Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

**Eloisat (pe-su)**

17.11.2006 |

Kommentit (66)

Vierailija
1/66 |
17.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

olipas pinolla mittaa..huhuh

taas on hyvä olo tyttö nukkui hyvin söi puol 5 ekan kerran ja meillä siis 20.00 kieppeil syödään ja mennään nukkuu..tekee kyllä heti terää kun saa itekkin koisaa.

johtukohan päikkäreistä,eilen mentiin niiiiiin nihkeillä että. aamulla otti 8-8.30 sitten 11.-11.30-11.30-13.00(eskarilaista hakee),sit 1x15min ja automatkan torkkui..ei ottanu niitä puol 6-6.00 torkkui eikä seiskan torkkui..ihmeen ilonen oli,tosin sai viihdyttää aika lailla. oli ilmeisesti niin väsy että alkoi huutaa ku laitoin sänkyyn vaikka sitä ei kyllä tee yleensä,noh sitten juttelin pinniksen vieressä ja sanoin että nyt nukutaan ja aamulla jatketaan niin rauhoittu sitten,huh..

ootteko pitänyt rintarepus yms..niin jo naama menosuuntaan?,kun iida ei viihdy enään naama muhunpäin,sama pätee röyhyjä/syöttöä..pitää kokoaika nähän johki muualle kun äitii :D

aattelin koklaa tuota tomy merkkistä reppua! onko kokemuksia??

Vierailija
2/66 |
17.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli tosiaan pinolla mittaa. Mukava, että on niin paljon aktiivisia kirjoittelijoita, niin ei pääse pino hiipumaan. Aina löytyy elokuisten pino avaussivulta, eikä tarvitsi etsiskellä.

Meillä pienempi nukkuu varsin hyvin ja on kaikin puolin helppohoitoinen. Esikoinen sen sijaan aiheuttaa enemmän työtä. Isompien sisarusten vaivattomuudesta oli eilen keskustelta. Meillä on esikonen jo 2v6kk ja vielä vaipoissa. Kesällä yritettiin pitkään ilman vaippoja, mutta aina sai olla housuja vaihtamassa ja lattioita kuivaamassa. Pottaan ei tullut mitään. Tilanne johti siihen, että tyttö ei olisi luopunut vaipasta, vaikka se olisi ollut kuinka täynnä. Päätettiin ottaa aikalisä. Nyt tyttö välillä tekee pottaan useatkin pissat ja toisena päivänä voi vastustaa kaikin voimin vaipan pois ottamista. No, kunhan ennen kesää oltaisiin vaipattomia. Pakottamiseen en usko.

Minulla on poskiontelot täysin tukossa ja koko yläleuan hampaita särkee. Ole ymmärtänyt, että hampaiden hermoihin tulee painetta ja se aiheuttaa säryn. Viime yö oli niin tuskaisa, etten saanut oikein kunnolla nukutuksi.

Kohta lähdetään lasten kanssa kylään ja palailen iltapäivällä lukemaan pinoa.

Velho78 ja Nooa 11vko

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/66 |
17.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kyllä niin mittavia pinoja ollut viime aikoina, ettei enään ehdi lukemisen jälkeen kommentoida jos kerralla meinaa kaikki lukea.. :)

Tylsän harmaata ja ankeeta on ulkona, otin käyttöön kirkasvalolampun, jos siitä olisi apua tähän " kaamosväsymykseen" .

Eilen sain rentoutua tunnin hierojalla, jonka ukko-kulta oli mulle varannut. Ens viikolla uudestaan. Ihanaa!

Taas ollaan menossa viikonlopuksi miehen mukaan anoppilaan/mökille, jossa mies käy hirvestämässä. Vielä jokunen viikonloppu ois ennen ku loppuu hirvikausi. Anoppi on kyllä ihan mukava, ei siinä mitään, ja kivahan se on ku pääsee valmiiseen ruokapöytään välillä..

Ja meillä on pakastin täynnä hirvenlihaa, nam! Mutta kiva kun loppuu kohta niin ei oo " pakko" mennä joka viikonloppu sinne..

Kiva kuulla että meillä ei ole vielä kiirettä tuon pojan (1v8kk) potalle oppimisen kanssa! Mä jo (turhaan) sitä oon hätäillytkin, kun ei juuri oo asiasta ollu kiinnostunut.

Nyt pakkailemaan mökkikamoja..

Pikaisia paranemisia kaikille nuhanenille!!!

Calathea ja Aava 28.8

Vierailija
4/66 |
17.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei,

Meidän lomanaapurissa asuu 4kk vanha tyttö ja toisella puolella 9kk vanha tyttö. Elikkä paljon on vauvoja etelässä lomailemassa. Huh eilistä pinoa luin pikkasen illalla ja olipas siellä galluppeja ja kaikkia vaikka millä mitalla.

JoululahjaG: Muistin, että pantoufle oli tainnut tilata joulusiivouksen, hyvältä kuulostaa. Minullakin on noita kirjoja jonossa joita en ole ehtinyt lukea kun vauvanhoito on vienyt ajatukset sekä ehkäpä tämä palstailu ;)Elikkä kuulostaisi aika hyvältä lahjalta. Nyt tuntuu kivalta se, että on voinut ottaa omat raskautta edeltävät vaatteet käyttöön ja niinpä on niinkuin uusi vaatevarasto niin ei heti ihan uutta vaatettakaan tarvitse.

Nyt taitaa tyttö herätä...

Vierailija
5/66 |
17.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep, vettä tulee taivaan täydeltä eikä tosiaan uskoisi, että muutaman viikon päästä on joulu!

Eilen oli taas sellainenkin pahan karman päivä, ettei paremmasta väliä. Esikoinen kompuroi ensin pläkkilyhtyjen kanssa ja sai kätensä ja nenänsä täyteen haavoja ja illalla heitti sitten voltit kylpyhuoneessa ja rikkoi jo toistamiseen etuhampaansa! Voi sitä huudon määrää (ja veren...) kun taas oli etuhampaat lattiassa, siis ihan järkyttävää. Ihme on jos ei tuo toinenkin etuhammas vedä ihan harmaaksi, toinen kun on jo harmaa ja toisesta pala irti pääsiäisen kaatumisen seurauksena. No täytyy se kyllä myöntää että ei ole omena kauas puusta kadonnut, sillä itse olen koheltanut pienenä ihan samaan malliin, sillä seurauksella, että neljännen neulomiskerran jälkeen lääkäri pyysi äitiäni poistumaan huoneesta ja kysyi minulta että hakataanko mua kotona kun oon aina jostain ruvella je neulottavana! Miettikää, onneksi olin jo 4 v ja osasin kertoa mistä kaikki ne kolhut olivat tulleet...

Eria: Täällä sellainen 10h suursiivous maksaa 184e ja siitähän saa sitten sen kotitalousvähennyksen -60%.

Pinot ovat olleet viimeaikoina niin superpitkiä, että minä taidan poistua palstatilaa viemästä. Viikonloppuja!

Pantoufle

Vierailija
6/66 |
17.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lauri nukkuu ja äidillä on hetki omaa aikaa! =) Jotenka päätin suunnata tänne teidän seuraan!

Meillä alotettiin tänään kokeileen pikkasen velliä, kun tota maitoo kuluu niin isoja määriä! Josko tulis vähän täyttävämpiä annosia nyt pojalle. :)

Joululahagalluppiin: Mitään ihmeellisiä toiveita ei oo... Hierojalle ois kyllä ihan kiva päästä, kun on paikat vähän jumissa...! Lauri kun ei oo mikään pikkunen poika, painaa aikas lailla! :)

Nyt lyö kyllä pää niin tyhjää, että palaan kommentoimaan myöhemmin, kun oon saanu edes kupillisen kahvia! =) Ei toimi pää ennen sitä! ;)

-Mömmeli06/Lauri(1908)-

Vierailija
7/66 |
17.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä ollaan oltu aamusta ahkeria. Pyykit on jo kuivumassa ja edelliset silitetty, ruoka tulossa ja kaupassakin käytiin tekemässä ruoka ostokset viikonlopuksi. Nyt on hetki vielä omaa aikaa kun Teemu nukkuu kaukalossa kauppareissun jäljiltä. Kohta varmaan herää kun on yleensä tossa yhdentoista aikaan syönyt aamupäivän sose annoksensa.

Siivota tarvis vielä mutta oottelen että toi ukko kulta herää (oli yön töissä) niin pääsen imuroimaan. Huomenna olis tulossa iltapäivällä vieraita (mulla on huomenna synttärit) niin tarvii siivota kunnolla ja leipoa vielä jotain. Aattelin jonkun piirakan hutasta illalla tehden jos teen sen aamusta niin se on jo illalla syöty. Ens vuonna onkin isot juhlat kun tulee pyöreitä vuosia täyteen.

Huomenna aamusta lähden äitini kanssa ostoksille. Äiti lupasi mun vaarin kanssa ostaa mulle uuden toppapuvun. ihana juttu tarkenaa sitten taas lasten kanssa olla ulkona.

Joululahja galluppiin en vielä vastannut. Haluaisin jonkun uuden lautapelin, kirjan ja after eight suklaata. Ja sitten vaan sitä kiireetöntä aikaa perheen kanssa. Tänä vuonna se vaan ei taida oikein onnistua kun mies joutuu lähteen aattona iltavuooroon (14-22) töihin. Yleensä ovat saaneet joulun vapaaksi mutta nyt ovat ajoissa jäljessä niin joutuvat oleen töissä. Miehellä on kyllä viikko isyyslomaa pitämättä. Saa luvan pitää sen jouluna.

niin ja vaippa galluppiin. Meillä käytetään pampersin kokoa 3 joka rupee oleen vähän naftin oloinen. Seuraavalla kerralla kun tarvii ostaa vaippoja niin ostan jo kokoa 4. Meillä on kaapissa vielä puolitoista pakettia 3 kokoa kun Teemu sai ristiäislahjaksi.

Nyt on mentävä Teemu rupee heräilemään.

Puuhis ja Teemu 2½kk

Vierailija
8/66 |
17.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puuhikselta (ja tietty muiltakin) kyselen kun siellä soseita syödään että mitä sosetta ? Teetkö itse ja kuinka paljon laitat korviketta sekaan jos laitat.

Kiitos jo etukäteen. Meillä on piakkoin tarkoitus maistella soseita eikä ole kokemusta yhtään tällä mammalla, joten hauskaa on tiedossa...

t. Hanhikki ja tyttö 0908

Vierailija
9/66 |
17.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esikoisen vesirokko jyllännyt nyt parisen päivää niin, ettei tämä mamma ole paljon unta saanut. Kuume ollut 39 asteessa ja rokkoja alkanut nyt kutisemaan. Viimeyönä lähemmäs kymmenen kertaa tyttö heräsi ja siihen päälle vielä Luka-pojan syötöt (x2), hoh-hoijaa... kyllä kahvia on tänään saanut litkiä, että jotenkuten silmät auki pysyy. Onneks nyt on apteekista hankittuna salvaa, jonka pitäisi auttaa kutinaan.

Meillä Luka ensimmäistä kertaa oikein nauraa hekotti eilen. Oli se ihanan kuulosta ja tais poika itsekkin vähän säikähtää, mistä ääni tuli ;) Isosisko sitten isälle ylpänä illalla kertoi, kuinka veli oli oppinut nauramaan.. :)

Joululahjagallup: Tuo joulusiivous kyllä kuulostaisi oikein kivalta lahjalta. Minäkään en ittelleni oikein mitään osaa toivoa, mutta lahjakortti esim. Pentikille olisi kyllä mieluinen.

Luka nukkuu ekoja päikkäreitään, mutta täytyy lähtee viihdyttämään tuota rokko-tyttöä, palaan ainakin vielä lukemaan viestejänne :))

Hallas+lapsukaiset (12/03 ja 8/06)

Vierailija
10/66 |
17.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teemu syö itse tekemääni peruna-porkkana sosetta. Tai pelkkää porkkanaa. Teen soseen keitin veteen. Säilyy paremmin kun teen vähän isomman satsin kerralla. korvikkeeseen tehty sose ei säily kun sen verran kuin korvike itsessään säilyy.

Valmiiseen soseeseen jonka lämmitän mikrossa ennen syöttöä saataan lisätä vähän korviketta jos sose on teko vaiheessa jäänyt vähän paksuhkoksi.

Kaupan hyllystä hedelmä soseita. Tähän mennessä on maisteltu omenaa, päärynää, persikkaa, aprikoosia.

puuhis ja teemu 2½kk

Vierailija
11/66 |
17.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle on iskenyt joku ihmeen järjestelybuumi :) Kynttilät on vaihtanu paikkaa ja jouluisia asetelmia olen kaivanut esiin...

Mua on alkanu ärsyttää tää kämpän kalustus ja olenkin näillä pikkukonsteilla koittanut ilmettä piristää, huonekaluihin+remppaan kun ei just nyt ole tuota valuttaa laittaa, kun puhallettiin tonne välikatolle lisää villoja, ettei mamman huuto kuuluis kirkolle asti ;D

Soseista: meillä on nyt kohta jo kolme kuukautta syöty vaihtelevalla menestyksellä noita soseruokia. Muutama lusikallinen menee, mutta sitten poikaa alkaa naurattamaan ja päristelee soseet pitkin rinnuksia :) Hirveen kiva, kun olen tuohon kana/kinkkusoseeseen laittanut luumua sekaan, että maistus paremmin, niin sitten on kaikki luumussa, äippä ja poika. Eikä tuo soseruoka ole edes noihin pulautteluihin auttanut, tässä päivänä muutamana olenkin saanut vaihtaa lapsen vaatteet sen seittemän kertaa, kun puklii niin mahottomasti. Teollisisa soseita olen antanut, kun ei tuo kakkonen oikein mamman omatekosia syönyt, niin oletan tietysti tosi fiksuna, ettei tämäkään huoli minun keitoksista ;D

hampaista: ikkupikku hampaankärki pilkottaa Jaakolla tuolta alaikenestä, että tiedä sitten onko se syynä siihen, että poika on nyt kahtena yönä heräillyt jo tuossa kahden pintaan ja uudelleen viiden aikoihin. Vaiko pitäisiköhän mulla alkaa puuroa keitteleen iltaisin?

Eria & Jaakko 6kk tasan! (3kk), voi äly miten tämä aika vaan menee...

Vierailija
12/66 |
17.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

musta kuulostaa hurjalle et noin pieni syö jo soseita :O

Mä aloitin vasta tänään d-vitamiinitipat. Eka tippa Jekovittia on otettu. Huomenna kans annan vielä yhden ja vast sit lisään kahteen. Toivottavasti ei aiheuta vatsavaivoja.

Täällä kans siivottu ja pyykkiä pesty. Nyt pitäis olla laittamas ruokaa mut täällä koneella sitä vaan istutaan...

Toivo nukkuu ulkona ja kakkonen ja kolmonen taistelee Aku Ankoista sohvalla. Kakkonen ei menny tänään eskariin kun herättiin vasta 8.45 :D.

Peeveli ja Toivo 2708

Vierailija
13/66 |
17.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tosiaan ehdi koko pinoa lukea, kun ne on niin pitkiä. Mutta olennaista tietoa ja apua tulee melkein aina, kun miettii jotain asiaa. Ihana pino!

Meillä oli aika omituinen yö...taas. Ei tullut paljoa nukuttua ja olo on kamala. Vatsakin on kipeä. Tiedä vaikka joku pöpö iskenyt. Poika nukahti 10:00 ja heräsi puol kakstoista hirveeseen itkuun. Syötin ja vaihdoin vaipan. Nukahti siinä 0:30 ja heräsi sitten taas 1:30. Syötin lisää, kun tutti ei auttanut. Heräsi sitten taas puol neljä...ja puol seitsemän, mutta jouduin antamaan tuttia ja kääntämään poikaa monta kertaa. Hermot menee! Aamulla kyllä nukuttaisi pitkään, mutta kun tuo on sitten taas pirteä ja hyväntuulinen pitkään, niin jotenkin sitä sitten jaksaa taas uuteen päivään. Nyt taisi nukahtaa sitteriin...edellinen syöttö oli kymmeneltä. Söi vain n. 40ml. Voiskohan olla, että tuttipullosta tulee liian hitaasti maitoa ja poika vaatisi nopeampaa ruokailua? Liian vähän ruokaa hän kuitenkaan ei saa.. mutta syö niin usein. Laitan aina liikaa pulloon. Päivällä voisi syödä enemmän niin ei yöllä vaadi paljoa. Vähän sekavaa...mutta olis kiva nukkua taas viis tuntiakin putkeen...kuten oli joku aika sitten!! = )

PÄÄN KÄÄNTYMINEN: Poika kääntää päätään koko ajan vauhdikkaasti puolelta toiselle...sylissä, sitterissä ja puuhamatollakin. Myös sängyllä! Nyt on sitten kulunut takaraivoon jälki...ja kohta siinä ei ole tukkaa! Kiva raita vain näkyy. Onko muilla kulumassa tukka pois? Kasvaakohan se takaisin?? Hassua, kun tuo katselee itseään peilistä!!

t: Pia ja Patrik 040906

Vierailija
14/66 |
17.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskaltaisinkohan minäkin antaa pikkuhiljaa jotain soseita? Näköjään jotkut ovat jo 2,5kk-ikäiselle kokeilleet soseita. Taidan neuvolasta kysellä. Jos vaikka tuo haluaakin jo enemmän ruokaa. Ehkä kuitenkin kokeilen sitä maissivelliä ensin. Minusta vain tuntuu, että velli ei mahdu Ainun tuttipulloista läpi. Niihin taisi kyllä olla vellitutteja olemassa. Ehkä Aventin pullo voisi olla parempi. Isommalla virtauksella. Onko tästä kokemuksia?

Perunasta varmaan kannattaa aloittaa...

t: Pia ja Patrik

Vierailija
15/66 |
17.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Peeveli: meillä soseet aloitettiin lääkärin määräyksestä. Näille keskosille aloitetaan 3kk ikäisenä, että saisivat tarpeeksi proteiineja ja valkuaista, sekä myös oppisivat syömään lusikasta. Tiedä sitten onko keskosilla vaikeuksia oppia, mutta monesti keskosilla on vaikeaa syöminen yleensä. Onneksi meillä ei :D Ja sen kyllä huomaa ;)

E

Vierailija
16/66 |
17.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä kaikki lapset ovat aloittaneet soseet 2½-3kk ikäisenä. Teemu aloitti nuorinpana. 2kk päivänä aloitimme maistelemisen. Olisin imettänyt jos se olisi onnistunut mutta mulla ei oo koskaan tullut kunnolla maitoa. Korviketta meni vuorokaudessa yli 1,5 litraa ja näin ollen terkkari suositteli aloittamaan kiinteät. Ennen kiinteitten aloitusta Teemu söi yöllä ja päivällä tunnin välein ja kitisi kokoajan. päiväunia nukkui pitkin päivää puolesta tunnista tuntiin. tunti oli ihan maksimi aika. Ei viihtynyt missään. Sylissä vaan koko ajan. Nyt kun ollaan syöty kiinteitä Teemu syö yöllä parin tunnin välein. Samoin päivällä. Soseen jälkeen nukkuu parin tunnin päikkärit mikä on luksusta. Nyt Teemu on tyytyväinen ja äitikin jaksaa hyvin. Soseet ovat sopineet Teemulle eikä ole tullut onneks masuvaivoja.

puuhis edelleen.

Vierailija
17/66 |
17.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puuhikselle heti synttärionnittelut!

Vesirokko potilaalle pikaista paranemista!

Meillä flunssa jyrää edelleen... Leevi nukkui rintani päällä taas osan yöstä ja osan isolla tyynyllä selällään. Vatsallaan ei voi nukuttaa nyt, kun poika on niin tukkoinen. Pitipä oikein Lastenpolille soittaa eilen, että jos hätä iskee voiko tulla...Leevillä oli meinaan sen kuuloinen yskä, että alkava kurkunpääntulehdusta pukkasi. No nyt päivällä on pojan olo helpottanut, toivotaan että yökin olisi jo parempi. Minä alan olla aika raato, kun en ole kahteen yöhön nukkunut kuin neljä tuntia yhteensä! Silmäpussitkin roikkuvat kohta polvissa:) Väsyttää niin, että ihan oksettaa, mutta kyllä se tästä.

Soseista on ollut juttua...Meillä aloitetaan soseet tuossa 6kk iässä ja tulossa on melko varmaan samanlaista itkua ja hammasten kiristystä kuin kaikkien edellistenkin ukkeleiden kanssa on ollut. Esikko veteli komeasti 3kk alkaen soseita ilman suurempia ongelmia, mutta nämä pojat...argh...ruokaa oli enemmän rinnuksilla kuin suussa, jos suostuivat edes avaamaan suutaan. Sellaisia hienokurkkujakin on talossa ollut, että ihan laihaa sosetta ollaan syöty vielä 10kk-1v iässä ja jos joukossa oli kokeeksi yksikin kokkare, lensi laatta...En siis odota kovin innokkaana soseiden maistelua:)Mutta mistä sitä tietää, että josko tuo Leevi poikkeaisi muista veljistään ja söisi kuten sisko.

Jaaha Leevi huutaa vaunuissa, pakko mennä...

Opemamma Ja yskäinen Leevi 2808

Vierailija
18/66 |
17.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eria: Ai että nauroin tuota välikaton villoitus-juttua. Meilläpä on äänieritetty kodinhoitohuone:)))Siellä saa tuulettaa niin että hetulat heiluvat, hih...Arvaa vaan onko tarpeen...

Jaa sitten käy kutsu uudelleen...

Ope

Vierailija
19/66 |
17.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

pikaisesti kuulumiset ennenkuin jätkis herää (kävi ulos unille jo puoli ysiltä).

SOSEET: tuntuu hassulta, että kiinteätkin vois tosiaan jo aloittaa! Mutta kuten olen kertonut, me alettiin ne esikolla just 3 kk:n iässä ja ihan turhaan, määrät oli onnettoman pieniä ja seurauksena vaan ummetusta (perunasta). Nyt ajattelin sinnitellä pidempään rm:lla.

MUTTA: en sit tiedä riittääkö maito enää poitsulle: eilen illalla annettiin pitkästä aikaa Onnille lypsettyä maitoa pullosta 120 ml ja eikös Onni vedellyt tosi hyvin unta ja söi vain kerran (aiemmin 3 kertaa). Liekö ollut sattumaa vai onko niin, että iltaisin maitoa ei vaan ole tarpeeksi unta jatkamaan. Käsinlypsy on kuitenkin hidasta, joten jotain muuta pitäisi keksiä. Ehkä odotan 3kk neuvolaa ja katson painolukemat ja mietitään sitten tarkemmin. Mutta kysynkin muilta, että PALJONKO TE SAATTE LYPSÄMÄLLÄ MAITOA? Mä lypsän kerralla n. 40 ml ja sen voi tehdä hyvin 2 kertaa päivässä.

Meillä myös NAURETAAN ÄÄNEEN. Ihanan kuuloista :) Ollaan myös aloitettu LEIKIT tyyliin " paka paka pullaa" ja " kinksin konksin koira metsään menee" . Tuossa jälkimmäisessä Onnia alkaa naurattaa jo siinä kohdassa, kun sanotaaan " mummo kun huutaa kaalia syömään" - eli Onni odottaa iloiten kun aletaan vispata jalkoja :) Meidän 3v.esikoinen on myös opetellut tuon pakapakapullaa ja Onni kihertää, kun sisko leipoo pullaa! Onko teillä jotain vastaavia LEIKKEJÄ? Vielä tulee mieleen se " haukka lentää kiertää kaartaa..." ja harakka huttua keittää (ei olla vielä leikitty).

Viikonloppuna pitäisi ottaa JOULUKORTTIKUVAT eli yrittää saada edes yksi hyvä kuva lapsosista tonttulakit päässä. Miten lie onnistuu... Miehellä on tänään saunailta, mutta mä ajattelin ehtiä ennen sitä jo ostoksille - tytöllä on ensi viikolla 3-v.synttärit ja pitäisi ostaa synttärilahja ja hyvähän se olisi, jos jotain voisi hankkia jouluakin varten.

Poistun sivummalle! Hyvää loppuviikkoa kaikille!

Kerttukasperi ja Onni 260806

Vierailija
20/66 |
17.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meilläkin on poitsulla takaraivolla siisti kalju kohta, kun hankaa päätään. Muualle alkaa pikkuhiljaa kasvaa hiusta, on sellainen parin millin sänki jo päälaellakin.