Nuuksion Kansallispuistosta patikoimasta Tellu-koirani kanssa tai kitaran soiton alkeita opettelemasta kotisohvalta. Olen avarakatseinen, positiivinen ja empaattinen ihminen ja etsin samanhenkistä kumppania seurakseni patikkaretkille, festareille ja lautapeli-iltoihin.
Juuri näin. Tästä voi jokainen nainen tajuta että
a) Matilla on elämänhallinta kunnossa. Hän ei kaipaa lohduttajaa, koska elämässä on jo mielekkäitä asioita
b) Matti on aikuinen mies, joka tuntee itsensä ja tietää mitä kumppaniltaan tahtoo.
c) Koska Matti on kertonut muutaman perusasian itsestään, naisen on helppo todeta, että hän joko on tai ei ole Matin kanssa samanhenkinen. (vrt. profiili, jossa ei tekstiä. Liikaa vaivaa lähteä selvittämään ihan perusasioita)
d) Koska Matti on antanut täkyjä, Matin kuvausta vastaavan naisen on helppo laittaa viestiä, ja kertoa vaikka, että hänkin on erähenkinen. Mentäiskö yhdessä Nuuksioon? Opettaisitko mulle valokuvausta? Itse muuten tykkään Kurjenrahkan kansallispuistosta ja voisin vaikka viedä sut tutustumaan sinne.Mikä tällaisen profiilin kirjoittamisessa on niin vaikeaa???
T. Nainen
No voin sanoa, että minulle vastaavan tekstin kirjoittaminen ei ole vaikeaa, mutta vaikeaa on niiden mätsien saaminen. Olen kiinnostunut mm. kulttuurista, urheilusta, shoppailusta, mökki ja luonto lähellä sydäntä. Profiilitekstini on paljon parempi, siinä nyt vaan mainittuna joitain mielenkiinnon kohteita. Jos Matin naama tai jokin ei miellytä, lopputulos ei ole kovin kummoinen. Mulla "viimeisen päälle" viilattu profiili herättää lähes yhtä paljon kiinnostusta kuin naisella yksi kuva auringonlaskusta. Saan toki tykkäyksiä, mutta eipä ole helppoa. No toivottavasti Matilla on parempi tuuri,.
Vierailija kirjoitti:
Nappisimmu.
Voi taivas, ei tällaista sanaa ole kukaan käyttänyt, tämä on ihan sinun omasta päästäsi.
Vierailija kirjoitti:
Muodokas. Olen nainen, mutta oman sukupuoleni ilmoituksissa tämä tuntuu kyllä olevan kiertoilmaus ylipainoisuudelle, jopa varsin merkittävälle sellaiselle. Miksi ei voi vain pystypäin sanoa olevansa isokokoinen tai kookas? Minusta on viehättävää rehellisyys ja olla itsensä kanssa sinut. Kaikille naistyypeille on kyllä ihailijansa, joten miksi kainostella itseään ja käyttää häveliäitä kiertoilmaisuja?
Minusta isokokoinen ja kookas kuulostavat aivan yhtä teennäisiltä kuin muodokas
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kolmekymppinen mies joka kutsuu itseään "nuoreksi mieheksi".
Sori, et ole enää nuori, vaikka ikäkriisissäsi haluat niin uskotella.Vanhenet itsekin, et ole ikuisesti 26. Et taatusti erota 31-vuotiasta 27-vuotiaasta, jos et tiedä. EU:n määritelmän mukaan nuorisoa ovat 13-29-vuotiaat. Eli kaikki sen ikäiset nuorisotiloille, intresseistä riippumatta.
Kirjoitin tuon kommentin. Olen 28 enkä pidä itseäni mitenkään niin nuorena, että asiaa pitäisi oikein erikseen korostaa. Tiedän oikein hyvin vanhenevani koko ajan ja olen sinut asian kanssa. Kolmekymppisenä nuoruuttaan korostavasta tulee mieleen, ettei mies ole halunnut hyväksyä olevansa kohta keski-iässä, tai sitten on jäänyt henkisesti 20-vuotiaan tasolle. Joka tapauksessa, ei kiitos.
Älkää olko varma ellette ole varma. -Heksoteles.
Jos naisen esittelykuvissa on lapsia niin se vasta on ällötys
Vierailija kirjoitti:
Täällä komeaksi kehuttu nappisimmu nallekarhu kaipaa omaa hipsuteltavaa. Emännälle olis paikka avoinna. Jaksan hipsutella aamuun asti! Jos tunnistit itsesi niin tykkää! Lupaan tykätä takasin😉
*kainalopaikka
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole rokotettu, ethän sinäkään
Voi juma, nämä on kyllä jäätäviä.
En ole tindereissä eikä muissa vastaavissa enkä kyllä näiden valovoimaisten järjenjättiläisten takia menisikään.
Eräänkin kerran oli mainos "olen kolmasti rokotettu ja korona jo sairastettu" Jotenkin surkuhupaisaa, mitä haluaa tällä mainostaa? Että on riskitön tapaus? No way.
Haussa pirteää naisseuraa, mutta ei mitään 24/7. (Todennäköisesti, jos saisi, olisi kova kiukuttelu, kun nainen ehtisi tapaamaan vain silloin tällöin. On koettu.)
Räväkkä ja sähäkkä = tiedossa ylipainoista kananpersetukkaa pantteritunikassa ja legginsseissä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ketjusta päätellen paras kun jatkaa tinderissä pelkillä kuvilla ilman tekstiä!
Samaa mieltä. Tässä ketjussa listattu niin paljon eri kuvauksia ettei jää enää jäljelle mitään mitä voisi kirjoittaa profiiliin!
Kirjoitat esim. harrastuksistasi, mielenkiinnon kohteistasi, luonteestasi, arvomaailmastasi, tulevaisuuden tavoitteista...
Olen Matti Hyvinkäältä. Olen intohimoinen valokuvaaja ja olen siinä mielessä onnekas, että teen tätä myös päivätyökseni. Viikonloppuisin minut löytää Nuuksion Kansallispuistosta patikoimasta Tellu-koirani kanssa tai kitaran soiton alkeita opettelemasta kotisohvalta. Olen avarakatseinen, positiivinen ja empaattinen ihminen ja etsin samanhenkistä kumppania seurakseni patikkaretkille, festareille ja lautapeli-iltoihin.
Hyi. Joku tunkkaiselta ja koiralta haiseva kitaranrämpyttelijähippi, joka tilaisuudessa kuin tilaisuudessa pilaa tunnelman rämpytyksellään.
20 sivua miesten haukkumista, mutta moderaattorit poistavat tuon viestin.
Mielenkiintoisa.